pemag Δημοσ. 5 Απριλίου 2008 Δημοσ. 5 Απριλίου 2008 Προς ενημέρωση των φίλων (συν)καταναλωτών. Στις 26/3/2008 πήγα στο κατάστημα e-shop Μενιδίου για να αντικαταστήσω ένα ποντίκι (Microsoft Wireless Notebook Optical Mouse 4000) που είχα αγοράσει λίγες βδομάδες πριν και ξαφνικά σταμάτησε να δουλεύει. Μου το αντικατέστησαν άμεσα, αν και έπρεπε να παρακαλέσω γιʼ αυτό, μιας και ο υπεύθυνος του καταστήματος κος Χ*****ς επέμενε ότι η διαδικασία είναι να το αφήσω εκεί τουλάχιστον για μια μέρα προκειμένου να ελεγχθεί από το Service και κατόπιν θα με ειδοποιούσαν. Τελικά μετά από μεγάλη μου επιμονή και προκειμένου να μην ξαναπηγαίνω στο Μενίδι για ένα ποντίκι, παρακάλεσα να ελεγχθεί επιτόπου – άλλωστε το πρόβλημα ήταν πασιφανές άρα εύκολο στη διάγνωση. Έτσι και έγινε. Τότε ο κύριος Χ*****ς μου συνέστησε να το αντικαταστήσω μʼ ένα καλύτερο, τεχνολογίας laser, το Microsoft Wireless Notebook Laser Mouse 7000, πληρώνοντας μια μικρή διαφορά τριών ευρώ, πράγμα το οποίο κι έκανα. Το καινούργιο ποντίκι ήταν κι αυτό όπως και το προηγούμενο σε μορφή Bulk, δηλαδή σʼ ένα διαφανές σακουλάκι κλεισμένο με σελοτέιπ και χωρίς εγχειρίδια χρήσης, συνοδευτικό λογισμικό κλπ. Φαινόταν όντως πιο στιβαρό ως κατασκευή από το προηγούμενο και δούλεψε απρόσκοπτα για δύο – τρεις μέρες. Από κει και ύστερα όμως, σε κάθε πάτημά του, το αριστερό κουμπί άρχισε να τρίζει ενοχλητικά, σε σημείο μάλιστα που δεν μπορούσες να το αγνοήσεις και όποτε εγώ ή η σύζυγός μου καθόμασταν να δουλέψουμε στον υπολογιστή αυτό ήταν αδύνατο, μιας και ο πραγματικά ανατριχιαστικός ήχος του ποντικιού κατάφερνε να κλέβει πάντα την παράσταση, αποσπώντας μας εντελώς από την όποια εργασία κάναμε μʼ αυτό. Σε ανάλογη περίσταση π.χ. στο τρίξιμο μιας πόρτας του σπιτιού, βάζεις λίγο λαδάκι και τελειώνεις με το πρόβλημα, ένα καινούριο όμως λέιζερ ποντίκι της Microsoft δεν μπορείς να το λαδώσεις… κι έτσι αναπόφευκτα το επιστρέφεις! Αυτό έκανα κι εγώ: για δεύτερη φορά σε διάστημα λίγων μόνο ημερών επέστρεψα στο κατάστημα στις 5/5/2008. Αφού εξήγησα το πρόβλημα στο νεαρό πωλητή και μάλιστα το διαπίστωσε άμεσα και ο ίδιος, ξεκινήσαμε τη διαδικασία για την αντικατάσταση του ποντικιού με κάποιο καλύτερο και αν χρειαστεί ακριβότερο. Τότε ο νεαρός πωλητής πλησίασε τον υπεύθυνο του καταστήματος (τον κο Χ*****) και συζήτησαν για λίγο. Κατόπιν γύρισαν και οι δυο μαζί και το λόγο τον πήρε ο κος Χ*****ς ο οποίος με ρώτησε να του υπενθυμίσω πότε το αγόρασα κλπ. Του εξήγησα ότι προέρχεται από αντικατάσταση άλλου το οποίο είχε χαλάσει μια βδομάδα πριν, του υπενθύμισα μάλιστα ότι το παρόν ποντίκι μου το είχε προτείνει τότε ο ίδιος ως καλύτερο. Ο κύριος Χ*****ς κάνοντας ένα μορφασμό αμφισβήτησης μου απάντησε αν είμαι σίγουρος ότι μου το συνέστησε ο ίδιος ως καλύτερο, μιας και απʼ ότι βλέπει, και να το αλλάζαμε με κάποιο ίδιο, μάλλον δεν θα βελτιώνονταν η κατάσταση. Ο λόγος: «τα εν λόγω ποντίκια φαίνεται να έχουν πρόβλημα στο φινίρισμα τους». Τότε εγώ τον προέτρεψα να μου το αλλάξει μʼ ένα καλύτερο χρεώνοντας μου τη διαφορά. Η απάντηση ήταν ότι δεν μπορεί να γίνει αλλαγή γιατί θα πρέπει πρώτα να περάσει από το service για να διαπιστωθεί το πρόβλημα! Όταν ρώτησα το λόγο για τον οποίο αρνείται να μου το αντικαταστήσει τη στιγμή μάλιστα που βλέπει ότι το ποντίκι έχει πρόβλημα, μου απάντησε ότι δεν μπορεί να παρακάμψει τη διαδικασία που ακολουθεί το κατάστημά του σʼ αυτές τις περιπτώσεις. Τότε του επισήμανα ότι μόλις πριν ένα λεπτό ο ίδιος παραδέχθηκε ότι μου πούλησε ένα ποντίκι με πρόβλημα στο φινίρισμά του, και τον ρώτησα αν επιμένει στην άρνησή του να αντικαταστήσει αυτό το προβληματικό προϊόν. Ιδού λοιπόν η περίφημη απάντηση που πήρα: «αυτό είναι ένα άριστο, και όχι προβληματικό προϊόν, έχει όμως προβληματικό φινίρισμα»!!! Του ανταπάντησα το αυτονόητο, πώς είναι δηλαδή δυνατόν ένα προϊόν με προβληματικό φινίρισμα να αξιολογείται ως άριστο; Πήρα ακριβώς την ίδια απάντηση με πριν ότι το προϊόν είναι άριστο αλλά έχει προβληματικό φινίρισμα! Αφού του επισήμανα το παράλογο του πράγματος, τον προέτρεψα εκ νέου να μου αντικαταστήσει το ποντίκι. Μου είπε ότι αυτό δεν μπορεί να το κάνει γιατί αν η Microsoft δεν αποδεχθεί το «τρίξιμο» ως πρόβλημα - πράγμα πολύ πιθανό όπως μου εξήγησε - τότε το ποντίκι θα του «μείνει» και μιας που έχει πάνω του και κάποιες δακτυλιές (πράγμα φυσικό αφού δουλεύτηκε για μια εβδομάδα) δεν θα μπορεί να το μεταπωλήσει!!! Έκπληκτος τότε τον ρώτησα αν όντως το κατάστημα e-shop συνηθίζει να μεταπωλεί επιστραφέντα προβληματικά προϊόντα! Απάντηση: «Σας εξηγώ και πάλι: δεν μπορώ να το δεχθώ γιατί δεν θα μπορέσω να το μεταπωλήσω». Εκείνη ακριβώς τη στιγμή με είχε χάσει από πελάτη αλλά δεν φαινόταν να τον ενδιέφερε και πολύ! Αμέσως μετά του επισήμανα ότι σε οποιοδήποτε άλλο κατάστημα θα το αντικαθιστούσαν άμεσα και ας τους “έμενε” . Μου απάντησε ότι δεν μπορεί να κάνει τίποτε διαφορετικό από αυτό που έχει ως πολιτική το κατάστημα, δηλ. να το παραδώσει για έλεγχο στο service του καταστήματος, και το service να αποφανθεί. Παρακάλεσα λοιπόν να γίνει έστω αυτό, και όντως έγινε άμεσα. Τι απεφάνθει το service; το ποντίκι θα πρέπει να επιστραφεί στη Microsoft για την αξιολόγηση του προβλήματος, πράγμα το οποίο όπως μου είπαν θα πάρει στην καλύτερη των περιπτώσεων 2 περίπου εβδομάδες. Στην ερώτηση «πως θα δουλέψω εγώ αυτές τις δύο εβδομάδες μʼ έναν υπολογιστή χωρίς ποντίκι;» ο κύριος Χ*****ς μου έκανε ένα μορφασμό απορίας. Του είπα ότι είμαι υποχρεωμένος να καταγγείλω το γεγονός, και μου απάντησε ευγενέστατα «Λυπάμαι πολύ». Άφησα λοιπόν το ποντίκι στο κατάστημα και περιμένω την απόφαση της Microsoft… Συμπέρασμα: αφού το e-shop.gr αρνείται να μου αντικατατήσει ένα ελλατωματικό προϊόν της τάξης των 24 ευρώ λίγες μέρες μετά την αγορά του, φανταστείτε τι έχει να γίνει αν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα σε κανένα μεγαλύτερο και πιο ακριβό μηχάνημα! … και για την ιστορία του πράγματος, αυτές τις γραμμές τις γράφω μʼ ένα serial ποντίκι των 90ʼs (με μπίλια!!!) που ανέσυρα εξʼ ανάγκης απʼ την αποθήκη, αφού χρειάστηκε να το καθαρίσω με μπατονέτα για τʼ αυτιά και λίγο καθαρό οινόπνευμα! Της Microsoft κι αυτό, και άντεξε πάνω από 15 χρόνια! Όσο για τα καινούρια τεχνολογικά θαυματάκια της ίδιας εταιρίας… αυτά άντεξαν μόλις λίγες μέρες! Τύχη… ή σημάδι των καιρών;
kosmasgr Δημοσ. 5 Απριλίου 2008 Δημοσ. 5 Απριλίου 2008 ΗΑΗΑΗΑΑΑΗΑΗΑΗΑΗΑ Δεν νομίζω να σου έδωσε καινούριο ποντίκι την δεύτερη φορά. Μαλλον πήρες κανα μεταχειρισμένο (σου δώσαν δηλαδή ). Τραγικό το eshop όπως πάντα στο After sale του
21century Δημοσ. 5 Απριλίου 2008 Δημοσ. 5 Απριλίου 2008 Δύσκολο το ερώτημα που θέτεις και μπορεις το ανωτέρω κείμενο να το στέιλεις στις ενώσεις καταναλωτών και στη Γ.Γ. Καταναλωτή εφόσον πιστεύεις ότι καταπατήθηκαν τα δικαιώματά σου. Απο την άλλη είναι να μην σου τύχει και έχεις πάντα μην ξεχνάς το δικαίωμα υπαναχώρησης σε οποιοδήποτε προιόν..
kosmasgr Δημοσ. 5 Απριλίου 2008 Δημοσ. 5 Απριλίου 2008 Υπαναχώρηση αρκεί να είναι στην αρχική συσκευασία και να μην περάσει 10ήμερο. Στην περίπτωση σου στο σακουλάκι του. Οπότε αφού δεν περάσουν 10 μέρες που σου δώσαν το προβληματικό πάς στο Μενίδι και το τρίβεις στην μούρη του υπεύθυνου. Υπαναχωρώ πές του εφόσον έχω το δικαίωμα και στο φέρνω όπως μου το δωσες. Κάμοια σου πεί καμοιά μλκια πές του θα μιλήσεις με τον δικηγόρο μου Επίσης να θυμάσαι οτι όταν σου άλλαξαν το πρώτο ποντίκι απο τότε και μετά ισχύει το δεκαήμερο για υπαναχώρηση στο δεύτερο προιόν. Το ίδιο ισχύει και για την εγγύηση.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 5 Απριλίου 2008 Super Moderators Δημοσ. 5 Απριλίου 2008 Υπαναχώρηση αρκεί να είναι στην αρχική συσκευασία και να μην περάσει 10ήμερο. Στην περίπτωση σου στο σακουλάκι του. Οπότε αφού δεν περάσουν 10 μέρες που σου δώσαν το προβληματικό πάς στο Μενίδι και το τρίβεις στην μούρη του υπεύθυνου. Υπαναχωρώ πές του εφόσον έχω το δικαίωμα και στο φέρνω όπως μου το δωσες. Κάμοια σου πεί καμοιά μλκια πές του θα μιλήσεις με τον δικηγόρο μου αυτό έπρεπε να είχες κάνει Pemag (10 εργάσιμες έτσι) και κατά 99% θα το έπαιρναν πίσω ειδικά αν τους πίεζες (μιας και είναι e-shop και όχι Πλαίσιο) αλλά δυστυχώς με την κίνηση που έκανε ο τύπος να το στείλει στην MS(2 weeks) έχασες την ευκαιρία σου
pemag Δημοσ. 5 Απριλίου 2008 Μέλος Δημοσ. 5 Απριλίου 2008 Υπαναχώρηση αρκεί να είναι στην αρχική συσκευασία και να μην περάσει 10ήμερο. Ναι αλλά απ' ότι ξέρω το δικαίωμα την υπαναχώρησης ισχύει για αγορές που έχουν γίνει εξ' αποστάσεως. Εγώ το αγόρασα πηγαίνοντας ο ίδιος στο κατάστημα. Αν κάνω λάθος διορθώστε με. Πάντως είναι αλήθεια ότι δεν πρέπει να πετά κανείς και το παραμικρό φθηνό σακουλάκι της συσκευασίας κάποιων bulk προϊόντων.
vasso286 Δημοσ. 5 Απριλίου 2008 Δημοσ. 5 Απριλίου 2008 Tα έχω τραβήξει και εγώ από τη συγκεκριμένη αλυσίδα καταστημάτων και μάλιστα με επαγγελματικό εκτυπωτή για το γραφείο μου. Δε λέω ότι φταίνε που κάποια προϊόντα είναι ελαττωματικά, ωστόσο όταν τους το επισημανεις κάνουν λες και τους έσπασες τη τζαμαρία του μαγαζιού τους και τους γρατζούνισες το αυτοκίνητο. Ενώ την ίδια στιγμή ανταγωνιστές τους σου δίνουν και προσωρινά μηχάνημα για να κάνοεις τη δουλειά σου μέχρι να έρθει το δικό σου από το γιατρό.
raven3x7 Δημοσ. 5 Απριλίου 2008 Δημοσ. 5 Απριλίου 2008 Ta Logitech ειναι καλυτερης ποιοτητας προιοντα imo και γενικα για οτιδηποτε υπερχει πιθανοτητα να χρειαστει αντικατασταση δεν θα ψωνιζα απο το eshop. Οπως ανεφερε ο kosmasgr στις περισσοτερες των περιπτώσεων το σρβις τους ειναι αργο.
aggelik Δημοσ. 6 Απριλίου 2008 Δημοσ. 6 Απριλίου 2008 Η πολιτική όλων των καταστημάτων είναι η εγγύηση. Αν έτριζε το ποντίκι φταίει η Microsoft και όχι το e-shop που αν του επεστρεφε ο καθένας προϊόντα επειδή τρίζουν, γυαλίζουν στο σκοτάδι κτλ θα είχε κλείσει. Μακριά από Microsoft λοιπόν και εμπιστοσύνη σε παραδοσιακές εταιρίες Hardware :Trust,Logitech κτλ. Φαγωθήκαμε όλοι να αγοράζουμε microsoft και μετά μας ενοχλεί το μονοπώλιο του Gates:shifty:
Super Moderators Thresh Δημοσ. 6 Απριλίου 2008 Super Moderators Δημοσ. 6 Απριλίου 2008 Η πολιτική όλων των καταστημάτων είναι η εγγύηση. Αν έτριζε το ποντίκι φταίει η Microsoft και όχι το e-shop που αν του επεστρεφε ο καθένας προϊόντα επειδή τρίζουν, γυαλίζουν στο σκοτάδι κτλ θα είχε κλείσει. εδώ υπάρχει και κάποιο δίκιο...διότι αν δεν το πάρει πίσω η MS τι να το κάνει το εκάστοτε κατάστημα? αναγκαστηκά θα το πουλήσει σαν καινούριo γιατί αποκλείεται να τους μείνει στα χέρια ή να το πετάξουν...άρα δεν το δέχονται πίσω...
raven3x7 Δημοσ. 6 Απριλίου 2008 Δημοσ. 6 Απριλίου 2008 εδώ υπάρχει και κάποιο δίκιο...διότι αν δεν το πάρει πίσω η MS τι να το κάνει το εκάστοτε κατάστημα? αναγκαστηκά θα το πουλήσει σαν καινούριo γιατί αποκλείεται να τους μείνει στα χέρια ή να το πετάξουν...άρα δεν το δέχονται πίσω... Θ σου εδινα δικιο αν δεν το ειχε προτείνει ο υπεύθυνος το εν λόγω ποντίκι.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 6 Απριλίου 2008 Super Moderators Δημοσ. 6 Απριλίου 2008 πράγματι το ξέχασα αυτό
gv Δημοσ. 6 Απριλίου 2008 Δημοσ. 6 Απριλίου 2008 Ναι αλλά απ' ότι ξέρω το δικαίωμα την υπαναχώρησης ισχύει για αγορές που έχουν γίνει εξ' αποστάσεως. Εγώ το αγόρασα πηγαίνοντας ο ίδιος στο κατάστημα. Αν κάνω λάθος διορθώστε με. Οχι ισχύει για όλες τις αγόρες kosmasgr νομιζω o pemag έχει δικιο ... μπορείς να μας πεις την νομοθεσία γι'αυτό που ισχυρίζεσαι ?
Felix_The_Cat Δημοσ. 6 Απριλίου 2008 Δημοσ. 6 Απριλίου 2008 μα το να μη το παρουν πισω επειδη μπορει να τους μεινει ειναι τουλαχιστον γελοιο αλλα και σημα των καιρων. αναρωτιεμαι ποιος σοβαρος επιχειρηματιας δε θα ρισκαρε να του μεινει ενα προιον απουλητο, προκειμενου να μη χασει πελατες. γιατι ειναι γνωστο οτι τα νεα διαδιδονται. αλλα το eshop νομιζω οτι εχει αρχισει να χαλα... Για πρωτη φορα μετα απο χρονια, δεν μου απαντησε το [email protected] την επομενη μερα οπως μου εκανε σε ερωτηση μου. και δεν εχει απαντησει ακομα. και ετσι για το καλο στελνω το ιδιο μηνυμα καθε μερα. κανεις... μαλλον παραμεγαλωσαν, και δεν τους νοιαζει πλεον, εχουν χαλαρωσει. αλλα αν συνεχισουν ετσι... δεν ξερω που θα παει... μας αρεσει γιατι εχει τις καλυτερες τιμες αλλα... ειδωμεν η νομοθεσια θα ειναι μια καλη προσθηκη στο οπλοστασιο μας, στη χωρα αυτη που καθενας κατι οτι του κατεβει
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.