Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Επιτελους!

Μα δεν ηταν κατασταση αυτη με τη Forthnet να περιμενει καποιος 45 λεπτα,ελεος!

Βεβαια το θεμα δεν ειναι ποσο περιμενει καποιος αλλα τι βοηθεια παιρνει στο προβλημα του...

  • Απαντ. 46
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Μήπως το μόνο που δουλεύει κάπως σωστά στην Ελλάδα είναι το ΙΝΚΑ; :)

Αλλά είναι το μόνο, οπότε.. στου κουφού την πόρτα...

Δημοσ.
η HOl εχει κανει μια φιλοτιμη προσπαθεια δημοσιευσης στατιστικων στα τηλεφωνα υποστηριξης link

Κοιτόντας τα στατιστικά αυτά (και δεχόμενος το γεγονός ότι είναι αληθινά) έχει μεγάλο... ενδιαφέρον το συμπέρασμα που βγαίνει για την διαφορά εξυπηρέτησης της εταιρείας στους οικιακούς και επαγγελματικού (μη οικιακούς) πελάτες της... :rolleyes:

 

Ενδεικτικά να πω πως για τον Μάρτιο του 2008, ο οικιακός πελάτης έχει αναμονή 8 λεπτά στην τεχνική υποστήριξη, τη στιγμή που ο εταιρικός πελάτης έχει αναμονή 22 δευτερόλεπτα. Επιπλέον, το 50% των κλήσεων από οικιακούς πελάτες στην τεχνική υποστήριξη μένουν αναπάντητες, τη στιγμή που οι αναπάντητες κλήσεις για τους εταιρικούς πελάτες είναι κάτω από το 10%.

Δημοσ.

Mercyful_Fate αυτο που μπορω να σκεφτω ειναι οτι ή η HOL τα εχει δωσει ολα για τους μη-οικιακους ,ή δεν εχει μεγαλο αριθμο τετοιων πελατων. (για το 2ο μπορει να λεω και μπαρουφα)

Δημοσ.
Mercyful_Fate αυτο που μπορω να σκεφτω ειναι οτι ή η HOL τα εχει δωσει ολα για τους μη-οικιακους ,ή δεν εχει μεγαλο αριθμο τετοιων πελατων. (για το 2ο μπορει να λεω και μπαρουφα)

Σαφώς και οι εταιρικοί πελάτες είναι πολύ λιγότεροι από τους οικιακούς, αλλά και οι απαιτήσεις τους (και τα προβλήματα που συναντούν) πολύ περισσότερες και πιο σοβαρότερες.

 

Πάντως είναι χαρακτηριστικό ότι τον Μάρτη τα μισά τηλεφωνήματα στην τεχνική υποστήριξη (όχι στην εξυπηρέτηση πελατών) δεν έβρισκαν καν απάντηση, ενώ τον Γενάρη ήταν το 70% που έμεναν αναπάντητα!!!!

Δημοσ.

δηλαδη μπορω να καλω τον παραχο και στα 5 λεπτα αναμωνης να το κλεινω....εαν το κανω 15 φορες το μηνα

θα κερδισω τσαμπα το παγιο της συνδεσης μου....(15χ2=30)\

 

 

 

 

φοβερο....:-D:-D:-D:-D:-D:-D

Δημοσ.

Πάντως όσο αναφορά την HOL, όταν έκανα αναβάθμιση στην γραμμή μου πέρασα τις χειρότερες 3 μέρες της ζωής μου (εντάξει είμαι λίγο υπερβολικός ;)). Μου είχαν πεί οτι όταν γίνει η αναβάθμιση δεν θα έχω τηλ για 3-4 ώρες και μετά ολά θα είναι οκ. Ξυπνάω ένα πρωί και δεν είχα τηλ οπότε υπέθεσα οτι μέχρι το απόγευμα θα είχε ολοκληρωθεί η διαδικασία. Τελικά η γραμμή ήρθε μετά 3 μέρες. Το θέμα είναι οτι αναγκαζόμουν να πέρνω τηλ στη HOL από το κινητό μου και να τρώω στη μάπα 20λεπτες αναμονές και όταν τελικά έβγαζα γραμμή μου έλεγαν οτι εγώ έχω κάνει πατάτα και οτι η γραμμή ειναι οκ. τελικά απλά με δουλεύανε αφού χωρίς να αλλάξω καμία ρύθμιση είχα internet μετά απο 3 μέρες. Πάντως για να είμαι δίκαιος απο τότε (κάποιοι μήνες πριν) δεν έχω ξαναπάρει τηλ και δεν ξέρω αν σήμερα έχει βελτιωθεί η κατάσταση ή οχι.

Δημοσ.

Για την FORTHNET που ανάφεραν μερικοί, όντως η Τεχνική Υποστήριξη είναι αίσχως, απεναντίας όμως στις Πωλήσεις απαντούν εντώς 2λεπτών (γιαυτό προσωπικά καλώ πάντα τις πωλήσεις για οτιδήποτε και τους βάζω να βγάλουν εκείνοι άκρη, παρα να παλεύω με τις ώρες να πιάσω γραμμή)

Δημοσ.
Συγκεκριμένα, το ΙΝΚΑ ζητά να τοποθετηθούν σε όλους τους παρόχους μετρητές αναμονής εισερχόμενων κλήσεων του καταναλωτή που θα καταχωρούν μετά από 4 λεπτά αναμονής, ρήτρα - ποινή

 

υπάρχει ήδη ανώτατο όριο αναμονής σε άλλες τηλεφωνικές υπηρεσίες (πχ. 090 ), και η λύση (για το καλούμενο τηλεφωνικό κέντρο), ειναι απλή: Με όριο τα 4, θα "πέφτει" η γραμμή στα 3' 50''. Ξαναπάρε τηλέφωνο και μπές στη σειρά σου, ανυπόμονε! :lol:

Δημοσ.
υπάρχει ήδη ανώτατο όριο αναμονής σε άλλες τηλεφωνικές υπηρεσίες (πχ. 090 ), και η λύση (για το καλούμενο τηλεφωνικό κέντρο), ειναι απλή: Με όριο τα 4, θα "πέφτει" η γραμμή στα 3' 50''. Ξαναπάρε τηλέφωνο και μπές στη σειρά σου, ανυπόμονε! :lol:

 

Αυτό ακριβώς θα κάνουν!:mad:

Δημοσ.

Ο αριθμός θα ήταν μεγαλύτερος αν συμμετείχαμε όλοι στην προσπάθεια, πάντως το ΙΝΚΑ δείχνει το δρόμο για τις κακές υπηρεσίες και την υποτιθέμενη τηλεφωνική υποστήριξη των εταιρειών η οποία τα Σαββατοκύριακα και αργίες είναι ουσιαστική ανύπαρκτη..

Δημοσ.
ΝΑ υποθέσω ότι αφορά περισσότερο την Forthnet έτσι ?

Όχι, να υποθέσεις ότι αφορά όλους του εναλλακτικούς. Η μόνη ώρα που βρίσκω αμέσως κάποιον να μιλήσω για κάποιο πρόβλημα είναι 7-8 το πρωί (HOL). Που τότε βέβαια δεν είμαι στο σπίτι για να κάνω δουλειά αλλά στο γραφείο μου οπότε δε μπορώ να δοκιμάσω τίποτα. Οι δικοί μου χρόνοι αναμονής είναι (μέσος όρος) 40 λεπτά .... και δοκιμάστηκαν από τα περασμένα Χριστούγεννα μέχρι και πριν 2 εβδομάδες ....

 

Ένα πράγμα μόνο θα σας πω: ο Ιώβ έπαιζε Γ'ερασιτεχνική .... :mad:

Δημοσ.

Μήπως θα ήταν καλύτερα να παίρνεις τηλέφωνο να δίνεις τον αριθμό σου σε εναν server και να σε παίρνουν τηλέφωνο αυτοί όταν ελευθερωθεί η γραμμή.

Είναι μαλακία αυτό που λεώ ή δύσκολο να γίνει ;

 

Κάτι φορές σου σπάνε τα νεύρα και σου δηλητηριάζουν τη ζωή για ενα απλό πράγμα. Αλλά ως συνήθως τις διοικητικές θέσεις τις λαμβάνουν πανηλίθιοι

Δημοσ.

Δύσκολο είναι να πάρουν 2 - 3 υπαλλήλους παραπάνω τόσα βγάζουν. Πάντως με otenet πριν 2 χρόνια που το μάθαινα το αντικείμενο δεν είχα μεγάλους χρόνους αναμονής

Δημοσ.

οκ καποιοι δεν εχουν βαλει μυαλο και νομιζουν οτι γλυτωνουν 17 ευρω το μηνα επειδη εφυγαν απο τον οτε . Αλλα εφοσον ολες εχουν τραγικα support ,προβληματα ποιοτητας υπηρεσιας, αξιοπιστιας υπηρεσιας,θορυβοι στο τηλεφονικο δικτυο και αλλα τοσα....πλεον τουλ εγω οι φιλοι μου και οι γνωστοι μου τον οτε δεν τον αλλαζουμε με τιποτα .16 συνδεσεις 24αρες και ολες ειναι πανω απο τα 19Μβ κατεβασμα σταθερο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...