FilipposMD Δημοσ. 16 Ιουνίου 2008 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2008 Γιατί γίνεται αυτήν η προπαγάνδα κατά του αυτοκινήτου δεν μπορώ να καταλάβω…μήπως για να κινούνται πιο άνετα στους δρόμους οι κύριοι κύριοι υπουργοί και βουλευτές? Από την άλλη εκεί που έφτασαν τα εισιτήρια τα κρίνω ασύμφορα τα ΜΜΜ. Ότι το αυτοκίνητο είναι η κύρια πηγή ατμοσφαιρικής ρύπανσης το έχεις ακούσει ποτέ; Ότι το Ι.Χ. είναι ο κύριος λόγος κυκλοφοριακής συμφόρησης, σου έχει περάσει από το μυαλό; Ότι η υπέρμετρη χρήση του για μικρές αποστάσεις αυξάνει την παχυσαρκία και την επίπτωση των νοσημάτων που σχετίζονται με την απουσία φυσικής άσκησης; Όσο για τα ΜΜΜ, η μηνιαία κάρτα στην Αθήνα στοιχίζει 35 ευρώ. Το ποσό είναι αστείο μπροστά στο κόστος της βενζίνης που καίει ένα αυτοκίνητο που χρησιμοποιείς για να πας στη δουλειά σου. πως?γιατι εγω ξερω οτι μονο οι πλουσιες χωρες δεινουν στις φτωχοτερες Όλες οι χώρες συνεισφέρουν στο κοινό ταμείο και μετά μοιράζονται τα λεφτά. Άρα, ακόμα και η φτωχότερη χώρα έχει πληρώσει ένα ποσοστό από τα χρήματα που της "δίνει" η Ε.Ε. Και επίσης, εμείς είμαστε από τις πλουσιότερες χώρες. Η Ε.Ε. έχει 27 χώρες πλέον!
apoikos Δημοσ. 16 Ιουνίου 2008 Μέλος Δημοσ. 16 Ιουνίου 2008 @fidelio: Δυστυχώς έτσι είναι. Έχουμε ένα από τα καλύτερα οικόπεδα του πλανήτη, αλλά με τους πιο κακομαθημένους κατοίκους. @FilipposMD: Καλά τα λες, αλλά βλέπεις, τα κανάλια είπαν ότι τα ΜΜΜ ακρίβηναν, άρα έτσι πρέπει να είναι. Πουθενά δεν ακούστηκε ότι οι τιμές για τις μηνιαίες και τις ετήσιες κάρτες μειώθηκαν κατά 10%, μόνο ότι οι τιμές των εισιτηρίων αυξήθηκαν κατά 60%... @kage: Τα λεφτά που παίρνουμε δεν τα παίρνουμε για να τα κάνουμε ό,τι θέλουμε. Τα παίρνουμε για να τα «επενδύσουμε» όπως θέλει η Ε.Ε. και να αγοράσουμε (κυρίως) Γαλλικά ή Γερμανικά προϊόντα/υπηρεσίες, σε όλους τους τομείς (αεροδρόμια, ενέργεια, τηλεπικοινωνίες, δρόμους κλπ). Από τα χρήματα που παίρνουμε το μεγαλύτερο ποσοστό επιστρέφει στους «μεγάλους» της Ε.Ε., οι οποίοι βρίσκουν και ευκαιρία να μας «καπαρώσουν» την εκμετάλλευση σημαντικών έργων για 30 και 40 χρόνια (βλ. Ελ. Βενιζέλος, Ρίο - Αντίρριο, κ.ο.κ.). Και όχι, δε δίνουν μόνο οι πλούσιες χώρες, δίνουμε όλοι, κυρίως μέσω του ΦΠΑ (ο οποίος δεν υπήρχε πριν την ΕΟΚ). Με λίγα λόγια, τα λεφτά δε μας χαρίζονται, είναι «υποχρεωτικές» επενδύσεις των Ευρωπαίων οι οποίες (προφανώς) περιμένουν ότι θα αποδώσουν. Δεν πρόκειται ποτέ η Ε.Ε. να μας δώσει λεφτά για να φτιάξουμε εργοστάσια ποδηλάτων ας πούμε, ούτε για να επενδύσουμε σε τεχνογνωσία και έρευνα για να φτιάξουμε δικές μας ανεμογεννήτριες. Θα μας χρηματοδοτήσουν όμως εκείνα τα projects που θα προβλέπουν αγορά γερμανικών ποδηλάτων και γαλλικών ανεμογεννητριών.
insomniaK Δημοσ. 16 Ιουνίου 2008 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2008 [...] Δεν πρόκειται ποτέ η Ε.Ε. να μας δώσει λεφτά για να φτιάξουμε εργοστάσια ποδηλάτων ας πούμε, ούτε για να επενδύσουμε σε τεχνογνωσία και έρευνα για να φτιάξουμε δικές μας ανεμογεννήτριες. [...] Εκτός θέματος αλλά αυτό που αναφέρεται στην προηγούμενη πρόταση δεν ισχύει, ούτε στις αρχές της χρηματοδότησης από την ΕΕ ούτε και στην πράξη, όσο το ελέγχει η ΕΕ.
Freakster Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2008 Προσπαθώ να δω αν μπορώ να βγάλω μια διαδρομή Πετρούπολη - Παγκράτι δυο φορές την εβδομάδα μπρος πίσω.. Οι διακεκομένες γραμμές στο χάρτη, λέει ότι είναι ήδη υπαρκτοί ποδηλατόδρομοι; Δεν είχα ιδέα ότι ήδη υπάρχουν κάποια χιλιόμετρα ασφαλούς δρόμου για ποδηλάτες.. Σκεφτόμουν ότι με αφετηρία το οικολογικό πάρκο στο ίλιον μπορώ να πάρω το δρόμο του 26ου νεκροταφείου αθηνών και να βγώ κάτω απο το λυκαβηττό. Υπάρχει κάποιος που να έχει γυρίσει αυτούς τους δρόμους, να μας παει αν όντως υπάρχουν;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.