Ailuros Δημοσ. 11 Μαΐου 2008 Δημοσ. 11 Μαΐου 2008 Τι εννοεις? Τι να εννοώ. ΄Οταν ενεργοποιείς εξομάλυνση (antialiasing) υπεραπλουστευμένα η GPU αναγκάζεται να σου επεξεργαστεί εις διπλούν τα δεδομένα, την δεύτερη φορά εξομαλυμένα. Δοκίμασε λοιπόν να απενεργοποιήσεις το ΑΑ και αν δεις βελτίωση σε αυτό που παρατηρείς τα παράπονά σου στους ηλιθίους της CryTek που έχουν την εντύπωση ότι 7 εκατομύρια τόνοι πολύγωνα (και κακοσχεδιασμένα) σημαίνουν αυτόματα και καλύτερη ποιότητα απεικόνισης. Το ίδιο ακριβώς παρατηρείται σε πλειάδα άλλων παιχνιδιών και ήταν και έντονο στο FarCry. ΄Οσο περισσότερες οι πληροφορίες/γεωμετρία στην μακρινή απόσταση (far clipping distance) τόσο μεγαλύτερη η καθυστέρηση στην επεξεργασία/εμφάνιση δεδομένων (drawing delay). Εάν τώρα βάλεις και εξομάλυνση η όλη ιστορία χειροτερεύει. Ποιά είναι η λύση; Καλοσχεδιασμένες μηχανές παιχνιδιών....
Sadamiraq Δημοσ. 11 Μαΐου 2008 Δημοσ. 11 Μαΐου 2008 Το εβγαλα αλλα παλι τα ιδια,δλδ για να καταλαβω δεν ειναι δικο μου το προβλημα το εχουν και αλλοι?
Ailuros Δημοσ. 11 Μαΐου 2008 Δημοσ. 11 Μαΐου 2008 Το εβγαλα αλλα παλι τα ιδια,δλδ για να καταλαβω δεν ειναι δικο μου το προβλημα το εχουν και αλλοι? Σε άλλο βαθμό ναι ανάλογα με το εκάστοτε σύστημα και τι ρυθμίσεις έχεις βάλει. Το drawing delay είναι κοινότυπο φαινόμενο σε "παραφορτωμένα" παιχνίδια. ΄Ισως κάποια ρύθμιση να στο βελτιώσει λιγάκι αλλά μέχρι να εμφανιστεί αρκετό ισχυρότερο hardware στο μέλλον (CPU & GPU) το φαινόμενο αυτό δύσκολα θα το ξεφορτωθείς.
Sadamiraq Δημοσ. 11 Μαΐου 2008 Δημοσ. 11 Μαΐου 2008 Tι να πω δηλαδη η crytec δεν το σκεφτηκε αυτο?Εγω προσωπικα δεν μπορω να παιξω ενα τετοιο παιχνιδι να κινουνται συνεχεια οι οικονες και πιστευω αρκετα αλλα ατομα θα συνφωνισουν.
Ailuros Δημοσ. 12 Μαΐου 2008 Δημοσ. 12 Μαΐου 2008 Tι να πω δηλαδη η crytec δεν το σκεφτηκε αυτο?Εγω προσωπικα δεν μπορω να παιξω ενα τετοιο παιχνιδι να κινουνται συνεχεια οι οικονες και πιστευω αρκετα αλλα ατομα θα συνφωνισουν. ΄Οπως σου είπα το φαινόμενο το βλέπω εδώ και αρκετά χρόνια σε πλειάδα παιχνιδιών. Ακόμα και σε racing sims που είναι και αρκετά πιο ενοχλητικό γιατί κινείσαι υποτίθεται με μεγαλύτερες ταχύτητες....
Sadamiraq Δημοσ. 12 Μαΐου 2008 Δημοσ. 12 Μαΐου 2008 Εγω βασικα πρωτη φορα συνανταω αυτο το προβλημα.Βασικα το ειχα και στο οblivion αλλαξα μια 512 χ1300 που ειχα με μια 256 χ1650pro και να επαιζα σε πολυ καλυτερα γραφικα αλλα αδικαιολογιτα χωρις να κολαει παθαινε το ιδιο πραμα αλλα πιστευα οτι ηταν απο τα μνημη 256 που ειχε η Χ1650
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.