Προς το περιεχόμενο

e-shop.gr Πως γίνεται να είσαι Άριστος, αλλά συνάμα και λίγο προβληματικός!


pemag

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 39
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

οταν αγοράζεις ένα προϊόν μέσα στην τιμή συμπεριλαμβάνονται και κάποια άϋλα πράγματα όπως για παράδειγμα το after sales service και η εγγύηση.

 

το e-shop, όπως έχει ειπωθεί εκατοντάδες φορές, τα έχει καταργήσει αυτά προ πολλού. όποιος επιλέγει e-shop κοιτώντας μόνο και μόνο να γλυτώσει 5-10 ευρώ είναι γελασμένος. την διαφορά τιμής την πληρώνει με επιστροφές προϊόντων (τα μεταφορικά είναι στον πελάτη παντα σύμφωνα με την πολιτική του e-shop), τηλέφωνα στο κέντρο τους και γενικότερα ένα χάος απερίγραπτο.

 

και βάζω και εμένα μέσα σε αυτό μιάς και από εκεί πήρα το 80% του συστήματος υπογραφής μου. Πόσο κοστολογείται η καθημερινή αγωνία του να σου χαλάσει κάτι που έχεις αγοράσει απο e-shop? εκατοντάδες φορές πάνω από την διαφορά τιμής που υποτίθεται κερδίζεις σε σχέση με άλλα καταστήματα.

Δημοσ.

Ουυφφφ ολοι καμενοι απο το ε σοπ ειμαστε.Ηθελα και να ξερα γιατι το πλαισιο δεν εφαρμοζει δωρεαν μεταφορικα για το σερβις του(αντισταθμιζοντας την ελλειψη ε σοπ ποιντς) να τους κλεισει επιτελους....

Δημοσ.

αναρωτιεμαι ποιος σοβαρος επιχειρηματιας δε θα ρισκαρε να του μεινει ενα προιον απουλητο, προκειμενου να μη χασει πελατες. γιατι ειναι γνωστο οτι τα νεα διαδιδονται.

 

Σωστό. Όντως τα νέα διαδίδονται και μάλιστα τώρα, στην εποχή του διαδυκτίου, με τρόπο άμεσο! Κι εδώ μου κάνει πραγματικά εντύπωση πως τους διαφεύγει κάτι τέτοιο τη στιγμή που και οι ίδιοι επιλέγουν το διαδύκτιο ως το κύριο μέσο προβολής και πωλήσεων. Αν μη τι άλλο δηλώνει πως οι άνθρωποι δεν δουλεύουν με σοβαρότητα!

 

το e-shop, όπως έχει ειπωθεί εκατοντάδες φορές, τα έχει καταργήσει αυτά προ πολλού. όποιος επιλέγει e-shop κοιτώντας μόνο και μόνο να γλυτώσει 5-10 ευρώ είναι γελασμένος. την διαφορά τιμής την πληρώνει με επιστροφές προϊόντων (τα μεταφορικά είναι στον πελάτη παντα σύμφωνα με την πολιτική του e-shop), τηλέφωνα στο κέντρο τους και γενικότερα ένα χάος απερίγραπτο.

 

Αυτής της άποψης είμαι πλέον κι εγώ φίλε μου και δεν θέλω με τίποτε να ξαναπέσω σ' αυτή την παγίδα των καιρών μας!

Δημοσ.

Bάσει του νόμου περί Προστασίας Καταναλωτών (2251/1994), όπως ισχύει μετά την συμπλήρωση και τροποποίησή του από την Κοινοτική Οδηγία, στο άρθρο 5 παρ. 5 ορίζει τα εξής:

 

Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης εμφανισθεί στο προϊόν ελάττωμα και ο

προμηθευτής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαίου κατά περίπτωση

χρόνου, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο

ίσης αξίας και ποιότητας ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. Αν ο απαιτούμενος

χρόνος επισκευής υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής

δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο

διαρκεί η επισκευή.

 

Όπως φαίνεται, η διάταξη "καλύπτει" τους εμπόρους, αφού δεν σου αντικαθιστούν στο καπάκι εμφανώς ελλατωματικό προϊόν, αλλά δικαιούνται να το θέσουν πρώτα υπό τη διαδικασία της επισκευής για ένα διάστημα που... δεν καθορίζεται επακριβώς αλλά αναφέρεται ως "αναγκαίο κατα περίπτωση" και μπορεί και να ξεπεράσει και τις 15 εργάσιμες ημέρες (δηλαδή κοντά μήνα...), αν και συνήθως εκεί το κόβω να σου το αλλάζουν αφού τότε υποχρεούνται να σου δώσουν ένα άλλο για να κάνεις τη δουλειά σου, πράγμα που δεν νομίζω να τους συμφέρει, ούτε να διαθέτουν ειδική υποδομή για κάτι τέτοιο. Οπότε γύρω στο μήνα να περιμένει κανείς για αντικατάσταση ελλατωματικού...

 

Γραφειοκρατεία και με τη βούλα... :o

Δημοσ.

Η αλήθεια είναι ότι έχω πάρει πολλά πράγματα από e-shop.Ευτυχώς μόνο ενα mp3 μου΄έχει ψιλοχαλάσει αλλά υστερα από 1 χρόνο.Άσε που ήταν και innovator οπότε....

Δημοσ.
Πόσο κοστολογείται η καθημερινή αγωνία του να σου χαλάσει κάτι που έχεις αγοράσει απο e-shop? εκατοντάδες φορές πάνω από την διαφορά τιμής που υποτίθεται κερδίζεις σε σχέση με άλλα καταστήματα.

 

+++++

συμφωνω απολυτα...

 

και για κακη τυχη των περισσοτερων δεν το καταλαβαινουν μεχρι να χρειαστουν σερβις.

-->για ολα τα υπολοιπα υπαρχει η μαστερκαρντ*...:lol:

*εκτος να προτειματε τα μετρητα...

  • Super Moderators
Δημοσ.

καλά μην το λες...δεν σκάμε κιόλας...υπάρχουν και πιο σημαντικά πράγματα που έχουμε να ανησυχούμε :P

Δημοσ.

Ενας φιλος πηρε ενα τροφοδοτικο απο e-shop και μολις το εβαλε πανω , εγινε μαυρο (αντε γεια). Το παει πισω και ειπε τι εγινε και του ειπαν οτι "θα το επισκευασουμε" lol?

Τα περνει στο κρανος και τελικα του εδωσαν new....

  • Super Moderators
Δημοσ.
δεν πήρες pc 1500 ευρώ από εκεί γιαυτό το λές :-)

 

όλα από το eshop τα αγόραζω ελάχιστα από Πλαίσιο :P

άρα είμαστε στην "ίδια κατηγορία" απλά δεν ανησυχώ, ούτε το σκέφτομαι καν :-)

Δημοσ.
Ενας φιλος πηρε ενα τροφοδοτικο απο e-shop και μολις το εβαλε πανω , εγινε μαυρο (αντε γεια). Το παει πισω και ειπε τι εγινε και του ειπαν οτι "θα το επισκευασουμε" lol?

Τα περνει στο κρανος και τελικα του εδωσαν new....

 

Εμένα μου είχε καεί πανάκριβο τροφοδοτικό σε 3 μέρες που είχα πάρει από το E-shop και μου είπανε όταν το πήγα εκεί οτι σε κανένα τροφοδοτικό δεν καλύπτεται εγγύηση για υπέρταση... Δηλαδή από τι μπορεί να χαλάσει ένα τροφοδοτικό;

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...