doupiaki_ole Δημοσ. 16 Απριλίου 2008 Δημοσ. 16 Απριλίου 2008 Γειά σας παλικάρια Λοιπόν είμαι ένας άσχετος με τα δίκτυα και το διαδίκτυο. Πριν απο καιρο ειχα κανει μια συνδεση στο internet (δεν θελω να πω ποια εταιρια γιατι δεν γνωριζω αν επιτρεπεται). Αυτη τη συνδεση την εκανα στο μαγαζι μου. Ηρθαν λοιπον και μου την συνδεσαν. Το modem/router που μου εβαλαν ειναι fritz το οποιο δεν διαθετει ασυρματη συνδεση. Ετσι λοιπον για να εχω και internet στο σπιτι που βρισκεται στον επανω οροφο αγορασα ενα καινουριο modem/router ovislink airlive (δεν θυμαμαι τα υπολοιπα στοιχεια του) και ενα δεκτη για ασυρματη συνδεση. Συνδεω το modem στην πριζα του τηλεφωνου και το καλωδιο ethernet στο pc. Στο manual του modem μου λεει να μπω μεσω του explorer στο 192,168,1,1. Μπαινο και εγω και μου ζηταει το username το password και κατι αλλα στοιχεια. Επειδη δεν τα ειχα ομως σκεφτηκα να τηλεφωνησω στην εταιρια. Η εξυπηρετηση τους ηταν αψογη. Επειδη η συνδεση ηταν στο ονομα του πατερα μου και εκεινο τον καιρο ελειπε εξωτερικο, δεν μου τα εδιναν με τιποτα και ας τηλεφωνουσα απο τον αριθμο που ειχα κανει τη συνδεση.Τελος παντων μετα απο 3 ωρες συνεχων τηλεφωνηματων, γιατι μου ελεγαν ξαναπαρε και στειλε με φαξ την ταυτοτητα σου και την τελικη δεν εγινε τιποτα, αποφασισα να κανω την δουλεια μου αλλιως. Πηρα το ip και τα λοιπα στοιχεια που εγραφε ο υπολογιστης του μαγαζιου, οταν ηταν συνδεδεμενος στο internet, και συνδεσα το ovislink αναμεσα απο τον υπολογιστη και to fritz. Εβαλα αυτα τα στοιχεια και συνδεθηκα κανονικα. Στους επανω υπολογιστες αλλαξα μονο τα τελευταια νουμερα του ip και συνδεομαι και εκει κανονικα. Ομως του ασυρματο δικτυο μου ειναι ελευθερο και μπαινει οποιος θελει. Πως γινεται να το κλειδωσω; παιδευομαι καποιους μηνες. Σας παρακαλω HELP ME!!! ΥΣ:Ο Σταθερος υπολογιστης μου πανω, με τον δεκτη usb καποιες φορες εχει ελαχιστο σημα και τις περισσοτερες καθολου τι να κανω;;; Οποιος με βοηθησει με εσωσε. Ευχαριστω πολυ