Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μέχρι και το καινούργιο playstation χρησιμοποιεί opengl και μην μιλήσουμε τώρα για επαγγελματικές εφαρμογές γιατί εκεί έχει την απόλυτη κυριαρχία. 

Καλα που ειδες οτι το ps4 χρησιμοποιει openGL? Το ps4 οπως και το ps3 εχει δικο του API.

 

Αν δε βαριεσαι το διαβασμα ριξε μια ματια στο post του bobvodka, 3d programmer.

 

http://www.rage3d.com/board/showthread.php?t=34001922

  • Απαντ. 229
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

To api της είναι βασισμένο σε opengl όπως και το λειτουργικό που τρέχει το playstation 4 σε freebsd. 

Καταλαβα, δε διαβασες τιποτα απο το post....το ps4 εχει τη δυνατοτητα να χρησιμοποιησει openGL wrapper.

Μην το κουραζουμε το θεμα...αν θες μπες και διαβασε

Δημοσ.

Όποιο μηχάνημα δεν έχει την ετικέτα της MS,τρέχει openGL.

To ps3 τρέχει openGL.Η libGCM είναι στην ουσία openGL...Απλώς δεν είναι το κοινό openGL που υπάρχει στα καθημερινά desktop pcs,αλλά είναι τροποιημένο για να ικανοποιεί τις ανάγκες του ps3.Μέχρι και η nintendo opengl έχει.

Αυτό που μάλλον μπερδεύουν αρκετοί είναι οτι το openGL δεν είναι μια κοινή βιβλιοθήκη όπως το Direct3D.Το openGL είναι πρωτόκολλο που ορίζει την αλληλεπίδραση του συστήματος με την GPU.Το πως υλοποιείται το πρωτόκολλο δεν είναι δουλειά του khronos group(μέλη είναι AMD,apple,nvidia,Sony,Google,Samsung και αρκετοί άλλοι που btw "φτιάχνουν" το πρωτόκολλο) αλλά του Vendor.

  • Like 3
Δημοσ.

Καμια σχεση η libGCM με το openGL. Είναι βολικο να διαβαζεις 3-4 γραμμες από τη Wikipedia και να λες μια χαρα εχω δικιο. Διαβασε και κανα Post από προγραμματιστες.

Δημοσ.

Καμια σχεση η libGCM με το openGL. Είναι βολικο να διαβαζεις 3-4 γραμμες από τη Wikipedia και να λες μια χαρα εχω δικιο. Διαβασε και κανα Post από προγραμματιστες.

Γιατί εγώ τι είμαι ;

Έλα παππού να σου δείξω πού το 'χει η γιαγιά ; :mrgreen:

Δημοσ.

Πάντως εγώ διάβασα στο παραπάνω νήμα κάποιες πληροφορίες που αγνοούσα. Λανθασμένα θεωρούσα ότι το ps4 είχε αποκλειστικά opengl. Μετά από πολύωρο ψάξιμο είδα ότι δεν ισχύει αυτό και μάλλον πρόκειται για μια moda του ps team αν και υπάρχουν αρκετές ενδείξεις ότι το δικό του api είναι βασισμένο σε opengl. Βρήκα νύξεις σε διάφορα forum ότι έχουν βασιστεί πάνω του για την ανάπτυξη του χωρίς όμως να το παραδέχονται και οι ίδιοι. Γενικά βλέπω ένα θολό τοπίο στο που βασίζετε αυτό το api της sony.

Απλά χωρίς παρεξήγηση πιστεύω αρκετά στο open source και στην δύναμη του και εύχομαι μια μέρα τα πάντα να είναι προς όφελος των απλών χρηστών και διαθέσιμα για όλους και όχι σε κλειστούς κώδικες που έχουν κάποιες εταιρείες το μονοπώλιο. Μακάρι με το ενδιαφέρων πλέον εστιασμένο στο linux να δούμε και μια σοβαρή οpengl έκδοση με στόχο τα game.

Δημοσ.

ειναι και το mantle, μην το ξεχνατε, αλλα το θεμα ειναι οτι το παιχνιδι επιδι θα βει και για κονσολες δεν θα εχει καθαρα γραφικα pc.

αν ηταν καθαρα τιτλος για pc, ειτε opelgl ειτε dx θα ειχε πολυ καλητερα γραφικα.

Δημοσ.

εννοητε!<br>

εξάλλου ρόλο στο γραφίκα δεν παίζει τόσο το api όσο η μηχανή γραφικών και το μεράκι των developers.<br>

το api είναι απλός η "επικοινωνία" software με hardware,το openGL τα καταφέρνει καλύτερα ως πιο "close to the metal" από το DX11!<br><br>

τώρα οι περισσότερες μηχανές γραφικών είναι για DX,για αυτό και βλέπουμε πιο όμορφα παιχνίδια εκεί...όμως ηδη cryengine και ue4 έχουν υποστηρίξεί σε linux άρα και openGL!<br>

μένει να δούμε ποιοί developers θα το υιοθετήσουν<br><br>

πάντως εχω καλό προαισθημα για το doom4,ο χρόνος θα δείξει!<br><br>

Αποστολή από το GT-S6500 με τη χρήση Insomnia App

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...