Προς το περιεχόμενο

e-shop ? οχι ευχαριστώ πολύ ΔΕΝ θα ξαναπάρω


soma_g4

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
Δημοσ.

ε σιγά man...μην τον παραλάβεις και κάνε πάλι παραγγελία μετα από 2-3 μέρες ξέρω γω με την καινούρια τιμή :P

  • Απαντ. 116
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Αγαπητέ Εκτελεστή δυσκολεύομαι τρομερά να πιστέψω πως κανένας σχεδόν από τους πολυάριθμους (φαινομενικα) δυσαρεστημένους δεν κάνει καταγγελία στο ΙΝΚΑ. :rolleyes:

 

 

Έχεις παρατηρήσει πως ΚΑΝΕΝΑΣ τους δεν αναφέρει ότι μπήκε έστω στο κόπο να πάρει 1 τηλέφωνο στο ΙΝΚΑ ;; :lol: Πραγματικά πιστεύω πως ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΝΕΝΑΣ δεν έχει ασχοληθεί. Αφου βλέπεις και στα σχόλια που γίνονται ότι ΣΧΕΔΟΝ κανένας δε το αναφέρει :lol:

 

1 φορά το χρειάστηκα, πήρα 1 τηλέφωνο και 15 λεπτά μετά η υπόθεση μου είχε ήδη λήξει "Κύριε μου, πάρτε τηλ στο eshop, ζητήστε να μιλήσετε με τον κύριο τάδε και πείτε του ότι παίρνετε εκ μέρους του Κυρίου τάδε από ΙΝΚΑ. Ξέρουν αυτοί, δε θα χετε πρόβλημα (!) "

 

 

 

Έιχα μείνει μαμάκας όταν τα άκουσα αυτά και πιο μαμάκας ΟΤΑΝ ΔΟΥΛΕΨΑΝ.

 

Υ.Γ Ήταν ένα....σχεδόν κανονικό ποστ...

Δημοσ.
Έχεις παρατηρήσει πως ΚΑΝΕΝΑΣ τους δεν αναφέρει ότι μπήκε έστω στο κόπο να πάρει 1 τηλέφωνο στο ΙΝΚΑ ;; :lol: Πραγματικά πιστεύω πως ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΝΕΝΑΣ δεν έχει ασχοληθεί. Αφου βλέπεις και στα σχόλια που γίνονται ότι ΣΧΕΔΟΝ κανένας δε το αναφέρει :lol:

 

1 φορά το χρειάστηκα, πήρα 1 τηλέφωνο και 15 λεπτά μετά η υπόθεση μου είχε ήδη λήξει "Κύριε μου, πάρτε τηλ στο eshop, ζητήστε να μιλήσετε με τον κύριο τάδε και πείτε του ότι παίρνετε εκ μέρους του Κυρίου τάδε από ΙΝΚΑ. Ξέρουν αυτοί, δε θα χετε πρόβλημα (!) "

 

 

 

Έιχα μείνει μαμάκας όταν τα άκουσα αυτά και πιο μαμάκας ΟΤΑΝ ΔΟΥΛΕΨΑΝ.

 

Υ.Γ Ήταν ένα....σχεδόν κανονικό ποστ...

 

κιτα να δεις που πρεπει να βαλεις μεσον για να αγορασεις αυτο που θες :shifty::lol::lol::lol::lol::lol:

Δημοσ.

Δεν ήταν για θέμα αγοράς John. Για θέμα ΒΛΑΒΗΣ προϊόντος ήταν και αφου είχε περάσει 1ς μήνας απο τη στιγμή που είχε επιστραφεί στο eshop συνέχιζαν να λένε τα δικά τους.

 

Αλλά πλάκα πλάκα, δεν έχεις άδικο και για τις αγορές, εκεί έχουμε καταντήσει με τα λαμόγια της ελληνικής αγοράς.

Δημοσ.
Αποδείξεις της καταγγελίας που έγινε στο ΙΝΚΑ για το περιστατικό, εξέλιξη ή και κατάληξη της καταγγελίας και αποδείξεις (email ή οτιδήποτε άλλο) του όλου συμβάντος διαφορετικά δεν πιστεύω καθόλου αυτά πoυ λέτε για το e-shop.

 

Προκαταβολικά το λέω πως δεν παίρνω χαμπάρι από θυμούς και ευθιξίες αλλά μόνο από αποδείξεις. Γιατί εμένα μου φαίνεται πως κάποιοι μπήκαν για να διαφημίσουν το megamarket εις βάρος του e-shop. Λοιπόν; Μπορείτε να με βγάλετε φαντασιόπληκτο;

 

 

 

Το μαγαζι ειναι... σαν κινεζικη αγορα. 'Οτι παρεις το εφαγες.

Οσες φορες ειχα προβλημα... με γραψανε κανονικα. Μόνο να πουλανε ξερουνε.

Δεν εχω ξαναγορασει εδω και πολυ καιρο, αν και στην αρχη ειμουν πολυ φαν.

Μακρυα και άλάργα... Οταν και εαν γινει σοβαρη εταιρια ισως το ξανασκεφτώ...

Δημοσ.

γιατι ρε παιδια μια χαρα με εξυπηρετεί το e-shop. to καλοκαιρι παρηγγειλα μια καρτα γραφικων και ενα τροφοδοτικο και ηρθαν σε 2 μερες. μενω Αλεξανδρούπολη. Δεν ξερω αλλα προσωπικα με εχει δώσει μια καλη εικονα το e-shop! προσωπικα ετσι? να μην με κατηγορείτε...

Δημοσ.

Μα οι περισσότεροι δεν γκρινιάζουν ούτε για την ποικιλία στα προϊόντα, ούτε για τις τιμές τους, ούτε καν για τις ημερομηνίες παράδοσης. Για το after-sales support ωρύονται. Αν δηλαδή (χτύπα ξύλο) σου πάθει τίποτα η κάρτα γραφικών ή το τροφοδοτικό σου, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να σε σκοτίσουν όσο δεν παίρνει στο e-shop της περιοχής σου.

 

Όμως, όπως είπαν και πολλοί φίλοι εδώ μέσα, είναι και στον άνθρωπο και στο μαγαζί γενικά. Μπορεί να σου δώσουν καινούριο μέσα στη μια μέρα ή να περιμένεις κανα δίμηνο μέχρι να βγάλεις άκρη. Δεν δουλεύουν όμως έτσι οι επιχειρήσεις! Πρέπει να υπάρχει κοινή πολιτική κι ας είναι franchise η υπόθεση.

Δημοσ.

Απλά μια μικρή διόρθωση :)

[...] Πρέπει να υπάρχει κοινή πολιτική κι ας είναι franchise η υπόθεση.
[...]Το e-shop ΔΕΝ δίνει τη φίρμα του (franchise). Τα points είναι υποκαταστήματα με έμμισθο προσωπικό.
Δημοσ.

Α, δεν το ήξερα αυτό, thanks για τη διόρθωση. Αυτό φυσικά κάνει τη θέση του e-shop ακόμα χειρότερη, δεν έχουν καν τη δικαιολογία του franchise.

Δημοσ.

Μακριά απο το e-shop!! Εγώ πήρα ένα switch το οποίο ήταν τελικά μάπα και δεν λειτουργούσε σωστά ...και μου είπαν ότι φταίω εγώ που το αγόρασα όταν πήγα να το επιστρέψω (και καλα γίνονται επιστροφές )και επιστροφές βέβαια δεν γίνονται.

Δημοσ.

εννοώ ότι η δουλεία του ήταν να μοιράσει πληκτρ/ποντικη/οθόνη σε 2 PC!

Το πρόβλημα είναι ότι η οθόνη με την παρεμβολή του switch χάνει πολύ σε ποιότητα και δειχνει θολά.Το δοκίμασα και αλλού μπάς και ήταν πρόβλημα ικό ...αλλά και εκεί εδειχνε θολά.

  • Super Moderators
Δημοσ.

το πήγες πίσω με την συσκευασία του εντός 15 ημερών και δεν το δέχτηκαν?

Δημοσ.

Χθές το αγόρασα και σήμερα το πήγα πίσω μεσα στην συσκευασία και χωρίς την παραμικρή φθορά!Μίλησα και με τον υπέυθυνο και μου είπε τα ίδια ...ότι έχει ανοιχτεί η συσκευασία και οπότε δεν επιστρέφεται...ΑΛΛΑ πως αλλιώς θα μπορούσα να το ελεγξω? Από δευτερα τους στέλνω έγγραφη διαμαρτηρία και κατ επέκταση εξώδικο!

  • Super Moderators
Δημοσ.

πάρε τηλέφωνο στα κεντρικά στο Χαλάνδρι...ειδικά αν το πήρες από e-shop point δεν τα δέχονται έυκολα πίσω

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...