Προς το περιεχόμενο

Μου χάλασε πάλι η LG! Έλεος!


winmik2kx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πραγματικά είμαι πολύ απογοητευμένος, σήμερα για 4η φορά σε 3 χρόνια και 4 μήνες μου χάλασε η 1915s. Για 4η φορά το ίδιο πρόβλημα, η οθόνη ανοίγει στιγμιαία και μετά κλείνει αμέσως. Πχ και στα win να είμαι, αν την ανοιγοκλείσω θα δω κανονικά για ένα κλάσμα του δευτερολέπτου και πάλι κλείνει. Έλεος πια, ξέρω ότι δεν ήταν ποιοτικά και το καλύτερο της μοντέλο, αλλά πραγματικά έχει μέσο χρόνο ζωής 10 μήνες!!

 

Τι να τη κάνω την γρήγορη on-site αντικατάσταση όταν το monitor δε βγάζει χρόνο και έχω ταλαιπωρηθεί ήδη 3 φορές με τις διαδικασίες? Και φυσικά τώρα πλέον που ξεπέρασα για 3-4 μήνες την 3ετή εγγύηση, αμφιβάλλω αν θα την αλλάξουν... Απαράδεκτο πια, και μάλιστα ήταν πάνω σε υπολογιστή που δε χρησιμοποιείται πολύ, και φυσικά πάνω σε UPS.

 

Έχετε καμιά ιδέα πως μπορώ να τους πιέσω να μου την αντικαταστήσουν? Πραγματικά πίστευα ότι ήμουν άτυχος, αλλά τελικά απλά τα κουτσοεπισκευάζουν και τα πασάρουν στον επόμενο άτυχο. Κρίμα, και την είχα σε υπόληψη την LG, ότι άλλο έχω αγοράσει (τηλεοράσεις, HDD-dvd recorder κλπ) έχουν βγει καλά...

  • Απαντ. 44
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Είναι βέβαιο αυτό? Λογικό είναι, αλλά έτσι που πάω εγώ είναι σα να έχω εφ' όρου ζωής! Να δς ως πότε θα τισ παράγουνε...

Δημοσ.

Εγώ ξέρω πως κάτι τέτοιο δεν ισχύει...

 

Πάνε την πίσω και κάνε φασαρία, άσχετα που είσαι εκτός εγγύησης. Πες τους πως δεν μπορείς να κάνεςι αυτή τη δουλειά κάθε λίγο και λιγάκι... Απαίτησε καινούργια. Αν είσαι αποφασιστικός, θα την πάρεις.

 

Δεν ξέρω πως είναι η αντιπροσωπεία που την πηγαίνεις, καλό θα ήταν να μιλήσεις με κάποιον ανώτερο και όχι με κάποιον υπάλληλο.

 

Εγώ θα έστελνα ένα email και στην 'μαμά' LG, και αν μπορούσα να βρω και κανένα νούμερο τηλεφωνικής υποστήριξης, θα καλούσα κι εκεί.

 

Κακώς που δεν απαίτησες αντικατάσταση με καινούργια την δεύτερη φορά που σου χάλασε... Αν δεν σου την άλλαζαν, την 3η φορά δεν θα τολμούσαν να σε κοιτάξουν στα μάτια και θα στην άλλαζαν.

Δημοσ.

Τις άλλες φορές δεν μου επισκευάσανε και επιστρέψανε την ίδια. Ήρθε ο courier, πήρε την χαλασμένη και αφήσε σφραγισμένη "καινούρια". Το καινούρια σε εισαγωγικά, γιατί όπως έχει ειπωθεί αρκετές φορές και στο forum παλιότερα δεν είναι πραγματικά καινούριες, αλλά άλλες από επιστροφές που τις επισκευάζουν και τις συσκευάζουν σα καινούριες (refurbished). Αυτή είναι η πολιτική της αντιπροσωπείας της Lg - Alman Ελλάς.

 

Απλά αυτό επιβεβαιώνεται από το χρόνο ζωής, που είναι τραγικός, και δείχνει φυσικά ότι άμα χαλάσει μία φορά θα ξαναχαλάσει...

Δημοσ.
Τις άλλες φορές δεν μου επισκευάσανε και επιστρέψανε την ίδια. Ήρθε ο courier, πήρε την χαλασμένη και αφήσε σφραγισμένη "καινούρια". Το καινούρια σε εισαγωγικά, γιατί όπως έχει ειπωθεί αρκετές φορές και στο forum παλιότερα δεν είναι πραγματικά καινούριες, αλλά άλλες από επιστροφές που τις επισκευάζουν και τις συσκευάζουν σα καινούριες (refurbished). Αυτή είναι η πολιτική της αντιπροσωπείας της Lg - Alman Ελλάς.

Αυτό που λες παραπάνω, το βασίζεις σε αυτό?-->

 

 

Απλά αυτό επιβεβαιώνεται από το χρόνο ζωής, που είναι τραγικός, και δείχνει φυσικά ότι άμα χαλάσει μία φορά θα ξαναχαλάσει..
Δημοσ.

@liopyr:

 

Δεν κατάλαβα ακριβώς τι εννοείς... Αυτό που λέω είναι ότι διαπιστώνω και εγώ ο ίδιος, ότι ισχύει η λίγο πολύ επιβεβαιωμένη φήμη ότι τα χαλασμένα monitor αντικαθιστούνται με άλλα όχι καινούρια, αλλά πρώην χαλασμένα-επισκευασμένα. Γιατί όσο χαμηλής ποιότητας και να είναι οι φθηνές σειρές της LG, δε νομίζω να μη βγάζουν 2 χρόνια. Ενώ όπως είναι συνηθισμένο σε όλα τα ηλεκτρονικά, κάτι που χαλάει και επισκευάζεται, είναι πολύ πιθανό ξαναεμφανίσει πρόβλημα αργά η γρήγορα (τουλάχιστον η δικιά μου εμπειρία αυτό λέει...).

Δημοσ.
@liopyr:

 

Δεν κατάλαβα ακριβώς τι εννοείς... Αυτό που λέω είναι ότι διαπιστώνω και εγώ ο ίδιος, ότι ισχύει η λίγο πολύ επιβεβαιωμένη φήμη ότι τα χαλασμένα monitor αντικαθιστούνται με άλλα όχι καινούρια, αλλά πρώην χαλασμένα-επισκευασμένα.

 

Τελικά ισχύει λίγο?

Πολύ?

Είναι επιβεβαιωμένο ή φήμη? :rolleyes:

 

Γιατί όσο χαμηλής ποιότητας και να είναι οι φθηνές σειρές της LG, δε νομίζω να μη βγάζουν 2 χρόνια. Ενώ όπως είναι συνηθισμένο σε όλα τα ηλεκτρονικά, κάτι που χαλάει και επισκευάζεται, είναι πολύ πιθανό ξαναεμφανίσει πρόβλημα αργά η γρήγορα (τουλάχιστον η δικιά μου εμπειρία αυτό λέει...).

 

Δεν είναι ιδιαίτερα χαμηλής ποιότητας. Τουλάχιστον όχι χαμηλώτερα απ'όσο και οι υπόλοιπες φθηνές σειρές από άλλες εταιρίες.

Μπορεί να έχεις αντιμετωπίσει κάποια προβλήματα επανειλημμένα, αλλά αν δεν είσαι σίγουρος για κάτι δεν μπορείς να το λες δημόσια, και να μαυρίζεις το όνομα σε μία από τις ελάχιστες εταιρίες που έχουν τόσο καλό after sales support.

 

Λοιπόν, και εγώ σου λέω με την σειρά μου πως τα κομμάτια που σου έρχονται είναι καινούρια, αλλά λόγω ατυχίας έχεις πέσει σε ελαττωματική σειρά που βγάζει αυτό το πρόβλημα.

 

Από την στιγμή που στην αντικαθιστούν αμέσως, απλά δεν έχεις δικαίωμα να διαμαρτύρεσαι.

Δημοσ.

Το να εχει καποιο προβλημα η καρτα γραφικων σου το αποκλειουμε?

Η καποιον ιο?

Απλα μου φαινετε λιγο παραξενο και οι τρεις να εχουν ακριβως το ιδιο προβλημα.Παντως θα συμφωνησω με τα παιδια αμα εισαι σιγουρος οτι ειναι η lg πηγαινε και απαιτησε καινουργια.

Δημοσ.
Το να εχει καποιο προβλημα η καρτα γραφικων σου το αποκλειουμε?

Η καποιον ιο?

 

Ναι, τα αποκλείουμε. Είναι πρόβλημα οθόνης το παραπάνω. :-)

Δημοσ.
Τελικά ισχύει λίγο?

Πολύ?

Είναι επιβεβαιωμένο ή φήμη? :rolleyes:

 

Δεν είναι ιδιαίτερα χαμηλής ποιότητας. Τουλάχιστον όχι χαμηλώτερα απ'όσο και οι υπόλοιπες φθηνές σειρές από άλλες εταιρίες.

Μπορεί να έχεις αντιμετωπίσει κάποια προβλήματα επανειλημμένα, αλλά αν δεν είσαι σίγουρος για κάτι δεν μπορείς να το λες δημόσια, και να μαυρίζεις το όνομα σε μία από τις ελάχιστες εταιρίες που έχουν τόσο καλό after sales support.

 

Λοιπόν, και εγώ σου λέω με την σειρά μου πως τα κομμάτια που σου έρχονται είναι καινούρια, αλλά λόγω ατυχίας έχεις πέσει σε ελαττωματική σειρά που βγάζει αυτό το πρόβλημα.

 

Από την στιγμή που στην αντικαθιστούν αμέσως, απλά δεν έχεις δικαίωμα να διαμαρτύρεσαι.

 

 

Κοίτα για να μη μπλεκόμαστε να ξεκαθαρίσω κάτι: εγώ δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω τι κάνει η alman-LG-ΧΥΖ με τα monitor που επιστρέφονται για επισκευή, γιατί πολύ απλά δεν δουλέυω σε αυτή. Αυτά που γνωρίζω με βεβαιότητα είναι :

 

α. Σε ένα υπολογιστή που χρησιμοποιείται ΛΙΓΟ, με ups, έχει χρειαστεί να αντικατασταθεί 3 + 1 = 4 φορές σε λιγότερο από 3μιση χρόνια το συγκεκριμένο μοντέλο monitor, LG 1915s.

 

β. Σε πολλές ελληνικές διαδικτυακές κοινότητες, έχει αναφερθεί στο παρελθόν ότι τα προς επισκευή monitor επισκευάζονται και ξαναμοιραζονται στον επόμενο συσκευασμένα. Τόσο απλά.

 

Τώρα αν εγώ όπως λες είμαι άτυχος και έχω πετύχει 3 μοντέλα από ελαττωματική παρτίδα, τι προτίθεται να κάνει η LG για μένα εκτός από το να με ταλαιπωρεί μια φορά το χρόνο? Αφού δείχνεις να γνωρίζεις τα διαδικαστικά με σιγουριά, απάντησε μου σε παρακαλώ και τι γίνεται με την εγγύηση, θα μου κάνουν τη χάρη να αλλάξουν το ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ monitor που μου στειλαν πριν από μερικούς μήνες?

 

Και φυσικά να σε ενημερώσω οτι έχω και παραέχω δικαίωμα να διαμαρτύρομαι όταν το προϊόν που αγόρασα χαλάει κάθε φορά πριν βγάλει χρόνο. Το ότι έχει γρήγορο on-site after sales support το έγραψα και στο πρώτο post αν είδες, αλλά έχω πολλά άλλα προΪόντα που έχουν πολύ πιο γρήγορο service, γιατί πολύ απλά δε χαλάνε. Οπότε σε παρακαλώ μη μου λες ότι αμαυρώνω το όνομα, γεγονότα λέω.

 

Τα υπόλοιπα αύριο...

Δημοσ.
Κοίτα για να μη μπλεκόμαστε να ξεκαθαρίσω κάτι: εγώ δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω τι κάνει η alman-LG-ΧΥΖ με τα monitor που επιστρέφονται για επισκευή, γιατί πολύ απλά δεν δουλέυω σε αυτή. Αυτά που γνωρίζω με βεβαιότητα είναι :

 

α. Σε ένα υπολογιστή που χρησιμοποιείται ΛΙΓΟ, με ups, έχει χρειαστεί να αντικατασταθεί 3 + 1 = 4 φορές σε λιγότερο από 3μιση χρόνια το συγκεκριμένο μοντέλο monitor, LG 1915s.

Σύμφωνοι.

β. Σε πολλές ελληνικές διαδικτυακές κοινότητες, έχει αναφερθεί στο παρελθόν ότι τα προς επισκευή monitor επισκευάζονται και ξαναμοιραζονται στον επόμενο συσκευασμένα. Τόσο απλά.

Αυτές οι αναφορές είχαν κάποια επίσημη πηγή?

Δεν κάνω τον δικηγόρο της LG, αλλά η ραδιο-αρβύλα ανάμεσα στα forum δίνει και παίρνει για τα καλά...

Όπως τώρα θα μπορούσε να διάβαζε κάποιος το προηγούμενο thread σου, και να το αναμασούσε σε κάποιο άλλο forum, με μοναδική πηγή του το ''το λένε και άλλοι''...

 

Τώρα αν εγώ όπως λες είμαι άτυχος και έχω πετύχει 3 μοντέλα από ελαττωματική παρτίδα, τι προτίθεται να κάνει η LG για μένα εκτός από το να με ταλαιπωρεί μια φορά το χρόνο? Αφού δείχνεις να γνωρίζεις τα διαδικαστικά με σιγουριά, απάντησε μου σε παρακαλώ και τι γίνεται με την εγγύηση, θα μου κάνουν τη χάρη να αλλάξουν το ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ monitor που μου στειλαν πριν από μερικούς μήνες?

Το λιγότερο που μπορεί να κάνει είναι να στο ξανα-αντικαταστήσει.

Δεν έχω ιδιαίτερες γνώσεις στα ''διαδικαστικά''. Αν δεν βαριέσαι να διαβάσεις ίσως εδώ να βρεις απάντηση.

Και φυσικά να σε ενημερώσω οτι έχω και παραέχω δικαίωμα να διαμαρτύρομαι όταν το προϊόν που αγόρασα χαλάει κάθε φορά πριν βγάλει χρόνο. Το ότι έχει γρήγορο on-site after sales support το έγραψα και στο πρώτο post αν είδες, αλλά έχω πολλά άλλα προΪόντα που έχουν πολύ πιο γρήγορο service, γιατί πολύ απλά δε χαλάνε. Οπότε σε παρακαλώ μη μου λες ότι αμαυρώνω το όνομα, γεγονότα λέω.

Το ότι σου ξαναφέρνουν μεταχειρισμένες/επισκευασμένες οθόνες, δεν είναι γεγονός μέχρι να αποδειχθεί.

Αυτό με ενόχλησε, κατά τ'άλλα δεν έχω κάποια διαφωνία μαζί σου.

Δημοσ.
[...]

Το ότι σου ξαναφέρνουν μεταχειρισμένες/επισκευασμένες οθόνες, δεν είναι γεγονός μέχρι να αποδειχθεί.

Αυτό με ενόχλησε, κατά τ'άλλα δεν έχω κάποια διαφωνία μαζί σου.

Το έχω ξαναδιαβάσει κάπου αλλά μόνο αυτό μπόρεσα να βρω τώρα.

Δημοσ.
Το έχω ξαναδιαβάσει κάπου αλλά μόνο αυτό μπόρεσα να βρω τώρα.

 

Κάτι τέτοιο εννοούσα όταν έκανα λόγο για ραδιο-αρβύλα...

Σε μόλις 9 post ειπώθηκαν τέσσερις διαφορετικές απόψεις για το τι συμβαίνει... :-)

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...