michalis2610 Δημοσ. 5 Μαΐου 2008 Δημοσ. 5 Μαΐου 2008 Τώρα αν τους πω ότι τα έπαιξε η μνήμη, υπάρχει περίπτωση να στείλω μόνο αυτή πίσω και να μου την αντικαταστήσουν; Όχι, έτσι; Κάνε τους ένα τηλ αύριο και πες τους οτι η μία μνήμη τα έπαιξε. Παρόλο που υποθέτω δεν θα είχαν βάλει τη συσκευασία στο πακέτο που έλαβες (κακώς) αν είναι σοβαροί επαγγελματίες θα σου την αλλάξουν. Αν στο τηλέφωνο αρχίσουν τα μα-μου...μην συνεχίζεις να χρεώνεσαι άδικα...
1234 Δημοσ. 6 Μαΐου 2008 Μέλος Δημοσ. 6 Μαΐου 2008 Τους πήρα και μου είπαν πρέπει να στείλω όλο το λαπτοπ και όχι μόνο τη μνήμη. Αλλά και μόνο τα έξοδα πήγαινε-έλα και πόσο καιρό δεν θα έχω το λάπτοπ στα χέρια μου, δεν συμφέρει...
infopcstore Δημοσ. 9 Ιουνίου 2008 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2008 Αγαπητέ Χρήστη 1234 είμαι ο υπέυθυνος internet απο το infopcstore.gr, και θέλουμε και απο πλευράς μας να διευκρινήσουμε την κατάσταση για το συγκεκριμένο laptop. Το laptop που κρατάτε στα χέρια σας είναι ένα απο τα κορυφαία και πιο ποιοτικά laptop της αγοράς, απο το οποίο στο τελευταιο 6 μηνο μόνο, έχουμε πουλήσει πάνω απο 300 κομμάτια χωρίς κανένα πρόβλημα και έχουμε κατα αποκλειστικότητα σε ειδική συμφωνία τιμής με την IBM LENOVO μόνο εμείς. Το επιπλέον 1 GB Ram που είναι απο την kingston και έχει εγγύηση value for life το έχουν τοποθετήσει εξουσιοδοτημένοι τεχνικοί και είναι επιπλέον δώρο απο εμάς. οι Kingston είναι ποιοτικά κορυφαιές και κοινός αποδεκτές απο τις πιο αξιόπιστες. Η samsung είναι η εργοστασιακή μνήμη που προσφέρει ο συγκεκριμένος φορητός και αν και δεν μας έχει ξανατύχει , μπορεί σε εσας να εμφάνισε βλάβη. Παρόλα αυτά όμως η εργοστασιακή εγγύηση Lenovo ορίζει οτι το laptop πρέπει να μεταβεί ολόκληρο σε εμάς, να βεβαιωθεί η βλάβη και ότι δεν έχει παραβιαστεί η εργοστασιακή εγγύηση (γιατι π.χ. μπορεί η συγκεκριμένη μνήμη να εμφάνισε πρόβλημα στα χέρια σας αλλά στα δικά μας σε άλλο notebook να δουλέψει) και εμείς με part number και serial number να το στείλουμε στον συγκεκριμένο κατασκευαστή. Όσο αφορά την περίπτωσή σας και την επικοινωνία σας μαζί μας, το άτομο που μίλησε μαζί σας , σας εξήγησε τα παραπάνω. Στην παραπάνω διαδικασία τα μεταφορικά έχουν 10 ευρω, με το δικό μας κοστολόγιο μεταφορικών να πάει και να ρθεί και η καθυστέρηση ανάλογα με την ανταπόκριση του κατασκευαστή φτάνει και τις 15 εργάσιμες συμπεριλαμβανομένων των ημερών που θα χαθούν στις μεταφορές. Τέλος αν θέλετε, για να σας εξυπηρετήσουμε και μόνο, μπορούμε και εφόσον είστε σίγουρος ότι φταίει η μνήμη, να σας κάνουμε ένα special price στην αγορά μιας καινούργιας μνήμης kingston , για να μην μείνετε ούτε λεπτό χωρις το φορητό σας. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να καλέσετε στα 2810330317 , 6944704022 και να ζητήσετε τον υπεύθυνο internet. Σας Ευχαριστούμε εκ των προτέρων και είμαστε στη διάθεση σας.
kotetsi Δημοσ. 9 Ιουνίου 2008 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2008 Το επιπλέον 1 GB Ram που είναι απο την kingston και έχει εγγύηση value for life το έχουν τοποθετήσει εξουσιοδοτημένοι τεχνικοί και είναι επιπλέον δώρο απο εμάς. Αυτές οι εκ των υστέρων τοποθετήσεις στην Ελλάδα δε μου αρέσουν. Πώς μπορώ να είμαι καλυμμένος ως χρήστης ότι ο φορητός που μόλις αγόρασα δεν έχει ελάττωμα το οποίο προκλήθηκε από απροσεξία του οποιουδήποτε εξουσιοδοτημένου τεχνικού του εκάστοτε καταστήματος; Γιατί σε περίπτωση απροσεξίας να την πληρώσει ο τελικός χρήστης, ο οποίος θα αναγκαστεί να δώσει το φορητό για επισκευή με δικά του έξοδα αποστολής; Η samsung είναι η εργοστασιακή μνήμη που προσφέρει ο συγκεκριμένος φορητός και αν και δεν μας έχει ξανατύχει , μπορεί σε εσας να εμφάνισε βλάβη. Για όλα υπάρχει η πρώτη φορά. Παρόλα αυτά όμως η εργοστασιακή εγγύηση Lenovo ορίζει οτι το laptop πρέπει να μεταβεί ολόκληρο σε εμάς, να βεβαιωθεί η βλάβη και ότι δεν έχει παραβιαστεί η εργοστασιακή εγγύηση (γιατι π.χ. μπορεί η συγκεκριμένη μνήμη να εμφάνισε πρόβλημα στα χέρια σας αλλά στα δικά μας σε άλλο notebook να δουλέψει) Προφανώς ο φορητός πρέπει να μεταβεί ολόκληρος στο service point. Ποιος όμως εγγυάται στο χρήστη ότι η βλάβη που θα βεβαιωθεί δεν ακυρώνει εσκεμμένα την εργοστασιακή εγγύηση; Με απλά λόγια, ποιος μου λέει ότι δε θα πείτε μπαρούφες στον ιδιοκτήτη ότι η μνήμη τάχα δούλεψε σε άλλο μηχάνημα και ότι αυτό από μόνο του ακυρώνει την εγγύηση; Αλήθεια, πώς ακυρώνεται η εγγύηση αφού ο χρήστης δεν έχει παρέμβει στο μηχάνημα παρά μόνο στο RAM compartment, στο οποίο είναι ελεύθερος να παρεμβαίνει από την εκάστοτε κατασκευάστρια εταιρεία; Τέλος αν θέλετε, για να σας εξυπηρετήσουμε και μόνο, μπορούμε και εφόσον είστε σίγουρος ότι φταίει η μνήμη, να σας κάνουμε ένα special price στην αγορά μιας καινούργιας μνήμης kingston , για να μην μείνετε ούτε λεπτό χωρις το φορητό σας. Αυτό πάλι τι είναι; ΚΑΙ επεμβήκατε σε καινούριο φορητό προσθέτοντας μνήμη, η οποία μπορεί να μην ήταν απολύτως συμβατή με το part number του κατασκευαστού, ΚΑΙ επιθυμείτε την αποστολή του προβληματικού φορητού στο δικό σας κατάστημα (κανονικά πρέπει να μεταβεί σε επίσημο service point - μήπως επειδή επεμβαίνετε στα μηχανήματα που πουλάτε έχετε την απαίτηση να τα στέλνουν σε εσάς για επισκευή; (Υπάρχει γνωστό παράδειγμα μεγάλης αλυσίδας κινητής τηλεφωνίας που επειδή παραεισάγει συσκευές προτρέπει τους αγοραστές να τα πηγαίνουν σε εκείνους για επισκευή.) ΚΑΙ προτίθεστε να κάνετε ειδική τιμή για την αγορά μνήμης που κανονικά πρέπει να αντικασταθεί στα πλαίσια της εγγύησης του φορητού; Ποιους δουλεύετε κύριοι; Φίλε 1234, αν είσαι σίγουρος ότι φταίει η μνήμη, έχεις δύο λύσεις: η μία είναι να απευθυνθείς σε ένα εξουσιοδοτημένο service point, πράγμα το οποίο σημαίνει ότι θα χάσεις ενδεχομένως χρόνο αλλά θα καλυφθείς από την εγγύηση και η άλλη είναι να αγοράσεις μία μνήμη συμβατή με το part number του κατασκευαστού και να την τοποθετήσεις μόνος σου - η εγγύηση δε χάνεται με αλλαγές RAM, δίσκων και οπτικών μέσων-, πράγμα που σημαίνει ότι θα πληρώσεις αλλά δε θα αποχωριστείς τον υπολογιστή σου.
infopcstore Δημοσ. 12 Ιουνίου 2008 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2008 K. Kotetsi για να σας απαντησω σε ενα , ενα τα ερωτημα σας ξεκιναω ως εξής , Πρώτον εμείς εδώ μιλάμε επώνυμα, και το κάνουμε αυτό γιατι απο το 1983 και έχοντας εξυπηρετήσει 300.000 + εταιρείες αυτα τα 25 χρόνια παραμένουμε η πρώτη και μεγαλύτερη κρητική εταιρεία, με υποστήριξη και μετά την πώληση και αυτο αποδεικνύεται γιατι αυτη τη στιγμη βρισκομαστε εδώ και μιλάμε. Δευτερον επειδή ειμαστε εξουσιοδοτημένοι IBM + LENOVO reseller και δεν πουλαμε απλα διαμέσου καπιου αλλου προμηθευτη. Τρίτον Επειδη έχουμε μελετήσει και πάρει έγκριση οτι η συγκεκριμένη μνήμη έχει απόλυτη έγκριση σύμφωνα με τα standart του κατασκευαστή και έχουμε εξουσιοδοτημένους τεχνικούς. Τέταρτον το προιόν έχει εγγύηση Ελληνικής Αντιπροσωπείας και δεν είναι παραεισαγωγή όπως υπαινίσσεστε! Πέμπτον εμείς έχουμε εξυπηρετήσει άπειρες φορές πελάτες που θεωρούν οτι "φταίει αυτό" αλλα, τελικώς φταίει κάτι άλλο και επιπλέον έχουμε εξυπηρετήσει παρα πολλέσ φορές και πελάτες που λόγω καθυστέρησης στην εργοστασιακή εγγύηση (να επιστραφεί το φορητό τους , τους έχουμε δώσει άλλο χωρίς καμία χρέωση ,προσωρινά, ή έχουμε αναλάβει να αντικαταστήσουμε την μνήμη π.χ. με ίδια επιτόπου και να περιμένουμε να γυρίσει μετά απο δύο βδομάδες η καλυμμένη απο την εγγύηση ώς εξυπηρέτηση χωρίς καμία επιβάρυνση. Και τελευταίο και πιο σημαντικο: Όμως δεν μπορούμε να κάνουμε διάγνωση εξ αποστάσεως κάτι το οποίο θα ήταν τελείως αντιεπαγγελμάτικο για αυτό προσφέρουμε τόσο μειωμένα μεταφορικά με courrier, (ρωτήστε να δείτε αν τα δέκα ευρώ είναι πολλά). Επιπλέον δεν μιλάμε για πράγματα τα οποία δεν γνωρίζουμε , ούτε κρίνουμε τους άλλους χωρίς να ξέρουμε, ούτε κατηγορούμε ανώνυμα(κατηγορίες περι παραεισαγωγής, παράνομης επέμβασης κ.α.) Για ότι επιπλέον θέλετε και αφού σας έχει ενοχλήσει τόσο το θέμα κ. kotetsi για λόγους που δεν γνωρίζουμε (δεν ξέρουμε σε πιο ανταγωνιστικό κατάστημα μπορεί να δουλεύεται και τα λέτε αυτά, γιατί φυσικά τέτοια προσφορά δεν έχει διαθέσει κανείς άλλος στην αγορά{core 2 duo, επώνυμο φορητό, τόσο καλής ποιότητα, σε τέτοια τιμή και ειδικά όταν ο ανταγωνισμός το πουλαέι 900 και ευρώ}) είμαστε στην διάθεση σας. Ευχαριστούμε εκ των προτέρων.
kpartsi Δημοσ. 12 Ιουνίου 2008 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2008 Πρώτα απ'όλα να συγχαρώ το κατάστημα infopcstore που παρεμβαίνει επίσημα και επώνυμα σε αυτή την συζήτηση που αφορά έναν από τους πελάτες του. Είναι σίγουρα δείγμα καλής ένδειξης και επαγγελματικότητας και δεν γνωρίζω αν έχει ξανασυμβεί στο παρελθόν από άλλη εταιρία. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι πρέπει να συμφωνήσουμε απαραίτητα με αυτά που δηλώνει. Εγώ έχω να κάνω μία ερώτηση. Είναι ή δεν είναι ακόμα το λάπτοπ σε εγγύηση;;;; Αν είναι, τότε ο πελάτης δεν θα πρέπει να πληρώσει μία, ούτε σε μεταφορικά ούτε σε υλικά. Τόσο απλά. Επίσης ο χρήστης και ο κάθε χρήστης-συμμετέχων σε αυτό το φόρουμ πρέπει να λαμβάνει τον ανάλογο σεβασμό από τους άλλους και όχι να γίνονται εις βάρους του περίεργοι υπαινισμοί. Και ιδιαίτερα για τον φίλο kotetsi που τον γνωρίζουμε τόσο καιρό, έχουμε συμμετάσχει σε διάφορες συζητήσεις και ξέρουμε ότι ό,τι εκφράζει αποτελεί την προσωπική του άποψη (σωστή ή λάθος, δεν είναι αυτό το πρόβλημα) και δεν εξυπηρετεί κανένα συμφέρον.
haHa Δημοσ. 12 Ιουνίου 2008 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2008 Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι πρέπει να συμφωνήσουμε απαραίτητα με αυτά που δηλώνει. Εγώ έχω να κάνω μία ερώτηση. Είναι ή δεν είναι ακόμα το λάπτοπ σε εγγύηση;;;; Αν είναι, τότε ο πελάτης δεν θα πρέπει να πληρώσει μία, ούτε σε μεταφορικά ούτε σε υλικά. Τόσο απλά. Οτι ενα λαπτοπ ειναι ακομα σε εγγυηση, σε καμμια περιπτωση δεν σημαινει οτι δεν πρεπει ο χρηστης να πληρωσει μεταφορικα για την επισκευη του... Λιγες μαρκες φορητων δινουν απο default εγγυηση collect&return, δηλαδη να στειλουν δωρεαν καποιο courier σε περιπτωση βλαβης . Οι περισσοτερες μαρκες εχουν εγγυηση οπου πρεπει ή να πας εσυ εκει τον φορητο σου ή να τον στειλεις με courier με δικα σου εξοδα. Μαλιστα τα 10 ευρω μεταφορικα ειναι ελαχιστα , οταν αλλες εταιριες ζητανε 40+ ευρω . Οσο για το infopcstore.gr, βλεπω οτι ειναι μια χαρα σωστοι! Εχουν εξασφαλισει σε κορυφαια τιμη αυτον τον εξαιρετικο φορητο, δινουν δωρο αλλο 1GB μνημης (για το οποιο ισχυει κανονικα η εγγυηση τοσο του μηχανηματος,οσο και του dimm.Επισης εδωσαν την επιλογη να βαλουν αυτοι ή ο χρηστης την εξτρα μνημη ) , οταν παρουσιαστηκε προβλημα εχουν εξασφαλισει εξαιρετικα χαμηλα εξοδα αποστολης για την επισκευη του φορητου, η εγγυηση ισχυει κανονικα . Μια χαρα φαινονται...
kpartsi Δημοσ. 12 Ιουνίου 2008 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2008 Δεν το καταλαβαίνω αυτό... Ένας χρήστης που δεν έχει ευθύνη για την κακή λειτουργία του υπολογιστή, ήδη θα επιβαρυνθεί τις μέρες εργασίας δίχως αυτόν, θα πρέπει να επιβαρυνθεί και οικονομικά;;;; Εμένα που πριν 2 χρόνια μου είχε χαλάσει ένας σκληρός δίσκος, τον έστειλα στο εξωτερικό και μου έστειλαν καινούργιο χωρίς να επιβαρυνθώ μία!!!!
haHa Δημοσ. 12 Ιουνίου 2008 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2008 Δεν το καταλαβαίνω αυτό... Ένας χρήστης που δεν έχει ευθύνη για την κακή λειτουργία του υπολογιστή, ήδη θα επιβαρυνθεί τις μέρες εργασίας δίχως αυτόν, θα πρέπει να επιβαρυνθεί και οικονομικά;;;;Εμένα που πριν 2 χρόνια μου είχε χαλάσει ένας σκληρός δίσκος, τον έστειλα στο εξωτερικό και μου έστειλαν καινούργιο χωρίς να επιβαρυνθώ μία!!!! Δυστυχως ομως ετσι ειναι η εγγυηση που προσφερουν οι περισσοτερες εταιριες φορητων...(δεν ευθυνεται το καταστημα) Υπαρχουν λιγες εταιριες κατασκευης φορητων που σου στελνουν δωρεαν courier, οπως και για χεδον ολες τις εταιριες υπαρχει η δυαντοτητα αγορας αναβαθμισης εγγυησης που να υποστηριζει collect&return. Το ιδιο φυσικα ισχυει και για τα περισσοτερα κομματια hardware σταθερων υπολογιστων αγορασμενα απο διαφορα κατασηματα. Αν χαλασει(ακομα και χωρις δικια σου υπαιτιότητα) τοτε πρεπει ή να το πας ο ιδιος ή να το στειλεις με courier με δικα σου εξοδα..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.