dimitris2006 Δημοσ. 26 Απριλίου 2008 Δημοσ. 26 Απριλίου 2008 Ο Φρανσουά Ζερμέν, διευθυντικό στέλεχος της Βρετανικής Πετρελαϊκής (BP- British Petroleum) στη Γαλλία, επιστρέφει σπίτι του έπειτα από υπηρεσιακό ταξίδι στη Βιέννη και, όπως πάντα, είναι σε συνεχή τηλεφωνική επικοινωνία με τα κεντρικά της εταιρείας στο Παρίσι. Ως εδώ τίποτα το ασυνήθιστο. Μόνο που ο Φρανσουά Ζερμέν μιλάει στο τηλέφωνο σε υψόμετρο 39.000 ποδιών, σχεδόν 12.000 μέτρα, και είναι ένας από τους επιβάτες της πρώτης δοκιμαστικής πτήσης της Ερ Φρανς (Air France) κατά την οποία είναι δυνατή η χρήση κινητών τηλεφώνων εν πτήσει. Πάντως, η τηλεφωνική επικοινωνία από το κάθισμα 14C του Έρμπας Α318 (AirBus A318) της Air France ήταν εξαιρετικά σύντομη. «Είπα στη βοηθό μου ότι της μιλώ από το αεροπλάνο», λέει ο 45χρονος Ζερμέν και «αυτή μου απάντησε: ʽΔε σʼ ακούω καλά. Είναι σα να μιλώ με κάποιο ρομπότʼ». Αν και προβληματική η κινητή τηλεφωνία εν πτήσει είναι γεγονός. Μέχρι προσφάτως οι αεροπορικές εταιρείες Εμιρέιτς (Emirates), Κάντας (Qantas), ΤζετΜπλου (JetBlue), Βέρτζιν Αμέρικα (Virgin America) και Αλάσκα Ερλάινς (Alaska Airlines) προσέφεραν στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα ελέγχου του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και αποστολής και παραλαβής γραπτών μηνυμάτων. Τον περασμένο μήνα, η Emirates έγινε η πρώτη αεροπορική εταιρεία στον κόσμο με δυνατότητα υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας εν πτήσει σε επιβατηγό αεροσκάφος AirBus 340 στην πτήση Ντουμπάι – Καζαμπλάνκα. Στις 2 Απριλίου, η Air France ξεκίνησε την εν λόγω υπηρεσία σε δοκιμαστική φάση και το ίδιο σκοπεύουν να κάνουν πολύ σύντομα η βρετανική Μπι Εμ Άι (BMI) και η κρατική πορτογαλική ΤΑΠ (TAP). Οι περισσότεροι αερομεταφορείς στις Ηνωμένες Πολιτείες δηλώνουν απρόθυμες να υιοθετήσουν τη νέα υπηρεσία, πάντως. Την ίδια ώρα, η ιρλανδική Ράιαν Ερ (Ryanair), η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους στην Ευρώπη, δηλώνει τόσο πεπεισμένη στις προοπτικές της κινητής τηλεφωνίας εν πτήσει ώστε σκοπεύει να τη συμπεριλάβει από τον Ιούνιο χωρίς να μεσολαβήσει κάποια δοκιμαστική περίοδος. Οι αεροσυνοδοί ζητούν από τους επιβάτες να κρατούν απενεργοποιημένο το κινητό τηλέφωνο κατά την απογείωση και την προσγείωση του αεροσκάφους. Μια ειδική ένδειξη, η οποία έχει προστεθεί στο κάθισμα, η οποία ενημερώνει τους επιβάτες ποτέ είναι ασφαλές να ενεργοποιήσουν τα κινητά τους. Τα τεχνικά εμπόδια που πρέπει να ξεπεραστούν είναι πολλά. Η τεχνολογία, η οποία επιτρέπει στους χρήστες να πραγματοποιούν και να δέχονται κλήσεις μέσω δορυφόρου. Η μονάδα ελέγχου δικτύου εμποδίζει τα κινητά να συνδεθούν σε επίγεια δίκτυα και μέχρι σήμερα οι παρεμβολές στα επίγεια δίκτυα ήταν ένας από τους λόγους που εμπόδιζαν την πραγματοποίηση κλήσεων εν πτήσει. Τα κινητά των επιβατών συνδέονται με τον σταθμό που βρίσκεται επάνω στο αεροσκάφος, χρησιμοποιούν μικρή ισχύ και έτσι δεν υπάρχει ο κίνδυνος να παρεμβληθούν στα όργανα του αεροπλάνου. Προς το παρόν, το σήμα αντέχει για έξι ταυτόχρονες κλήσεις και ο στόχος είναι να φτάσουν στις 12. Το άλλο πρόβλημα είναι οι χρεώσεις περιαγωγής, οι οποίες κυμαίνονται από 1,87 έως 2,50 ευρώ το λεπτό. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανακοίνωσε την περασμένη εβδομάδα κανόνες για την εναρμόνιση των κανονισμών αδειοδότησης με την οποία θα προωθείται η αμοιβαία αναγνώριση εθνικών αδειών για την παροχή υπηρεσιών κινητών επικοινωνιών στα αεροσκάφη. Επιπλέον καθόρισε τα τεχνικά πρότυπα για τον εξοπλισμό επί του αεροσκάφους όσον αφορά τη χρήση, σε ολόκληρη την ΕΕ, κινητών τηλεφώνων εν πτήσει. Στις Ηνωμένες Πολιτείες, η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών έχει απαγορεύσει τη χρήση των κινητών κατά τη διάρκεια πτήσεων, επικαλούμενη το πρόβλημα των παρεμβολών με τα ηλεκτρονικά όργανα των αεροσκαφών και τον πιθανό κίνδυνο τρομοκρατικών ενεργειών. Στην Ευρώπη οι ρυθμιστικές αρχές υποστηρίζουν ότι η τεχνολογία GSM είναι αρκετά αναπτυγμένη για να υπερκεραστεί ο κίνδυνος της τρομοκρατικής απειλής. Πάντως κατά τη διάρκεια της δοκιμαστικής πτήσης της Air France από το Παρίσι στη Βιέννη οι γκρίνιες ήταν αρκετές. Η 66χρονη Λίντα Γουντλάρντ από το Νιούαρκ του Οχάιο ήταν τελείως αντίθετη με την ιδέα των κινητών εν πτήσει: «Το έχουμε παρακάνει με τα κινητά. Μακάρι να μπορούσαμε να ξεφύγουμε από το άγχος της καθημερινότητας και να επιστρέφαμε σε κοινωνία χωρίς κινητά». Η Αντρέα Μπαράνι, δημόσιος υπάλληλος από τη Βουδαπέστη, αρνήθηκε επίσης να ενεργοποιήσει το κινητό της: «Δε χρειάζεται να με βρίσκουν πάντα και παντού. Μπορώ να περιμένω μέχρι την προσγείωση». Όταν η δοκιμαστική πτήση Βιέννη – Παρίσι άγγιξε το επιτρεπόμενο υψόμετρο πτήσης κάποιοι λίγοι έσπευσαν να ανοίξουν τα κινητά τους. Οι περισσότεροι τα είχαν αφήσει στις αποσκευές τους καθώς δεν γνώριζαν ότι θα μπορούσαν να τα χρησιμοποιήσουν. Κάποιοι επιχείρησαν να στείλουν γραπτά μηνύματα: «Δεν είναι κάτι φοβερό αλλά είναι ωραίο να μπορείς να στέλνεις γραπτά μηνύματα», λέει ο σλοβάκος Τζούραντ Κλουκάν, επίσης επιβάτης της Air France. Αποτυχημένες ήταν και οι απόπειρες ατόμων στο έδαφος να επικοινωνήσουν με τους επιβάτες της πτήσης. Η κλήση προωθούταν κατευθείαν στην υπηρεσία φωνητικών μηνυμάτων. Στο κενό κατέληξε, επίσης, και η προσπάθεια δύο επιβατών με κινητό Μπλούμπερι να συνδεθούν με το διαδίκτυο για να κατεβάσουν τα μηνύματα τους από το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο. Πηγή: broadband.gr
andr3as Δημοσ. 26 Απριλίου 2008 Δημοσ. 26 Απριλίου 2008 Ωραία ακτινοβολία από παντού... Η Γη πλέον θα είναι ένας μεγάλος φούρνος μικροκυμάτων....
StavrosD Δημοσ. 26 Απριλίου 2008 Δημοσ. 26 Απριλίου 2008 Μυρίζομαι "φάγωμα" κονδυλίων. Υπάρχει διαθέσιμη η απαραίτητη τεχνολογία, αλλά θέλουν να αναπτύξουν καινούργια.
Bspus Δημοσ. 26 Απριλίου 2008 Δημοσ. 26 Απριλίου 2008 Τελεια. Δεν μας εφτανε που παμε σινεμα, για καφε, σε διαλεξεις η οπουδηποτε και ακουγονται κινητα απο παντου, τωρα ουτε στο αεροπλανο δεν θα γλυτωνουμε
lefi Δημοσ. 26 Απριλίου 2008 Δημοσ. 26 Απριλίου 2008 Εμένα αυτό που με απασχολεί δεν είναι τα παραπάνω αλλά η αύξηση της πολυπλοκότητας των πτήσεων μεγάλη προσοχή θα πρέπει να δωθεί στον πρώτο χρόνο πτήσεων, είναι χαρακτιριστικό σε πτήση όπου είχε προκληθεί πυρκαγιά στο πιλοτήριο η αιτία ήταν κάποια εύλεκτα υλικά. Κατα την διάρκεια των ερευνών έιχε συζητηθεί έντονα το σύστημα ψυχαγωγίας που είχε υπερθερμάνει να κυκλώματα του αεροσκάφους και έτσι αναγκάστηκε η αεροπορική εταιρία (εκ τον υστέρων) να τα αφαιρέσει.
StavrosD Δημοσ. 26 Απριλίου 2008 Δημοσ. 26 Απριλίου 2008 Εμένα αυτό που με απασχολεί δεν είναι τα παραπάνω αλλά η αύξηση της πολυπλοκότητας των πτύσεων μεγάλη προσοχή θα πρέπει να δωθεί στον πρώτο χρόνο πτύσεων, είναι χαρακτιριστικό σε πτήση όπου είχε προκληθεί πυρκαγιά στο πιλοτήριο η αιτία ήταν κάποια εύλεκτα υλικά. Κατα την διάρκεια των ερευνών έιχε συζητηθεί έντονα το σύστημα ψυχαγωγίας που είχε υπερθερμάνει να κυκλώματα του αεροσκάφους και έτσι αναγκάστηκε η αεροπορική εταιρία (εκ τον υστέρων) να τα αφαιρέσει. Η υπερθέρμανση είναι το πιο μικρό πρόβλημα στις πτήσεις. Ο ατμοσφαιρικός αέρας έξω από το αεροπλάνο έχει θερμοκρασία πολύ κάτω από τους 0 βαθμούς κελσίου, οπότε αρκεί να δρομολογήσουν λίγο αέρα στις πλακέτες για να έχουν την απαιτούμενη ψύξη. Ο κακός σχεδιασμός φταίει.
michael92 Δημοσ. 26 Απριλίου 2008 Δημοσ. 26 Απριλίου 2008 Ωραία ακτινοβολία από παντού...Η Γη πλέον θα είναι ένας μεγάλος φούρνος μικροκυμάτων.... Η ακτινοβολία των κινητών πρέπει να είναι σε απόσταση μικρότερη από 20 εκατοστά από τον εγκέφαλο σου για να σε επηρεάσει, αλλιώς είναι σχεδόν μηδαμινή. Ούτως ή άλλως αφού υπάρχουν κυυψέλες κοντά στην περιοχή που μένεις, επηρεάζεσαι. Εγώ το θεωρώ θετικό να μπορείς να κάνεις κλήσεις μέσα από το αεροπλάνο, μπορεί να θες να πεις κάτι πολύ σημαντικό, ειδικά αν βρίσκεσαι σε υπερατλαντικά ταξίδια που σήμερα θα έκανες πολλές ώρες να επικοινωνήσεις με το κινητό σου τηλέφωνο. Θέλουμε δεν θέλουμε τα κινητά μας έχουν κατακτήσει, όποιος έχει αντίρηση πάντα μπορεί να το κλίσει/ πετάξει/ σπάσει/ βγάλει την μπαταρία .
_BASSstarlet_ Δημοσ. 26 Απριλίου 2008 Δημοσ. 26 Απριλίου 2008 Εμένα αυτό που με απασχολεί δεν είναι τα παραπάνω αλλά η αύξηση της πολυπλοκότητας των πτύσεων μεγάλη προσοχή θα πρέπει να δωθεί στον πρώτο χρόνο πτύσεων, είναι χαρακτιριστικό σε πτήση όπου είχε προκληθεί πυρκαγιά στο πιλοτήριο η αιτία ήταν κάποια εύλεκτα υλικά. Κατα την διάρκεια των ερευνών έιχε συζητηθεί έντονα το σύστημα ψυχαγωγίας που είχε υπερθερμάνει να κυκλώματα του αεροσκάφους και έτσι αναγκάστηκε η αεροπορική εταιρία (εκ τον υστέρων) να τα αφαιρέσει. Η λύση:
jimakos00 Δημοσ. 26 Απριλίου 2008 Δημοσ. 26 Απριλίου 2008 Εδω ο κόσμος καίγεται και το .... χτενίζεται.
Apoll Δημοσ. 26 Απριλίου 2008 Δημοσ. 26 Απριλίου 2008 Εμένα με απασχολεί που πλέον δεν θα μπορούμε να έχουμε ηρεμία σε πολύωρες πτήσεις. Εκεί που πας να κοιμηθείς, πιάνει η άλλη την πάρλα στο κινητό δίπλα σου.
StavrosD Δημοσ. 26 Απριλίου 2008 Δημοσ. 26 Απριλίου 2008 Εμένα με απασχολεί που πλέον δεν θα μπορούμε να έχουμε ηρεμία σε πολύωρες πτήσεις. Εκεί που πας να κοιμηθείς, πιάνει η άλλη την πάρλα στο κινητό δίπλα σου. Λες ότι έχεις βηματοδότη και το κλείνουν.
Gigenis Δημοσ. 27 Απριλίου 2008 Δημοσ. 27 Απριλίου 2008 Λες ότι έχεις βηματοδότη και το κλείνουν. Οι σύγχρονοι βηματοδότες δεν επηρεάζονται από τα σύγχρονα κινητά.... αλλά σαν σκέψη είναι καλή δικαιολογία καθώς ελάχιστοι ξέρουν καν τι είναι ένα βηματοδότης και πως λειτουργεί
FarCry Δημοσ. 27 Απριλίου 2008 Δημοσ. 27 Απριλίου 2008 Οι σύγχρονοι βηματοδότες δεν επηρεάζονται από τα σύγχρονα κινητά....αλλά σαν σκέψη είναι καλή δικαιολογία καθώς ελάχιστοι ξέρουν καν τι είναι ένα βηματοδότης και πως λειτουργεί επηρεαζονται ομως απο τους μαγνητες νεοδυμιου που εχουν τα ακουστικα και λοιπα ηχεια. δε ξερω βεβαια αν τα κινητα περιεχουν τετοιους μαγνητες
21century Δημοσ. 28 Απριλίου 2008 Δημοσ. 28 Απριλίου 2008 Μερικοί επαγγελματίες βολεύονται για τα καλά αλλά η τεχνολογία υπάρχει έστω και μέσω δορυφορικών συνδέσεων οπότε το θέμα ειναι να ξεπεράσει τις παιδικές του ασθένειες..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα