Προς το περιεχόμενο

Απιστευτη κοροιδια κ αναμονη απο το σεπτεμβριο...


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ακουστε και μια ιστορια παιδια για να γελασετε αλλα και για να μου πειτε τι πρεπει να κανω μπας και βγαλω ακρη.

Καταρχας θελω οπωσδηποτε 2play επειδη εχουμε συγγενεις στην Αμερικη και μας ερχονται υπερβολικα υψηλοι λογαριασμοι.

Τον σεπτεμβριο του 2007(8μηνες πριν)με παιρνει τηλ μια εργαζομενη της forthnet και μου λεει βαλαμε 2play στη περιοχη σας,θα θελατε να σας συνδεσουμε?λεω βεβαιως συδεστε με!στελνω τα χαρτια της αιτησης,αλλα μαθαινω οτι τελικα δεν ειχαν βαλει(ΚΟΡΟΙΔΙΑ?) και ετσι επρεπε να τερματισω ο ιδιος τη συνδεση μου, και μετα να μπω στη forthnet,ετσι ομως θα εμενα χωρις τηλ κανενα μηνα οποτε δε το εκανα.

Μετα απο τρεις μηνες (δεκεμβριος)βλεπω στο sait τους οτι οντως καλυψαν τη περιοχη μου οποτε και ξανακανω την αιτηση,οντως τον ιανουαριο μου εστειλαν ενα modem της siemens ,μια βδομαδα μετα κοβεται και το τηλεφωνο μου οποτε λεω επιτελους!!!τελικα ομως λογω αναμονης αλλαγης γραμμης δεν το ειχα πληρωσει,παω την επομενη το πληρωνω και το ξανασυνδεουν, μεχρι σημερα 12-04-08 ομως και μετα απο εκατονταδες κυριολεκτικα τηλεφωνηματα και στις δυο εταιριες δεν εχω καταφερει να αλλαξω παροχο.

Οι τηλεφωνhτες της forthnet νομιζοντας οτι ειναι θεμα ημερων παντα μου λενε θα ενημερωσουμε το συστημα και μεσα στη βδομαδα θα εχετε συνδεθει(μια φορα μου ειπαν κιολας οτι στον οτε εχουν 2γραμμες πανω σε μια και ενα συστημα αρης,το οποιο ποτε δε ζητησα, γιαυτο δε με αποδεσμευουν),ενω στην οτε ειρωνευονται κ εμενα κ τη forthnet.

Απο οτι καταλαβατε εχω γινει μπαλακι μεταξυ των δυο εταιριων με αποτελεσμα μια απιστευτη αναμονη 7-8 μηνων χωρις καποιο αποτελεσμα.

Πριν 3 βδομαδες πηρα τηλ την ΕΕΤΤ μου ειπαν να στειλω φαχ και στις δυο εταιριες (οπως και εκανα)και αν δε αλλαξει ο παροχος να στειλω και στην ΕΕΤΤ για να προβουν σε ενεργειες(οπως και εκανα)

μαντεψτε...3 βδομαδες μετα και ακομα εχω οτε 1mbit...

 

ΑΠΛΑ ΕΛΕΟΣ , ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΔΗΛ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΚΑΝΟΥΝ ΠΕΛΑΤΗ ΤΟΥΣ ΠΙΑ?

Δημοσ.

Αυτή η ειρωνία απο πλευράς οτε που περιγράφεις είναι το χειρότερο στην υποθεση. Δεν φτάνει που μας έγδινε τοσα χρόνια ο οτε, τωρα ξεχνάει πως μας είχε πελάτες του τόσα χρόνια και μας ειρωνεύετε κιόλας. Τα ξέρω γιατι τα ίδια πέρασα και εγω.

Φίλε παρε την παρέα σου και πήγαινε μια βόλτα απο τα κεντρικά της Forthnet και κάνε φασαρία. Όσο πιο μεγάλη φασαρία κάνεις τόσο πιο σοβαρά θα σε πάρουνε. Λυπηρό αλλά μόνο απο αγριάδες καταλαβαίνουν εκεί μέσα πίστεψε με...

Δημοσ.

Φίλε μου εσύ πας με το σταυρό στο χέρι. Αλλα δεν γίνετε δουλειά έτσι με αυτούς.

Πρέπει να πας απο εκεί και να μην φύγεις μέχρι να πάρεις ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΗ και ΓΡΑΠΤΗ δέσμευση απο κάποιον εκεί μέσα, και φυσικά να πείς ότι εάν δεν γίνει αυτό που είπατε θα το χειριστείς αλλιώς.... Θα αρνηθουν φυσικά να δώσουν κάτι τέτοιο, αλλά εσυ πολύ απλα ΔΕΝ θα φύγεις απο εκεί χωρίς αυτό. Τι θα κανουν???? θα σε κλειδώσουνε μέσα στο κτίριο??

Δημοσ.

Δεν θα πει τίποτα!! Απλά θα απειλέις! Τσαμπουκά και εκβιασμό θέλει. Αλλιώς δεν κάνεις δουλειά εκεί μέσα. Χειρότερα και απο την εφορία την Πέμπτη είναι.

Δημοσ.

1. Το σύστημα ΑΡΥΣ είναι το συστημα μεσω του οποιου εχεις ήδη ADSL - οπου δεν εχουν οι εναλλακτικοι δίκτυο. Αν εχεις ADSL από ΟΤΕ , εχεις και ΑΡΥΣ υποχρεωτικά.Αν δεν ειχες -εχεις ADSL σου λεν παραμύθια και δεν εχεις ΑΡΥΣ

 

2. Το αρχικό μυνημα σου είναι δυσνόητο - εγω τουλαχιστον δεν καταλαβα τι ακριβώς σου λενε. Τι δύο γραμμες ; Ζήτα περισσοτερς διευκρινήσεις και πες μας.

 

3. Οταν σου κόβει ο ΟΤΕ τη γραμμή(απλήρωτο) συνεχιζεις να εχεις τηλεφωνο για 6 μήνες(μόνο εισερχόμενες, και εξερχομενες αναγκης 112 100 166 199 κλπ) Τι εννοεις οτι σου κοπηκε το τηλεφωνο ???

 

4. Μηπως η αγνοια σου για καποια πραγματα , σε οδηγουν σε ασαφή περιγραφή του προβληματος σου με απότελεσμα να σε αντιμετωπιζουν ειρωνικά(κακιστα βεβαια- δεν εισαι υποχρεωνενος να ξερεις καποια πραγματα - και σε καθε περίπτωση είναι απαραδεκτη η ειρωνία .Δουλεια τους είναι να σε βοηθησουν να εκθεσεις το προβλημα)

 

5. Γιατι στο διαστημα που περιμενεις , δεν χρησιμοποιεις προπληρωμένς καρτες που είναι φθηνες και απλές στη χρήση ... 1 ωρα στην Αμερική = 1 Ευρώ.

 

6. Ασε τις συμβουλες για τσαμπουκα και "καταληψη" του χώρου. Το πολύ πολυ να φωναξουν security και να σε πεταξουν εξω.Εχεις δικαιωματα σαν καταναλωτής και αυτα να ασκήσεις με κοσμιο και νομιμο τρόπο.

Ζήτα ενημερωση για το τι συμβαινει , να σου εξηγησουν επ'ακριβως και με σαφήνεια και αναλογα να πραξεις. Καλες οι καταγγελίες αλλα πρεπει να είναι σαφεις και αν είναι σαν τα παραπάνω που εγραψες η ΕΕΤΤ δεν θα κανει τίποτα.

 

Φιλικα (αν και φαινομενικα σε κατηγορώ εν μερει)

Δημοσ.

1)Σε ευχαριστω για τη διευκρινιση για το ΑΡΥΣ.Εχω οτε τηλ γραμμη και c-nnex ιντερνετ αρα ειμαι στο ΑΡΥΣ.

 

2)Αρκετοι μου απαντησαν με πμ και κανεις δεν ειπε για δυσνόητο μηνυμα..

στο θεμα μας ομως,ειχα ρωτησει για το ΑΡΥΣ και για τις 2 γραμμες που ανεφεραν,δεν ηξεραν να μου εξηγησουν σωστα ομως .μαλλον ηθελαν να με ξεφορτωθουν.

 

3)τι δε καταλαβες?απλα δε μπορουσα να παρω τηλ και υπεθεσα οτι γινεται η μεταβαση!

 

4)Εδω με φερνεις σε δυσκολη θεση,ειμαι παλιο μελος και εχω βοηθησει πααρα πολλα παιδια μεσα στην 6ετια που ειμαι γραμμενος.

Δε φταιω εγω αν δε ξερω λεπτομεριες για τις τηλεφωνικες γραμμες,εγω απλα μετεφερα αυτα που μου ειπαν(ας ειναι και αβασιμα,μαζι θα το κρινουμε αυτο)

 

5)μηπως αυτη ειναι η λυση που προτεινεις?λες δηλ πως αν κοψω απλα το ιντερνετ και βαζω καρτες θα φιλοτιμηθει ο οτε να κανει τη πασα?

σωστο ακουγεται παντως,θα ηθελα και αλλα σχολια πανω σε αυτο

 

6)εδω συμφωνω εν μερη,μη ξεχναμε ομως οτι α)το παιδι ηθελε να βοηθησει και β)οτι πολυ πιθανον να το εκανε και να βρηκε ακρη

Δημοσ.

Δεν λέω ότι έτσι πρέπει να γίνετε...

Αλλά αφού δεν μας σέβοντε, τότε δεν θα τους σεβόμαστε και εμείς. Εγώ πάντως 2 φορές που είχα προβλήματα (σοβαρά προβλήματα) με τη forthnet μόνο όταν πήγα με τσαμπουκά και έκανα φασαρία έβγαλα άκρη. Αλλιώς σου πετάνε ένα "θα ενοιμερώσουμε το σύστημα" ή "αυτά γίνοντε αυτόματα απο το σύστημα" και γενικά ηλίθιες απαντήσεις που βασίζοντε στην άγνοια του πελάτη, και σε αφήνουν στο περίμενε.

Δημοσ.

1) Οταν εχεις ήδη connex πρεπει και αυτό να διακοπει εφ'οσον πας σε αλλο παροχο. Δεν ξερω τη διαδικασία για να σου πω αν το αναλαμβανει ο παροχος ή πρεπει να το κάνεις εσύ. Ελπιζω να εχεις εμημερώσει τη fortthnetγια την υπαρξη του , και αυτοι θα σου πουν αν το αναλαμβάνουν και τι εξουσιοδότηση χρειαζονται..

 

2) Ισως εγω να μπερδευτηκα. Μεσανυχτα διαβασα το μύνημα , ε ενα μυαλο χειμώνα-καλοκαιρι ....

 

3) Προφανώς δηλαδή οταν εγραψες "κομμενο" εννουσες οτι δεν ειχες εξερχόμενες. "Κομμενο" ομως εννοουμε "νεκρο"= ουτε in ουτε out . Καπου εκει μπερδευτηκα (επανερχεται η παραγραφος 2 :-) )

 

4) Δεν μπαινει θεμα φταιω - δεν φταιω. Ασφαλώς και δεν εχεις υποχρεωση να ξερεις τα πάντα. Απλά ισως και εμεις να μην μεταφερουμε σωστα το οποιο αιτημα μας αν δεν εχουμε επαρκή γνωση. Ευθυνη του υπαλληλου είναι να μας κατατοπισει και οχι βεβαια να ειρωνευτει . Και προς θεου δεν θελω να μειωσω την προσφορα σου στο forum. Στο forum γραφει κανεις από καλη θεληση να βοηθήσει σε οσα ξερει.Φυσικα δεν υποχρεουτε να ξερει τα πάντα (εγω τα περισσοτερα post τα εκανα σε topic για παιχνιδι πρέφα :-D )

 

5) Οχι , κανεις δεν θα χολοσκασει απο τους υπαλληλους του ΟΤΕ. Κρατα το internet (αν θελεις) απλα τις διεθενεις τηλεφωνικές κλησεις καντες με φθηνες προπληρωμένες καρτες (δωρεαν κληση σε αριθμό 807χχχχ - pin καρτας - διεθνή αριθμό που θελεις να καλεσεις)

 

6) Ο καθενας εχει το δικό του τρόπο να διεκδικεί. Μεθοδος μου η νομιμοτητα , η κοσμιοτητα , η καλη προαιρεση πάντα όμως με αταλαντευτη την ασκηση των δικαιωματων μου ως καταναλωτή

Δημοσ.
τι να κανω βρε παιδια?

 

 

Φιλε μου sorry αλλα την εφαγες σαν και εμενα....

Μια απο τα ιδια....απο δικαιολογιες αλλο τιποτα...λαθος φαλτσαρισμα ειχαν πει για μενα..(εγω επερνα τηλ. στο σπιτι μου και εβγαινε αλλος )...κανε υπομονη,στειλτους e-mail,παρτους τηλεφωνα ,βρισε κιολας και καποια στιγμη ισως συγκινηθουν...ακου να δεις τι επαθα εγω,ενα βραδι (μαλλον σαββατο) κατα τις 1.00 τους περνω τηλ.(γιατι τις αλλες ωρες η αναμονη ηταν τεραστια) και βγαινει μια που δεν ηξερε τι ελεγε, χασκογελουσε συνεχεια, φωνες ακουγονταν στο βαθος, ενα μπαχαλο και μισο...(γλεντι μαλλον εκαναν,παρα δουλευαν..)

Αλλα δεν φταιει κανενας...αφου τα παντα σε αυτο τον τοπο στηνονται μεσα στην προχειροτητα....και το αποκορυφωμα????αφου καποια στιγμη συνδεθηκα μετα απο αρκετο διαστημα η ταχυτητα η οποια βγαζω ειναι τραγικα χαμηλη εως γελοια γιαυτα που υποσχονται, διαφημιζονται,και εγω πληρωνω... η θεση τους για το προβλημα μου??φταιει ο ηλεκτρολογος και οτι το σπιτι μου ειναι μακρια απο το κεντρο....(και οταν τους ειπα τι πρεπει να κανω για να εχω καλυτερη ταχυτητα,και γιατι να πληρωνω ιδια τιμη σε ταχυτητα με καποιον αλλον????μου απαντησε οτι καλυτερα να αλλαξω σπιτι)..αντε βγαλε τωρα ακρη...

Τα λογια ειναι περιτα απλα κανε υπομονη....επιστολες εστειλα και εγω σε δικηγορους αλλα τιποτα...

 

ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙΣ ΑΚΡΗ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ....

Δημοσ.

6) Ο καθενας εχει το δικό του τρόπο να διεκδικεί. Μεθοδος μου η νομιμοτητα , η κοσμιοτητα , η καλη προαιρεση πάντα όμως με αταλαντευτη την ασκηση των δικαιωματων μου ως καταναλωτή

 

Εκεί ακριβώς πατάνε όμως φίλε μου....στο ότι εσύ δεν θα το τραβήξεις στα άκρα, και ότι θα πάιζεις με τη νομιμότητα-που είναι πάντα με το μέρος τους- και με την καλή σου διάθεση

Δημοσ.

Αν η νομιμοτητα είναι με το μερος τους , τοτε δεν εχω κανενα λόγο να διεκδικήσω ξατι περαν αυτής.

Εχω το ¨οπλο¨οτι αυτοί με θελουν πελάτη και φροντίζω να διαβαζω σωστα τους όρους καθε συνεργασίας.

Δεν αρκούμε σε προφορικές διαβεβαιώσεις και απαιτω πάντα γραπτές απαντήσεις. Αν δεν μου τις δώσουν , απλά δεν γινομαι πελατης τους ...

 

Αν είμαι ήδη πελάτης, ζητώ να μιλήσω με το προϊσταμενο, και αν δεν επιλυθει το οποιο πρόβλημα διακόπτω αμέσως τη συνεργασία (οντας 45 χρονων , μόνο τρεις φορές στη ζωή μου εφτασα σε αυτή τη θεση) Και σε βεβαιώ οτι ποτε δεν εχω σηκώσει το τόνο της φωνής μου και ποτε δεν εχω παραιτηθει από δικαιωμά μου.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...