Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

«Ποινή» 2 ευρώ υπέρ του καλούντος, μετά από τέσσερα λεπτά αναμονής στα τηλεφωνικά κέντρα παρόχων τηλεφωνίας και Internet, ζητά το ΙΝΚΑ λόγω των διαστάσεων του φαινομένου των υπερβολικών χρόνων αναμονής για την ενημέρωση του καταναλωτή.

 

Συγκεκριμένα, το ΙΝΚΑ ζητά να τοποθετηθούν σε όλους τους παρόχους μετρητές αναμονής εισερχόμενων κλήσεων του καταναλωτή που θα καταχωρούν μετά από 4 λεπτά αναμονής, ρήτρα - ποινή, το ποσό των 2 ευρώ υπέρ του καλούντος.

 

Όπως σημειώνει η Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδος, συνήθως ο καταναλωτής περιμένει 45 λεπτά ή πραγματοποιεί επαναλαμβανόμενες κλήσεις επί σειρά ημερών για να ενημερωθεί για την πορεία της σύνδεσης.

 

Το ποσό-ποινή, σύμφωνα με την πρόταση, θα χρεώνεται στον πάροχο και θα αποδίδεται ως πίστωση - μείωση στο λογαριασμό του καταναλωτή ή με ένταλμα που θα του αποστέλλει η ΕΕΤΤ στο σπίτι του.

 

Το ΙΝΚΑ ζητά επίσης από την ΕΕΤΤ και το Συνήγορο του Καταναλωτή οι προθεσμίες για τη μεταφορά να οριστούν αντί δύο μηνών σε τρεις ημέρες για όλες τις υπηρεσίες των παρόχων και του ΟΤΕ.

 

Σημειώνεται ότι ο αριθμός των παραπόνων για την τηλεφωνία και το Internet που έγιναν το 2007 στη Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδος ανήλθε σε 2.404.

 

Source.png Πηγή: in.gr

  • Απαντ. 46
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

πολυ ουτοπικο, αλλα εστω και ενα μερος της προσπαθειας να γινει πραγματικοτητα θα αποτελεσει τεραστια εξελιξη! :confused:

 

@kosmas δεν ειναι μονο η forthnet, στους περισσοτερους παροχους η αναμονη ειναι τραγικη

Δημοσ.

παλι προσπαθω 2 μερες να επικοινωνισω με την Forthent να τους ενημερωσω για το ping που εχω,αλλα δεν...

 

μακαρι να φανε ενα γερο προστιμο,και να βαλουνε μυαλο.

Δημοσ.
Σημειώνεται ότι ο αριθμός των παραπόνων για την τηλεφωνία και το Internet που έγιναν το 2007 στη Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδος ανήλθε σε 2.404.

 

ξερει κανεις το τηλεφωνο? :mad:

Δημοσ.

Θετικά βήματα προς τα μπρος για την Ελλάδα. Σιγά σιγά θ' αλλάξει η νοοτροπία του μεμονωμένου καταναλωτή και θα μειωθεί η ανοχή στην κακομεταχείριση.

Δημοσ.

Το ΙΝΚΑ ζητά επίσης από την ΕΕΤΤ και το Συνήγορο του Καταναλωτή οι προθεσμίες για τη μεταφορά να οριστούν αντί δύο μηνών σε τρεις ημέρες για όλες τις υπηρεσίες των παρόχων και του ΟΤΕ.

 

 

τι θελει να πει με αυτο??? πειτε μου οτι ειναι αυτο που νομιζω...μεταφορα του αριθμου κλπ κλπ...LoL μονο αυτο!

Δημοσ.
internet3.gif
«Ποινή» 2 ευρώ υπέρ του καλούντος, μετά από τέσσερα λεπτά αναμονής στα τηλεφωνικά κέντρα παρόχων τηλεφωνίας και Internet, ζητά το ΙΝΚΑ λόγω των διαστάσεων του φαινομένου των υπερβολικών χρόνων αναμονής για την ενημέρωση του καταναλωτή.

 

 

Συγχαρητήρια στο ΙΝΚΑ για αυτή την πρόταση.Φοβερή.Σχεδόν δεν το πιστέυω ότι ελληνικός οργανισμός λειτούργησε έτσι .Μπράβο:-)

Δημοσ.
η HOl εχει κανει μια φιλοτιμη προσπαθεια δημοσιευσης στατιστικων στα τηλεφωνα υποστηριξης link

 

Χαίρω πολύ. Και η Forthnet λέει ότι ο μέσος χρόνος αναμονής είναι 4 λεπτά. ( http://www.forthnet.gr/templates/support.aspx?c=658 ) Αλλά είχα πάρει το προηγούμενο Σάββατο και απαντήσαν μετά από 3 απανωτά 15λεπτα που έπεφτε η γραμμή.

 

Περιττό να πω ότι απελπίστηκα και δοκίμασα να χρησιμοποιήσω την επιλογή για τα αγγλικά. Εκεί απλά χτυπάει, σου λέει σας ευχαριστούμε που καλέσατε όμως η γραμμή μας είναι κατειλημμένη και κλείνει απευθείας.

 

Μάλλον έτσι φτιάχνει τα στατιστικά της η forthnet.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...