pigos23 Δημοσ. 20 Απριλίου 2008 Δημοσ. 20 Απριλίου 2008 Γεια σας παιδια Μεσα Μαιου θα κλεισω το πρωτο μου αυτοκινητο. (ειμαι κ αρχαριος οδηγος) Εχω καταληξει στα Fiesta S 1.6 (δεν με νοιαζει που αλλαζει σε λιγο καιρο) κ Grande Pundo 1.4 120Hp αλλα πραγματικα ειμαι μπερδεμενος κ δεν εχω αποφασισει ακομα. Θελω ενα αυτοκινητο αξιοπιστο (γιατι θα το κρατησω καιρο) οικονομικο στην συντηρηση/παγια εξοδα,με οσο το δυνατο χαμηλωτερη καταναλωση κ με καλες επιδοσεις. Ποιο εσεις θα διαλεγατε με βαση τα παραπανω κριτηρια?? Να σημειωσω οτι κ τα 2 εχουν super προγραμματα χρηματοδοτησης (ατοκα ή με εξευτιλιστικο επιτοκιο) *Παρακαλω να επικεντρωθουμε στα 2 συγκεκριμενα **Ευχαριστω
kage Δημοσ. 20 Απριλίου 2008 Δημοσ. 20 Απριλίου 2008 ρε παληκαρι αν δεν σε νοιαζει ουτε οτι θα αλλαξει μοντελο παρε οτι να ναι δεν υπαρχει καν λογος να συζηταμε
pigos23 Δημοσ. 20 Απριλίου 2008 Μέλος Δημοσ. 20 Απριλίου 2008 ρε παληκαρι αν δεν σε νοιαζει ουτε οτι θα αλλαξει μοντελο παρε οτι να ναι δεν υπαρχει καν λογος να συζηταμε Οριστε??Δεν σε πιανω... Παρολα αυτα ευχαριστω για τον χρονο σου
Erwdios Δημοσ. 20 Απριλίου 2008 Δημοσ. 20 Απριλίου 2008 Να πάρεις το Fiesta S. Έχει περπατήσει καιρό στην αγορά και δεν παρουσίασε ιδιαίτερα προβλήματα, εν αντιθέσει με το Punto με τον συγκεκριμένο κινητήρα, που δεν το ξέρουμε καλά ακόμα. Βέβαια θα πρέπει να δείς λίγο και κατανάλωση και να λάβεις υπ' όψιν σου ότι το Punto φοράει υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα T-Jet, γεγονός το οποίο το κάνει πυραυλάκι, σαφώς πιο γρήγορο από το fiesta, αλλά τα τούρμπο, έστω και τα μικρής συμπίεσης, είναι λίγο επίφοβα. Ότι κι αν επιλέξεις, καλοτάξιδο. PS: Μπές και στις ιστοσελίδες με τα clubs των συγκεκριμένων αυτοκινήτων να ρωτήσεις απόψεις από τους κατόχους.
vitalpoint Δημοσ. 21 Απριλίου 2008 Δημοσ. 21 Απριλίου 2008 Fiat χωρις δευτερη κουβεντα.Απο εμφανιση σαφως καλυτερο,κινητηρας πολυ καλος,σερβις πολυ πιο φτηνα,απο στησιμο ειναι τρενο. Υ.Γ δεν ειμαι αντικειμενικος ειμαι Fiatας,αλλα το αμαξι ειναι πολυ καλο
ferongr Δημοσ. 21 Απριλίου 2008 Δημοσ. 21 Απριλίου 2008 Το μονο κακο με το συγκεκριμενο μοτερ ειναι το χαρχαλο-επιλογεας ταχυτητων. Ξεχνας τι σημαινει το "γρηγορες αλλαγες" Νταξ, δεν ειναι Lada, αλλα για κινητηρα με σπορ στοιχεια ειναι ανεπιτρεπτο.
ntouzieras Δημοσ. 22 Απριλίου 2008 Δημοσ. 22 Απριλίου 2008 επιδοσεις στο fiesta μην τις ψαχνεις...fiesta εχω , ταφος ειναι, παρε καλυτερα το punto. ουτως η αλλως ιδια χρονια εγγυηση εχουν, και το punto αν ειναι το turbo με τα 120 εχει περιθωρια βελτιωσης... και φυσικα χαμηλοτερη καταναλωση αν δεν το πατας!!
pigos23 Δημοσ. 22 Απριλίου 2008 Μέλος Δημοσ. 22 Απριλίου 2008 επιδοσεις στο fiesta μην τις ψαχνεις...fiesta εχω , ταφος ειναι, το 1.6s εχεις?? Για πες εμπειριες.... ακομα παντως δεν εχω καταληξει....
gregdais Δημοσ. 22 Απριλίου 2008 Δημοσ. 22 Απριλίου 2008 το punto είναι πολύ πιο γρήγορο αλλά δεν το συνιστώ σε αρχάριο. επίσης η fiat δεν φημίζεται για την αξιοπιστία των μοτέρ της, σε αντίθεση με της ford που είναι σκυλιά. σου προτέινω fiesta 1.4 μιας και το s δεν αποδίδει πολύ καλά και καει περισότερο. το 1.4 είναι πολύ καλό και ποιοτικό. άλλα μικρά τα οποία σου συνιστώ ανεπιφύλακτα είναι τα εξής: getz 1.4 colt 1.3 swift 1.3
kage Δημοσ. 22 Απριλίου 2008 Δημοσ. 22 Απριλίου 2008 επίσης η fiat δεν φημίζεται για την αξιοπιστία των μοτέρ της,>> για δωσε ενα παραδειγμα
ferongr Δημοσ. 22 Απριλίου 2008 Δημοσ. 22 Απριλίου 2008 Λιωμενα Punto GT (με κανονικη χρηση και service), σπασμενα κιβωτια σε Ducato (ελαφρυ van), απειρα προβληματα με τα ηλεκτρικα του κινητηρα σε Uno, Tipo, Bravo πρωτης γενιας.
pigos23 Δημοσ. 22 Απριλίου 2008 Μέλος Δημοσ. 22 Απριλίου 2008 σου προτέινω fiesta 1.4 μιας και το s δεν αποδίδει πολύ καλά και καει περισότερο. το 1.4 είναι πολύ καλό και ποιοτικό. Eυχαριστω για την συμβουλη αλλα το παραπανωπου λες ειναι λιγο ακυρο.κ ιδιως για τους συγκεκριμενους κινητηρες της ford.τα αντιθετα απο οσα λες συμβαινουν οσο για τα αλλα μοντελα...Δεν με ενδιαφερουν Τωρα οσο αναφορα τους προβληματισμους σας σχετικα με τα turbo να ναφερω οτι με ανυσηχει κ εμενα αυτο....
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 22 Απριλίου 2008 Moderators Δημοσ. 22 Απριλίου 2008 Λιωμενα Punto GT (με κανονικη χρηση και service), σπασμενα κιβωτια σε Ducato (ελαφρυ van), απειρα προβληματα με τα ηλεκτρικα του κινητηρα σε Uno, Tipo, Bravo πρωτης γενιας. Oπα για Tipo μη λες πολλα γιατι εχω εδω ενα απ'εξω και μετα απο 2 χρονια χωρις σερβις (ειναι 18ετιας αμαξι ε) δε λεει να χαλασει το ατιμο μπας και το πεταξω, με τιποτα ομως! Ρε ουτε οι λαμπες δε καιγονται.... Αφου εχω απελπιστει λεω να δωσω κανα 2 χιλιαρικα για τα αμορτισερακια του, το συμπλεκτακι του κτλ, για να ξαναγινει αμαξι. Μετα απο 18 ετη καθημερινης χρησης (οχι απο μενα ε) και ΚΑΘΟΛΟΥ φροντιδας το μοτερ ειναι στο 95% της αρχικης του ισχυος... Τωρα ενα σπασμενο σασμαν που ειχα, ε, οι γυναικες ολα τα χαλανε... Μεχρι και το λαμπακι των φρενων αναψε πριν 2 χρονια και ελεγα οτι ηταν βλακεια των ηλεκτρικων γιατι αναβε μονο οταν φρεναρα δυνατα, και μετα απο 2 μηνες εσπασε το σωληνακι των υδραυλικων των φρενων..
KWSN_Men Δημοσ. 23 Απριλίου 2008 Δημοσ. 23 Απριλίου 2008 Oπα για Tipo μη λες πολλα γιατι εχω εδω ενα απ'εξω και μετα απο 2 χρονια χωρις σερβις (ειναι 18ετιας αμαξι ε) δε λεει να χαλασει το ατιμο μπας και το πεταξω, με τιποτα ομως!Ρε ουτε οι λαμπες δε καιγονται.... Αφου εχω απελπιστει λεω να δωσω κανα 2 χιλιαρικα για τα αμορτισερακια του, το συμπλεκτακι του κτλ, για να ξαναγινει αμαξι. Μετα απο 18 ετη καθημερινης χρησης και ΚΑΘΟΛΟΥ φροντιδας το μοτερ ειναι στο 95% της αρχικης του ισχυος... Τωρα ενα σπασμενο σασμαν που ειχα, ε, οι γυναικες ολα τα χαλανε... Μεχρι και το λαμπακι των φρενων αναψε πριν 2 χρονια και ελεγα οτι ηταν βλακεια των ηλεκτρικων γιατι αναβε μονο οταν φρεναρα δυνατα, και μετα απο 2 μηνες εσπασε το σωληνακι των υδραυλικων των φρενων.. Το Tipo είναι από τα πιο ευαίσθητα αυτοκίνητα από άποψη ηλεκτρικών. Ever.
the_end Δημοσ. 23 Απριλίου 2008 Δημοσ. 23 Απριλίου 2008 άλλο ηλεκτρικά gtp, άλλο σάπια και αναξιόπιστα μοτέρ. το κλασικό 1.4 των punto/uno είχε/έχει αποδείξει την αντοχή του σε ένα σωρό extreme εφαρμογές. οπότε λίγη ρέγουλα στο τσουβάλιασμα. γνώμη μου ότι γενικά τα κλασικά ιταλικά μοτέρ των 80's-90's ως μοτέρ ήταν αρκετά αξιόπιστα. αλλά έπασχαν σε άλλους τομείς. α, κάποιος ανέφερε ότι το t-jet είναι εξέλιξη του μοτέρ των 1.4t uno/punto (με κωδικό fire μάλιστα). θα εκτιμούσα μια πηγή γιατί έχω τις αμφιβολίες μου (παρόλ'αυτά δεν είμαι σίγουρος).
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.