mariosCS Δημοσ. 1 Μαΐου 2008 Δημοσ. 1 Μαΐου 2008 Διάβασα λίγο από το νήμα. Απλά να πω τη δική μου εμπειρία, που μου αντικατέστησαν ένα DVD-RW σε λιγότερο από 1 βδομάδα, αφού το έλεγξε πρώτα τεχνικός τους απ' ότι μου είπαν. eshop στουρνάρη
stauros772000 Δημοσ. 1 Μαΐου 2008 Δημοσ. 1 Μαΐου 2008 καταστημα θεσσαλονικης επεστρεψα τιβιτιουνερ λογω κακου δεκτη,κοπικε πιστωτικο,και μια δυο μερες μετα μου κοψανε επιταγη για το πιστωτικο,την οποια εισεπραξα την επομενη.... σχετικα με το ινκα,αυτοι που μας λενε να κανουμε καταγγελια....εχουν κανει ποτε τους???? τουλαχιστον στο ινκα θεσσαλονικης ,δεν μπορεσα ποτε να επικοινωνησω στο τηλ....το κεπκα ηθελε συνδρομη για να βοηθησει.... και εγω εκανα μονος μου καταγγελια στην διευθηνση εμποριου για υποθεση λαπτοπ ,με αλλο καταστημα. για πιο ινκα μιλατε?για πια προστιμα??τι ειναι το ινκα?συστασεις θα τους κανουν ....και αν επιμενετε και μονο αν επιμενετε πολυ,θα απειλεισουν με κυρωσεις τους αντιδικους σας(τι κυρωσεις ομως?)
PaNtErAz Δημοσ. 1 Μαΐου 2008 Δημοσ. 1 Μαΐου 2008 Ρε παιδιά έχω ψωνίσει άπειρες φορές από το eshop και ποτέ δεν είχα πρόβλημα. Όμως ποτέ δεν γύρισα κάτι πίσω, δεν μου χάλασε οπότε δεν μπορώ και να εκφέρω γνώμη. Όμως πριν μια βδομάδα πήρα ένα PC 800e από eshop με κομμάτια που διάλεξα εγώ και όταν ήρθε είχε χαρτιά από τον τεχνικό που το συναρμολόγησε που έλεγε για τα τεστ που του έκανε και ότι δουλεύει κανονικά. Άρα το ελέγχουν πριν το στείλουν και στο δίνουν και σε χαρτί. Μέχρι και memtest86 έτρεξαν! Πως λοιπόν ο φίλος μας λέει ότι του έφεραν το PC και δεν άναβε;
Skylined Δημοσ. 1 Μαΐου 2008 Δημοσ. 1 Μαΐου 2008 Σιγά ρε φίλε, με τρόμαξες Vice έχω μια άποψη, την υποστηρίζω και θα την επαναλάβω για να την εμπεδώσεις και εσύ: Αν ένα μικρό ποσοστό των (φαινομενικών) δυσαρεστημένων πελατών του e-shop κατέφευγε στο ΙΝΚΑ τότε τα πρόστιμα θα είχαν πέσει βροχή. Λοιπόν, θέλω να ακούσω που χωλαίνει η πρότασή μου. Μακάρι να υπάρχει κάποιος να μου λύσει την απορία. Δε νομίζω να μίλησε κανείς για κλοπή. Μιλήσαμε για ταλαιπωρία πέρα των λογικών ορίων και απροθυμία (επαγγελματικής) εξυπηρέτησης. Όχι μόνο. Γίνονται παράπονα για κάθε είδους παράβαση. Τέτοια είναι και η παρατεταμένη καθυστέρηση που παρατηρείται (φαινομενικά) στα RMA. Tόσοι και τόσοι έχουν γράψει πως ταλαιπωρούνταν για πάνω από ένα μήνα για να πάρουν τελικά κάτι χαλασμένο ή υποδυέστερο ή μεταχειρισμένο ή και γω δεν ξέρω τί. Όταν αντιμετώπισα ανάλογο πρόβλημα, είχα παιδευτεί τόσο που δεν είχα καμία διάθεση να ασχοληθώ με το συγκεκριμένο κατάστημα για κανέναν λόγο.Εντάξει Αντώνη. Πιστεύεις πως όλοι οι πελάτες του e-shop έχουν τον υπομονετικό χαρακτήρα σου; τι νομίζεις ότι είναι το ΙΝΚΑ και τι θα μπορούσε να κάνει; Στην ίδια χώρα ζούμε πιστεύω... Aυτή τη στιγμή ζω στην Αγγλία, χωρίς αυτό να σημαίνει πως δε γνωρίζω άριστα την ελληνική πραγματικότητα. Το ΙΝΚΑ είχε βάλει πρόστιμο σε πάροχο ιντερνετ για υπερβολική αναμονή στις γραμμές εξυπηρέτησης του κοινού.
Skylined Δημοσ. 1 Μαΐου 2008 Δημοσ. 1 Μαΐου 2008 Απ'οτι καταλαβα εδω μεσα απλα ο skylined εχει απλα μετοχες στο eshop γι'αυτο κ δε δεχεται την αποψη αλλων. Το βρήκες. Την καταγγελια τη γραφουν στα @@ τους. Σκυλί που γαυγίζει μη το φοβάσαι.. Το έχεις ξανακούσει αυτό; Κάνε την εσύ και βλέπουμε μετά τί γίνεται. Λεω απλα να τους στειλω ένα λινκ με την ολη συζητηση στο εμαιλ του τμηματος πωλήσεων...η τελος παντων να το δει καποιος που δε θελει να χασει τζιρο η εταιρεια... Σου βγάζω το καπέλο. Δε μου πέρασε καν απ' το μυαλό.
Skylined Δημοσ. 1 Μαΐου 2008 Δημοσ. 1 Μαΐου 2008 τρολλάκι μάζεψε την γλωσσίτσα σου, έφαγες ήδη κίτρινη, μη το ζορίζεις άλλο.. Μάλιστα.. Δέχομαι και απειλές. Αν μπορούσες να μου τις εξηγήσεις για να ξέρω για ποιο πράγμα με απειλείς ρε σύντροφε. Τί θέλεις να διορθώσω στη συμπεριφορά μου;
Skylined Δημοσ. 1 Μαΐου 2008 Δημοσ. 1 Μαΐου 2008 Άμα δεις πιο πάνω και σε άλλα τόπικ τους τα χω πει τόσες φορές. Για μένα ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΝ. ΙΝΚΑ ΙΝΚΑ ΙΝΚΑ. Ξέρουν τις λαμογιές του eshop, πάρτε τηλ και θα δείτε. Απο κει και πέρα, ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΑΝ. 'Αρε ΕΛΛΗΝΑΡΑ ΑΓΟΡΑΣΤΗ.... Αγαπητέ Εκτελεστή δυσκολεύομαι τρομερά να πιστέψω πως κανένας σχεδόν από τους πολυάριθμους (φαινομενικα) δυσαρεστημένους δεν κάνει καταγγελία στο ΙΝΚΑ.
titikos46 Δημοσ. 1 Μαΐου 2008 Δημοσ. 1 Μαΐου 2008 Το δικό σου το συμπέρασμα είναι αυτό Τιτίκος. Εγώ π.χ., έχω αγοράσεις πάρα πολλά πράγματα από eshop χωρίς κανένα πρόβλημα. Φίλος που πήρε ολόκληρο pc, είχε την καλύτερη αντιμετώπιση όταν λίγο καιρό μετά του χάλασε το τροφοδοτικό. Το αντικατέστησαν σε μερικές ημέρες. Το θέμα όμως είναι αλλού. Τι λέει το όνομά του; ESHOP. Τι σημαίνει eshop; Ότι το κατάστημα δεν έχει βάση υποστήριξης σε κάθε πόλη της χώρας, με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Απολύτως νόμιμο. Γι' αυτό όσο και να χτυπιόμαστε... Το σωστότερο ποιο είναι; Όταν θέλουμε pc να πηγαίνουμε σε τοπικό κατάστημα και όχι σε αλυσίδες πολυκαταστημάτων, ηλεκτρονικά μαγαζιά κτλ. Τα πράγματα με τους τοπικούς είναι καλύτερα. Γνωρίζεσαι, λες και μια κουβέντα, σε αντιμετωπίζουν αλλιώς. Έχω άπειρα παραδείγματα να αναφέρω. Διαλέγω ένα στην τύχη: Παίρνω την Παρασκευή το πρωί ένα δίσκο, από μαγαζί της πόλης, τον βάζω στο pc και αρχίζει να κάνει θορύβους τύπου "οι αλυσίδες του Εμπενίζερ Σκρουτζ στη χριστουγεννιάτικη ιστορία". Τον παίρνω παραμάσχαλα, τον επιστρέφω και το παλικάρι μου λέει "κανένα πρόβλημα, φέρ' τον και πάρε έναν άλλον". Έτσι, απλά, σε 2 λεπτά. Κι ένα άλλο "αρνητικό" παράδειγμα: Είμαι στην ουρά σε μεγάλο πολυκατάστημα για να πάρω σακούλες για τη σκούπα του σπιτιού. Ξαφνικά, μπαίνει αναψοκοκκινισμένος ένας ταλαίπωρος κουβαλώντας έναν χαλασμένο hp εκτυπωτή. Τους λέει το πρόβλημά του και αυτοί απαντούν "α, δεν ξέρουμε πρέπει να βρείτε το service". Και πού είναι το service, τολμά να ρωτήσει ο απελπισμένος. "Τι να σας πούμε, θα το βρείτε κάπου στην συσκευασία". Ο απελπισμένος σταμάτησε να είναι απελπισμένος, έγινε εξαγριωμένος, βρόντηξε τον εκτυπωτή στον πάγκο τους (ο οποίος κόντεψε να ραγίσει) και έφυγε λέγοντάς τους ότι φεύγει για να γυρίσει με το δικηγόρο του. Οι αδιάφοροι και μπλαζέ ασχετοϋπάλληλοι στη στιγμή, άρχισαν να υποκλίνονται και να του υπόσχονται ότι θα φροντίσουν να λυθεί το πρόβλημά του πολύ γρήγορα... Τα συμπεράσματα δικά σας... Εδω διαβαζω συνεχεια παραπονα και μαλιστα και σε αλλες ημερομηνιες και σε αλλα θεματα?Διαβαζοντας ηθελα να παρω κατι αλλα τελικα πηγα απο αλλου και το πηρα.
Skylined Δημοσ. 1 Μαΐου 2008 Δημοσ. 1 Μαΐου 2008 τουλαχιστον στο ινκα θεσσαλονικης ,δεν μπορεσα ποτε να επικοινωνησω στο τηλ....το κεπκα ηθελε συνδρομη για να βοηθησει.... Που γράφει εδώ για συνδρομή; Επίσης αν δε μπορούσες να βγάλεις γραμμή μπορούσες να στείλεις email: [email protected] Tο δοκίμασες;
alkis13 Δημοσ. 1 Μαΐου 2008 Δημοσ. 1 Μαΐου 2008 τρολλάκι μάζεψε την γλωσσίτσα σου, έφαγες ήδη κίτρινη, μη το ζορίζεις άλλο.. Κάποιος άλλος πρέπει να φάει κόκκινη και ποινή 10 αγωνιστικών.... Δεν ήξερα ότι υπήρχε φασισμός και στα forum (ειδικά στο insomnia) καλά λένε όσο ζει κανένας μαθαίνει.... Ελπίζω οι moderators να κάνουν τις απαραίτητες συστάσεις....
nzeppos Δημοσ. 2 Μαΐου 2008 Δημοσ. 2 Μαΐου 2008 @ nzeppos, alkis13κατάστημα Χίου. Η πλάκα όμως είναι άλλη. Τους είπα "μη μου δίνετε τα λεφτά πίσω, πάω σπίτι να βρω μία άλλη ψήκτρα και θα τα βρούμε μετά στη διαφορά" και αυτοί μου απάντησαν "όχι, είναι Σάββατο μεσημέρι, η παραγγελία σου θα έρθει από Δευτέρα, καλύτερα να μην αφήνουμε εκκρεμότητες"! Για αυτό σας λέω, πού θα πέσεις είναι. Εμ, δυστυχώς έτσι είναι. Το πού θα πέσεις. Εγώ θυμάμαι είχα πάρει ένα ελαττωματικό tv tuner Kworld που ήταν χαλασμένο από την αρχή. Και τους παίρνω τηλέφωνο και λέω το εξής απλό: "Θα σας το φέρω πίσω, ξέρω ότι θα το πάρετε να το ελέγξετε, δεν θα μου δώσετε αμέσως καινούριο. Είτε σας δουλέψει, είτε όχι, εφόσον το αγόρασα χθες θα απαιτήσω υπαναχώρηση και θέλω τα λεφτά μου πίσω. Ούτε πιστωτικό, ούτε αντικατάσταση, ούτε τίποτα. Λεφτά-Πίσω." Και αρχίσαμε τα γνωστά "Μα όχι, δε γίνεται αυτό που λέτε κλπ κλπ". Με τα πολλά το πάω, το δίνω στον πωλητή και κάνω έγγραφη περιγραφή της βλάβης ("Δεν δουλεύει, τέλος") και του λέω ακριβώς το ίδιο πράγμα. Το ίδιο τροπάριο κι αυτός. Επειδή τώρα μιλάμε για ένα άθλιο tv tuner των 50-60 ευρώ είπα να μην το τραβήξω και τους το έδωσα. Μετά από 2 μέρες με παίρνουν και μου λένε ότι όντως είναι ψόφιο και θα μου κόψουν πιστωτικό. Αφού ούτως ή άλλως ήθελα να κάνω κι άλλες αγορές το δέχτηκα. Βέβαια τα τζιμάνια στο λογιστήριο δεν το έλαβαν υπ' όψη στην επόμενη παραγγελία και έπρεπε να τους το υπενθυμίσω εγγράφως αλλά και τηλεφωνικώς ότι στην μεθεπόμενη παραγγελία θα πρέπει να το συνυπολογίσουν. Έτσι κι έγινε. Δεν θέλω να σκέφτομαι τι κράξιμο θα τους έριχνα αν ήταν κάτι που το χρειαζόμουν άμεσα, αν αργούσαν περισσότερο από 2 μέρες να με ειδοποιήσουν ή αν όντως δεν ενδιαφερόμουν για περαιτέρω αγορές από αυτούς. Από τότε βέβαια φυλάω τον κ*λο μου και έχω ελαττώσει στο ελάχιστο τις παραγγελίες από e-shop. Με γεια τους με χαρά τους.
doc1000 Δημοσ. 2 Μαΐου 2008 Δημοσ. 2 Μαΐου 2008 Παιδιά ξέρει κανείς τί γίνεται αν παραγγείλουμε κάτι και μέχρι να το παραλάβουμε απο υποκατάστημα του eshop πέσει η τιμή του στο site ? Eντάξει μικρή η διαφορά πτώσης σε κάτι που παρήγγειλα χθες και δεν το έχουν στείλει καν ακόμα, αλλα θα μπορούσε να είναι και μεγαλύτερη. Αγοράζουμε στην τρέχουσα τιμή την όρα της αγοράς, ή απαραιτήτως στην τιμή που έγινε η παραγγελία?
tsavi1991 Δημοσ. 2 Μαΐου 2008 Δημοσ. 2 Μαΐου 2008 Εχω την εντύπωση ότι το προιον παιρνει τιμή όταν φεύγει από τα κεντρικά και όχι απο το μαγαζί.Συνεπώς αν παρεις πχ ένα ποντικι και κάνει 15 ευρώ την στιγμή που φεύγει από τα κεντρικά αν ενδιαμεσα πέσει στα 10 εσυ και πάλι θα πληρώσεις 15.
mentos Δημοσ. 2 Μαΐου 2008 Δημοσ. 2 Μαΐου 2008 φιλε μου,μου ειχε συμβει και εμενα με εναν εξωτερικο σκληρο.οταν τον παριγγειλα ειχε 97 ευρω νομιζω και οταν μου τον παρεδωσαν στο σαιτ τον ειχαν κανενα 10ευρω πιο κατω,αλλα πληρωσα την τιμη που ειχε οταν εκανα την παραγγελεια.
doc1000 Δημοσ. 2 Μαΐου 2008 Δημοσ. 2 Μαΐου 2008 Eμένα δεν έχει φύγει απ' τα κεντρικά ακόμα. Έχει κολλήσει στη διαδικασία ελέγχου διαθεσιμότητας. Παρ' όλα αυτά η χθεσινή παραγγελία γράφει κάποια τιμή η οποία δε συμβαδίζει πλέον με τη σημερινή τρέχουσα τιμή. Anyway, μικρή η διαφορά. Thanks.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.