Προς το περιεχόμενο

Μου χάλασε πάλι η LG! Έλεος!


winmik2kx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Κάτι τέτοιο εννοούσα όταν έκανα λόγο για ραδιο-αρβύλα...

Σχεδόν σε κάθε post λένε κάτι διαφορετικό... :-)

Οπότε ο μόνος τρόπος για να μάθουμε την αλήθεια είναι να επικοινωνήσει κάποιος με την αντιπροσωπεία φαντάζομαι. Αλλά ούτε τότε θα είμαστε σίγουροι τώρα που το ξανασκέφτομαι :P

Πάντως κι αυτό να ισχύει, λογικό μου ακούγεται. Δηλαδή όλες τις οθόνες που έχουν κάποιο μικρό ή λίγο μεγαλύτερο πρόβλημα τι τις κάνουν; Τις πετάνε;

  • Απαντ. 44
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Ο μόνος τρόπος είναι να πάρουμε όλοι μαζί τηλ. και να κάνουμε poll τις απαντήσεις! :-D

********

 

Anyway, το πιο σωστό είναι βρεθεί ένα εγκυρο άρθρο που λέει τι συμβαίνει στις συγκεκριμένες περιπτώσεις, και κατά πόσο δικαιούται μία εταιρία να κάνει κάτι τέτοιο, πριν φτάσουμε στο σημείο να εξετάσουμε αν το κάνει.

Δημοσ.

Καλημέρα και από εμένα.

 

Για το αν τελικά τα monitor που αντικαθιστούν τα χαλασμένα είναι μεταχειρισμένα-επισκευασμένα, όπως το σκέφτομαι εγώ μόνο οι υπάλληλοι της αντιπροσωπείας το ξέρουν με 100% βεβαιότητα. Ο μόνος τρόπος να το διαπιστώσει κάποιος απ' έξω είναι να συγκρίνει τα s/n από τα monitor ωστέ να δει μήπως ξαναπετύχει κάποιο, αλλά οι πιθανότητες είναι ελάχιστες αφού φυσικά δεν υπάρχει κάποια λίστα με τα s/n των χαλασμένων (αν και εγώ έχω 3 τώρα που το σκέφτομαι :-D )...

 

Και επίσης να πω πως είναι (?) μάλλον λογικό να αντικαθίστανται με επισκευασμένα από κάποια χρόνια και μετά, αλλά κατά τη γνώμη μου αποδεκτό μόνο αν μπορεί να διασφαλιστεί ότι θα λειτουργούν φυσιολογικά.

 

Στην περίπτωσή μου λοιπόν, για να είμαστε όλοι χαρούμενοι, το προϊόν είτε καινούριο είτε επισκευασμένο, ήταν απογητευτικό. Και δεν ξέρω αν πρέπει να απογοητευτώ με την LG περισσότερο αν μου δίνει καινούρια ή επισκευασμένα...

Δημοσ.

Τα μόνιτορ είναι refurbished(Ανακατασκευασμένα) ή επισκευασμένα,οπότε ναι είναι μεταχειρισμένα.Όχι πάντα όμως,μια φορά μου είχαν δώσει ολοκαίνουρια οθόνη.Στο θέμα σου όμως φίλε μου έχει πρόβλημα η κάρτα γραφικών σου.Απλά πήγαινε σε κάποιο φίλο σου και θα δείς.Μην ζείς στην άρνηση.Είναι η κάρτα γραφικών σου 100%.

Δημοσ.

Μα πώς μπορεί να είναι η κάρτα γραφικών? Αφού με άλλο monitor (τώρα που μιλάμε) δουλεύει μια χαρά! Γίνεται να κάψει η κάρτα γραφικών το monitor από το καλώδιο του σήματος? Δεν έχω ακούσει ποτέ κάτι τέτοιο.

 

Εγώ υποψιάζομαι ότι είναι συχνό πρόβλημα στο τροφοδοτικό του συγκεκριμένου μοντέλου, δεν είναι καμιά σοβαρή βλάβη στο panel αφού όπως είπα φαίνεται εικόνα στιγμιαία αν την ανοιγοκλείσω. Αν ξέρει ο φίλος liopyr (από τα λεγόμενά του υποψιάζομαι ότι έχει συναντήσει και αυτός ίδιο πρόβλημα) τι ακριβώς είναι, ας πει αν θέλει.

Δημοσ.

Όχι, την οθόνη την είχα ρυθμίσει εγώ και είχε φυσιολογικές ρυθμίσεις brightness/contrast.

 

Αλλά δεν ξέρω τι σημασία έχει αυτό.

Δημοσ.
Ο μόνος τρόπος είναι να πάρουμε όλοι μαζί τηλ. και να κάνουμε poll τις απαντήσεις! :-D

********

 

Anyway, το πιο σωστό είναι βρεθεί ένα εγκυρο άρθρο που λέει τι συμβαίνει στις συγκεκριμένες περιπτώσεις, και κατά πόσο δικαιούται μία εταιρία να κάνει κάτι τέτοιο, πριν φτάσουμε στο σημείο να εξετάσουμε αν το κάνει.

 

Τηλεφωνική συζήτηση πριν κανένα εξάμηνο:

Εγώ- Η οθόνη με την οποία θα μου την αντικαταστήσετε (την δική μου οθόνη) θα είναι καινούργια?

 

Εκπρόσωπος LG - Όχι. Όλες οι οθόνες αντικατάστασης είναι συναρμολογημένες στην Ελλάδα από το σερβις.

 

Εγώ- Δηλαδή;

 

Ε.LG - Δηλαδή παίρνουν το μπροστινό (sic) και το πίσω μέρος και τα συναρμολογούν εδώ.

 

Φαντάζομαι πως όποιοι έχουν πάρει καινούργια είναι γιατί δεν υπήρχε το μοντέλο τους στο σέρβις. Όποιος ισχυρίζεται πως πήρε ίδια καινούργια απατάται.

  • Super Moderators
Δημοσ.
Exει σημασία αν έχεις πολύ contrast τότε η οθονη καιγεται λιγο.

 

που διάβασες αυτή την μπούρδα? τι εννοείς καίγεται λίγο? σαν το ολίγον έγκυος/πεθαμένος?

Δημοσ.

Λοιπόν σε τηλεφωνική συνομιλία που είχα σήμερα μαζί τους και αφού τους περιέγραψα πόσες φορές έχει χρειαστεί να μου αλλάξουν το monitor, απλά αρνήθηκαν (δεν περίμενα τπτ περισσότερο) επειδή όπως είπαν είμαι εκτός εγγύησης. Η εγγύηση όπως μου είπαν φυσικά μετράει από την ημερομηνία αγοράς, ενώ τα monitor που δίνουν για αντικατάσταση είναι "ανακατασκευασμένα". Σε αυτό το σημείο ζήτησα κάποιο σχόλιο για το γεγονός ότι ο μεγαλύτερος χρόνος ζωής ενός monitor ήταν 12 μήνες και απείλησα ότι θα κάνω καταγγελία στη γραμματεία καταναλωτή. Μετά από αυτό η διαδικασία της αντικατάστασης ξεκίνησε χωρίς άλλα προβλήματα.

 

Τα συμπεράσματα μου? Είναι απλά ΞΕΦΤΙΛΕΣ, κουτοπόνηροι. Λες και θα κερδίσουν τίποτα μακροπρόθεσμα. Και γω δεν κέρδισα τίποτα, μια παράταση μερικών μηνών υποθέτω με στατιστική πλέον ακρίβεια πριν χαλάσει το νέο ολοκαίν.. εχμ όχι μπερδεύτηκα, το ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟ moitor. Ό,τι και αν σημαίνει αυτό.

 

Αντίο LG.

Δημοσ.

Τρία χρόνια και 4 μήνες με τουλάχιστον 5ώρη καθημερινή χρήση και η 1915S βγήκε σκυλί.

Ή εγώ είμαι απο τους τυχερούς ή εσύ απο τους άτυχους...

Δημοσ.

winmik2kx ελπίζω η οθονη που θα σου φερουν να κρατησει.Παντως εγω με την lg που εχω δεν εχω αντιμετωπισει κανενα προβλημα.Μαλλον εισαι πολυ ατυχος man.

Δημοσ.

Τι να πω, με άλλα προϊόντα της Lg που έχω, δεν έχω κανένα παράπονο. Αλλά η κατάσταση με αυτό το monitor (και περισσότερο η στάση της αντιπροσωπείας...) είναι τραγική.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...