winmik2kx Δημοσ. 6 Μαΐου 2008 Μέλος Δημοσ. 6 Μαΐου 2008 Σήμερα επικοινώνησαν μαζί μου και αρνήθηκαν να προβούν σε αντικατάσταση της οθόνης, αφού όπως είπαν βρίσκεται εκτός εγγύησης. Προχωράω λοιπόν με επίσημη καταγγελία στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.
antonl Δημοσ. 6 Μαΐου 2008 Δημοσ. 6 Μαΐου 2008 Σήμερα επικοινώνησαν μαζί μου και αρνήθηκαν να προβούν σε αντικατάσταση της οθόνης, αφού όπως είπαν βρίσκεται εκτός εγγύησης. Προχωράω λοιπόν με επίσημη καταγγελία στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. Καλή δύναμη/κουράγιο
dim's Δημοσ. 6 Μαΐου 2008 Δημοσ. 6 Μαΐου 2008 Καλή δύναμη/κουράγιο Κι από μένα, το χρειάζεσαι εξάλλου και ανοίγεις και το δρόμο και για μας τους υπόλοιπους (καταναλωτές;;;.
kosmasgr Δημοσ. 6 Μαΐου 2008 Δημοσ. 6 Μαΐου 2008 Οταν σου αλλάξαν την τελευταία φορά οθόνη είχε στο κουτί κολλημένο ενα μηδενικό τιμολόγιο που λέει και την ημερομηνία αλλαγής. Οπότε ξεκινά απο εκείνη την ημερομηνία η εγγύηση.
winmik2kx Δημοσ. 6 Μαΐου 2008 Μέλος Δημοσ. 6 Μαΐου 2008 Οταν σου αλλάξαν την τελευταία φορά οθόνη είχε στο κουτί κολλημένο ενα μηδενικό τιμολόγιο που λέει και την ημερομηνία αλλαγής. Οπότε ξεκινά απο εκείνη την ημερομηνία η εγγύηση. Το τιμολόγιο αυτό το έχω, αλλά η Lg ισχυρίζεται ότι η λήξη της εγγύησης είναι 3 χρόνια μετά την ημερομηνία της αγοράς, και όχι της αντικατάστασης. Θα ενημερωθώ πιο ειδικά για τα δικαιώματά και τις επιλογές μου και θα ενημερώσω.
acomaedo Δημοσ. 6 Μαΐου 2008 Δημοσ. 6 Μαΐου 2008 Το τιμολόγιο αυτό το έχω, αλλά η Lg ισχυρίζεται ότι η λήξη της εγγύησης είναι 3 χρόνια μετά την ημερομηνία της αγοράς, και όχι της αντικατάστασης. Θα ενημερωθώ πιο ειδικά για τα δικαιώματά και τις επιλογές μου και θα ενημερώσω. Δυστυχώς, νομίζω ότι σε αρκετές περιπτώσεις η εγγύηση δεν ανανεώνεται με την αντικατάσταση του προϊόντος αλλά μετράει απο την αρχική αγορά. Βέβαια το καλύτερο είναι να ρωτήσεις το ΙΝΚΑ ή κάποιο δικηγόρο.
KnightRider Δημοσ. 6 Μαΐου 2008 Δημοσ. 6 Μαΐου 2008 Γιατί δεν παίρνεις άλλη οθόνη και πέρνεις τις ίδιες ?
Super Moderators Thresh Δημοσ. 6 Μαΐου 2008 Super Moderators Δημοσ. 6 Μαΐου 2008 Γιατί δεν παίρνεις άλλη οθόνη και πέρνεις τις ίδιες ? εσύ δλδ όταν στέλνεις κάτι rma (εγγύηση) λόγω βλάβης παίρνεις διαφορετικό προϊόν όταν σου έρχεται πίσω? και δεν απάντησες...που την άκουσες την μπούρδα ότι καίγεται (λίγο) η οθόνη όταν έχεις αρκετό contrast?
KnightRider Δημοσ. 6 Μαΐου 2008 Δημοσ. 6 Μαΐου 2008 Εγω δεν εννούσα στην εγγύηση εννούσα να μην έπερνε όλο την ιδια οθονη. Αλλά για την εγγύηση συμφωνώ να πάει στο ΙΝΚΑ ή καποιον δικηγόρο. Και για το contrast αλήθεια είναι αυτό μερικοί το παθαίνουν και όταν πήγαινα να αγόρασω μια οθονη για pc τους ρώτησα και εκείνοι μου το είπαν και απο πάνω σου βγάζει τα μάτια.
kosmasgr Δημοσ. 6 Μαΐου 2008 Δημοσ. 6 Μαΐου 2008 ΝΟΜΟΣ 2251/1994 (ΦΕΚ 191 Α΄/ 16 Νοεμβρίου 1994) Όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 3 του ν. 3043/02 (ΦΕΚ 192 Αʼ/21-8-2002) Άρθρο 5 - Πώληση καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεις 1.Σε κάθε πώληση ο προμηθευτής οφείλει να παρέχει στον καταναλωτή γραπτώς, στην ελληνική γλώσσα ή με σύμβολα διεθνώς καθιερωμένα, σαφείς οδηγίες για την ασφαλή χρήση, διατήρηση, συντήρηση και πλήρη αξιοποίηση του προϊόντος και ενημέρωση για τους κινδύνους κατά τη χρήση και διατήρηση του. Εξαιρούνται τα απλά κατά την κατασκευή, τη χρήση και τη συντήρηση προϊόντα. 2.Κατά την πώληση, ο προμηθευτής οφείλει να ενημερώνει τον καταναλωτή για την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος. Πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος είναι ο εύλογα αναμενόμενος χρόνος κατά τον οποίο το προϊόν θα μπορεί να χρησιμοποιείται σύμφωνα με τον προορισμό του, έστω και έπειτα από επισκευή ή αντικατάσταση ανταλλακτικών, ωσότου η φθορά από την τακτική χρήση καταστήσει το προϊόν άχρηστο ή την περαιτέρω χρήση του οικονομικά ασύμφορη. 3.Όταν παρέχεται εγγύηση στον καταναλωτή, ο προμηθευτής οφείλει να την παρέχει γραπτώς ή με άλλο τεχνικό μέσο αποτύπωσης που μπορεί να είναι διαθέσιμο και προσιτό στον καταναλωτή. Σε περίπτωση προμήθειας καινούργιων προϊόντων με μακρά διάρκεια (διαρκή καταναλωτικά αγαθά), η παροχή γραπτής εγγύησης είναι υποχρεωτική. Η εγγύηση πρέπει να περιλαμβάνει με απλή, ευανάγνωστη και κατανοητή διατύπωση στην ελληνική γλώσσα τουλάχιστον την επωνυμία και τη διεύθυνση του εγγυητή, το προϊόν στο οποίο αναφέρεται η εγγύηση, το ακριβές περιεχόμενό της, τη διάρκειά της, την τοπική έκταση ισχύος της, καθώς και τα δικαιώματα που παρέχει το εφαρμοστέο δίκαιο. Η εγγύηση πρέπει να είναι σύμφωνη με τους κανόνες της καλής πίστης και να μην αναιρείται από υπερβολικές ρήτρες εξαιρέσεων. Η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος. Ειδικά για τα προϊόντα τεχνολογίας αιχμής, η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με το χρόνο κατά τον οποίο αναμένεται ότι θα παραμένουν σύγχρονα από τεχνολογική άποψη, αν ο χρόνος αυτός είναι συντομότερος από την πιθανή διάρκεια ζωής τους. 4.Η παράβαση των διατάξεων της προηγούμενης πα*ραγράφου δεν θίγει το κύρος της εγγύησης, την οποία ο καταναλωτής μπορεί να επικαλεσθεί και να απαιτήσει την τήρησή της. Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό. 5.Σε κάθε περίπτωση επιφυλάσσεται η εφαρμογή των διατάξεων του Αστικού Κώδικα για την ευθύνη του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα ή έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων. Εκ των προτέρων παραίτηση του καταναλωτή από την προστασία του κατά τις διατάξεις αυτές είναι άκυρη.
winmik2kx Δημοσ. 6 Μαΐου 2008 Μέλος Δημοσ. 6 Μαΐου 2008 Σε αυχαριστώ πολύ, αν και έψαχνα πιο πριν δεν το είχα βρει αυτό. Για να δούμε τι θα έχουν να πουν όταν θα τους διαβάζω το νόμο.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 7 Μαΐου 2008 Super Moderators Δημοσ. 7 Μαΐου 2008 Εγω δεν εννούσα στην εγγύηση εννούσα να μην έπερνε όλο την ιδια οθονη. Αλλά για την εγγύηση συμφωνώ να πάει στο ΙΝΚΑ ή καποιον δικηγόρο. Και για το contrast αλήθεια είναι αυτό μερικοί το παθαίνουν και όταν πήγαινα να αγόρασω μια οθονη για pc τους ρώτησα και εκείνοι μου το είπαν και απο πάνω σου βγάζει τα μάτια. ΝΟΙΩΣΕ Knightrider...μια φορά την πήρε την οθόνη και κάθε τρεις και λίγο του βγάζει πρόβλημα την στέλνει εγγύηση και του ξαναβγάζει...δεν αγόρασε πάλι το ίδιο μοντέλο! όσο για το contrast αυτό που γράφεις δεν έχει καμία σχέση με την μπούρδα που έγραψες πιο πάνω ότι καίγεται η οθόνη...
winmik2kx Δημοσ. 7 Μαΐου 2008 Μέλος Δημοσ. 7 Μαΐου 2008 Τι συμπέρασμα να βγάλω δεν ξέρω. Πριν από λίγα λεπτά είπα να τη συνδέσω μια ακόμα μήπως δουλέψει, και άνοιξε κανονικά. Θα αφήσω ανοιχτό τον υπολογιστή να δούμε... edit: μετά από μερικές ώρες που γύρισα η οθόνη κάνει τα ίδια. Ίσα που έχασα τη μέρα και δεν τους πήρα...
winmik2kx Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2008 Μέλος Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2008 4 μήνες μετά από την καταγγελία, και δεν έχει γίνει τίποτα. Το μόνο που έλαβα από τη Γραμματεία Καταναλωτή ήταν μια επιστολή-κοινοποίηση προς την LGE Hellas της καταγγελίας μου, στην οποία αναφερόταν ότι νομικά είχα δίκιο και καλούσαν την LG να απαντήσει μέσα σε 7 μέρες. Αυτό έγινε πριν από 2,5 μήνες περίπου. Όταν πέρασαν οι 7 μέρες και με το παραπάνω, τους πήρα τηλέφωνο και μου είπαν να περιμένω για νέα επιστολή. Πέρασε το καλοκαίρι και ακόμα περιμένω, φυσικά με έναν υπολογιστή off αφού δεν έχω οθόνη.
arbaden Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2008 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2008 ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!ΤΙΝ ΑΝΟΙΞΑ ΚΑΙ ΕΙΔΑ ΕΝΑ ΦΟΥΣΚΟΜΕΝΟ ΠΥΚΝΟΤΙ ΣΤΟ ΤΡΟΦΟΔΟΤΙΚΟ ΠΗΓΑ ΤΟ ΤΡΟΦΟΔΟΤΙΚΟ ΣΕ ΕΝΑΝ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΟΝ ΑΛΛΑΞΕ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΕΙΧΑ ΔΕΙ ΣΕ ΑΛΛΗ ΜΙΑ LG ΚΑΙ VIYSONIC ΑΛΛΑ ΗΤΑΝ ΦΙΛΟΥ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΔΩΣΑ ΠΟΛΛΥ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΠΙΦΙΛΑΚΤΙΚΑ ΠΑΝΤΑ ΜΗΝ ΤΙΝ ΑΝΟΙΞΕΙΣ ΑΝ ΕΙΝΑΙΣ ΣΕ ΕΓΓΥΗΣΗ ΓΙΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΣ ΜΕΤΑ ΔΕΝ ΣΤΙΝ ΑΛΛΑΖΟΥΝ
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.