Προς το περιεχόμενο

Μαθήματα ηλεκτρικού μπάσσου

feugatos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γειά σας παίδες,

Είμαι φοιτητής στην Πάτρα και θέλω να ξεκινήσω μαθήματα ηλεκτρικού μπάσσου.

Πήγα ρώτησα σε διάφορα ωδεία (Νάκας, Paggani κλπ) αλλά οι τιμές τους είναι κάπως

ανεβασμένες για μένα.

Αυτό που θέλω είναι αν ξέρετε κανένα ωδείο που να κάνει μαθήματα ηλεκτρικού μπάσσου

με δίδακτρα γύρω στα 40?/μήνα ή διαφορετικά κάποιο καθηγητή που να κάνει ιδιαίτερα.

Ότι πληροφορίες έχετε (ονόματα, τηλέφωνα, διευθύνσεις κλπ...) στείλτε τες με PM ή e-mail

στο [email protected] (απλά για να μην εκθέσουμε προσωπικά δεδομένα).

Υπενθυμίζω ότι μιλάμε για την περιοχή της Πάτρας.

Ευχαριστώ

Δημοσ.

Mπάσσο υπάρχει?

Αν όχι, δεν μπορώ να προτείνω κάτι. Αφενώς δε είμαι από Πάτρα, αφετέρου νομίζω ότι το μπάσσο δεν μπορεί να το μάθει κανείς "δι αλληλογραφίας".

Αν έχεις μπάσσο και ένα μικρό έστω ενισχυτή, μπορείς να πάρεις ένα από τα πολλά βιβλία που κυκλοφορούν και να ξεκινήσεις μόνος σου να μελετάς. Στην αρχή θα είναι δύσκολο και επίπονο, αλλά με τον καιρό θα ανοίξουν τα δάχτυλά σου και θα του πάρεις σιγά σιγά τον αέρα.

Πολύτιμος βοηθός σου θα είναι το Δίκτυο. Ταμπλατούρες από γνωστά σου τραγούδια θα είναι η καλύτερή σου εξάσκηση. Καλό είναι να αποφασίσεις να μπεις σε μια μπάντα(στην ιδανική περίπτωση με φίλους που είναι εξίσου αρχάριοι για να υπάρχει ισορροπία και αλληλεγγύη), γιατί το μπάσσο χωρίς συνοδεία οργάνων είναι τελείως ξεκάρφωτο, τουλάχιστον στα χέρια ενός αpprentice!

Aυτά για αρχή. Ξαναμιλάμε.

Δημοσ.

Ναι έχω πάρει μπάσσο.

Έχω ένα 5χορδο ESP LTP B-55, έναν 20αρι ενισχυτή Ibanez και έναν πολυεφέ

Bass Vamp της Behringer.

Οπότε εξοπλησμός υπάρχει.

Επιπλέον έχω πάρει ένα βιβλίο του Στιβακτή για αρχάριους αλλά όπως μου είπαν

και όπως βλέπω και ο ίδιος, αν κάποιος άλλος δεν σου δείξει στην αρχή 5 βασικά

πράγματα και 2-3 μεθόδους είναι όντως ζόρηκα τα πράγματα.

Τραγούδια έχω βγάλει αρκετά αλλά αυτό δεν είναι πάντα ότι το καλύτερο.