Προς το περιεχόμενο

Συμβουλή για distro


NeoRanger

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αλλάζω PCάκι οσονούπω και παίρνω κάτι που πλέον θα μπορώ να χρησιμοποιώ και για *gasp* gaming! Αυτό βεβαίως σημαίνει πολύ Windows. Το τωρινό μου PC ( στο οποίο χρησιμοποιώ Ubuntu) θα πάει στον αδερφό μου και θα πάρω πίσω ένα πιο παλιό PCάκι μου για κατεβαστήρι.

 

Στο μεγάλο θα βάλω XP και -κλασσικά- Ubuntu. Στο παλιό όμως τι να βάλω; Επειδή είμαι ψιλοάσχετος, θα ήθελα καμμιά πρόταση. Θέλω μια ελφριά διανομή (μόνο για download πάει), αλλά σχετικά λειτουργική για μέσο χρήστη (γιατί ξέρω πως το Ubuntu που χρησιμοποιούσα στηρίζεται πολύ στο γραφικό περιβάλλον). Το συστηματάκι είναι:

 

-P4 (το παλιό s478) 1.4GHz.

-512ΜΒ (1GB, εαν ξεκοιλιάσω το τωρινό μου PC) RAM DDR 333

-ATi Radeon 9600 (νομίζω ήταν η Pro)

 

Αυτά και, βασικά, με νοιάζει ιδιαίτερα για drivers που να καλύπτουν την svga. Θα του κολλήσω και μια PCI Ethernet καρτούλα για να τον βάλω σε δίκτυο με το μεγάλο, ένα KVM switch και ένα SATA Controller γιατί έχω διαθέσιμο SATA σκληρό.

 

Λοιπόν, καμμιά πρόταση;

 

ΥΓ: Από σπόντα, κοιτούσα και το πρώτο μου PC. Τι θα πήγαινε σε P3 500MHz, 256MB RAM, on-board VGA 8MB; Από περιέργεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

στο κατεβαστιρι μπορεις να βαλεις kubuntu i debian me xfce (η και με gnome ακομη) και να τρεχει αρκετα ανετα. προσωπικα εχω debian me xfce σε pc μικροτερων αποδοσεων απο το 2ο που αναφερες. υπαρχουν και πιο ελαφριες διανομες αλλα οι 2 που σου προτινα ειναι αρκετα ευκολες στη χρηση (ειδικα debian λογω του gnome που ειναι και default).

 

Ειδα πιο πανω οτι αναφερες KVM switch. σε περιπτωση που εχεις 2 οθονες μπορεις να βαλεις και synergy για να γλιτωσεις το κοστος του switch

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

-P4 (το παλιό s478) 1.4GHz.

-512ΜΒ (1GB, εαν ξεκοιλιάσω το τωρινό μου PC) RAM DDR 333

-ATi Radeon 9600 (νομίζω ήταν η Pro)