tmjuju Δημοσ. 6 Ιουνίου 2008 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2008 PR PR PR PR PR PR PR Πολύ τους ακούει τους μακετίστες της η DAAMIT και δεν θα της βγει σε καλό.
tmjuju Δημοσ. 6 Ιουνίου 2008 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2008 http://www.bit-tech.net/news/2008/06/05/amd-hd-4850-rv770-gpu-die-shot/1 AMD HD 4850 – RV770 GPU die shot & πολλά ακόμα
tmjuju Δημοσ. 6 Ιουνίου 2008 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2008 http://www.vr-zone.com/articles/Radeon_HD_4870_X2_R700_Beats_GeForce_GTX_280/5851.html Radeon HD 4870 X2 R700 Beats GeForce GTX 280 φήμες λένε...
Super Moderators Thresh Δημοσ. 6 Ιουνίου 2008 Super Moderators Δημοσ. 6 Ιουνίου 2008 beats στο 3Dmark Vantage...κοινώς χέστηκε η φοράδα στο αλώνι
Ailuros Δημοσ. 6 Ιουνίου 2008 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2008 http://www.vr-zone.com/articles/Radeon_HD_4870_X2_R700_Beats_GeForce_GTX_280/5851.html Radeon HD 4870 X2 R700 Beats GeForce GTX 280 φήμες λένε... Αρνητικό αγαπητέ για τον μέσο όρο σε παιχνίδια.
Ailuros Δημοσ. 6 Ιουνίου 2008 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2008 Παρεπιπτόντως βγήκαν τουλάχιστον οι πραγματικοί χρονισμοί για τις RV770. Η HD4870 θα χρονίζει στα 750ΜΗz επίσημα και περιμένω πότε κάποιος θα βγάλει επιτέλους τις σωστές προδιαγραφές των καρτών και όχι οι τσατσαριές που κυκλοφορούν δεξιά και αριστερά για μήνες τώρα. Και όχι πριν ρωτήσει κανείς δεν υπάρχει υψηλή διαφορά στο shader domain. Είναι εξίσου αμελητέο όπως και στις RV670.
raven3x7 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2008 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2008 http://www.nordichardware.com/news,7841.html 800SP τελικα απο οτι φαίνεται. Aυτη η 4850 ολο και περισσοτεο μου γεμιζει το ματι. Ποιος θελει να αγορασει μια 3870?
Sadamiraq Δημοσ. 7 Ιουνίου 2008 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2008 http://www.nordichardware.com/news,7841.html 800SP τελικα απο οτι φαίνεται. Aυτη η 4850 ολο και περισσοτεο μου γεμιζει το ματι. Ποιος θελει να αγορασει μια 3870? Φημες μαλλον....
takos Δημοσ. 8 Ιουνίου 2008 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2008 Each shader shader unit is capable of 2 FLOPS, and since we now have 800 units, this means that Radeon HD 4850 with its 625MHz will hit exactly 1TFLOPS. That should explain why AMD/ATI chose that specific frequency. Radeon HD 4870 with its 750MHz core will have 20% more processing power available and hits 1.2TFLOPS. A decent quad-core processor can do up to 100GFLOPS. This is certainly a slap in NVIDIA's face. AMD's mainstream chip can do more FLOPS than NVIDIA enthusiast chips, and AMD's coming high-end chips will pack twice the FLOPS... Τώρα μας τα λέει καλά..
Ailuros Δημοσ. 8 Ιουνίου 2008 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2008 http://www.nordichardware.com/news,7841.html 800SP τελικα απο οτι φαίνεται. Aυτη η 4850 ολο και περισσοτεο μου γεμιζει το ματι. Ποιος θελει να αγορασει μια 3870? Αν τα τμήματα marketing αμφότερων εταιριών δεν είχαν ξεκινήσει το γελοίο παιχνίδι με τα SPs θα έδινε μια πιό λογική εικόνα ο εκάστοτε φουσκομένος αριθμός. Στην πραγματικότητα ούτε η G80 έχει 128 "stream processors" ούτε η R6x0/RV6x0 320. Aς πάρουμε λοιπόν και τις παπαριές του nordichardware: Each shader unit is capable of 2 FLOPS, and since we now have 800 units, this means that Radeon HD 4850 with its 625MHz will hit exactly 1TFLOPS. That should explain why AMD/ATI chose that specific frequency. Radeon HD 4870 with its 750MHz core will have 20% more processing power available and hits 1.2TFLOPS. A decent quad-core processor can do up to 100GFLOPS. This is certainly a slap in NVIDIA's face. AMD's mainstream chip can do more FLOPS than NVIDIA enthusiast chips, and AMD's coming high-end chips will pack twice the FLOPS... Σαν απλή προειδοποίηση FLOP!=FLOP μεταξύ των 2 αρχιτεκτονιών. Σε απλούς αριθμούλιδες μέχρι τώρα αν υποθέσουμε ότι μια 8800GT είναι λίγο πολύ στα ίδια επίπεδα με μια HD3870: 8800GT= 112*3*1.5GHz = 503 GFLOPs/s (θεωρητικά) Ξέρουμε ωστόσο ότι η μονάδα MUL από σπάνια εώς ποτέ είναι διαθέσιμη για general shading, άρα ουσιαστικά: 112*2*1.5GHz = 336 GFLOPs/s HD3870= 64*10*0.775GHz = 496 GFLOPs/s Ουσιαστικά δηλαδή μια διαφορά της τάξης των 48% μεταξύ των δύο. Η NVIDIA όμως αυτή τη φορά όχι μόνο ενεργοποίησε την μονάδα MUL, αλλά έχει προσθέσει και άλλες βελτιστοποιήσεις οπότε και μόνο με βάση τους παραπάνω αριθμούς είναι λογικό η AMD να χρειαστεί 2*800= 1600SPs & >2 TFLOPs/s για να πολεμήσει μια GT200 με 240SPs και "μόλις" 933GFLOPs. Mια λέξη μόνο: ΕΠΑΡΚΕΙΑ.
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 8 Ιουνίου 2008 Moderators Δημοσ. 8 Ιουνίου 2008 Ε διαβασε και καμια σελιδα παραπισω...
raven3x7 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2008 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2008 snip Σε τσίμπησε καμιά μύγα? Δεν ισχυρίστηκα πουθενά ότι η RV770 θα είναι πιο γρήγορη από την D10U. Και προφανώς δεν είναι μόνο τα FLOPS των shaders που καθορίζουν πόσο καλή είναι μια κάρτα γραφικών. Βεβαία τα FLOPS ειναι ίδια για όλες τις εταιρίες. Τώρα το αν μπορούν οι κάρτες να εκμεταλλεύονται τη επεξεργαστική τους δύναμη εξαρταται και τη utilization μπορουν να πιασουν κατα μέσο όρο. Αλλωστε το σημαντικότερο ισως προβλημά που έχει η VLIW αρχιτεκτονικη είναι η αποτελεσματική χρήση των πόρων. Από τη άλλη αν ισχύουν οι φήμες για 32TMUs η ΑΜΔ έχει εξαλίψει ίσως τ σημαντικότερο bottleneck της R6XX αρχιτεκτονικής πραγμα που σημαίνει οτι λογικά θα δούμε μεγάλη διαφορά στην απόδοση στα παιχνίδια.
John-lamia Δημοσ. 10 Ιουνίου 2008 Μέλος Δημοσ. 10 Ιουνίου 2008 αυτο θα πει αποδοση / τιμη !!!! http://digitalbot.wordpress.com/2008/05/17/ati-radeon-hd-4870-512mb-%ce%bd%ce%ad%ce%b5%cf%82-%ce%bc%ce%b5%cf%84%cf%81%ce%ae%cf%83%ce%b5%ce%b9%cf%82/ αμα δουμε κ την τιμη βεβαια.... επίδοση στο 3DMark06 18297 3DMarks με την gddr3. με ddr5 θα πιασει σιγουρα τις 20000Marks! αν κ το 3DMark06 ειναι σχετικα παλιο, τουλαχιστον για την 4870.... θα επρεπε να την μετρισουν στο vandage...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.