Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τρεις δεκαετίες εκνευρισμού για εκατομμύρια χρήστες του Διαδικτύου αυτό το Σάββατο -η θλιβερή επέτειος από την αποστολή του πρώτου ανεπιθύμητου διαφημιστικού μηνύματος στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο.

 

Τριάντα χρόνια μετά, το spam ζει και βασιλεύει.

 

Το πρώτο καταγεγραμμένο spam e-mail εστάλη στις 3 Μαΐου 1978 σε περίπου 400 άτομα στη δυτική ακτή των ΗΠΑ από εταιρεία προώθησης που δρούσε για λογαριασμό του κατασκευαστή ηλεκτρονικών υπολογιστών DEC, που πλέον έχει κλείσει.

 

H λέξη spam δεν σημαίνει κάτι στα αγγλικά. Τα ανεπίκλητα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου πήραν το όνομά τους από την ομώνυμη κονσέρβα κρέατος της αμερικανικής εταιρείας τροφίμων Hormel.

 

Σύμφωνα με τον Μπραντ Τέμπλτον (Brad Templeton), ο οποίος ασχολείται με το Διαδίκτυο από τη δεκαετία του 1970 -όταν ακόμα λεγόταν Arpanet και ανήκε στην αμερικανική κυβέρνηση-, τα «βαφτίσια» του spam έγιναν σε ένα σκετς της βρετανικής τηλεοπτικής εκπομπής Monty Python's Flying Circus, στο οποίο μια ομάδα Βίκινγκς βρίσκεται σε ένα εστιατόριο που σερβίρει όλα τα πιάτα με spam και επαναλαμβάνει τραγουδιστά το όνομα της κονσέρβας.

 

«Επομένως, αυτό είναι το νόημα του όρου: κάτι που επαναλαμβάνεται και επαναλαμβάνεται και προκαλεί μεγάλη ενόχληση» σχολιάζει ο Τεμπλτον στο Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων.

 

Από τα τέλη της δεκαετίας του 1970, το φαινόμενο του spam όλο και εξαπλώνεται. Το ποσοστό του spam στα γραμματοκιβώτια του Gmail -της υπηρεσίας e-mail που προσφέρει η Google- αυξήθηκε από το 20 στο 80 τοις εκατό από το 2004 στο 2008.

 

Αυτό που επίσης έχει αλλάξει τα τελευταία χρόνια είναι η μεθοδολογία του spam. Σήμερα η μαζική αποστολή μηνυμάτων γίνεται αυτόματα μέσω των λεγόμενων botnets, δικτύων από μολυσμένους υπολογιστές ανυποψίαστων χρηστών.

 

Σύμφωνα με τον Τέμπλτον, το 30% των υπολογιστών χωρίς επαρκή προστασία μέσω αντιικών προγραμμάτων έχει μολυνθεί από κακόβουλο λογισμικό που μετατρέπει το σύστημα σε αναμεταδότη διαφημιστικών μηνυμάτων.

 

Όμως ο βασικός παράγοντας λόγω του οποίου διαιωνίζεται το φαινόμενο του spam είναι η άγνοια των χρηστών για την ασφάλεια στο Διαδίκτυο αλλά και η αφέλεια με την οποία πιστεύουν αυτά που τους υπόσχονται τα αυτόκλητα μηνύματα.

 

Σύμφωνα με την εταιρεία υπολογιστικής ασφάλειας Sophos, το 12% των χρηστών του Διαδικτύου έχουν αγοράσει κάτι που τους προσέφεραν με spam.

 

Source.png Πηγή: in.gr

Video Video: Το σκετσάκι των Monty Python

Δημοσ.

εμ δεν μακουγες...αν το χες στειλει σε 128 ατομα μεσα σε 128 ωρες για τις επομενες 128 μερες τωρα θα σουν ευτυχισμενος!

Δημοσ.

Mονο που εξαιτίας τους πολλές φορές δημιουργείται μποτιλιάρισμα στο διαδίκτυο..

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...