Skylined Δημοσ. 11 Απριλίου 2008 Δημοσ. 11 Απριλίου 2008 thessaloniki_27 Εγγραφή: 27 Μηνύματα: 27 πςςςςςςς.... Φίλε σαλονικιέ και εσύ τί έκανες;
Skylined Δημοσ. 11 Απριλίου 2008 Δημοσ. 11 Απριλίου 2008 Θα ήταν πολύ καλό να υπήρχε ο κανόνας να συζητιούνται στο www.insomnia.gr μόνο υποθέσεις για τις οποίες έχουν γίνει προηγουμένως καταγγελίες στο ΙΝΚΑ, με παράθεση επίσημων στοιχείων, όπως email, αριθμών πρωτοκόλλων, αποδείξεων κτλ. Γιατί όπως είναι τώρα η κατάσταση: -Ο καθένας έμπορος μπορεί να πλήξει την αξιοπιστία του αντιπάλου του εκμεταλλευόμενος την επισκεψιμότητα ενός δημοφιλούς ιστότοπου όπως του insomnia. -Τα νήματα παραπόνων μετατρέπονται σε νήματα κλαυθμού και οδυρμού τα οποία δεν παρέχουν καμία λύση. -Αν υπάρχει πραγματικά πρόβλημα με το e-shop ή με το κάθε e-shop το οποίο ταλαιπωρεί τους καταναλωτές, η παράθεση επίσημων στοιχείων θα δώσει εγκυρότητα στις καταγγελίες και οι συνέπειες θα είναι πολύ σημαντικότερες για το κατάστημα που παρέχει κακή εξυπηρέτηση.
Skylined Δημοσ. 11 Απριλίου 2008 Δημοσ. 11 Απριλίου 2008 Επιπλέον προτείνω να μπει σύνδεσμος του ΙΝΚΑ στην αρχική σελίδα του insomnia.gr και σε μέρος που θα είναι εύκολα ορατό απ' τον καθένα.
dali13gr Δημοσ. 11 Απριλίου 2008 Δημοσ. 11 Απριλίου 2008 Εγώ επίσης προτείνω να βάλουμε κι ένα μήνυμα που να λέει ότι υπάρχει και η επιλογή "Επεξεργασία" κάτω από κάθε μήνυμα
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.