Προς το περιεχόμενο

Ρυθμιση Φαναριων φρενων.


therock

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Χρειαζετε να κανουμε καποιες μετρησεις για την πτυχιακη και πρεπει να ρυθμισουμε τα φαναρια των stop στο αμαξι, να ενεργοποιουνται οταν το φρενο πατιεται πληρως.

 

Επειδη θα ηταν επικνδυνο να το ρυθμισει μηχανικος αυτο και να κινηθει το αμαξι αυτο στον δρομο πρακτικα χωρις ενδειξη για φρενα,ψαχνουμε πληροφοριες για το κατα ποσο μπορουμε να το κανουμε εμεις οι ιδιοι αυτο στην τοποθεσια που θα γινουν οι μετρησεις.

  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Εφόσον έχετε πρόσβαση στην τρόμπα φρένων μπορείτε να επηρεάσετε φαντάζομαι (μιας και είναι στο αντικείμενο σας) το βάθος εφαρμογής της πίεσης. Αυτό φυσικά δεν γνωρίζω να σας πώ τι και πώς για κάθε αυτοκίνητο...

ΤΟ σίγουρο είναι οτι η τρόμπα φρένων είναι αυτό που πρέπει να ψάξετε και συνήθως τοποθετείται πίσω απο το πενταλ του φρένου.

Θέλω να πιστεύω οτι αυτό ψάχνετε και όχι κάτι τελείως άσχετο :)

Δημοσ.

Δεν γνωριζουμε βασικα,δεν ειμαστε μηχανικοι αυτοκινητων,απλως κατι μετρησεις κανουμε για υπολογισμους αποστασεων ακινητοποιησης.

 

Παντως μαλλον αυτο που λες θα ειναι.Η πιεση που θα ασκειται για νε ενεργοποιηθουν τα φαναρια πως ρυθμιζετε?

Δημοσ.

Θα ήταν νομίζω πιο εύκολο να αφήσετε τα φανάρια ως έχουν και να βάλετε ένα εξωτερικό φανάρι που θα ενεργοποιείται με διακοπτάκι το οποίο θα τοποθετήσετε κάτω απο το πεντάλ. Έτσι θα ανάβει μόνο όταν το φρένο είναι πατημένο εντελώς.

Δημοσ.

xarchive_singleBrakePump.jpg

 

Η κεντρική ιδέα είναι οτι πατώντας το πεντάλ ταυτόχρονα πιέζεται το διακοπτάκι το οποίο αφήνει ρεύμα στα πίσω φανάρια.

Αυτό που μπαίνει ενδιάμεσα είναι το σπιράλ.. δεν ξέρω αν αυτό μπορείτε να το επηρεάσετε.. Και βασικά αυτό αλλάζει απο αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο...

Δημοσ.
Θα ήταν νομίζω πιο εύκολο να αφήσετε τα φανάρια ως έχουν και να βάλετε ένα εξωτερικό φανάρι που θα ενεργοποιείται με διακοπτάκι το οποίο θα τοποθετήσετε κάτω απο το πεντάλ. Έτσι θα ανάβει μόνο όταν το φρένο είναι πατημένο εντελώς.

 

Αυτό μου φαίνεται πιο εύκολη, απλή και πρακτική λύση. Ούτε πειράζετε το αυτοκίνητο ούτε υπάρχει κίνδυνος για μόνιμη ζημιά. Εξάλλου αφού θέλετε να μετρήσετε μόνο αποστάσεις ακινητοποιήσης γιατί να μπλέκετε με μηχανολογικά?

Δημοσ.

Επίσης η λύση μου έχει απεριόριστο potential, πχ μπορείς να συνδέσεις λαμπάκια απο χριστουγεννιάτικο δέντρο, φωτορυθμικά, ντουντούκες, κόρνες κλπ :P

Δημοσ.
Αυτό μου φαίνεται πιο εύκολη, απλή και πρακτική λύση. Ούτε πειράζετε το αυτοκίνητο ούτε υπάρχει κίνδυνος για μόνιμη ζημιά. Εξάλλου αφού θέλετε να μετρήσετε μόνο αποστάσεις ακινητοποιήσης γιατί να μπλέκετε με μηχανολογικά?

 

Οχι το συγκεκριμενο κομματι αφορα μια φωτογραμμετρικη διαδικασια στην οποια ελεγχουμε κατα ποσο οι μετρησεις που δινει το οργανο ειναι ακριβης.

 

Απλος η αποσταση που θα διανυσει το οχημο πρεπει να μετρηθει απο την στιγμη που ενεργοποιηθουν πληρως τα φρενα,και στο βιντεο θα φανει αυτο απο την στιγμη που θα ενεργοποιηθουν τα φαναρια.

 

Boomboom

 

μπορεις να μου δωσεις περισσοτερες πληροφοριες για το πως να υληποιουσουμε αυτο που προτεινεις?

Δημοσ.

Με ένα διακόπτη σαν κι

418fk8vgp6lss500422905eqw6.jpg

 

Που θα τον σταθεροποιήσετε στο σημείο που θεωρείται ότι τα φρένα έχουν ενεργοποιηθεί πλήρως.

Δημοσ.

Επειδη ειμαι μηχανικος αυτοκινητων ,

δεν καταλαβαινω τι εννοεις "ενεργοποιηθουν πληρως"

Αν εχει Abs θελεις να μετρησεις οταν φτασει στο σημειο ενεργοποίησης του abs και μετά?

Δημοσ.

DIMITRISG

Εννοω οταν το πενταλ του φρενου ειναι πατημενο τερμα,μιας και προκειται για οριακο φρεναρισμα.

 

EVERYBODY ELSE

Το διακοπτακι αυτο πως το ζηταω,και πως συνδεετε με εξωτερικου φαναρι.

 

Το εξωτερικο πρεπει παντως να εχει καποια ενταση περιπου σαν και αυτη των ηδη υπαρχοντων φαναριων για να γινει ορατο απο την καμερα που θα καταγραψει το φρεναρισμα.Ωστε να καταλαβουμε σε πιο καρε ξεκινησε η διαδικασια του φρεναρισματος.Δεν πιστευω να αναφερεστε σε καποιο αλο λαμπακι.

Δημοσ.

Όταν λές οριακό φρενάρισμα εννοείς να μπλοκάρουν οι τροχοί?

 

Γιατί σε κάθε άλλη περίπτωση το οριακό εξαρτάται από πάρα πολλούς παράγοντες ώστε να καταφέρετε να ρυθμίσετε σωστά τον διακόπτη.

Δημοσ.

Οριακο φρεναρισμα σημαινει πατημα μια και εξω,οχι προοδευτικο πατημα,απο την στιγμη που η συνθηκες δεν το επιτρεπουν και αναζητας το οχημα να διανυσει την ελαχιστη δυνατη αποσταση.Τωρα το κατα ποσο θα μπλοκαρουν οι τροχοι εξαρταται απο το αν το οχημα εχει abs ή οχι.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...