Προς το περιεχόμενο

Macbook Pro από εξωτερικό: Πρόβλημα στην οθόνη την 1η μέρα λειτουργίας


zazaza

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το Macbook Pro μου εμφάνισε ένα πρόβλημα στην οθόνη όταν το επανέφερα από το πρώτο Sleep Mode της ζωής του. Δηλαδή μόλις τον άνοιξα τον υπολογιστή μου για πρώτη φορά το έκανε αυτό:

 

29042008rt3.th.jpg

 

Το Macbook Pro είναι αγορασμένο από το εξωτερικό.

 

Τι λέτε να κάνω; Το θέμα είναι ότι θα είναι δύσκολο να το αποδείξω στην Rainbow το πρόβλημα γιατί δεν το κάνει συνέχεια, αλλά μια φορά στο τόσο. Ωστόσο η φωτογραφία είναι από το κινητό μου.

 

Υπάρχει περίπτωση να μου αντικαταστήσουν τον υπολογιστή γιατί είναι καινούριος και πανάκριβος και γιατί είναι αδιανόητο να το κάνει αυτό ένα τέτοιο προϊόν;

 

Ήδη υπάρχει στο Digg το θέμα. Βοηθήστε το να ανέβει:

http://digg.com/apple/Apple_ignoring_display_problems_on_latest_MacBook_Pro_2008

Δημοσ.

Και να είναι απο το εξωτερικό το mbp, έχεις παγκόσμια εγγύηση οπότε δε θα έχεις πρόβλημα.

Δε χρειάζεται να το αποδείξεις.. πήγαινε τον υπολογιστή, εξήγησε την κατάσταση, και άσε να το τσεκάρουν... rainbow είναι αυτή όμως, ποτέ δε ξέρεις πόσο θα πάρει!

Δημοσ.

Δε θέλω να βάλλουν χέρι στον υπολογιστή και να αρχίσουν να τον σκάβουν για να βρουν άκρη.

 

Όσοι στο εξωτερικό έχουν το πρόβλημα, το έχουν επιστρέψει στο κατάστημα και τους έχουν δώσει καινούριο. Και την οθόνη να τους έχουν αλλάξει το πρόβλημα παραμένει.

Δημοσ.

Το πήρες από εξωτερικό; Η παγκόσμια εγγύηση (όπως αναμφίβολλα θα διαπιστώσεις σύντομα) δεν καλύπτει την Ελλάδα.

 

Τον Ιούνιο του '07 έφερα από Ατλάντα ένα MBP και όταν έφτασα Αθήνα διαπίστωσα ότι μου είχαν δώσει την απλή ανάλυση, όχι τη High-Res οθόνη. Επικοινωνώ με τους ευγενικότατους στο Customer Care και με πληροφόρησαν ότι εφόσον δεν υπήρχε πρόβλημα με το μηχάνημα και εφόσον με είχαν χρεώσει για αυτό που πήρα και όχι για αυτό που διαμαρτυρόμουν ότι από λάθος τους δεν μου είχαν δώσει, δεν υπήρχε τίποτα που να μπορούσε να γίνει. Και φυσικά είχαν δίκιο. Ας πρόσεχα περισσότερο όταν μου το έδιναν στο Apple Store για να έβλεπα ότι μου έδιναν λάθος configuration.

 

Θα μου πεις τι σχέση έχουν όλα αυτά με τον πόνο σου;

 

Μετά από κανένα μήνα, με παίρνουν στο κινητό (!) από Apple Customer Services Ireland, και μου λένε ότι επειδή ακριβώς η Ελλάδα δεν καλύπτεται από την Παγκόσμια Εγγύηση Apple (αφού δεν εκπροσωπούνται στην Ελλάδα, και ας λέει η Rainbow ό,τι θέλει), αν πλήρωνα μεταφορικά μέχρι την Ιρλανδία, ήταν διατεθιμένοι να μου στείλουν από Ιρλανδία καινούριο MBP των specs που ήθελα, χωρίς επιβάρυνση (δηλ. χωρίς να με χρεώσουν την High-Res οθόνη)!

 

Οπότε, μιας και πήγαινα Αγγλία την επόμενη βδομάδα, κανονίσαμε με την κοπέλα να το παραλάβουν από το σπίτι μου στη βορειοδυτική Αγγλία με ΤΝΤ, και να μου παραδώσουν, επίσης στο σπίτι μου με ΤΝΤ το καινούριο MBP.

 

Συμπέρασμα: η Apple 'καθάρισε' για πάρτη μου, απλώς δεν καλύπτει την Ελλάδα. Κρίμα, γιατί ένα φιλαράκι με Vaio το έστειλε δωρεάν δύο φορές στη Γαλλία για επισκευή εντός εγγύησης. Η Sony, βλέπεις, εκπροσωπείται στο Ελλαδιστάν μια χαρά.

 

Μέχρι να εκπροσωπηθεί και η Apple, βρες κάτι αντίστοιχο με μένα. Κάποιος που πάει Αγγλία/ΗΠΑ/Ιταλία κλπ και είναι διατεθιμένος να κάνει την τράμπα και τον εμπιστεύεσαι.

Δημοσ.
Το πήρες από εξωτερικό; Η παγκόσμια εγγύηση (όπως αναμφίβολλα θα διαπιστώσεις σύντομα) δεν καλύπτει την Ελλάδα.

 

Τον Ιούνιο του '07 έφερα από Ατλάντα ένα MBP και όταν έφτασα Αθήνα διαπίστωσα ότι μου είχαν δώσει την απλή ανάλυση, όχι τη High-Res οθόνη. Επικοινωνώ με τους ευγενικότατους στο Customer Care και με πληροφόρησαν ότι εφόσον δεν υπήρχε πρόβλημα με το μηχάνημα και εφόσον με είχαν χρεώσει για αυτό που πήρα και όχι για αυτό που διαμαρτυρόμουν ότι από λάθος τους δεν μου είχαν δώσει, δεν υπήρχε τίποτα που να μπορούσε να γίνει. Και φυσικά είχαν δίκιο. Ας πρόσεχα περισσότερο όταν μου το έδιναν στο Apple Store για να έβλεπα ότι μου έδιναν λάθος configuration.

 

Θα μου πεις τι σχέση έχουν όλα αυτά με τον πόνο σου;

 

Μετά από κανένα μήνα, με παίρνουν στο κινητό (!) από Apple Customer Services Ireland, και μου λένε ότι επειδή ακριβώς η Ελλάδα δεν καλύπτεται από την Παγκόσμια Εγγύηση Apple (αφού δεν εκπροσωπούνται στην Ελλάδα, και ας λέει η Rainbow ό,τι θέλει), αν πλήρωνα μεταφορικά μέχρι την Ιρλανδία, ήταν διατεθιμένοι να μου στείλουν από Ιρλανδία καινούριο MBP των specs που ήθελα, χωρίς επιβάρυνση (δηλ. χωρίς να με χρεώσουν την High-Res οθόνη)!

 

Οπότε, μιας και πήγαινα Αγγλία την επόμενη βδομάδα, κανονίσαμε με την κοπέλα να το παραλάβουν από το σπίτι μου στη βορειοδυτική Αγγλία με ΤΝΤ, και να μου παραδώσουν, επίσης στο σπίτι μου με ΤΝΤ το καινούριο MBP.

 

Συμπέρασμα: η Apple 'καθάρισε' για πάρτη μου, απλώς δεν καλύπτει την Ελλάδα. Κρίμα, γιατί ένα φιλαράκι με Vaio το έστειλε δωρεάν δύο φορές στη Γαλλία για επισκευή εντός εγγύησης. Sony, βλέπεις, εκπροσωπείται στο Ελλαδιστάν μια χαρά.

 

Μέχρι να εκπροσωπηθεί και η Apple, βρες κάτι αντίστοιχο με μένα. Κάποιος που πάει Αγγλία/ΗΠΑ/Ιταλία κλπ και είναι διατεθιμένος να κάνει την τράμπα και τον εμπιστεύεσαι.

 

Καμία σχέση δεν έχει αυτό που λες με την εγγύηση. Η Rainbow καλύπτει κανονικά τα μηχανήματα που είναι αγορασμένα από το εξωτερικό.

 

Αυτό που σου είπαν από την Ιρλανδία είναι ότι είναι λάθος τους, αλλά επειδή δεν υπάρχει Apple Store στην Ελλάδα αλλά απλά μεταπωλητής, δεν μπορεί να να σε εξυπηρετήσει η Rainbow.

Δημοσ.

dali13gr: Σωστός! http://rainbow.gr/apple/repairs.html

 

Όντως η δική μου υπόθεση αφορούσε αντικατάσταση ως ευγενική χειρονομία από την Apple και όχι εγγύηση σε περίπτωση βλάβης. Το δικό μου MBP δεν ήταν ελαττωματικό, απλώς δεν ήταν αυτό που είχα ζητήσει (κι ας μην μπορούσα να το αποδείξω, η Apple προτίμησε να με πιστέψει -δεν έλεγα ψέματα πάντως- παρά να με δυσαρεστήσει...)

Δημοσ.

Παντως οπως ηδη θα εχεις καταλαβει εαν αποφασισεις να μπεις στον λαβυρινθο της Rainbow φροντισε να εχεις μαζι σου μια κλωστη δεμενη στην εξοδο γιατι εχεις να αντιμετωπισεις τον μινωταυρο.

 

Το Mac σου υποχρεουνται να το διορθωσουν, το ποτε ... ειναι αλλη υποθεση.

Δημοσ.

Αποκαλυπτικά τα ποστ και ειδικά εκείνο του alexliz το οποίο και με άφησε για λίγο σαστισμένο. Πραγματικά δεν περίμενα κάτι τέτοιο. Όποια από τις δύο εκδοχές ίσχυε είτε του alexliz είτε του dali13gr, ένα είναι γεγονός:

 

Ότι ακόμα και η ίδια η Apple αποφεύγει την Rainbow. :-)

 

Λαβύρινθος με Μινώταυρο; άλλο τίποτα! Τόσα που έχω διαβάσει ήταν αρκετά για να με πείσουν. Μερικές εκατοντάδες ποστ με "κακά" και μονάχα ένα με "καλά" λογάκια για την εταιρεία. Μήπως διαβάζω τα λάθος forum; :-P

 

Κάπως έτσι έπραξα και εγώ. Το μηχάνημα είναι στο Λονδίνο τώρα. Το έστειλα ασφαλισμένο με κούριερ (πανάκριβα) σε πολύ καλό φίλο. Ελπίζω να πάνε όλα καλά. Δεν με νοιάζει το πότε θα το έχω στα χέρια μου. Με νοιάζει το να λειτουργεί άψογα όταν το έχω.

Δημοσ.

Δεν μπορεις να φανταστεις ποσο τραγικες ειναι οι υπηρεσιες της Rainbow. Προ μηνων ειχα παραγγειλει ενα MacBook Pro 17". Μου λενε πως θα το εχω το αργοτερο σε 3 βδομαδες. Ωραια λεω θα περιμενω ενα μηνα και μετα θα το εχω, περιττο να πω πως κανανε τρεις μηνες να το φερουν και αυτο σε μια θαλασσα κοροϊδιας. Μετα το τελος του πρωτου μηνα επερνα συχνα τηλεφωνα για να δω τι γινεται με τον υπολογιστη μου.

Με ειχαν συνεχεια στην αναμονη στα τηλεφωνα και επειτα οταν καταφερνα να βρω καποιον εξυπνακια μου ελεγε, την Παρασκευη ερχεται. Καθε βδομαδα την Παρασκευη το μηχανημα ερχοταν ...

 

Το ωραιοτερο? Τους περνει ο πατερας μου τηλεφωνο αγανακτησμενος μετα την καθυστερηση ετοιμος να το ακυρωσει. Και τους λεει:

 

"Μας ειπατε πως ο υπολογιστης, τον οποιο θελουμε για επαγγελματικο σκοπο θα εχει ερθει μεσα σε ενα μηνα, μας κοροϊδευετε?"

 

Απαντηση: "Μπορει και γρηγοροτερα"

 

Τι να πει κανεις ...

Δημοσ.

@UmbertoJeco

απίστευτο όντως!

 

@MilesSmiles

Όχι το πρόβλημα δεν ξαναεμφανίστηκε. Γενικά απ'ότι έχω καταλάβει και απ'ότι έχω δει στα threads είναι εξαιρετικά σπάνιο το να συμβεί στην πλειοψηφία των περιπτώσεων. Βέβαια έχω πετύχει και περιστατικά στα οποία συμβαίνει το φαινόμενο συνέχεια! Σχεδόν κάθε φορά που ανοίγουν το κάλυμμα του υπολογιστή μετά από ένα sleep. Δεν σχετίζεται ωστόσο το πρόβλημα με συγκεκριμένα προγράμματα. Μερικοί αναφέρουν πως η Apple είναι ενήμερη για το θέμα. Ο θεός και ψυχή της....

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...