Προς το περιεχόμενο

Εμπειρία από το τεχνικό τμήμα HP Ελλάδας


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Και η γιαγιά μου θα έκανε καλύτερη εξυπηρέτηση :lol:

 

Πήρα σήμερα τον Hp c4340 με την προσφορά του conn-x. Τον σετάρω, όλα ΟΚ, διαλέγω γλώσα ΑΓΓΛΙΚΑ και χώρα ΕΛΛΑΔΑ. Και μετά σκέφτομαι ότι επειδή υπάρχει πιθανότητα να τον χρησιμοποιήσουν οι γονείς, ας αλλάξω σε ΕΛΛΗΝΙΚΟ το μενού της Lcd οθονούλας του.

 

Ελα μου;;;; Αλλαγή;;; ΠΩΣ ;;;;

 

Έψαξα εγχειρίδια, faq της HP, ΤΙΠΟΤΑ.

 

Παίρνω τηλέφωνο στο τεχνικό τμήμα της HP και ακούω ΤΑ ΘΕΙΚΑ.

 

"κουμπί ρυθμίσεων έχει το πολυμηχάνημα;; " ΕΜΕΝΑ ΡΩΤΟΥΣΕ ΑΝ ΕΧΕΙ Η ΟΧΙ -ΗΜΑΡΤΟΝ !!!!

 

"ε, δε ξέρω, ίσως να μην αλλάζει γλώσσα... "

 

"Καλά κύριε μου, αν δηλ κατα λάθος διάλεγα ΑΡΑΒΙΚΑ, θα έμενε ΜΟΝΙΜΑ στα αραβικά;;"

 

"Δώστε μου χρόνο να το κοιτάξω και θα σας πάρω τηλέφωνο" (!!!!)

 

"Καλά, μιλάτε σοβαρά, δε ξέρετε ΑΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΓΛΩΣΣΑ ;;; !! "

 

"κύριε μου είναι 100αδες τα μηχανήματα της HP, δε μπορώ να τα θυμάμαι όλα απ έξω, δώστε μου λίγο χρόνο" (!!!!)

 

"Μα δε σας ζήτησα να μου πείτε λεπτομέρειες, το 1ο πράγμα που κάνεις ΜΟΛΙΣ ΑΝΟΙΓΕΙΣ ΤΟ ΠΟΛΥΜΗΧΑΝΗΜΑ ζήτησα να μάθω (!) "

 

"Τέτοια εξυπηρέτηση την κάνει και η ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ (!) "

 

 

ΕΛΕΟΣ ΡΕ, ΕΛΕΟΟΟΣ !!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν, μόλις με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν τελικά πως κάνει reset :lol:

 

Τον βγάζεις απο το ρεύμα, κρατάς πατημένο το κουμπί Χ (CANCEL) + COLOUR COPY ενώ τον βάζεις πάλι στο ρεύμα. Μετά αφήνεις τα κουμπιά, ανοίγεις το μηχάνημα και σε βγάζει πάλι στο μενού επιλογής γλώσσας και χώρας.

 

 

TI ΖΗΤΟΥΣΑ ΔΗΛΑΔΗ ο άνθρωπος, τόσο απλό ήταν.... (!)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαδικασία call-back για να μην πληρώνεις την αναμονή και τελικά έμαθες αυτό που ήθελες. Είναι τελικά για τα πανηγύρια ή όχι; Thumb down για την επιλογή τίτλου...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μπορει τηλεφωνικα να μην ειναι καλοι δεν ξερω αλλα απο κοντα ειναι φοβερο team το πολυ σε 10 μερες αν ειναι και μεσα στην εγγυηση το χ προιον σε εξυπηρετουν αρκετα καλα ... οπος εμενα με τον φορητο πολοι καλοι στο servise ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Tελικά μάλλον σε εξυπηρέτησαν ΄-). Και αυτό που σου είπαν είχαν δίκιο, η HP και οι σχετικές εταιρίες έχουν όχι δεκάδες, αλλά εκατοντάδες μοντέλα σε κυκλοφορία, είναι απόλυτως αδύνατον να έχουν άμμεση απάντηση στο τηλέφωνο για κάθε πρόβλημα κάθε μοντέλου! Το ότι σε πήραν πίσω τηλέφωνο είναι που μετράει. Εδώ σε χώρες όπως ΗΠΑ, όπου έχουν και χιλιάδες υπαλλήλους σε support και πάλι δεν βγάζεις άκρη.

 

Το πρόβλημα της HP είναι η μέτρια ποιότητα των μηχανημάτων της (που όλο και χειροτερεύει) και το ακριβό σερβις τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαδικασία call-back για να μην πληρώνεις την αναμονή και τελικά έμαθες αυτό που ήθελες. Είναι τελικά για τα πανηγύρια ή όχι; Thumb down για την επιλογή τίτλου...

 

Το call-back ήταν γιατί ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΙΔΕΑ ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ ΡΩΤΟΥΣΕ άλλους καταρχήν.... δεύτερον ήταν αστική χρέωση ,μεγάλη δουλειά..

 

:lol: Μάλλον δε διάβασες καλά το διάλογο ή....ανέχεσαι πολύ έυκολα τα ελληνικά "καραγκιοζιλίκια".

 

Γιατί αυτά που άκουγα, ΟΥΤΕ ΣΤΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ δε τα λένε.

 

Δε μπορεί να είσαι τεχνικό τμήμα και να μη ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΜΙΛΑΜΕ... (!) Η δουλειά σου είναι και είναι ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗ. Έχουν ξεχωριστά τμήματα. Όταν λοιπόν είσαι στο τμήμα εκτυπωτών, scanner κλπ, δε μπορεί να λες τέτοια καραγκιοζιλίκια. Το γεγονός οτι πήρε τόσο γρήγορα πίσω, ίσως να έχει να κάνει και με το γεγονός ΟΤΙ ΑΞΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ για την εξυπηρέτηση που προσφέρει και ΙΣΩΣ γιατί καταγραφόταν η συνομιλία...

 

Tελικά μάλλον σε εξυπηρέτησαν ΄-). Και αυτό που σου είπαν είχαν δίκιο, η HP και οι σχετικές εταιρίες έχουν όχι δεκάδες, αλλά εκατοντάδες μοντέλα σε κυκλοφορία, είναι απόλυτως αδύνατον να έχουν άμμεση απάντηση στο τηλέφωνο για κάθε πρόβλημα κάθε μοντέλου! Το ότι σε πήραν πίσω τηλέφωνο είναι που μετράει. Εδώ σε χώρες όπως ΗΠΑ, όπου έχουν και χιλιάδες υπαλλήλους σε support και πάλι δεν βγάζεις άκρη.

 

Το πρόβλημα της HP είναι η μέτρια ποιότητα των μηχανημάτων της (που όλο και χειροτερεύει) και το ακριβό σερβις τους.

 

Είναι αδύνατο να ξέρουν σε 5-10 λεπτά ( γιατί κράτησε ο χαζο-διάλογος ) πώς κάνεις reset ;;; ΕΔΩ ΔΕΝ ΗΞΕΡΕ ΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ RESET !!!

 

Ε, ούτε εγώ ΗΞΕΡΑ. Είναι υποστήριξη αυτή;;;; !! Αυτό ειναι από τα ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΑ στην τεχνική υποστήριξη, το πως μπαίνει το χαρτί το ξέρουν και οι πέτρες ρε παιδιά.

 

 

 

Επιμένω, τους ανέχεστε /δικαιολογείτε ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΕΥΚΟΛΑ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τον διάβασα τον διάλογο, και το παρακάτω επιχείρημα:

 

"κύριε μου είναι 100αδες τα μηχανήματα της HP, δε μπορώ να τα θυμάμαι όλα απ έξω, δώστε μου λίγο χρόνο" (!!!!)

 

...δεν το βρίσκω υπερβολή.

 

Εν πάσει περιπτώσει, δε θεωρώ ότι είναι περίπτωση που χρήζει κραξίματος. Δεν πρεσβεύω γενικά και αόριστα την άπειρη ανοχή των καταναλωτών/πελατών σε εταιρείες/προϊόντα. Μόνο όσα υπαγορεύει η κοινή λογική. Και το να εξοργιζόμαστε με την παραμικρή ατέλεια που βρίσκουμε είναι συμβουλή που δε θα την έδινα σε κανέναν...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επιμένω...αυτά μόνο "παραμικρή ατέλεια" είναι. Πήγες στο άλλο άκρο τελείως.

 

Τέσπα, εγώ τα θεωρώ απαράδεκτα για "εξειδικευμένο" προσωπικό. Κοινώς, ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΙΔΕΑ. Τα τεκμηρίωσα πάντως όσα είπα και θεωρώ οτι ταιριάζει 100% ο τίτλος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω παλι πιστευω δεν εχει σημασια αν τη πληροφορια που θες την ξερει απεξω ο υπαλληλος ή του την ψιθυρισουν ή την διαβασει απο καπου. Σημασια εχει αν θα στην πει να σε εξυπηρετησει ή οχι. και στην περιπτωση σου εξυπηρετηθηκες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

'Ελα μωρε, ενα manual στον Η/Υ ανοιξε, πάτησε Find και ειδε την λυση, δεν χρειαζεται να θυμασαι τιποτα απ'εξω ουτε να εισαι αποφοιτος Παν/μιου.

Απλο πραγμα. Ηθελε τον χρονο του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν υπήρχε στα Manual τα επίσημα πάντως αυτή η πληροφορία. Και αμφιβάλλω αν υπήρχε σε Manual τεχνικών, γιατί στα 5-10 λεπτά που μιλούσαμε θα κοιτούσε. Αφου λέμε ότι ήταν ΑΣΧΕΤΟ ΤΟ ΠΑΛΙΚΑΡΙ.

 

Τελικά εξυπηρετήθηκα, αλλά σημασία έχει τι έγινε αρχικά. Είναι δυνατόν να σου λέει ΤΕΤΟΙΑ ΚΟΥΛΑ;;;;

 

Εξάλλου δε νομίζω να περίμενε κανείς οτι θα με πάρει μέσα σε 15 λεπτά.

 

Και το αστείο είναι, οτι δεν ΗΞΕΡΕ ΚΑΝ ΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΩΔΙΚΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ RESET τη γλώσσα κλπ, και επέμενα οτι ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ... (!) Κάτι τέτοια κουλά είναι που με κάνουν να τρελαίνομαι. Καλά να μη θυμάσαι το συνδυασμό κουμπιών, ΑΛΛΑ ΝΑ ΜΗ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΝ ΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ reset;;;; ΕΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΓΛΩΣΣΑ ή αν έχεις πατήσει αραβικά καταλάθος και μείνεις με οδηγίες στα...αραβικά;;;

 

Προφανώς στην....εταιρία αυτή που φοράνε σωσίβια για να σωθούν απο την..υπερχείλιση της γνώσης, το αν "γίνεται να αλλάξουν γλώσσα στα μηχανήματα που πουλάνε" θεωρείται γνώση....διδακτορικού επιπέδου...

 

 

Υ.Γ Μου αρέσει που αλλάχτηκε ο τίτλος και δε περιέχει τπτ αρνητικό πλέον. :lol: Μη μειώσουμε και την HP, φτάνει όσα ακούει το e-shop κλπ. :lol: Ρε τι άλλο θα δούμε....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κύριε μου είναι 100αδες τα μηχανήματα της HP, δε μπορώ να τα θυμάμαι όλα απ έξω, δώστε μου λίγο χρόνο

 

μιλαμε για 100αδες! μηχανηματα. σωστοτατη απαντηση-αντιδραση ενως υπαλληλου.δεν μπορω να καταλαβω που ειναι το εξοργηστικο? ο συνδυασμος κουμπιων ειναι ακομα πιο δυσκολο αν σκεφτεις οτι το καθε μηχανημα εχει μεσο ορο 4 κουμπια.οποτε κανεις τα 100αδες μηχανηματα * 4 κουμπια.

 

Δεν υπήρχε στα Manual τα επίσημα πάντως αυτή η πληροφορία. Και αμφιβάλλω αν υπήρχε σε Manual τεχνικών, γιατί στα 5-10 λεπτά που μιλούσαμε θα κοιτούσε. Αφου λέμε ότι ήταν ΑΣΧΕΤΟ ΤΟ ΠΑΛΙΚΑΡΙ.

ασχετος????ΜΠΡΑΒΟ κ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ επρεπε να του πεις που βρηκε μια πληροφορια η οποια οπως λες δεν βρισκεται στο μανυαλ και στο βιβλιαρακι τεχνικων.

 

η καταγγελια σου ειναι αβασιμη και ασχετη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

EKTELESTES

μιας και είμαι από τους πρώτους (s)mod που θα φέρουν στη δημοσιότητα δείγματα κακής ή καλής εξυπηρέτησης, και από τους 1ους που θα έρθουν κατευθείαν σε επαφή τα αντίστοιχα τμήματα εταιρειών/αλυσίδων όταν θιχθούν τέτοια θέματα από το forum, έχω να δηλώσω πως:

η αντίδραση και εκτίμηση σου είναι υπερβολική και παράλογη στην προκειμένη περίπτωση.

 

Μακάρι σε όλους τους καταναλωτές να τους έλεγαν "Δεν ξέρω, μισό λεπτό να το κοιτάξω" και να τους τηλεφωνούσαν εντός της ώρας με τη λύση στο πρόβλημα τους, παρά "Βεβαίως, έχετε δίκιο θα σας εξυπηρετήσω" και να μην ξαναπαίρνουν ποτέ, ή να ξαναπαίρνεις και να μην το σηκώνουν καν.

 

Απλά εσύ κόλλησες στην "επιφάνεια" και όχι στην ουσία του service.

Μακάρι οι περισσότερες εταιρείες εν Ελλάδι να είχαν το After Sales service της HP, έστω και όπως το αναφέρεις.

 

 

Αγαπητέ EKTELESTES συγγνώμη αλλά για να είμαστε δίκαιοι και αξιόπιστοι τα "στραβά" πρέπει να ακούγονται και για τις 2 μεριές.... και εδώ ο γυαλός δεν είναι στραβός.

 

 

 

 

/sc

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μιλαμε για 100αδες! μηχανηματα. σωστοτατη απαντηση-αντιδραση ενως υπαλληλου.δεν μπορω να καταλαβω που ειναι το εξοργηστικο? ο συνδυασμος κουμπιων ειναι ακομα πιο δυσκολο αν σκεφτεις οτι το καθε μηχανημα εχει μεσο ορο 4 κουμπια.οποτε κανεις τα 100αδες μηχανηματα * 4 κουμπια.

 

 

ασχετος????ΜΠΡΑΒΟ κ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ επρεπε να του πεις που βρηκε μια πληροφορια η οποια οπως λες δεν βρισκεται στο μανυαλ και στο βιβλιαρακι τεχνικων.

 

η καταγγελια σου ειναι αβασιμη και ασχετη.

 

Μου φαίνεται ορισμένοι έχετε πρόβλημα στην ανάγνωση.... ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΙΔΕΑ "ΕΑΝ" ΓΙΝΕΤΑΙ RESET !! Δε με πείραξε που δε θυμόταν το συνδυασμό. Η Μ Α Ρ Τ Ο Ν.

 

:lol: 2ον - Δεν είπα εγώ ότι δε βρίσκεται στο εγχειρίδιο των τεχνικών, ΔΕ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΑ ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΗ.

 

Δεν ασχολούμαι άλλο, έχει καταντήσει ξεφτίλα.

 

 

Το γεγονός οτι με εξυπηρέτησε μετά, ναι μεν μειώνει την αρνητική εικόνα, αλλά δε παύω να επιμένω ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΝΑ ΜΗ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΝ "ΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΟΧΙ RESET" το μηχάνημα που πουλάς. Να μπιπ την εξειδίκευση μου... το 1ο πράγμα που πρέπει να ξέρεις είναι αυτό...

 

 

@Mad - Ο καθένας μας έχει άλλα standard. Η 1η αντίδραση του τεχνικού τμήματος ήταν για τα πανηγύρια όπως έλεγε το αρχικό θέμα. Το ότι με πήρε 15 λεπτά μετά να μου πει, δε μου λέει τπτ. Μπορεί και σε φόρουμ της HP/ ενότητα εκτυπωτών να μου διναν την ίδια πληροφορία σε λιγότερο χρόνο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...