rodos123 Δημοσ. 10 Απριλίου 2008 Δημοσ. 10 Απριλίου 2008 Επιτελους! Μα δεν ηταν κατασταση αυτη με τη Forthnet να περιμενει καποιος 45 λεπτα,ελεος! Βεβαια το θεμα δεν ειναι ποσο περιμενει καποιος αλλα τι βοηθεια παιρνει στο προβλημα του...
talos_2002 Δημοσ. 11 Απριλίου 2008 Δημοσ. 11 Απριλίου 2008 Μήπως το μόνο που δουλεύει κάπως σωστά στην Ελλάδα είναι το ΙΝΚΑ; Αλλά είναι το μόνο, οπότε.. στου κουφού την πόρτα...
Mercyful_Fate Δημοσ. 11 Απριλίου 2008 Δημοσ. 11 Απριλίου 2008 η HOl εχει κανει μια φιλοτιμη προσπαθεια δημοσιευσης στατιστικων στα τηλεφωνα υποστηριξης link Κοιτόντας τα στατιστικά αυτά (και δεχόμενος το γεγονός ότι είναι αληθινά) έχει μεγάλο... ενδιαφέρον το συμπέρασμα που βγαίνει για την διαφορά εξυπηρέτησης της εταιρείας στους οικιακούς και επαγγελματικού (μη οικιακούς) πελάτες της... Ενδεικτικά να πω πως για τον Μάρτιο του 2008, ο οικιακός πελάτης έχει αναμονή 8 λεπτά στην τεχνική υποστήριξη, τη στιγμή που ο εταιρικός πελάτης έχει αναμονή 22 δευτερόλεπτα. Επιπλέον, το 50% των κλήσεων από οικιακούς πελάτες στην τεχνική υποστήριξη μένουν αναπάντητες, τη στιγμή που οι αναπάντητες κλήσεις για τους εταιρικούς πελάτες είναι κάτω από το 10%.
dimitris2006 Δημοσ. 11 Απριλίου 2008 Μέλος Δημοσ. 11 Απριλίου 2008 Mercyful_Fate αυτο που μπορω να σκεφτω ειναι οτι ή η HOL τα εχει δωσει ολα για τους μη-οικιακους ,ή δεν εχει μεγαλο αριθμο τετοιων πελατων. (για το 2ο μπορει να λεω και μπαρουφα)
Mercyful_Fate Δημοσ. 11 Απριλίου 2008 Δημοσ. 11 Απριλίου 2008 Mercyful_Fate αυτο που μπορω να σκεφτω ειναι οτι ή η HOL τα εχει δωσει ολα για τους μη-οικιακους ,ή δεν εχει μεγαλο αριθμο τετοιων πελατων. (για το 2ο μπορει να λεω και μπαρουφα) Σαφώς και οι εταιρικοί πελάτες είναι πολύ λιγότεροι από τους οικιακούς, αλλά και οι απαιτήσεις τους (και τα προβλήματα που συναντούν) πολύ περισσότερες και πιο σοβαρότερες. Πάντως είναι χαρακτηριστικό ότι τον Μάρτη τα μισά τηλεφωνήματα στην τεχνική υποστήριξη (όχι στην εξυπηρέτηση πελατών) δεν έβρισκαν καν απάντηση, ενώ τον Γενάρη ήταν το 70% που έμεναν αναπάντητα!!!!
doomya Δημοσ. 11 Απριλίου 2008 Δημοσ. 11 Απριλίου 2008 δηλαδη μπορω να καλω τον παραχο και στα 5 λεπτα αναμωνης να το κλεινω....εαν το κανω 15 φορες το μηνα θα κερδισω τσαμπα το παγιο της συνδεσης μου....(15χ2=30)\ φοβερο....:-D:-D:-D:-D:-D
tzinis Δημοσ. 11 Απριλίου 2008 Δημοσ. 11 Απριλίου 2008 Πάντως όσο αναφορά την HOL, όταν έκανα αναβάθμιση στην γραμμή μου πέρασα τις χειρότερες 3 μέρες της ζωής μου (εντάξει είμαι λίγο υπερβολικός ). Μου είχαν πεί οτι όταν γίνει η αναβάθμιση δεν θα έχω τηλ για 3-4 ώρες και μετά ολά θα είναι οκ. Ξυπνάω ένα πρωί και δεν είχα τηλ οπότε υπέθεσα οτι μέχρι το απόγευμα θα είχε ολοκληρωθεί η διαδικασία. Τελικά η γραμμή ήρθε μετά 3 μέρες. Το θέμα είναι οτι αναγκαζόμουν να πέρνω τηλ στη HOL από το κινητό μου και να τρώω στη μάπα 20λεπτες αναμονές και όταν τελικά έβγαζα γραμμή μου έλεγαν οτι εγώ έχω κάνει πατάτα και οτι η γραμμή ειναι οκ. τελικά απλά με δουλεύανε αφού χωρίς να αλλάξω καμία ρύθμιση είχα internet μετά απο 3 μέρες. Πάντως για να είμαι δίκαιος απο τότε (κάποιοι μήνες πριν) δεν έχω ξαναπάρει τηλ και δεν ξέρω αν σήμερα έχει βελτιωθεί η κατάσταση ή οχι.
death2all Δημοσ. 11 Απριλίου 2008 Δημοσ. 11 Απριλίου 2008 Για την FORTHNET που ανάφεραν μερικοί, όντως η Τεχνική Υποστήριξη είναι αίσχως, απεναντίας όμως στις Πωλήσεις απαντούν εντώς 2λεπτών (γιαυτό προσωπικά καλώ πάντα τις πωλήσεις για οτιδήποτε και τους βάζω να βγάλουν εκείνοι άκρη, παρα να παλεύω με τις ώρες να πιάσω γραμμή)
random Δημοσ. 11 Απριλίου 2008 Δημοσ. 11 Απριλίου 2008 Συγκεκριμένα, το ΙΝΚΑ ζητά να τοποθετηθούν σε όλους τους παρόχους μετρητές αναμονής εισερχόμενων κλήσεων του καταναλωτή που θα καταχωρούν μετά από 4 λεπτά αναμονής, ρήτρα - ποινή υπάρχει ήδη ανώτατο όριο αναμονής σε άλλες τηλεφωνικές υπηρεσίες (πχ. 090 ), και η λύση (για το καλούμενο τηλεφωνικό κέντρο), ειναι απλή: Με όριο τα 4, θα "πέφτει" η γραμμή στα 3' 50''. Ξαναπάρε τηλέφωνο και μπές στη σειρά σου, ανυπόμονε!
billxl Δημοσ. 11 Απριλίου 2008 Δημοσ. 11 Απριλίου 2008 υπάρχει ήδη ανώτατο όριο αναμονής σε άλλες τηλεφωνικές υπηρεσίες (πχ. 090 ), και η λύση (για το καλούμενο τηλεφωνικό κέντρο), ειναι απλή: Με όριο τα 4, θα "πέφτει" η γραμμή στα 3' 50''. Ξαναπάρε τηλέφωνο και μπές στη σειρά σου, ανυπόμονε! Αυτό ακριβώς θα κάνουν!
21century Δημοσ. 11 Απριλίου 2008 Δημοσ. 11 Απριλίου 2008 Ο αριθμός θα ήταν μεγαλύτερος αν συμμετείχαμε όλοι στην προσπάθεια, πάντως το ΙΝΚΑ δείχνει το δρόμο για τις κακές υπηρεσίες και την υποτιθέμενη τηλεφωνική υποστήριξη των εταιρειών η οποία τα Σαββατοκύριακα και αργίες είναι ουσιαστική ανύπαρκτη..
tzoykas Δημοσ. 11 Απριλίου 2008 Δημοσ. 11 Απριλίου 2008 ΝΑ υποθέσω ότι αφορά περισσότερο την Forthnet έτσι ? Όχι, να υποθέσεις ότι αφορά όλους του εναλλακτικούς. Η μόνη ώρα που βρίσκω αμέσως κάποιον να μιλήσω για κάποιο πρόβλημα είναι 7-8 το πρωί (HOL). Που τότε βέβαια δεν είμαι στο σπίτι για να κάνω δουλειά αλλά στο γραφείο μου οπότε δε μπορώ να δοκιμάσω τίποτα. Οι δικοί μου χρόνοι αναμονής είναι (μέσος όρος) 40 λεπτά .... και δοκιμάστηκαν από τα περασμένα Χριστούγεννα μέχρι και πριν 2 εβδομάδες .... Ένα πράγμα μόνο θα σας πω: ο Ιώβ έπαιζε Γ'ερασιτεχνική ....
DIMITRISG Δημοσ. 11 Απριλίου 2008 Δημοσ. 11 Απριλίου 2008 Μήπως θα ήταν καλύτερα να παίρνεις τηλέφωνο να δίνεις τον αριθμό σου σε εναν server και να σε παίρνουν τηλέφωνο αυτοί όταν ελευθερωθεί η γραμμή. Είναι μαλακία αυτό που λεώ ή δύσκολο να γίνει ; Κάτι φορές σου σπάνε τα νεύρα και σου δηλητηριάζουν τη ζωή για ενα απλό πράγμα. Αλλά ως συνήθως τις διοικητικές θέσεις τις λαμβάνουν πανηλίθιοι
afentiko7 Δημοσ. 11 Απριλίου 2008 Δημοσ. 11 Απριλίου 2008 Δύσκολο είναι να πάρουν 2 - 3 υπαλλήλους παραπάνω τόσα βγάζουν. Πάντως με otenet πριν 2 χρόνια που το μάθαινα το αντικείμενο δεν είχα μεγάλους χρόνους αναμονής
fsbmaniac Δημοσ. 11 Απριλίου 2008 Δημοσ. 11 Απριλίου 2008 οκ καποιοι δεν εχουν βαλει μυαλο και νομιζουν οτι γλυτωνουν 17 ευρω το μηνα επειδη εφυγαν απο τον οτε . Αλλα εφοσον ολες εχουν τραγικα support ,προβληματα ποιοτητας υπηρεσιας, αξιοπιστιας υπηρεσιας,θορυβοι στο τηλεφονικο δικτυο και αλλα τοσα....πλεον τουλ εγω οι φιλοι μου και οι γνωστοι μου τον οτε δεν τον αλλαζουμε με τιποτα .16 συνδεσεις 24αρες και ολες ειναι πανω απο τα 19Μβ κατεβασμα σταθερο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα