activex Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2008 To προβλημα μου ειναι πως ΔΕΝ μπορω να κανω save...Δεν ειπα πως κανω και δεν λειτουργει..Δεν με αφηνει να κανω save αν δεν συνδεθω στο windows live και το θεμα ειναι πως δεν μπορω να συνδεθω εκει....Εσυ τι εκανες ακριβως και σου λειτουργει?Πες μου θα σκασω .. εγω καταρχην το εχω γνησιο και δεν εκανα κατη ιδιετερο... απλα εκανα save! -----Προστέθηκε 4/12/2008 στις 10 : 54 : 17----- update. με την εντολή -norestrictions κατάφερα να ανεβάσω το texture quality στο high. έκανα benchmark και ιδού το log:Statistics Average FPS: 44.66 Duration: 37.26 sec CPU Usage: 52% System memory usage: 61% Video memory usage: 100% Graphics Settings Video Mode: 1280 x 1024 (75 Hz) Texture Quality: High Render Quality: Highest View Distance: 50 Detail Distance: 100 έπεσαν τα fps στο 44,66 αλλά τώρα είναι τα texture στο high και πάλι ingame πηγαίνει σφαίρα. και εγω εχω μεσω ορο ανεκτα frame το προβλημα ειναι οτι δεν ειναι σταθερα. μπορει δηλαδι να παιζουν απο 25-50 σε κλασματα δευτερολεπτου με αποτελεσμα να βλεπεις ενα ενοχλητικο ανεβοκατεβασμα. εσυ οταν κηνισε πχ με αυτοκηνιτο και φορτωνει η πιστα μπροστα σου δεν εχεις καποια ασταθια μεχρι να ολοκληρωθει η "επεξεργασια" ? οταν ειμαι σταματιμενος ολα σχεδον ειναι ενταξει! αμα αρχησεις να κηνισε ομως πεφτει πολυ ζορι.
EXARXEIA_CITY Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2008 Εμένα με την ATI 4850 512MB το Texture Quality δεν πηγαίνει στο High γιατί; θέλεις πάνω από 512mb videoram για high.
doommaster Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2008 εγω καταρχην το εχω γνησιο και δεν εκανα κατη ιδιετερο... απλα εκανα save! -----Προστέθηκε 4/12/2008 στις 10 : 54 : 17----- και εγω εχω μεσω ορο ανεκτα frame το προβλημα ειναι οτι δεν ειναι σταθερα. μπορει δηλαδι να παιζουν απο 25-50 σε κλασματα δευτερολεπτου με αποτελεσμα να βλεπεις ενα ενοχλητικο ανεβοκατεβασμα. εσυ οταν κηνισε πχ με αυτοκηνιτο και φορτωνει η πιστα μπροστα σου δεν εχεις καποια ασταθια μεχρι να ολοκληρωθει η "επεξεργασια" ? οταν ειμαι σταματιμενος ολα σχεδον ειναι ενταξει! αμα αρχησεις να κηνισε ομως πεφτει πολυ ζορι. Όχι καμία αστάθεια. μερικές φορές όταν τρέχεις με αμάξι πάνω σε καμία γέφυρα παίζει να μην εμφανιστεί κανένας ουρανοξύστης στο βάθος αλλά όταν βγαίνει, δεν κολλάει καθόλου. το πρόβλημα στο game είναι μόνο τα φρένα από τα αυτοκίνητα που δεν πολυπιάνουν και στουκάρεις συχνά. κατά τα άλλα no problemos. Α επίσης για καλύτερα fps να απενεργοποιήτε ingame την επιλογή που κάνει record όσο παίζεται για να μπορείτε αργότερα να τα κάνετε videos. αυτό πρέπει να επιβαρύνει κάπως τα πιο αδύναμα συστήματα.
adi32 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2008 εκτος απο την τρελλη καμερα φαινεται οταν κλεβεις αυτοκινητο να κολαει το γκαζι και να μη μπορεις να σταματησεις και να κανεις πισω και παιρνει φωτια χωρις καν να τρακαρεις Παντως εχουν τελεια κινηση και συμπεριφορα τα αυτοκινητα που πλησιαζει games racing σε συγκριση με το τελειως ψεμα των προηγουμενων GTA Επισης τα γραφικα φαινονται πολυ καλα ακομα και στο low Βλεπω να πηγαινουμε για αγορα
MindCrime8 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2008 εχει επιλογη για offline account. offline το εχω δοκιμασει και παλι δν γινεται τπτ... -----Προστέθηκε 4/12/2008 στις 11 : 29 : 21----- εγω καταρχην το εχω γνησιο και δεν εκανα κατη ιδιετερο... απλα εκανα save! -----Προστέθηκε 4/12/2008 στις 10 : 54 : 17----- και εγω εχω μεσω ορο ανεκτα frame το προβλημα ειναι οτι δεν ειναι σταθερα. μπορει δηλαδι να παιζουν απο 25-50 σε κλασματα δευτερολεπτου με αποτελεσμα να βλεπεις ενα ενοχλητικο ανεβοκατεβασμα. εσυ οταν κηνισε πχ με αυτοκηνιτο και φορτωνει η πιστα μπροστα σου δεν εχεις καποια ασταθια μεχρι να ολοκληρωθει η "επεξεργασια" ? οταν ειμαι σταματιμενος ολα σχεδον ειναι ενταξει! αμα αρχησεις να κηνισε ομως πεφτει πολυ ζορι. Γνησιο το εχω και εγω...
Giorgos860 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2008 απο οτι καταλαβα ολοι γνησιο το εχουν αλλα ολοι εχουνε το ιδιο πειρατικο προβλημα μουαχαχαχ...(πλακα κανω μην νευριασετε)
akpe Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2008 Here is an interesting README i found on R* website, looks like performance problems might be "intentional" THE GRAPHIC SETTINGS OF GRAND THEFT AUTO IV PC Most users using current PC hardware as of December 2008 are advised to use medium graphics settings. Higher settings are provided for future generations of PCs with higher specifications than are currently widely available. Graphics settings are limited by system resources by default. 256MB video cards force minimum settings by default. If a user bypasses these safety measures using command line arguments and exceeds their system resources, the users gaming experience may be compromised. Video Mode Resolution scaling effects water, reflections, shadows, mirrors and the visible viewable distance. The resolution settings relate to the amount of available video memory. At 2560*1600 the game will require 320MB of video memory in addition to all the memory required for content. At 800*600 the game will require 32MB of video memory in addition to the content. Medium resolution settings are recommended for most users as higher settings are only usable if there is available video memory. Texture Quality Texture quality affects the visual quality of the content of the game. High setting for textures will require 600MB of video memory at a setting of 21 View Distance in addition to the memory taken by the Video Mode. A medium texture setting is recommended for most users. Render Quality Render quality is the texture filter quality used on most things in the world rendering. Most people would know this as anisotropic filtering. Medium settings are recommended for most users and will provide filtering beyond what the console versions can execute. View Distance View distance scales the distance in which different objects in the world such as building and cars are seen. Raising this option increases the distance in which high quality objects must be loaded and will increase the memory it requires. Restrictions are established to ensure the game runs optimally for most users. A setting of 22 or more will provide PC users an enhanced experience over the console versions. Detail Distance Detail distance scales aspects of the environment that the View Distance setting does not including vegetation, trash and other moveable objects. A setting of 10 would be the equivalent to the performance on a console. This setting has little effect on memory. Vehicle Density Vehicle density scales the traffic density of the traffic in the game. It has no effect on the mission vehicles or difficultly of the game, but can have a significant impact on CPU performance Shadow Density Shadow Density controls the number of shadows generated for positional lights in exterior environments. These shadows are exclusive to the PC version and can have a major impact on CPU and GPU performance. Crossfire/SLI With the latest ATI driver (8-11 series) the game supports crossfire modes (ie. 4870x2) SLI is currently unsupported. Support will be added through a future game patch as well as an updated Nvidia driver. NOTE: Background Processes Certain background processes can have a detrimental effect on system performance when playing GTA IV, especially on systems with minimum required system memory. Users should ensure they disable their Virus scans when running the game to maximize performance. Ο ορισμός του "what the fuck?".
javaneze Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2008 Να κανω 2 ερωτησεις .... Καταρχας οσοι εχετε ηδη τον Flash player 10 σας δουλευει ο video editor? Εμενα με το που ξεκιναει το παιχνιδι μου λεει οτι πρεπει να install the latest Flash 9 και με αδειαζει ετσι στο socialclub. Τελος ο Niko κολυμπαει κατω απο το νερο ή μονο στην επιφανεια; Ευχαριστω. Α και παρεμπιπτόντως στο benchmark εχω Average FPS: 22.55 Duration: 37.12 sec CPU Usage: 41% System memory usage: 89% Video memory usage: 96% Graphics Settings Video Mode: 1920 x 1200 (60 Hz) Texture Quality: Medium Render Quality: High View Distance: 25 Detail Distance: 37 Hardware Microsoft Windows XP Professional Service Pack 3 Video Adapter: NVIDIA GeForce 8800 GTS 640mb Video Driver version: 178.24 Audio Adapter: Sound Blaster Audigy Intel® Core2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz ( @3.00GHz) 2*1GB μνημες στα 667. Τραγικο δεν ειναι αυτο το 22.5 fps με το hardware που εχω;
akpe Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2008 (επεξεργασμένο) Για δοκίμασε rendering στο medium και view distance/detail distance στo 21 και τα δυο. έντιτ: ναι όντως η ανάλυσή σου είναι too much! Επεξ/σία 5 Δεκεμβρίου 2008 από akpe
liberostelios Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2008 Με ανάλυση 1920x1200 σε ένα παιχνίδι που είναι δεδομένα πολύ απαιτητικό, δεν είναι καθόλου παράλογο! Ρίξε την ανάλυση κάπου στο 1280 και λογικά θα δεις αρκετή βελτίωση. Νομίζω ότι ο Quad που έχει είναι μεγάλο προνόμιο, γιατί ένα από τα σημεία που το παιχνίδι έχει ιδιαίτερες απαιτήσεις φαίνεται να είναι ο επεξεργαστής.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2008 Super Moderators Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2008 Νομίζω ότι ο Quad που έχει είναι μεγάλο προνόμιο, γιατί ένα από τα σημεία που το παιχνίδι έχει ιδιαίτερες απαιτήσεις φαίνεται να είναι ο επεξεργαστής. από 1600χ1200 και πάνω αμφιβάλω αν θα έχει διαφορά ο Q6600 με τον Ε6600 (μιας και είναι ίδιος core στα ίδια ghz)
nikosl Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2008 Αρα καταλήγουμε στο ότι στάνταρ θέλει τετραπύρηνο, αλλιώς γιοκ
Super Moderators Thresh Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2008 Super Moderators Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2008 άρα καταλήγουμε στο ότι αν παίζει κάποιος σε 1680χ1050 και πάνω δεν παίζει ρόλο ο CPU αλλά η κάρτα γραφικών...
activex Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2008 (επεξεργασμένο) εγω βασικα δεν καταλιγω πουθενα! απο τη μια βλεπουμε να κανει χρηση σε 4πυρινα μολης 41/52% (1920x1200 / 1280χ1024 αντιστιχα) αρα πιο το οφελος? και απο την αλλη το δικο μου δυπυρηνο 85% σε χρηση το εχει. που υποτιθετε δεν του φτανει! patch γρηγορα... Επεξ/σία 5 Δεκεμβρίου 2008 από activex
liberostelios Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2008 από 1600χ1200 και πάνω αμφιβάλω αν θα έχει διαφορά ο Q6600 με τον Ε6600 (μιας και είναι ίδιος core στα ίδια ghz) Βασικά, νομίζω ότι το παιχνίδι έχει μεγάλες απαιτήσεις σε επεξεργαστή. Οπότε οι Quad γενικώς πρέπει να έχουν ένα πλεονέκτημα. Απλώς το υποθέτω από αυτά που ακούω (όπως αναφέρθηκε ότι κάποιοι με Quad λένε ότι τους τρέχει καλά το παιχνίδι). Από εκεί και πέρα, το παιχνίδι είναι τόσο βαρύ που ελάχιστα σημερινά συστήματα μπορούν να το τρέξουν αξιοπρεπώς σε μεγάλες αναλύσεις, οπότε τα 1280-1440 (το πολύ) είναι η καλύτερη λύση για να παίξει το παιχνίδι κάποιος και να το ευχαριστηθεί... Τέσπα, μπορεί να λέω και μπούρδες. Εγώ αναμένω κάποιο patch αλλά και ανανεωμένους drivers της Nvidia.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα