Προς το περιεχόμενο

Laptop - Έσβησε και δεν ανάβει


1234

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

το πολυ πολυ να μιρισει λιγο καμενο....και κανεις αφτο που σου ειπε ο alex σε τετοια περιπτοση

Δημοσ.

Καταρχήν είπες ότι είναι καινούριο.

Οπότε έχεις εγγύηση και θα πρέπει να ζητήσεις από το κατάστημα που το αγόρασες άλλη μνήμη.

 

Έχε βέβαια υπόψιν σου ότι κανονικά από την στιγμή που ακουμπάς το μηχάνημα η εγγύηση πάπαλα.

Οπότε η πιο λογική κίνηση είναι να το πας πίσω το μηχάνημα,αλλά αν το κάνεις προσεκτικά αυτό που σου είπαμε κανένας δεν θα πάρει χαμπάρι ότι το άνοιξες.;)

Δημοσ.

Επειδή έχει αγοραστεί από Κρήτη, εάν τελικά είναι η μνήμη το πρόβλημα καλύτερα να αγοράσει ένα dimm να ξεμπερδέψει. Και αμέσως θα έχει λύση το πρόβλημα και γλιτώνεις μεταφορές και λοιπά δεινά.

 

ΥΓ: Η εγγύηση δε χάνεται μετά από αλλαγή μνήμης. Με εξαίρεση την LG να δε κάνω λάθος.

Δημοσ.
ΥΓ: Η εγγύηση δε χάνεται μετά από αλλαγή μνήμης. Με εξαίρεση την LG να δε κάνω λάθος.

 

OK αν είσαι σίγουρος πάω πάσο:-)

Δημοσ.

Λοιπόν παιδιά πρώτ' απ' όλα ευχαριστώ πάρα πολύ για τη γρήγορη ανταπόκριση, πραγματικά μου γλιτώνετε από χρόνο και πιθανά έξοδα.

Έκανα τελικά αυτό που μου είπατε. Το έβαλα να λειτουργήσει πότε με τη μια, πότε με την άλλη μνήμη και τελικά η μια από αυτές έφταιγε, μιας και άνοιξε κανονικά με τη δεύτερη μου προσπάθεια. Τώρα τίποτα καμμένο δεν μου μύρισε, πάντως λειτουργεί κανονικά.

 

Τώρα τι γίνεται. Όταν το πήρα, θυμάμαι που μου είχαν πει από το κατάστημα, μέσω τηλεφώνου ότι η δεύτερη μνήμη είναι προσφορά του καταστήματος και μάλιστα όταν το παράγγειλα, λίγες μέρες μετά με πήραν τηλέφωνο και με ρώτησαν αν θέλω να μου τοποθετήσουν τη μνήμη ή να το κάνω μόνος μου. Εγώ τους είπα να μου την τοποθετήσουν.

 

Μέσα είχε μια μνήμη samsung και μια kingston. Αυτή που είχε το πρόβλημα ήταν η samsung.

Τώρα τι να κάνω; Να τους πάρω τηλέφωνο στο κατάστημα να τους πω αυτό κι αυτό ή δεν χρειάζεται; Υπάρχει δηλαδή περίπτωση να τους τη στείλω πίσω (μόνο τη μνήμη όχι το laptop) και να μου την αλλάξουν ή είναι χειρότερο αυτό από πλευράς εξόδων κτλ;

Μιχάλη, πόσο πάει ένα dimm; Και ισχύει σίγουρα ότι δεν χάνεται η εγγύηση, έτσι;

Δημοσ.

LOL και εμένα samsung μνήμη ήταν αυτή που τα έπαιξε :-)...ανάθεμα την Samsung.

 

Κοίτα στο Πλαίσιο για μνήμες φίλε μου...από την στιγμή που ήταν δώρο δεν νομίζω να στην αλλάξουν.

 

http://www.plaisio.gr/productlist.aspx?catalog=21&category=69981007

 

Όπως θα δεις η Trancend 1GB στα 667MHz κάνει 20?....μηδαμινό το κόστος!!

Δημοσ.
Κοίτα στο Πλαίσιο για μνήμες φίλε μου...από την στιγμή που ήταν δώρο δεν νομίζω να στην αλλάξουν.

 

Και εγώ αυτό πιστεύω.

 

 

Όπως θα δεις η Trancend 1GB στα 667MHz κάνει 20?....μηδαμινό το κόστος!!

 

@1234 Αν είναι να πας Πλαίσιο να την αγοράσεις που θα δώσεις 25, καλύτερα Πάρε την ίδια Trancend στα 2GB από eshop me 33 ευρώ.

Δημοσ.

Έχει ήδη μια 1GB Kingston. Μάλλον θα την πάρω κι αυτήν την Transcend των 2GB κάποια στιγμή, αλλά πειράζει αν δεν την αγοράσω τώρα και την πάρω λίγο αργότερα; Εννοώ, δεν θα δω πολλές διαφορές στην λειτουργία του laptop, έτσι δεν είναι;

Δημοσ.

Οντως θα δεις διαφορά, μιας και τα sVista παρόλο που τα έχουμε χιλιοκατηγορίσει, αξιοποιούν πολύ την RAM για την ταχύτερη λειτουργία του συστήματος.

 

Τώρα εννοείται πως για λίγες μέρες δεν τρέχει και κάτι...Αντε, ανακουφίστηκα πάντως που ήταν οι μνήμες τελικά.

 

Offtopic: Ο φορητός είναι οκ? Είσαι ευχαριστημένος?

Δημοσ.

Είμαι, πραγματικά, πολύ ευχαριστημένος! Ας είναι καλά η βοήθεια σου βέβαια, μιας και αν δεν την είχα ποιός ξέρει τι και πόσο θα το είχα αγοράσει...

Τώρα όσον αφορά το θέμα της εγγύησης, είναι 100% σίγουρο ότι δεν χάνεται η εγγυήση αν αλλάξω μνήμη; Μήπως να πάρω τηλέφωνο το κατάστημα από το οποίο το πήρα και να ρωτήσω;

Δημοσ.

Μπράβο, χαίρομαι. Όσο για το θέμα της εγγύησης, ναι είμαι βέβαιος. Εξάλλου ακόμα και στο manual θα δεις ότι δίνονται οδηγίες για το πως να αναβαθμίσεις ο ίδιος επιμέρους υποσυστήματα, όπως και τη μνήμη. Αλλωστε από τη στιγμή που το άνοιξες και αφαίρεσες τις μνήμες, ο φορητός έχει ήδη παραβιαστεί.

 

Σίγουρα δεν χάνεις τίποτα πάντως αν πάρεις ένα τηλ. στο Infostore (?) αν και δεν ξέρω κατά πόσο εξαρτάται από αυτούς μιας και σε περίπτωση που συμβεί κάτι θα σε παραπέμψουν στην αντιπροσωπεία. Αν δε κάνω λάθος η Info-Quest αναλαμβάνει το service (και) για την IBM/Lenovo.

Δημοσ.

Λοιπόν ΟΚ, για να λες εσύ είμαι βέβαιος, πάει να πει πως έτσι είναι 100% :)

Από infopcstore.gr το πήρα, αλλά τελικά μάλλον δεν θα τους πάρω καν τηλέφωνο.

Τώρα αν τους πω ότι τα έπαιξε η μνήμη, υπάρχει περίπτωση να στείλω μόνο αυτή πίσω και να μου την αντικαταστήσουν; Όχι, έτσι;

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...