Προς το περιεχόμενο

game programming


spam

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Οπως δεν μπορεις να εχεις μεταφερσημοτητα αμεση σε C/C++ (καταλαβαινετε τι εννοω)

Αυτά στην ...προ .NET εποχή!! :-)

 

Δεν έχω μπει σε λεπτομέρεια για το πόσο γρήγορη και πόσο αργή είναι η κάθε γλώσσα, θυμάμαι από παλιά που άκουγα ότι η Java είναι αργή, λόγω JVM, λόγω garbage collector κτλ. Δεν ξέρω πόσο έχει αλλάξει η κατάσταση, πόσο έχει βελτιωθεί η Java, όμως τόσο η μία πλευρά, όσο και η άλλη, δεν μπορούν να με πείσουν αν δεν παραθέσουν συγκεκριμένες μετρήσεις. Το να μιλάμε με φήμες, ή να μιλάμε για συγκεκριμένα προγράμματα, που το καθένα φέρνει και το βάρος της υλοποίησής του, δεν νομίζω ότι έχει νόημα.

 

Υπάρχουν αρκετές εφαρμογές εκεί έξω γραμμένες σε Java, χωρίς ιδαίτερα προβλήματα. Τα περισσότερα παιχνίδια είναι γραμμένα σε C++. Υπάρχουν όμως και μερικές μηχανές απόδοσης τρισδιάστατων γραφικών σε Java, τις οποίες χρησιμοποιεί αρκετός κόσμος. Δεν ξέρω αν τρέχουν καλά. Παλιά κάποιοι υποστήριζαν ότι και η C++ θα ήταν αργή για game development επειδή είναι αντικειμενοστραφής γλώσσα. Η ιστορία τους διέψευσε.

 

Και κάτι τελευταίο: Η κάθε γλώσσα έχει τη δική της φιλοσοφία, προσφέρει τα δικά της πλεονεκτήματα και χαρακτηριστικά. Δεν νομίζω ότι πρέπει να χωριζουμε τους προγραμματιστές σε Java programmers και C++ programmers. Δεν υπάρχει κάποια έριδα. Πολλοί από εμας χρησιμοποιούν εξίσου και τις δύο γλώσσες.

 

Υ.Γ.: Για την ιστορία, ξέρω καλύτερη C++ από Java και μια φορά που χρειάστηκε να παίξω με 3D graphics το έκανα με C++...

  • Απαντ. 45
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Έτσι από περιέργεια πόση μνήμη έχεις; Γιατί εγώ με 2GB τρέχω Azureus, NetBeans, WebLogic, Safari, Squirrel, κάποια άλλα util προγραμματάκια και δεν έχω κανένα πρόβλημα με κολλήματα.

 

Έχω Windows XP με 512MB (σου κάνει εντύπωση - είμαι σίγουρος.. αλλά δεν χρησιμοποιώ πια καμία Java εφαρμογή πλην του Neat-Beans IDE που & που :-D), αν εξαιρέσεις την χρήση Java λογισμικών, δεν έχω σχεδόν ποτέ προβλήματα απόδοσης με αυτό το Λ.Σ. και σκέψου ότι ανοίγω C++ Builder, Opera, Thunderbird, και άλλα βοηθητικά εργαλεία (αν είχα πρόβλημα απόδοσης μαζί τους, όπως έχω με το Net-Beans IDE, θα έκανα αναβάθμιση φυσικά). Τώρα αν βάλω 2GB προφανώς τα πράγματα όσον αφορά την μνημοβόρα Java θα είναι καλύτερα διότι η σπατάλη μνήμης απλά δεν είναι εμφανής, κρύβεται αλλά αν ψάξεις θα την βρεις .. Αξίζει τον κόπο με την βοήθεια του Process Explorer να δεις τι κοστίζει η κάθε Java εφαρμογή που τρέχεις σε πόρους συστήματος (hint: ειδικά σε Handles, αυτό εξηγεί τα αυξημένα PB τους), είμαι σίγουρος ότι θα εκπλαγείς!

Δημοσ.

εκαστος του ειδους του, θα το πουμε ξανα και ξανα

 

τη μερα που η Java θα ξεπερασει τη C\C++ σε αποδοση (ταχυτητα+μνημη) τοτε ολοι θα γραφουν σε Java λογω faster development cycle. Ειναι ευκολοτερο να γραφεις σε java πως να το κανουμε.... για καποιο λογο γραφουν ακομα καποιοι σε αλλες γλωσσες (και δεν εννοω legacy code)

Δημοσ.
Έχω Windows XP με 512MB

 

Και εγώ κάποτε Windows XP είχα και έτρεχα πάνω Visual Studio (2005), SQL Query Analyser, SQL Service Manager, Opera (με καμιά δεκαριά tabs ανοιχτά), Outlook και με ένα γίγα. Όταν πήγαινα από το Visual Studio σε κάποιο άλλο παράθυρο και πίσω το μηχάνημα έκανε κάποια δευτερόλεπτα για να το ξαναφορτώσει. Βλέπεις λοιπόν ότι τα πάντα είναι σχετικά. Αυτή τη στιγμή το NetBeans έρχεται με ένα σωρό plugins που ίσως να μην τα χρειάζεσαι. Για βάλε όλα αυτά τα plugins στο C++ builder και σύγκρινε μετά.

Δημοσ.

Καλά ολα αυτά, αλλα το thread αφορά τον προγραμματισμό παιχνιδιών

 

Τεσπα έψαξα στο net και βρήκα οτι σ'ενα site με 280 game engines μονο οι 17 ηταν γραμένες σε java και σε c/c++ υπήρχαν γύρω στις 220 !:shock:

 

Διαφορά ανμητιαλλο τεράστια.

 

Τώρα για να γυρίσουμε πάλι στο αρχικό θέμα επιδή ασχολούμε ερασιτεχνικά με 3d animation χρησιμοποιώ ένα φοβερο πρόγραμμα πού απο ότι έχω μάθει περιέχει και games/physics engine

Το πρόγραμμα λέγεται blender. Αν δεν το ξέρετε απλώς google it .

Είναι γραμμενο σε c++ αν δεν κάνω λάθως.

Δημοσ.

Το πρόγραμμα λέγεται blender. Αν δεν το ξέρετε απλώς google it .

Είναι γραμμενο σε c++ αν δεν κάνω λάθως.

Πράγματι το blender είναι μια καλή freeware λύση. Μπορείς απλά να το χρησιμοποιήσεις για modeling - animation με άλλη μηχανή γραφικών, αν και νομίζω ότι έχει και τη δική του (?).

Η community του blender είναι υπεύθυνη και για το "Elephant's Dream", μια μικρού μήκους "freeware" ταινία. (μπορεί κανείς να την κατεβάσει δωρεάν και τα έσοδα βασίζονται αποκλειστικά σε donations)...

 

Υ.Γ.: Για όποιον ενδιαφέρεται για καθαρό game programming, μια καλή freeware λύση είναι το Ogre3d...

Δημοσ.
Και εγώ κάποτε Windows XP είχα και έτρεχα πάνω Visual Studio (2005), SQL Query Analyser, SQL Service Manager, Opera (με καμιά δεκαριά tabs ανοιχτά), Outlook και με ένα γίγα. Όταν πήγαινα από το Visual Studio σε κάποιο άλλο παράθυρο και πίσω το μηχάνημα έκανε κάποια δευτερόλεπτα για να το ξαναφορτώσει. Βλέπεις λοιπόν ότι τα πάντα είναι σχετικά. Αυτή τη στιγμή το NetBeans έρχεται με ένα σωρό plugins που ίσως να μην τα χρειάζεσαι. Για βάλε όλα αυτά τα plugins στο C++ builder και σύγκρινε μετά.

 

Σχετικά δεν είναι, το foot-print των Java λογισμικών είναι πάντα ανώτερο από εκείνο των native λογισμικών, σου έδωσα ένα συγκεκριμένο hint, μίλησα για Handles & PBs - από εκεί και πέρα, αν γνωρίζεις περί C++ Builder δεν θα ανέφερες τίποτε για plug-ins καθώς το συγκεκριμένο IDE θεωρείται ήδη βαρύ από την κοινότητα που ασχολείται μαζί του (hint: α! Το Neat-Beans που χρησιμοποιώ έχει μόνο τα απαραίτητα για midlet programming components).

 

Από εκεί και πέρα, οκ σου αρέσει η Java, είπαμε και εμένα μου αρέσει το midlet programming της διότι είναι σχετικά απλό (από το να γράφεις σε Symbian C++) αλλά αν γράψεις το ίδιο πρόγραμμα από Java σε native code και ύστερα κάνεις σύγκριση του τι σπαταλά το ένα και τι το άλλο, θα βγάλεις άμεσα συμπεράσματα. Μάλιστα δεν σου λέω να γράψεις σε καθαρή C & Windows API, όχι γράψε το native software με κάποιο C++ / Delphi framework, θες MFC, VCL κτλ.

 

Για να είμαι δίκαιος όμως με την Java και καθώς κάνουμε μια φιλική συζήτηση επί του θέματος, αναγνωρίζω πως με την ταχύτητα που εξελίσσεται η τεχνολογία τα όποια ελαττώματα της σίγουρα εξαλείφονται ή θα εξαλειφθούν, άλλωστε βαδίζουμε σε έναν κόσμο από byte-code όπου η αρχιτεκτονική της CPU τουλάχιστον για τις mainstream εφαρμογές δίνει την θέση της σε ενδιάμεσα "ουδέτερα" VM, σε έναν κόσμο όπου θα κυριαρχεί το virtualization απομονώνονταν εξολοκλήρου το software από το hardware, τουλάχιστον σε έναν μεγάλο βαθμό και καθιστώντας έτσι το port του μεταξύ αρχιτεκτονικών (πχ. PCs (Windows, Linux, MacOS), Mobiles (Symbian, WM και άλλα custom OS), Internet) σε μια ρεαλιστική υπόθεση common denominator (byte-code).

 

Καλή συνέχεια.

Δημοσ.
Πράγματι το blender είναι μια καλή freeware λύση. Μπορείς απλά να το χρησιμοποιήσεις για modeling - animation με άλλη μηχανή γραφικών, αν και νομίζω ότι έχει και τη δική του (?).

Η community του blender είναι υπεύθυνη και για το "Elephant's Dream", μια μικρού μήκους "freeware" ταινία. (μπορεί κανείς να την κατεβάσει δωρεάν και τα έσοδα βασίζονται αποκλειστικά σε donations)...

 

Υ.Γ.: Για όποιον ενδιαφέρεται για καθαρό game programming, μια καλή freeware λύση είναι το Ogre3d...

 

Μα και βέβαια έχει την δική του μηχανή απλώς εάν θελεις την μέγιστη απόδωση μπορείς να την αντικαταστείσεις με μια άλλη.Οι καλύτερες είναι η indigo και η yafray.

 

Τα bullet physics που χρησιμοποιεί είναι πάρα πολύ καλα για free προγραμμα (και οχι μόνο).

 

Αν θέλετε να το ψάξετε ριξτε μια ματια στο youtube και θα βρείτε ένα σορο Video .

Δημοσ.

Λοιπόν κατέβασα το ogre3d και χρειάζομαι κάπιες απαντήσεις στο θέμα.

 

1) μπορώ να χρησιμοπιήσω μια διαφορετική 3d engine πχ indigo?

2)Υπάρχει κανενας editor γιατι εχω μικροπροβλήματα με το scripting?

Δημοσ.
Εννοώ: Το blender είναι μια καλή λύση, και είναι και freeware!!

 

Blender is the free open source 3D content creation suite, available for all major operating systems under the GNU General Public License.

 

μη γράφετε οτι θέλετε:mad:

 

http://www.blender.org/

.

Δημοσ.
Λοιπόν κατέβασα το ogre3d και χρειάζομαι κάπιες απαντήσεις στο θέμα.

 

1) μπορώ να χρησιμοπιήσω μια διαφορετική 3d engine πχ indigo?

2)Υπάρχει κανενας editor γιατι εχω μικροπροβλήματα με το scripting?

 

και η OGRE 3D 3d engine ειναι. δεν καταλαβένω την ερώτησή σου :-P

Δημοσ.
Blender is the free open source 3D content creation suite, available for all major operating systems under the GNU General Public License.

 

μη γράφετε οτι θέλετε:mad:

 

http://www.blender.org/

.

Ok. Διορθώνω. Εννοώ ότι το blender είναι μια καλή λύση και είναι και free under the gnu license. :-)

 

Λοιπόν κατέβασα το ogre3d και χρειάζομαι κάπιες απαντήσεις στο θέμα.

 

1) μπορώ να χρησιμοπιήσω μια διαφορετική 3d engine πχ indigo?

2)Υπάρχει κανενας editor γιατι εχω μικροπροβλήματα με το scripting?

Όπως είπε και κάποιος πιο πριν, το Ogre3d είναι καθαρά 3d graphics engine, όχι game engine. Ο τύπος που το ξεκίνησε και η κοινότητα που το συντηρεί, έχουν ακριβώς αυτή τη φιλοσοφία. Θέλουν να παρέχουν μια καλή 3d graphics engine και μόνο αυτό. Αν θέλεις να χρησιμοποιήσεις π.χ. GUI ή network βιβλιοθήκες σου δίνεται με αυτόν τον τρόπο η δυνατότητα να κάνεις ό,τι θες. Άρα ή θα χρησιμοποιήσεις το Ogre3d ή κάτι άλλο.

Όσο για τον editor, ο κώδικας που γράφεις είναι C++. Αν θυμάμαι καλά (γιατί έχει περάσει καιρός από τότε που ασχολούμουν με αυτά) υπάρχουν κάποια script-ακια που τα χρησιμοποιείς για να αποφύγεις να χρειαστεί να ξανακάνεις compile όταν αλλάξει κάτι. Αν εννοείς αυτά, δεν έχω κάποιον editor στα υπ' όψην.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...