danaos Δημοσ. 5 Απριλίου 2008 Δημοσ. 5 Απριλίου 2008 Πάντως ας μην ξεχνάμε ότι η εγγύηση καμένων δεν αφορά στις μεγάλες οθόνες...
alexiou92 Δημοσ. 5 Απριλίου 2008 Δημοσ. 5 Απριλίου 2008 Η εγγύηση zero pixel είναι μέχρι τις 20" και γι οσες εχουν αγοραστεί μετά την 1η Φεβρουαρίου 2008. Αλλά λειτουργεί άψογα. Εγώ μόλις την αγόρασα είχε 2 καμμένα pixel. Την άλλη μέρα πήρα τηλ., τους έστειλα την απόδειξη αγοράς και σε 2 μέρες μου ήρθε καινούρια με courier, χωρίς κανένα πρόβλημα. Sorry για το σπάσιμο, αλλά δεν μπορώ να κρατηθώ.... Μήπως η LG έχει τόοοσο καλό a.s.s., επειδή κάνει εντατική "προπόνηση" ???? Δεν γίνετε να μην κατηγορούμε κάποιον, ακόμα και όταν κάνει κάτι σωστά? Δεν γίνετε για μια φορά να μη φερθούμε σαν τυπικοί νεοέλληνες? Το δελτίο τύπου της LG
Technology fan Δημοσ. 5 Απριλίου 2008 Δημοσ. 5 Απριλίου 2008 παντως να πω και γω οτι πριν 1 μηνα περιπου πηρα μια lg τηλεοραση και ξεχασαν να μου βαλουν καλωδιο τροφοδοσιας,(ενταξει ρε παιδακι μου ανθρωποι ειναι...) και τους πηρα τηλεφωνο και μου παν οτι θα μου φερουν, εντωμεταξυ εγω εβαλα ενα αλλο καλωδιο και επαιζε κανονικα και τους λεω δε χρειαζεται να μου φερετε τζαμπα ταλαιπωρια! και μονο που δε μ δειραν οταν τους το πα αυτο! λεει οτι ειναι υποχρεωση τους κτλπ... Υποδειγματικη συμπεριφορα, αν και στο εξωτερικο δεν ειναι τοσο διαδεδομενη μαρκα...
danaos Δημοσ. 5 Απριλίου 2008 Δημοσ. 5 Απριλίου 2008 1. Μακριά από μένα ο χαρακτηρισμός του τυπικού Νεοέλληνα. 2. Να ξεχνά ο κατασκευαστής να βάζει την τροφοδοσία στο πακέτο είναι όντως πρωτότυπο. 3. Ακόμα κι αν μου αλλάξουν αμέσως την οθόνη, θεωρώ ότι είναι το μέγιστο σπάσιμο να ανοίξω το κουτί, να συνδέσω την οθόνη και να διαπιστώσω αμέσως καμένα pixels...
livewire Δημοσ. 6 Απριλίου 2008 Δημοσ. 6 Απριλίου 2008 2. Να ξεχνά ο κατασκευαστής να βάζει την τροφοδοσία στο πακέτο είναι όντως πρωτότυπο.3. Ακόμα κι αν μου αλλάξουν αμέσως την οθόνη, θεωρώ ότι είναι το μέγιστο σπάσιμο να ανοίξω το κουτί, να συνδέσω την οθόνη και να διαπιστώσω αμέσως καμένα pixels... Θα πιω σ'αυτό! To ινσομνια είναι γεμάτο threads χρηστών που παραλαμβάνουν ελλαττωματικά προιόντα της LG (1 και 2 φορές) και αυτό που περνάει ως bottom line στην τελική είναι ότι η εν λόγω εταιρία έχει και γ@μώ τα service. Συγχαρητήρια
sintalkas Δημοσ. 6 Απριλίου 2008 Δημοσ. 6 Απριλίου 2008 Παιδιά όντως έτσι είναι τα πράγματα.Έχω πάρει πάρα πολλές συσκευές από αυτήν την εταιρεία και δεν έχει χαλάσει απολύτως τίποτα.Επομένως +10000 από εμένα.Και να μην ξεχνάμε ότι έιναι η μόνη που σέβεται το νόμο 3403 της Ε.Ε. και δίνει 2 χρόνια εγγύηση σε όλες τις συσκευές της.Όχι σαν κάτι παλίο-εταιρείες που δίνουν μόνο ένα χρόνο εγγύηση και ελλαττώματικά προιόντα εν γνώση τους όπως είναι η αχαρακτήριστη Fujitsu Siemens.
thickice Δημοσ. 6 Απριλίου 2008 Δημοσ. 6 Απριλίου 2008 +1 σε danaos και livewire Κάποιοι απλά δεν θέλουν να ακούσουν. Βέβαια να έχουμε άμεση εξυπηρέτηση και αντικατάσταση, αλλά να δίνουμε το χαλασμένο και να παίρνουμε καινούργιο και ποιοτικό, όχι μεταχειρισμένο ή β' διαλογής.
nikos papas Δημοσ. 6 Απριλίου 2008 Δημοσ. 6 Απριλίου 2008 Επειδη σκεφτομαι να παρω τη LG 32LC42 θελω να ρωτησω αν στο θεμα της εγγυησης ισχυειουν τα ιδια (αμεση αντικατασταση) που ισχυουν και για τις οθονες υπολογιστων. Επισης δεν βλεπω να αναφερεται πλεον το "ον σαιτ" στην εγγυηση.Γιατι?
Praetorianos Δημοσ. 8 Απριλίου 2008 Μέλος Δημοσ. 8 Απριλίου 2008 2. Να ξεχνά ο κατασκευαστής να βάζει την τροφοδοσία στο πακέτο είναι όντως πρωτότυπο. 3. Ακόμα κι αν μου αλλάξουν αμέσως την οθόνη, θεωρώ ότι είναι το μέγιστο σπάσιμο να ανοίξω το κουτί, να συνδέσω την οθόνη και να διαπιστώσω αμέσως καμένα pixels... Θα πιω σ'αυτό!To ινσομνια είναι γεμάτο threads χρηστών που παραλαμβάνουν ελλαττωματικά προιόντα της LG (1 και 2 φορές) και αυτό που περνάει ως bottom line στην τελική είναι ότι η εν λόγω εταιρία έχει και γ@μώ τα service. Συγχαρητήρια Δεν νομίζω ότι το να ξεχαστεί 1 καλώδιο τροφοδοσίας σε χιλιάδες προιόντα είναι τόσο τραγικό αν και ναι είναι μέγιστο σπάσιμο να παραλαμβάνεις κάτι "μισό". Όσο για τα καμένα pixel νομίζω ότι δεν μπορεί να κάνει κάτι άλλο η LG. Αν θυμάμαι καλά ένα άρθρο σε ένα παλιό περιοδικό, είναι απίθανο με τους σημερινούς τρόπους/μεθόδους κατασκευής να φτιάχνεις οθόνες τη μια πίσω από την άλλη χωρίς να υπάρχει καμένο πίξελ. Είτε την λένε LG, είτε SuperDuperCompany.
livewire Δημοσ. 8 Απριλίου 2008 Δημοσ. 8 Απριλίου 2008 Δεν νομίζω ότι το να ξεχαστεί 1 καλώδιο τροφοδοσίας σε χιλιάδες προιόντα είναι τόσο τραγικό αν και ναι είναι μέγιστο σπάσιμο να παραλαμβάνεις κάτι "μισό".Όσο για τα καμένα pixel νομίζω ότι δεν μπορεί να κάνει κάτι άλλο η LG. Αν θυμάμαι καλά ένα άρθρο σε ένα παλιό περιοδικό, είναι απίθανο με τους σημερινούς τρόπους/μεθόδους κατασκευής να φτιάχνεις οθόνες τη μια πίσω από την άλλη χωρίς να υπάρχει καμένο πίξελ. Είτε την λένε LG, είτε SuperDuperCompany. Στο δικό μου ποστ έκανα bold σε αυτό που με βρίσκει σύμφωνο. Όσο για το θέμα των καμμένων pixel, νομίζω-βασιζόμενος σε μαρτυρίες στο insomnia και άλλα forum-ότι η LG είναι πολύ μπροστά στον συγκεκριμένο τομέα Αν αυτό δεν εξηγείται τεχνολογικά όπως αφήνεις να εννοηθεί, τότε επιτυγχάνεται με άλλους τρόπους. Μμμ...ας χρησιμοποιήσουμε έναν όρο από τον αθλητισμό. Rotation.
alexiou92 Δημοσ. 8 Απριλίου 2008 Δημοσ. 8 Απριλίου 2008 Επισης δεν βλεπω να αναφερεται πλεον το "ον σαιτ" στην εγγυηση.Γιατι? Το on-site ισχυει κανονικα. Στη φερνει courier στην πορτα σου. Τωρα αν για μερικους ειναι καλυτερα οι οθονες τους να βγαζουν καμμενα pixel και να μη καλυπτονται απο εγγυηση, τι να πουμε? Γουστα ειναι αυτα Γιατι μη μου πειτε οτι μονο η LG βγαζει καμμενα pixel, γιατι θα φαω το ποντικι μου!!!
yaret Δημοσ. 13 Απριλίου 2008 Δημοσ. 13 Απριλίου 2008 όντως η lg το κάνει αυτό....είναι η καλύτερη παιδιά, γι' αυτό το λόγο και διαπρέπει
BritGreek Δημοσ. 14 Απριλίου 2008 Δημοσ. 14 Απριλίου 2008 Παιδιά, δεν το συζητώ. H LG είναι ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗ στο σέρβις και την εξυπηρέτηση πελατών. Το laptop μου είναι LG, δουλεύει ασταμάτητα εδώ και 1.5 χρόνο και δεν έχει παραπονεθεί ποτέ. Είναι παντελώς αθόρυβο, δεν ζεσταίνεται και μου άλλαξαν φορτιστή πρίν από 2 μήνες χωρίς να πουν το παραμικρό. Στην πόρτα μου. Ακόμα και με εξωτερικό DVD recorder LG που έτυχε να χαλάσει και το σέρβις το κάνει το Πλαίσιο, καθάρισαν αυτοί, μέσω του S/N του προϊόντος καθώς είχα χάσει την απόδειξη. Εγώ δεν έχω απόδειξη για το laptop μου λόγω απώλειας. Όμως, όταν το πήρα το δήλωσα στην LG τηλεφωνικά. Και βάσει αυτής της τηλεφωνικής δήλωσης μαζί με τα στοιχεία μου με καλύπτουν κανονικά και απροβλημάτιστα. Εννοείται ότι πάλι LG θα έπαιρνα, έπειτα από έρευνα αγοράς, και πάλι LG φορητό θα πάρω, και τηλεόραση και ό,τι βγάζουν. Γιατί να αγοράσω ο,τιδήποτε άλλο, όταν τα LG για μένα είναι άψογα; Με έχουν κάνει φανατικό τους πελάτη, πλην όμως απαιτητικό. Μπράβο τους. Απλά να βεβαιώνεστε ότι αγοράζετε LG από εξουσιοδοτημένους εμπόρους και όχι προϊόντα παραεισαγωγής. Και φυσικά τηλέφωνο κατευθείαν στην LG για ό,τι προκύψει.
poulinos Δημοσ. 14 Απριλίου 2008 Δημοσ. 14 Απριλίου 2008 ειχα μια lg 17 αρα.χαλασε και τους περνω τηλ .μου λενε δεν υπαρχει 17 αρα τωρα οποτε 8α τν φτιαξουμε.τους λεω να πληρωσω διαφορα για μια αλλη.και μου λενε δεν γινεται 8α την κανουμε σαν καινουρια.λοιπον μου δωσαν μια αλλη οθονη η οποια εχει τα μαυρα της τα χαλια .αυτη ειναι η χαλια εξθπηρετηση της lg.καλα εκανα και πηρα eizo και ας την πληρωσα 1100
BritGreek Δημοσ. 14 Απριλίου 2008 Δημοσ. 14 Απριλίου 2008 Πώς γίνεται βρε παιδιά οι μισοί εδώ μέσα να θεωρούμε την LG άψογη -με αποδείξεις- και να ακούμε τέτοια σκηνικά όπως του φίλου μας του poulinos; Δεν σε αμφισβητώ, ούτε έχω κανένα συμφέρον, αλλά αφού σου έφεραν χάλια οθόνη, γιατί δεν τους την έδωσες πίσω και τη δέχτηκες; Δηλαδή, είπες 'δεν πειράζει, πετάω τα χρήματα που έδωσα για να την αγοράσω, και παίρνω Eizo';
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.