novice21 Δημοσ. 18 Απριλίου 2008 Δημοσ. 18 Απριλίου 2008 Παντως το τελικο αποτελεσμα δεν θα ειναι και ο κανονας βεβαια,γιατι αλλα αποτελεσματα θα δωση το Α! οχημα,και αλλα το Β!.Και εκτος τους τοσους αλλους παραγοντες που θα διαμορφωσουν το τελικο ιαποτελεσμα, μην ξεχναμε το μεταξονιο,το βαρος του οχηματος, το σχημα του αμαξωματος κλπ,που δεν ειναι ιδια σε ολα τα αυτ/τα.
johnnyestia Δημοσ. 18 Απριλίου 2008 Δημοσ. 18 Απριλίου 2008 Οριακο φρεναρισμα σημαινει πατημα μια και εξω,οχι προοδευτικο πατημα,απο την στιγμη που η συνθηκες δεν το επιτρεπουν και αναζητας το οχημα να διανυσει την ελαχιστη δυνατη αποσταση.Τωρα το κατα ποσο θα μπλοκαρουν οι τροχοι εξαρταται απο το αν το οχημα εχει abs ή οχι. To κατά πόσο θα φρενάρουν οι τροχοί εξαρτάται και από το πόσο προοδευτικά δουλεύουν οι αναρτήσεις. Αν ας πούμε πατήσεις απότομα το φρένο χωρίς να μεταφερθεί το βάρος στην μπροστινή ανάρτηση, τότε οι τροχοί θα μπλοκάρουν πιό εύκολα. Το αποτέλεσμα φυσικά είναι μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος. Το σίγουρο είναι ότι αν τσαρουχώσεις το φρένο θα φρενάρεις πιό αργά, είτε έχεις ΑΒS είτε όχι. Εδιτ: Και για να σας πω μια ιδέα που μου ήρθε, προσπαθήστε να μήν ενεργοποιήσετε την βαλβίδα από το πενταλ του φρένου γιατί θα χάσετε την μπάλα παίζοντας με τα χιλιοστά. Φιάξτε μια πατέντα με γυροσκοπικό μηχανισμό που να ενεργοποιεί το φώς. Αν πιάνουν τα χέρια σας θα φτιάξετε εύκολα χρησιμοποιώντας μια σφαίρα με έκκεντρο βάρος.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.