Προς το περιεχόμενο

Peugeot ή ....πεζω (ος) ????


Γιάννης Platano

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 108
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Πράγματι πιστεύεις οτι αυτό το αίτημά σου μπορεί να παρθεί στα σοβαρά, ή απλά "ρίχνεις άδεια..."

 

Δεν πιστευω τιποτα αλλα δεν εχασα και τιποτα !!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καιρός να κατασταλάξεις σε ένα όχημα γιατί έχεις διαλύσει μια αρμάδα. Συστήνω το ΗΡ2 Sport σαν τελευταίο όχημα μεταφοράς, σ' αυτόν ή στον άλλον κόσμο. Για λεπτομέρειες pm στον paredwse.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μολις γυρισα απο Lion.

 

Μου ειπαν οτι τελικα δεν υπηρχε προβλημα στους κυλινδρους αλλα στα μπουζι.Η πρωτη διαγνωση εβγαλε προβλημα σε δυο κυλινδρους και η δευτερη σε...απεριοριστους κυλινδρους.Ετσι εγραφε ο τεχνικος στο χαρτι.

 

Πληρωσα 65 ευρω και το μεσημερι θα παμε με την κορη μου να το παρει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπον...Ηρθε απαντηση απο μαμα Peugeot

Την παραθετω ...

Dear Mr Giannis ********,

 

You wrote to us regarding a mulfunction in your daughter's Peugeot 206cc R/G.

I hereby acknowledge receipt of your mail sent via: www.peugeot.com dated 8 April 2008 in which you inform me of your dissatisfaction

I understand and regret this situation which is unfortunately preventing you from making the most of the qualities of your vehicle.

Your Customer Manager or a colleague, will deal with your request. This person will contact you personally as soon as he/she has all the information required

Please do not hesitate to contact me should you require further information. I hope that Peugeot will continue to benefit from your trust.

Yours sincerely,

********

Customer Agent

Peugeot Customer Contact Centre

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν και ασχολούμαι αρκετά χρόνια με την peugeot έχω την εντύπωση οτι δεν έχω ακούσει ποτέ για αντικατάσταση...

Μακάρι να γίνει πάντως. :D

Και μένα μου φαίνεται αρκετά θετική η απόκριση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν και ασχολούμαι αρκετά χρόνια με την peugeot έχω την εντύπωση οτι δεν έχω ακούσει ποτέ για αντικατάσταση...

Μακάρι να γίνει πάντως. :D

Και μένα μου φαίνεται αρκετά θετική η απόκριση.

 

 

Μιλαει καθαρα για αντικατασταση ????

 

Αυτο τι σημαινει ????

 

Your Customer Manager or a colleague, will deal with your request

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Βασικά σημαίνει ότι το μήνυμα αποτελλεί "αποδείξη παραλλαβής" του παραπόνου.

 

Στα θετικά, εκτός του χρόνου απόκρισης μετράω σαφώς και την έκφραση "I understand and regret this situation".

 

Όμως, αυτό που λέει στο τέλος σημαίνει ουσιαστικά ότι "εγώ δεν είμαι αρμόδιος/α, λυπάμαι, θα επικοινωνήσει μαζί σας κάποιος άλλος".

 

Στα υπόψη, η επικοινωνία γίνεται στα Αγγλικά με Γαλλική εταιρία. Αυτό μπορεί και να έχει τη σημασία του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιλαει καθαρα για αντικατασταση ????

 

Αυτο τι σημαινει ????

 

Your Customer Manager or a colleague, will deal with your request

 

Όχι φυσικά.. Απλά πήρες την "αναφορά του μηνύματος" και οτι κάποιος θα ασχοληθεί μαζί σου. Θεωρώ βέβαια οτι θα σε "γείωνε" αμέσως όσον αφορά την αντικατάσταση.. Τέλος πάντων.. μπορεί να είναι και αυτοματοποιημένο μήνυμα. Όπως και να'χει τα προβλήματα είναι όντως πολλά για 16000χλμ. Ποιός ξέρει τι μπορεί να γίνει αν το χειριστείς σωστά.. (όχι τίποτα.. αλλα έχεις και δίκιο, θα έπρεπε να αντικατασταθεί.)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο customer manager (διευθυντής πωλήσεων επί το ελληνικότερο;) ή κάποιος συνεργάτης θα ασχοληθεί με το αίτημα σας.

 

 

Ευχαριστω.Αλλο θα ασχοληθει και αλλο συμφωνει ....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιάννη, είμαι σίγουρος πως με το deal with, εννοεί "εξετάζει" ή κάτι παρόμοιο. Δεν εννοεί πως έχετε ένα "deal" ως συμφωνία.

 

 

Αχ αυτες οι λεξεις με τις πολλες σημασιες !!!! Δεν ειναι μονο ελληνικο φαινομενο !!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Η μετάφραση:

 

Αγαπητέ κ. Γιάννη *******,

 

Επικοινωνήσατε μαζί μας αναφορικά με μία δυσλειτουργία στο Peugeot 206cc R/G της κόρης σας.

 

Με το παρόν μήνυμα σαν ενημερώνω ότι το mail που στείλατε μέσω της διεύθυνσης http://www.peugeot.com και ημερομηνία 8 Απριλίου 2008 παρελήφθη, στο οποίο με πληροφορήσατε για τη δυσαρέσκειά σας. Καταννοώ και λυπάμαι για την κατάσταση, η οποία δυστυχώς σας εμποδίζει να εκμεταλευτείτε στο έπακρο τις δυνατότητες του οχήματός σας. Ο Υπεύθυνος Εξυπηρέτης Πελατών ή κάποιος συνάδελφος θα επιληφθεί του αιτήματός σας. Το άτομο αυτό θα επικοινωνήσει μαζί σας όταν θα έχει στα χέρια του όλες τις απαιτούμενες πληροφορίες.

 

Παρακαλώ να μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου εφόσον χρειαστείτε επιπλέον πληροφορίες. Ελπίζω ότι η Peugeot θα συνεχίσει να απολαμβάνει της εμπιστοσύνης σας.

 

Με εκτίμηση,

 

******

 

Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Peugeot

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...