1234 Δημοσ. 8 Απριλίου 2008 Δημοσ. 8 Απριλίου 2008 1)* Να μπαίνω στο ίντερνετ -wireless- γενικά (επικοινωνία, ενημέρωση κτλ), αλλά κυρίως για να κατεβάζω ταινίες και μουσική 2) Να μπορώ να γράψω dvd και cd 3) Να χρησιμοποιώ photoshop και προγράμματα επεξεργασίας ήχου (cool edit) 4) Να βλέπω κάμια ταινία 5) Να ακούω μουσική 6) Να παίζω κανα παιχνίδι (κι αυτό δεν είναι πολύ σημαντικός λόγος) *Το Νο1 είναι ο σημαντικότερος λόγος που θέλω το laptop Θέλω να έχει όσο το δυνατόν καλύτερη μπαταρία (με ενδιαφέρει πολύ αυτό) και θέλω να είναι όσο πιο φτηνός γίνεται για τα παραπάνω χαρακτηριστικά (αυτό κι αν με ενδιαφέρει! ). Είμαι πραγματικά άσχετος από φορητούς υπολογιστές και κάθε βοήθεια/πρόταση είναι ευπρόσδεκτη. Ευχαριστώ πολύ!
michalis2610 Δημοσ. 8 Απριλίου 2008 Δημοσ. 8 Απριλίου 2008 Δεν έχω κάτι υπόψη μου με αυτά που ζητάς. Κάπου θα πρέπει να κάνεις παραχώρηση. Στα 650 υπάρχει το γνωστό LG Electronics E500-L.AP12HS με το μόνο που θα χρειαστείς να είναι 2Gb RAM με 30 ευρώ. (θα χρειαστείς να αφαιρέσεις τα (2χ512 dimm που φοράει). Θα σε βολέψει μια χαρά και θα τρέξεις ανεκτά photoshop. Παιγνίδια δεν θα παίζει παρά μονο σε πολύ χαμηλές αναλύσεις τα σημερινά ελαφρια ή κάποια πιο παλιά. Γενικά σε αυτή τη κατηγορία είναι ότι καλύτερο υπάρχει μαζί με το ΗΡ 530 που όμως δεν θα σε καλύψει παρόλο που υπερέχει κατά πολύ σε επεξεργαστή καθώς έχει πολύ αδύναμη κάρτα γραφικών. Μετά στα 700+ υπάρχουν προτάσεις αλλά δεν νομίζω να σου προσφέρουν κάτι παραπάνω. θα βρεις κάτι με ελαφρώς καλύτερη κάρτα γραφικών αλλά χειρότερη αυτονομία. Διαλέγεις και παίρνεις. Τι ποσό διαθέτεις?