steliosfan Δημοσ. 2 Μαΐου 2008 Δημοσ. 2 Μαΐου 2008 Μια γρήγορη ερώτηση παιδιά, επειδή είμαι άσχετος σε Overclocking αλλά χρειάζομαι όσο περισσότερη δύναμη για HD editing & rendering άλλαξα το CPU FSB στα 400MHz για να πιάσει 3600MHz και άφησα το PCI Express bus στα 100. Χρειάζεται να κάνω κάτι άλλο? Επίσης.... μήπως ψηθεί ???? Έχω βάλει Thermalright 120 ψύχτρα
raven3x7 Δημοσ. 2 Μαΐου 2008 Δημοσ. 2 Μαΐου 2008 Μια γρήγορη ερώτηση παιδιά, επειδή είμαι άσχετος σε Overclocking αλλά χρειάζομαι όσο περισσότερη δύναμη για HD editing & rendering άλλαξα το CPU FSB στα 400MHz για να πιάσει 3600MHz και άφησα το PCI Express bus στα 100. Χρειάζεται να κάνω κάτι άλλο? Επίσης.... μήπως ψηθεί ???? Έχω βάλει Thermalright 120 ψύχτρα Για αυτη τη δουλειά καλύτερα θα την έβγαζες με 4πύρηνο. Όπως και να έχει με TRUE αν τη τοποθέτησες σωστά και έβαλες πάστα δεν πρέπει να έχεις πρόβλημα, ειδικά σε μανίσια τάση.
steliosfan Δημοσ. 2 Μαΐου 2008 Μέλος Δημοσ. 2 Μαΐου 2008 οπότε το αφήνω όπως έχει και δεν αλλάζω κάτι.... πιο συγκεκριμένα η ψύχτρα (που σέταρε το eshop) είναι Thermalright BigTyp 120 άραγε υπάρχει ουσιαστική διαφορά ταχύτητας μεταξύ 3 & 3.6 και από FSB333 σε 400 ?
raven3x7 Δημοσ. 2 Μαΐου 2008 Δημοσ. 2 Μαΐου 2008 Xmm η Big Typhoon ειναι της Thermaltake όμως, αν όντως αυτή εννοείς. Όχι τόσο καλή όσο η Thermalright 120 Ultra Extreme άλλα έχω ακούσει οτι είναι καλή χωρίς να έχω ο ίδιος άποψη. Προσωπικά έχω πάρει τη Xigmatek HDT-S1283 και περιμένω να πάρω καινούργια CPU για να τη βάλω.
steliosfan Δημοσ. 2 Μαΐου 2008 Μέλος Δημοσ. 2 Μαΐου 2008 η ψύχτρα είναι αυτή http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.650556 και βάσει αυτού του site http://www.legionhardware.com/document.php?id=717&p=1 ακόμα και με την "μαμά" ψύχτρα μπορείς να κάνεις 3.6GHZ Ας ελπίσω ότι δεν θα καεί.... τι να πω.... Δύο ερωτησούλες ακόμα, τα Enchanced Halt State, Intel Virtualization Tech, CPU thermal throttling, Boot Failure Guard & Spread Spectrum τα έχω disabled στο bios. Καλά έκανα????