Προς το περιεχόμενο

ΝΕΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ATi RV770


John-lamia

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 984
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Παρεπιπτόντως βγήκαν τουλάχιστον οι πραγματικοί χρονισμοί για τις RV770. Η HD4870 θα χρονίζει στα 750ΜΗz επίσημα και περιμένω πότε κάποιος θα βγάλει επιτέλους τις σωστές προδιαγραφές των καρτών και όχι οι τσατσαριές που κυκλοφορούν δεξιά και αριστερά για μήνες τώρα. Και όχι πριν ρωτήσει κανείς δεν υπάρχει υψηλή διαφορά στο shader domain. Είναι εξίσου αμελητέο όπως και στις RV670.

Δημοσ.

image3.php?id=5215

 

Each shader shader unit is capable of 2 FLOPS, and since we now have 800 units, this means that Radeon HD 4850 with its 625MHz will hit exactly 1TFLOPS. That should explain why AMD/ATI chose that specific frequency. Radeon HD 4870 with its 750MHz core will have 20% more processing power available and hits 1.2TFLOPS. A decent quad-core processor can do up to 100GFLOPS. This is certainly a slap in NVIDIA's face. AMD's mainstream chip can do more FLOPS than NVIDIA enthusiast chips, and AMD's coming high-end chips will pack twice the FLOPS...

 

Τώρα μας τα λέει καλά..:P

Δημοσ.
http://www.nordichardware.com/news,7841.html

800SP τελικα απο οτι φαίνεται. Aυτη η 4850 ολο και περισσοτεο μου γεμιζει το ματι.

Ποιος θελει να αγορασει μια 3870? :D

 

Αν τα τμήματα marketing αμφότερων εταιριών δεν είχαν ξεκινήσει το γελοίο παιχνίδι με τα SPs θα έδινε μια πιό λογική εικόνα ο εκάστοτε φουσκομένος αριθμός.

 

Στην πραγματικότητα ούτε η G80 έχει 128 "stream processors" ούτε η R6x0/RV6x0 320.

 

Aς πάρουμε λοιπόν και τις παπαριές του nordichardware:

 

Each shader unit is capable of 2 FLOPS, and since we now have 800 units, this means that Radeon HD 4850 with its 625MHz will hit exactly 1TFLOPS. That should explain why AMD/ATI chose that specific frequency. Radeon HD 4870 with its 750MHz core will have 20% more processing power available and hits 1.2TFLOPS. A decent quad-core processor can do up to 100GFLOPS. This is certainly a slap in NVIDIA's face. AMD's mainstream chip can do more FLOPS than NVIDIA enthusiast chips, and AMD's coming high-end chips will pack twice the FLOPS...

 

Σαν απλή προειδοποίηση FLOP!=FLOP μεταξύ των 2 αρχιτεκτονιών.

 

Σε απλούς αριθμούλιδες μέχρι τώρα αν υποθέσουμε ότι μια 8800GT είναι λίγο πολύ στα ίδια επίπεδα με μια HD3870:

 

8800GT=

 

112*3*1.5GHz = 503 GFLOPs/s (θεωρητικά)

 

Ξέρουμε ωστόσο ότι η μονάδα MUL από σπάνια εώς ποτέ είναι διαθέσιμη για general shading, άρα ουσιαστικά:

 

112*2*1.5GHz = 336 GFLOPs/s

 

HD3870=

 

64*10*0.775GHz = 496 GFLOPs/s

 

Ουσιαστικά δηλαδή μια διαφορά της τάξης των 48% μεταξύ των δύο. Η NVIDIA όμως αυτή τη φορά όχι μόνο ενεργοποίησε την μονάδα MUL, αλλά έχει προσθέσει και άλλες βελτιστοποιήσεις οπότε και μόνο με βάση τους παραπάνω αριθμούς είναι λογικό η AMD να χρειαστεί 2*800= 1600SPs & >2 TFLOPs/s για να πολεμήσει μια GT200 με 240SPs και "μόλις" 933GFLOPs.

 

Mια λέξη μόνο: ΕΠΑΡΚΕΙΑ.

Δημοσ.
snip

Σε τσίμπησε καμιά μύγα? Δεν ισχυρίστηκα πουθενά ότι η RV770 θα είναι πιο γρήγορη από την D10U. Και προφανώς δεν είναι μόνο τα FLOPS των shaders που καθορίζουν πόσο καλή είναι μια κάρτα γραφικών. Βεβαία τα FLOPS ειναι ίδια για όλες τις εταιρίες. Τώρα το αν μπορούν οι κάρτες να εκμεταλλεύονται τη επεξεργαστική τους δύναμη εξαρταται και τη utilization μπορουν να πιασουν κατα μέσο όρο. Αλλωστε το σημαντικότερο ισως προβλημά που έχει η VLIW αρχιτεκτονικη είναι η αποτελεσματική χρήση των πόρων. Από τη άλλη αν ισχύουν οι φήμες για 32TMUs η ΑΜΔ έχει εξαλίψει ίσως τ σημαντικότερο bottleneck της R6XX αρχιτεκτονικής πραγμα που σημαίνει οτι λογικά θα δούμε μεγάλη διαφορά στην απόδοση στα παιχνίδια.

Δημοσ.

αυτο θα πει αποδοση / τιμη !!!!

http://digitalbot.wordpress.com/2008/05/17/ati-radeon-hd-4870-512mb-%ce%bd%ce%ad%ce%b5%cf%82-%ce%bc%ce%b5%cf%84%cf%81%ce%ae%cf%83%ce%b5%ce%b9%cf%82/

αμα δουμε κ την τιμη βεβαια....

επίδοση στο 3DMark06 18297 3DMarks με την gddr3.

με ddr5 θα πιασει σιγουρα τις 20000Marks!

αν κ το 3DMark06 ειναι σχετικα παλιο, τουλαχιστον για την 4870.... θα επρεπε να την μετρισουν στο vandage...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...