Προς το περιεχόμενο

Επιστροφή προϊόντος. Τί προβλέπει ο νόμος??


ntsili

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Από τον Αύγουστο του 2007 είχα αγοράσει ένα USB stick της Buffalo (8Gb) από το Hard Shop (109 ευρώ). Τον Ιανουάριο εμφάνισε δυσλειτουργία και κατόπιν συννενόησης με το κατάστημα έκανα αίτηση RMA και απέστειλα το προϊόν με δικά μου έξοδα στα κεντρικά τους.

Πέρασαν τρεις μήνες και δεν είχα κανένα, μα κανένα νέο τους. Τους πήρα πριν από λίγο τηλέφωνο. Μου ανέφεραν ότι έστειλαν το προϊόν στην αμερική, αλλά η Buffalo δεν τους απάντησε έκτοτε. Επίσης μου είπαν ότι το προϊόν το έχει αποσύρει το Hard Shop.

Ζήτησα τα χρήματά μού πίσω και η απάντηση είναι ότι μου δίνουν πιστωτικό όριο ώστε να αγοράσω κάτι άλλο από το κατάστημα. Τότε εγώ τους ανέφερα ότι δεν έχω διάθεση να αγοράσω κάτι από το κατάστημά τους. Ρώτησα τί λέει ο νόμος και η απάντηση ήταν πως είναι νόμιμο αυτό που μου προτείνουν.

Ξέρει κανένας αν το κατάστημα σε αυτή την περίπτωση νομιμοποιείται με το να μου δώσει πιστωτικό υπόλοιπο, ή είναι υποχρεωμένο να μου δώσει χρήματα εφόσον εγώ το ζητάω?

Δημοσ.

γιατι δεν παιρνεις νεο usb στο καταστημα τους???

επειδη θα μπορουσαν να μην σου δωσουν τιποτα....κατι ειναι και αυτο...

αμα ψαχνεις με νομους..δεν νομιζω να βγαλεις ακρη...

Δημοσ.

Δεν με ενδιαφέρει να πάρω άλλο stick από το συγκεκριμένο κατάστημα. Προσπαθώ να μάθω αν δικαιούμαι να πάρω τα λεφτά μου πίσω. Το πώς θα τους πιέσω είναι δικιά μου δουλειά.

Δημοσ.

Ο συγκεκριμένος παραγκίτης...( γιατί αυτό είναι ) έχει κάνει σε διάφορους κόλπα....

 

Τι σου είπαν ;;;;Στην ΑΜΕΡΙΚΗ ΤΟ ΣΤΕΙΛΑΝ ;;;; :lol: Δηλ, η Bufallo δεν έχει αντιπρόσωπο στην Ελλάδα, αλλά ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ;;

 

Πάρε 1 τηλεφωνάκι το ΙΝΚΑ αύριο και πες τους την ιστορία.

 

Απ' όσο ξέρω ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΟΥ ΠΙΣΩ, αυτό είχαν πει σε μένα απο ΙΝΚΑ σε παρόμοια περίπτωση με το eshop.

 

Πάρε αύριο όμως να μη σκας.

 

Α, και να σου πω και κάτι πιο ωραίο. Αν δε βγάλεις άκρη και με το ΙΝΚΑ, στείλε 1 ωραίο mailaki στην Bufallo και πες τους οτι σου χάλασε. Θα σου πουν λογικά τι να κάνεις :)

Δημοσ.
... Αν δε βγάλεις άκρη και με το ΙΝΚΑ, στείλε 1 ωραίο mailaki στην Bufallo και πες τους οτι σου χάλασε. Θα σου πουν λογικά τι να κάνεις :)

 

Και να φανταστείς ότι μου είπε πως το έστειλε και ...έχει μείνει στην Αμερική!!!! χαχαχα!..

:mrgreen:

Δημοσ.
Και να φανταστείς ότι μου είπε πως το έστειλε και ...έχει μείνει στην Αμερική!!!! χαχαχα!..

:mrgreen:

 

Ακόμα καλύτερα, άκου τι θα κάνεις να τον γειώσεις (!)

 

Στείλε Mail στο αμερικάνικο service της εταιρίας και πες τους "το και το, μου είπε οτι σας το έστειλε". Να πέσει τρελό γέλιο :lol:

Δημοσ.

παντως ειναι μερικες ιστοριες να σε κανουν να τρελαινεσε... μια οθονη οταν ειχα παρει το πρωτο pc μου χαλασε (την σκουπισα με azax και το μενου με τις ρυθμισεις δεν εφευγε ποτε ξανα) την ειχα χασει για 8 μηνες....

Δημοσ.

παλιοπαιδα :cry:

δεν αφησατε τις κακομοιρες παραγκες να δουλεψουν να βγαλουν κανα φραγκο!τι ηθελες ρε αδερφε να σου πουν? οτι το εστειλαν βουλγαρια με ανταλαγμα ενα αρνι??αισχος!καταναλωτες ειστε εσεις ρε!!καθαρματα:X

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Τελικά σε ό,τι αφορά την υπόθεση έγινε κάτι που δεν το περίμενα σε καμία περίπτωση.

Έστειλα την προηγούμενη πέμπτη mail στο ΙΝ.ΚΑ. αναφέροντας το περιστατικό. Παρότι

δεν πήρα καμία απάντηση από το ΙΝ.ΚΑ., χτες έφτασε με courrier ένα πακέτο στο σπίτι

μου. Μέσα ήταν ένα ολοκαίνουργο USB Stick από το HardShop, ΑΚΡΙΒΩΣ αυτό που χάλασε!

Τί να πω?? Τυχαίο ή έβαλε το χεράκι του το ΙΝ.ΚΑ.? Πάντως το κατάστημα έστειλε το

πακέτο εντελώς στα ξαφνικά... (τουλάχιστον, δεν με πήρε κανένας από hardshop)

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...