sokratts Δημοσ. 3 Μαΐου 2008 Δημοσ. 3 Μαΐου 2008 Θα πάρω την δευτέρα ...πάντως την επιστολή θα την ετοιμάσει αδερφή μου ..που είναι δικηγόρος και εάν την δευτέρα δεν βγάλω ακρη στα κεντρικά θα την στείλω συστημένη. Ευχαριστω παντος
alkis13 Δημοσ. 3 Μαΐου 2008 Δημοσ. 3 Μαΐου 2008 Παιδιά ήρθε η ώρα να χρειαστεί το service....Η galaxy 8800GT κολλάει τραγικά και δείχνει κάτι μαύρα pixel στην οθόνη....Την έχω δοκιμάσει σε 2 pc και κάνει τα ίδια....λέτε να μην την πάρουν πίσω????
pitch76 Δημοσ. 5 Μαΐου 2008 Δημοσ. 5 Μαΐου 2008 Παιδιά εγώ είμαι ευχαριστημένος από το e-shop πάντως.Σε αυτά τα μαγαζιά πρέπει να ξέρεις πολύ καλά τι πας να παραγγείλεις πριν το κάνεις.Είνα αλυσίδες και είναι λογικό να είναι το servise πιο απρόσωπο.Από μεγάλη εμπειρία στο χώρο πλέον νομίζω οτι ο πελάτης έχει πάντα αδικο... και εγώ μέσα φυσικά...Είχα πάρει και γω ένα kvm και διαπίστωσα ότι έδειχνε καλά μονο στον έναν υπολογιστή.Μετά από έρευνα και κατόπιν εορτής είδα ότι πράγματι λίγα kvm's υποστηρίζουν Full ανάλυση και στους δύο υπολογιστές με το ανάλογο κόστος. Το συγκεκριμένο γεγονός έγινε πριν 1,5 χρόνο περίπου. Δεν μπορώ να ζητάω ευθύνες από άλλους για το ότι δεν έψαξα αρκετά τι ακριβώς ήθελα...Αυτό που μπορούμε πάντως να κάνουμε σαν καταναλωτές είναι να πιέσουμε τις διαδικτυακές εταιρίες να βάζουν στο site ΟΛΑ τα specs του κάθε προιόντος...
liopyr Δημοσ. 5 Μαΐου 2008 Δημοσ. 5 Μαΐου 2008 Παιδιά ήρθε η ώρα να χρειαστεί το service....Η galaxy 8800GT κολλάει τραγικά και δείχνει κάτι μαύρα pixel στην οθόνη....Την έχω δοκιμάσει σε 2 pc και κάνει τα ίδια....λέτε να μην την πάρουν πίσω???? Tσέκαρε τις θερμοκρασίες της. Αν είναι πολύ υψηλές, (100+ σε full load) θα στην αλλάξουν. Προτίμησε να πας στο κεντρικό κατάστημα (Μενίδι). Θα εξυπηρετηθείς σίγουρα καλύτερα και πιο γρήγορα.
antonl Δημοσ. 5 Μαΐου 2008 Δημοσ. 5 Μαΐου 2008 Αυτά που θα πω δεν ισχύουν μόνο για το e-shop αλλά και για καταστήματα παρόμοιας φιλοσοφίας. [...]Από μεγάλη εμπειρία στο χώρο πλέον νομίζω οτι ο πελάτης έχει πάντα αδικο...[...] Ακόμα και άδικο να έχει (που δεν έχει πάντα άδικο όπως λες), σαν επαγγελματίες οφείλουν να τον εξυπηρετήσουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ακόμα κι ας χάσουν βραχυπρόθεσμα. Χθές το αγόρασα και σήμερα το πήγα πίσω μεσα στην συσκευασία και χωρίς την παραμικρή φθορά!Μίλησα και με τον υπέυθυνο και μου είπε τα ίδια ...ότι έχει ανοιχτεί η συσκευασία και οπότε δεν επιστρέφεται...ΑΛΛΑ πως αλλιώς θα μπορούσα να το ελεγξω?[...] [...]Δεν μπορώ να ζητάω ευθύνες από άλλους για το ότι δεν έψαξα αρκετά τι ακριβώς ήθελα...[...] Δεν ζητάει κανείς ευθύνες από τους άλλους, τα αυτονόητα δικαιώματά του ζητάει. Και να μη θεωρούμαστε ηλίθιοι με όρους του στυλ "Η συσκευασία να μην έχει παραβιαστεί και να βρίσκεται στην αρχική της (εργοστασιακή) κατάσταση.". Δηλαδή εγώ πώς θα κουμπώσω την κάρτα γραφικών; Με το κουτί, μέσα από το σακουλάκι; Σε τι εξυπηρετεί αυτός ο όρος; Να δω από κοντά τη συσκευασία;
nzeppos Δημοσ. 5 Μαΐου 2008 Δημοσ. 5 Μαΐου 2008 "Ο πελάτης έχει πάντα άδικο"???? Πού ξανακούστηκε αυτό? Πείτε μου σε ποιό μαγαζί ισχύει να μην ξαναπατήσω ποτέ στη ζωή μου.
george_pan Δημοσ. 5 Μαΐου 2008 Δημοσ. 5 Μαΐου 2008 E-shop Δεν ξαναπηγαινω παλι εκει γιατι η εξυπηρετυση τους ειναι απαισια... εδω καιρο περιμενω να μου φερει μια καρτα γραφικων περιπου ενα μηνα τωρα περιμενω... Πριν απο μερικες μερες εστειλα ε-μαιλ δεν μου απαντησε οποτε ενας φιλος μου πηρε τηλ για χαρη μου γιατι ειμαι κωφος και τους ειπε οτι εγω περιμενω εδω ενα μηνα την παραγγελεια κι μου απαντησε λυπομαστε οτι αυτο το προιον δεν ειναι διαθεσιμο τωρα... Να μην ξαναπαραγγειλετε απο εκει το e-shop.... !!!
tsavi1991 Δημοσ. 5 Μαΐου 2008 Δημοσ. 5 Μαΐου 2008 Εγω πάντως ειμαι ευχαριστημένος από την ταχυτητα παραλαβης των προιοντων που εχω απο e-shop.Αλλωστε θεωρώ ότι το περιστατικό που αναφερεις εγινε λογω της ανικανοτητας του υπαλληλου και οχι λογω του καταστηματος.
alkis13 Δημοσ. 5 Μαΐου 2008 Δημοσ. 5 Μαΐου 2008 Tσέκαρε τις θερμοκρασίες της. Αν είναι πολύ υψηλές, (100+ σε full load) θα στην αλλάξουν.Προτίμησε να πας στο κεντρικό κατάστημα (Μενίδι). Θα εξυπηρετηθείς σίγουρα καλύτερα και πιο γρήγορα. Μενω Ηρακλειο...Οι θερμοκρασιες ειναι τελειες και κατι παραπανω...την γυρισα πισω και θα κανουν καποια τεστ και θα με παρουν τηλ...
vaso7 Δημοσ. 5 Μαΐου 2008 Δημοσ. 5 Μαΐου 2008 Δεν ξέρω αν άλλαξε κάτι, αλλά την τελευταία φορά που αγόρασα κάτι απο eshop, τεχνικό δεν είχαν εδώ στο Ηράκλειο. Οπότε αν περιμένεις να την πάνε στην Αθήνα να την τσεκάρουν και να σου απαντήσουν σώθηκες!
serf f2 Δημοσ. 5 Μαΐου 2008 Δημοσ. 5 Μαΐου 2008 Το E-shop ειναι καταστημα που κανει τις πωλησεις του μεσω ιντερνετ.Επειδη δεν πληρωνει ενοικια και υπαλληλους μπορει και πουλα φθηνοτερα.Το οτι αν ζητησεις επιστροφη θα σου (βγαλουν το λαδι) αν και παρανομο αυτο ειναι γνωστο.Οποτε τιποτα σε αυτη την ζωη δεν ειναι δωρεαν οτι πληρωνεις παιρνεις . Εγω προτιμω σε ορισμενα ευπαθει πραγματα να τα πληρωσω πιο ακριβα λιγο αλλα να μπορω να τα επιστρεψω πισω χωρις πολλα πολλα και αλλες φορες προτιμω το E-shop γιατι πραγματι ειναι φθηνοτερο σε πολλα
alkis13 Δημοσ. 5 Μαΐου 2008 Δημοσ. 5 Μαΐου 2008 Τους ρώτησα και μου είπαν ότι έχουν τεχνικό τμήμα....δεν ξέρω...μου είπε ότι αν είναι για rma θα πάρει από 7 εως 10 εργάσιμες....δλδ 2 βδομάδες....ελπίζω να μην αργήσουν....
nikosmavros Δημοσ. 6 Μαΐου 2008 Δημοσ. 6 Μαΐου 2008 Αυτό με τις επιστροφές το κάνουν κ άλλοι. Είχα πάρει ένα τροφοδοτικό (όχι από eshop) το οποίο κάηκε μέσα στον 1ο χρόνο της εγγύησης του. Όταν το πήγα πίσω για να μου το αλλάξουν, μου είπαν πως πρέπει να το στείλουν πίσω στον κατασκευαστή, να το ελέγξει αυτός κ να το αντικαταστήσει ενώ ήταν προφανές ότι ήταν καμμένο (το ελέγξαμε στο κατάστημα). Το πόσο χρόνο θα έπαιρνε αυτό; άγνωστο. Τό ότι θα έμενα εγώ χωρίς υπολογιστή όλο αυτό τον καιρό, τους ήταν αδιάφορο. Όταν τους ρώτησα τι ρόλο παίζει η εγγύηση που μου προσφέρουν αυτοί κ γιατί να το αγοράσω από αυτούς κ όχι κατευθείαν από τον κατασκευαστή; δεν είχαν τι να πουν. Τελικά με λίγη φασαρία μου δώσανε ένα καινούριο τροφοδοτικό αλλά με χάσανε από πελάτη. Το πλαίσιο σε αυτόν τον τομέα είναι άψογο. Πάντως προς το παρών, η εντύπωση που έχω για το eshop είναι θετική αν κ έχω μικρή εμπειρία σε αγορές από το εκεί.
panos_mp Δημοσ. 6 Μαΐου 2008 Δημοσ. 6 Μαΐου 2008 εγω εστειλα ενα σκληρο γιατι υπερθερμενοταν κ οταν μου τον επεστρεψαν αφου εινε τοσο στοκοι ωστε να βρουν το προβλημα ακουγονται καθε λεπτο κλακ κλακ, σα να σταματαει ο δισκος και να ξεκινα παλι. το αστειο ειναι οτι οταν μου ειπαν να παω να τον παρω και τουσ ειπα ΜΑ εχει προβλημα υπερθερμανσης παιρνω την εξης απαντηση, οι τεχνικοι μας βαζουν τους σκληρουσ σε μηχανηματα που κανουν τεστ ολο το βραδυ και αν δεν εβγαλε προβλημα τοτε ειναι οκ. ΕΔΩ μπορειτε να γελασετε!!! εκτοσ αν τα τεστ που κανανε διελυσαν το σκληρο τελειως μπορει να πεζανε και ποδοσφαιρο να δουν πως τα παει στο pes 2008 σαν μπαλα
koulouri Δημοσ. 6 Μαΐου 2008 Δημοσ. 6 Μαΐου 2008 Χωρις να εχω διαβασει ολο το topic.. Στο πλαισιο ΟΣΕΣ ( και ειναι καμποσες ) φορες εχω παει κατι ελλατωματικο πισω ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ και χωρις μουσουτου μου εδωσαν πιστωτικο με την τιμη που εχει οταν το αγοαρασα το προιον.. Ενω το eshop για 1 πλητκρολογιο ελλατωματικο εκανε 15μερες.. παντα για 8εσσαλονικη μιλαμε..! btw μολις παραγγειλα απο το eshop κουτι και τροφοδοτικο ( τα θελει και μενα ο κωλος μου )
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.