Προς το περιεχόμενο

Ρυθμιση Φαναριων φρενων.


therock

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ειναι απλο. χωρις να βαλεις χερι στα του αυτοκινητου.Θα χρειαστεις ενα σχετικα μαλακο ελατηριο που τραβωντας το θα σνοιγει, και εναν φτηνοδιακοπτη, απο αυτα που εχουν τα παπακια,για τα στοπ, που κλεινουν κυκλωμα τραβωντας τον απο την μια μερια προς τα εξω.

Στερεωνεις τον διακοπτη δενοντας τον καπου πανω απο το πενταλ του φρενου,σε σταθερο σημειο. Συνδεεις το ελατηριο,απο την μια μερια με τον διακοπτη,και απο την αλλη,με το πενταλ του φρενου.Κατοπιν βγαζεις απο τα κλιπς της βαλβιδας του φρενου, τα δυο καλωδια που πανε στα φαναρια του stop, και τα συνδεεις στον διακοπτη που τοποθετησες.Εαν τα καλωδια δεν φτανουν μεχρι τον διακοπτη,κανεις μια προχειρη επεκταση αυτων.Τωρα ισως χρειαστει να ρυθμισεις την αποσταση του διακοπτη απο την πεταλιερα.Αυτο θα γινει,στερεωνοντας την μια μερια του διακοπτη, με ενα συρμα η ενα σχοινακι, ουτως ωστε αυξομειωνοντας το μηκος του, να φτασεις στο επιθυμιτο αποτελεσμα που αναφερεις πιο πανω.Γυφτοδουλεια βεβαια ολα αυτα,αλλα επειδη ειπες οτι εναι, μονο για ενα πειραμα,γι αυτο στο συνεστησα.Μολις τελειωσεις,βαζεις παλι τα καλωδια, στην βαλβιδα των stop's, και εσαι παλι ΟΚ.

  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Αν ειναι ετσι ακόμα πιο απλό είναι να ρυθμίσεις την ιδια την βαλβιδα ωστε να αναβει οταν το πεταλ ειναι σε ενα ορισμενο υψος ....

Δημοσ.

Πάντως μπορείται να πατήσετε απλά πολύ έντονα το φρένο και να θεωρείσεται μιά υστέρηση 2-3 δεκάτων για την "πλήρη εφαρμογή των φρένων... δεν ξέρω πόσο μικρομετρικά ακριβές είναι το πείραμα που κάνεται αλλά δεν θέλει και αιώνες να πας στο 100% των φρένων.

Δημοσ.

Σωστα SGP, πρεπει να λαβει ομως υπ' οψιν,οτι το τελικο αποτελεσμα εξαρταται, απο πολλους παραγοντες οπως:Κατασταση φρενων δισκοπλακες/τακακια η ταμπουρα κλπ,-κατασταση ελαστικων, φθορα/πιεση, ABS, κατασταση οδοστρωματος/πιστας και...το ρεφλεξ του οδηγου.:-D

Δημοσ.

SGP

 

Εστω οτι το οχημα κινειται με 50kph,αυτο ευκολα συναπεγεται 13.88 m/s.

 

Σε 3/10 του δευτερολεπτου το οχημα θα εχει διανυσει (3*13.88)/10=4.17 μέτρα,που σημαινει πως θα εχουμε υπολογισει 4.17 μέτρα παραπανω την αποσταση απο την στιγμή που συμπεριλάβαμε και την αποσταση που διανυθηκε ενω τα φρενα δεν ηταν πατημένα τέρμα.

 

Μιλάμε για τεράστιο σφάλμα δεν πρόκειται για χιλιοστά ή καν εκατοστά.

 

Και το ζήτημα είναι πως δεν ξερουμε τον ακριβη χρονο που περνα μεχρι να πατηθει τερμα το φρενο και δεν μπορουμε να πουμε αυθαιρετα οτι ειναι 2-3 δεκατο ή μισο ή 1 δευτερολεπτο ξερω γω και να αφαιρεσουμε την αποσταση απο την συνολικη.

Δημοσ.
....το ρεφλεξ του οδηγου.:-D

 

Το ρεφλεξ του οδηγου δεν παιζει ρολο σε αυτο το κομματι,υπολογιζεται στην αποσταση που θα διανυσει το οχημα απο την στιγμη που ο οδηγος αντιληφθει το εμποδιο,μεχρι το σημειο που θα πατησει πληρως το φρενο και σαν χρονος t λαμβανεται ο μεσος χρονος 2.5 sec για λογους ασφαλειας ωστε να συμπεριλαμβανει και την οδηγικη συμπεριφορα απειρων και μεγαλων σε ηλικα ατομων.

 

Βεβαια οπως καταλαβαινετε σε επαγγελματιες και εμπειρους οδηγους το perception/reaction time μπορει να ιναι τοσο χαμηλο οσο 0.5sec ...

Δημοσ.
Το ρεφλεξ του οδηγου δεν παιζει ρολο σε αυτο το κομματι

 

Ρεφλεξ=: Ποσο χρονο χρειαζεται ενας οδηγος,να μεταφερει το ποδι απο το πενταλ του γκαζιου,εως την τελικη πιεση που θα ασκησει στα φρενα.Νομιζω ειναι και αυτο ενας παραγων σημαντικος, ως προς την εκβαση του τελικου ζητουμενου αποτελεσματος.Πολλα στουκαρισματα εχουν γινει απο μαλθακοτητα των οδηγων.

Δημοσ.
Δεν ρυθμιζονται αυτες οι βαλβιδες, ειναι fix.Εκτος εαν κυκλοφορουν και ρυθμιζομενες.

στο 99% των αυτοκινητων ρυθμιζονται. Δηλαδη δεν θυμαμαι να ειδα σε καποιο μοντελο που να μην ρυθμιζεται

Δημοσ.

Εγω αντιθετα,δεν θυμαμαι καποιο μοντελο που να ρυθμιζεται.Εκτος, οπως προειπα,εαν εχουν κυκλοφορισει τετοια,και δεν τα ξερω.

Βαλβιδες οπως, φρενων,λαδιου,θερμοκρασιας,ξερω πως ειναι Fix.

Δημοσ.
Το ρεφλεξ του οδηγου δεν παιζει ρολο σε αυτο το κομματι,υπολογιζεται στην αποσταση που θα διανυσει το οχημα απο την στιγμη που ο οδηγος αντιληφθει το εμποδιο,μεχρι το σημειο που θα πατησει πληρως το φρενο και σαν χρονος t λαμβανεται ο μεσος χρονος 2.5 sec για λογους ασφαλειας ωστε να συμπεριλαμβανει και την οδηγικη συμπεριφορα απειρων και μεγαλων σε ηλικα ατομων.

 

Βεβαια οπως καταλαβαινετε σε επαγγελματιες και εμπειρους οδηγους το perception/reaction time μπορει να ιναι τοσο χαμηλο οσο 0.5sec ...

 

Αυτο που θες υπάρχει ηδη στα αυτοκινητα , ειναι το συστημα AFU και συμπεριλαμβανεται με το ESP. Το συστημα αυτο βρισκεται μεσα στο σεβροφρενο και μετρα την ταχυτητα που πατιεται το πεταλ.

Ισως παρεις πληροφοριες ψαχνοντας γι αυτο. αν βρω κανενα λινκ θα σου πω

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Brake_assist

στα αγγλικα λεγεται BAS

 

edit : λάθος μου, το ΕΒΑ ειναι http://en.wikipedia.org/wiki/Emergency_brake_assist

Δημοσ.

Απο οτι καταλαβα ο therock,θελει να αναψουν τα stop's, ταυτοχρονα με το μπλοκαρισμα των τροχων. και οχι νωριτερα.Και απο οτι ξερω σχεδον σε ολα τα μοντελα τα stop's, αναβουν ειτε "χαιδευοντας" το πενταλ, η στην μεση της διαδρομης του,ενω το αμαξι ακομα ρολλαρει.

ΥΓ>Και αυτο ειναι το σωστο.Φανταζεσαι τι θα γινοταν εαν αναβαν τα στοπ ταυτοχρονα με το μπλοκαρισμα των τροχων?.Και ετσι η προπορεια των στοπ,ειδοποιει το πισω οχημα,την προθεση του προπορευομενου οτι εχει το ποδι στο φρενο,και ανα πασα στιγμη μπορει να καρφωσει το αμαξι,και ετσι αποφευγονται καποιες στουκες απο πισω.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...