ferongr Δημοσ. 23 Απριλίου 2008 Δημοσ. 23 Απριλίου 2008 Τα οκταβαλβιδα 1.2 και 1.4 ειναι FIRE. Το 1.4/ 16βαλβιδο ειναι ο Starjet (βασισμενος στον FIRE, αλλα αρκετα εξελιγμενος).Με προσθκη turbo, ο κινητηρας μετονομαζεται σε T-Jet. Δεν ειναι το ιδιο μοτερ με αυτο του αειμνηστου Punto GT (αυτοκινητο νεανικης τρελας, και μαυροφορουσων μαναδων) Και θα μου επιτρεψεις να διαφωνησω, ECU, Altenators και συστηματα τροφοδοσιας θεωρουνται κομματια του κινητηρα. Και σε αυτα, τα προβληματα ειναι ανεπιτρεπτα. Καλημερες
-NetHawk- Δημοσ. 23 Απριλίου 2008 Δημοσ. 23 Απριλίου 2008 Ρε παιδες με συγχωρειτε...Ειναι αρχαριος οδηγος και θελει να αγορασει το πρωτο του αυτοκινητο..Ειναι κριμα να παρει ενα αυτοκινητο με ιπποδυναμη 120 ιππων...Θα βγει στο δρομο και στην καλυτερη θα φαει το κεφαλι του,στη χειροτερη θα παρει και κανεναν φουκαρα μαζι του..Μαθε φιλε μου να οδηγεις καλα και μεχρι τοτε ας εχεις και ενα αμαξακι με λιγους ιππους.Μετα βλεπουμε.
KWSN_Men Δημοσ. 23 Απριλίου 2008 Δημοσ. 23 Απριλίου 2008 ;2114689'']Ρε παιδες με συγχωρειτε...Ειναι αρχαριος οδηγος και θελει να αγορασει το πρωτο του αυτοκινητο..Ειναι κριμα να παρει ενα αυτοκινητο με ιπποδυναμη 120 ιππων...Θα βγει στο δρομο και στην καλυτερη θα φαει το κεφαλι του,στη χειροτερη θα παρει και κανεναν φουκαρα μαζι του..Μαθε φιλε μου να οδηγεις καλα και μεχρι τοτε ας εχεις και ενα αμαξακι με λιγους ιππους.Μετα βλεπουμε. Ναι για να πάει να προσπεράσει κάποια στιγμή και... ΜΟΝΟ στην Ελλάδα το έχουμε αυτό "Πάρε έναν τάφο τώρα που δεν ξέρεις"...
kirimis Δημοσ. 23 Απριλίου 2008 Δημοσ. 23 Απριλίου 2008 ;2114689'']Ρε παιδες με συγχωρειτε...Ειναι αρχαριος οδηγος και θελει να αγορασει το πρωτο του αυτοκινητο..Ειναι κριμα να παρει ενα αυτοκινητο με ιπποδυναμη 120 ιππων...Θα βγει στο δρομο και στην καλυτερη θα φαει το κεφαλι του,στη χειροτερη θα παρει και κανεναν φουκαρα μαζι του..Μαθε φιλε μου να οδηγεις καλα και μεχρι τοτε ας εχεις και ενα αμαξακι με λιγους ιππους.Μετα βλεπουμε. Καλα χαλαρωσε λιγακι... 120 αλογα για αμαξι 1100 κιλα περίπου. Δεν ειναι δα και πύραυλος! Απλα μπορει να παρει τα πόδια του και τίποτε άλλο...
pigos23 Δημοσ. 23 Απριλίου 2008 Μέλος Δημοσ. 23 Απριλίου 2008 Oντως παιδια ετσι ειναι Ειπαμε ειμαι αρχαριος αλλα αυτο δεν σημαινει οτι πρεπει να να παρω τα αντιστοιχα π.χ. fiesta 1.2 κ grande punto 1.4 για να μην φαω το κεφαλι μου. Προτιμω ενα σχετικα γρηγορο αυτοκινητο κ μια μεικτη ασφαλεια απο ενα με μηδεν επιδοσεις (ταφος).Εξαλλου δεν ειμαι πιτσιρικας κ εχω το μυαλο στο κεφαλι μου Στο θεμα μας τωρα Ακομα δεν εχω αποφασισει To Fiat ειναι καλυτερο στις επιδόσεις και τον πιο πλούσιο εξοπλισμό, ενώ το Fiesta,στη σπορτίφ οδική συμπεριφορά και οδηγική αίσθηση νομιζω. Παραμενει ενα ερωτηματικο η αξιοπιστια κ η συντηρηση του turbo για το Fiat
KWSN_Men Δημοσ. 23 Απριλίου 2008 Δημοσ. 23 Απριλίου 2008 Τι εγγύηση έχει το FIAT; Πόσα χρόνια καλύπτει κινητήρα, τουρμπίνα; Σε περίπτωση βλάβης, σου δίνουν αμάξης αντικατάστασης; Αν σου αρέσουν οι απαντήσεις που θα σου δώσει η FIAT σε αυτές τις ερωτήσεις, τσίμπα το.
-NetHawk- Δημοσ. 24 Απριλίου 2008 Δημοσ. 24 Απριλίου 2008 Για να μην συνεχισω το offtopic/flame επαφιεμαι στις "οδηγαρες" του ινσομνια για να "χαλαρωσω".Μονο στην Ελλαδα οντως γινεται...Στις υπολοιπες Ευρωπαικες χωρες οι αρχαριοι τσιμπανε αμαξακια απο 200 αλογα και πανω. Τωρα λοιπον που "χαλαρωσα" μετα απο τις βλακειες που διατυπωσα συνεχιζω: Ontopic:Εννοειται το ΦΙΑΤ.Οσο για την τουρμπινα με σωστη συντηρηση δεν θα εχεις προβληματα.Αυτα περι ελαττωματικης τουρμπινας να τ'ακους λιγακι βερεσε...Οποιος τα λεει προφανως αναφερεται στις τουρμπινες του παλιου Uno και του παλιου GT...Εχουν περασει χρονια απο τοτε... Αυτα τα ολιγα απο εμενα.-
KWSN_Men Δημοσ. 24 Απριλίου 2008 Δημοσ. 24 Απριλίου 2008 Ναι, εκτός Ελλάδας λένε "πάρε ένα 1000άρι που θα έχει χειρότερα φρένα και κρατήματα, ή ακόμα καλύτερα ένα χάρο 20ετίας για να μάθεις και αν τρακάρεις (που είναι πιο πιθανόν καθώς είσαι νέος) να είναι μία και καλή).
ferongr Δημοσ. 24 Απριλίου 2008 Δημοσ. 24 Απριλίου 2008 Ναι, εκτός Ελλάδας λένε "πάρε ένα 1000άρι που θα έχει χειρότερα φρένα και κρατήματα, ή ακόμα καλύτερα ένα χάρο 20ετίας για να μάθεις και αν τρακάρεις (που είναι πιο πιθανόν καθώς είσαι νέος) να είναι μία και καλή). Να συμπληρωσω τον KWSN_Men, εγω εμαθα σε Hyundai Elantra 1600 (4,5 μετρα αμαξι). Σημερα, δεν εχω κανενα προβλημα στα παρκαρισματα με το Civic (2 κινησεις, οποιοδηποτε παρκιν), ενω εχω πολυ καλη αισθηση του ογκου του αυτοκινητου. Αν μαθαινα σε π.χ. Matiz η Smart Fortwo, σημερα θα ηθελα αισθητηρες παρκαρισματος και 100 μανουβρες για να μπω σε μικρο παρκιν, ενω θα εκανα συχνοτατα λαθη νεων οδηγων ως προς την εκτιμηση του ογκου σε στενα περασματα και προσπερασεις.
kirimis Δημοσ. 24 Απριλίου 2008 Δημοσ. 24 Απριλίου 2008 Nethawk δεν χρειαζεται να παρεξηγεις τα οσα λεμε! Ειτε 60, ειτε 200 αλογα... αν ο νεος οδηγος ειναι λαλακας, θα την κανει την λαλακια! Εαν εχει κοινο νου και ενστικτο αυτοσυντηρησης, θα ξερει ποτε τον παιρνει να κανει χρηση και των 120 αλόγων.... Στο χερι... εεεε στο πόδι του ειναι! lol
gregdais Δημοσ. 25 Απριλίου 2008 Δημοσ. 25 Απριλίου 2008 εγω λέω να πάρεις ενα Bugatti Veyron για αρχή και βλέπεις μετά, έχει ο θεός! κανα Mirage 2000 ή κανα F16
vision Δημοσ. 25 Απριλίου 2008 Δημοσ. 25 Απριλίου 2008 Φίλε απαντάω με βάση το αρχικό σου ερώτημα. Θελω ενα αυτοκινητο αξιοπιστο (γιατι θα το κρατησω καιρο) οικονομικο στην συντηρηση/παγια εξοδα,με οσο το δυνατο χαμηλωτερη καταναλωση κ με καλες επιδοσεις. Ποιο εσεις θα διαλεγατε με βαση τα παραπανω κριτηρια?? *Παρακαλω να επικεντρωθουμε στα 2 συγκεκριμενα **Ευχαριστω Με συγχωρείς αλλά αυτά τα 2 που λες δεν ταιριάζουν. Αν θέλεις να το κρατήσεις καιρό και να είναι αξιόπιστο και να πάρεις και κάτι παραπάνω όταν το πουλήσεις, πάρε κάτι σε Ιαπωνικό. Αυτά τα 2 στα οποία επικεντρώνεσαι δεν θα σε καλύψουν όπως κάποιο Ιαπωνικό. Επίσης turbo και χαμηλή κατανάλωση δεν παίζει...εκτός αν πας μονίμως μέχρι 3000 στροφές που δε νομίζω... Πάρε κάτι σε Ιαπωνικό θα με θυμηθείς.
pigos23 Δημοσ. 25 Απριλίου 2008 Μέλος Δημοσ. 25 Απριλίου 2008 Φίλε απαντάω με βάση το αρχικό σου ερώτημα. Με συγχωρείς αλλά αυτά τα 2 που λες δεν ταιριάζουν. Αν θέλεις να το κρατήσεις καιρό και να είναι αξιόπιστο και να πάρεις και κάτι παραπάνω όταν το πουλήσεις, πάρε κάτι σε Ιαπωνικό. Αυτά τα 2 στα οποία επικεντρώνεσαι δεν θα σε καλύψουν όπως κάποιο Ιαπωνικό. Επίσης turbo και χαμηλή κατανάλωση δεν παίζει...εκτός αν πας μονίμως μέχρι 3000 στροφές που δε νομίζω... Πάρε κάτι σε Ιαπωνικό θα με θυμηθείς. Ρωταω αναμεσα στα 2 ποιο καλυπτει τα κριτηρια που εχω θεσει στον μεγαλυτερο βαθμο. Επισης yaris Ασχημο για μενα εσωτερικο με αθλια υλικα κ ταφος σε επιδοσεις mazda 2 πολυ καλο αλλα το 1.5 που με ενδιαφερει ειναι ακριβο Swift συνολικα μου αρεσε αλλα κατι οι μακριες σχεσεις του κιβωτιου κατι κ το αθλιο επιτοκιο της suzuki με αποθαρρυνε Colt δεν μου αρεσει.Ετσι απλα
pigos23 Δημοσ. 25 Απριλίου 2008 Μέλος Δημοσ. 25 Απριλίου 2008 Τι εγγύηση έχει το FIAT; Πόσα χρόνια καλύπτει κινητήρα, τουρμπίνα; Σε περίπτωση βλάβης, σου δίνουν αμάξης αντικατάστασης; Αν σου αρέσουν οι απαντήσεις που θα σου δώσει η FIAT σε αυτές τις ερωτήσεις, τσίμπα το. KWSN_Men πως θα μπορουσα αραγε να κατοχυρωσω αυτα που μου λες σε μια συζητηση με τον πωλητη?? Γιατι για να πουλησουν αυτοι ειναι ικανοι να υποσχεθουν τα παντα....
vision Δημοσ. 25 Απριλίου 2008 Δημοσ. 25 Απριλίου 2008 Ρωταω αναμεσα στα 2 ποιο καλυπτει τα κριτηρια που εχω θεσει στον μεγαλυτερο βαθμο.Επισης yaris Ασχημο για μενα εσωτερικο με αθλια υλικα κ ταφος σε επιδοσεις mazda 2 πολυ καλο αλλα το 1.5 που με ενδιαφερει ειναι ακριβο Swift συνολικα μου αρεσε αλλα κατι οι μακριες σχεσεις του κιβωτιου κατι κ το αθλιο επιτοκιο της suzuki με αποθαρρυνε Colt δεν μου αρεσει.Ετσι απλα οκ εγώ εννοώ οτι καλό είναι καμιά φορά να μην παίρνουμε μόνο οτι μας αρέσει στο μάτι, αλλά το τι είναι αξιόπιστο, έστω κι αν έχει ...προβλήματα ομορφιάς! Με τα ιαπωνικά ξεχνάς συνεργεία κτλ με τα άλλα που λες δεν είμαι καθόλου σίγουρος. Το Colt που λες βγάζει πάνω από 100...αν και πολύ μικρό.Το Swift καθόλου άσχημο, το yaris απ' τα καλύτερα αν και ακριβό. Κάνε test drive σε μερικά.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.