Praetorianos Δημοσ. 3 Απριλίου 2008 Δημοσ. 3 Απριλίου 2008 Πριν από μια βδομάδα μου έσβησε χωρίς λόγο η οθόνη που είχα, ενώ το τροφοδοτικό δούλευε κανονικά. Τηλεφωνώ στην LG για το πρόβλημα και αφου μου πήραν τα στοιχεία μου είπαν να τους στείλω με φαξ την απόδειξη αγοράς. Την επόμενη μέρα μου έστειλαν 2 sms με τον αριθμό επισκευής, το όνομα αυτού που ανέλαβε την "υπόθεση" καθώς και το τι πρέπει να φαίνεται στην απόδειξη. Ε την επόμενη ακριβώς μέρα αφού με ειδοποίησαν πρώτα με ΑΚΡΙΒΕΙΑ τι ώρα θα περάσουν, ήρθαν, πήραν την παλιά, μου έφεραν καινούρια χωρίς παρατράγουδα και έφυγαν. Ούτε σουξουμουξου, φταίει η ΔΕΗ, φταις εσύ, φταίει ο γείτονας, ούτε με ξαναενόχλησαν για το τι γίνεται (ελπίζω ούτε στο μέλλον ). Υποδειγματική εξυπηρέτηση, μακάρι όλες οι εταιρίες να ακολουθούσαν το παράδειγμα της LG.
Lomar Δημοσ. 3 Απριλίου 2008 Δημοσ. 3 Απριλίου 2008 την οθόνη την είχες αγοράσει απο κάποιον τρίτο (βλ. Γερμανός, Multirama, Πλαίσιο, κοτσόβωλος κτλπ.) ή απο κάποια αντιπροσωπεία της LG;
Str Δημοσ. 3 Απριλίου 2008 Δημοσ. 3 Απριλίου 2008 μολις με επεισες να αγορασω LG (υπερβολες....LG θα επαιρνα ουτως ή αλλιως... ) καλο ειναι παντως που λεμε που και που ΚΑΙ τα καλα για να εχουν γενικη γνωση οι συνφορουμιτες
Praetorianos Δημοσ. 3 Απριλίου 2008 Μέλος Δημοσ. 3 Απριλίου 2008 την οθόνη την είχες αγοράσει απο κάποιον τρίτο (βλ. Γερμανός, Multirama, Πλαίσιο, κοτσόβωλος κτλπ.) ή απο κάποια αντιπροσωπεία της LG; Την οθόνη την είχα αγοράσει από το Πλαίσιο αλλά δεν χρειάστηκε να τους ανακατέψω καθόλου. Μόνο την απόδειξη ήθελαν
Harkon Δημοσ. 3 Απριλίου 2008 Δημοσ. 3 Απριλίου 2008 με τα σημερινά δεδομένα κάτι τέτοιο μοιάζει απίστευτο. χαίρομαι που δεν είναι κ μακάρι να ακολουθήσουν και άλλοι
liopyr Δημοσ. 3 Απριλίου 2008 Δημοσ. 3 Απριλίου 2008 Είναι γνωστή η συγκεκριμένη πολιτική της LG, γι'αυτό την σεβόμαστε και την αγαπάμε όλοι.
kapas Δημοσ. 3 Απριλίου 2008 Δημοσ. 3 Απριλίου 2008 Έχω και LG οθόνη οπότε μια χαρά είμαστε! Respect στη LG!
kallair Δημοσ. 3 Απριλίου 2008 Δημοσ. 3 Απριλίου 2008 και εγώ που είχα καμμένο pixel στην οθόνη μου στο pc, τους ειδοποίησα, ήρθαν, την πήραν κ μου έφεραν νέα χωρίς πολλά πολλά. και σε σέρβις ενός dvd recorder πάλι η συνεργασία ήταν άψογη. πράγματι τέτοια πράγματα ανεβάζουν μια εταιρεία στην υπόληψη μας και στην προτίμηση μας.
liopyr Δημοσ. 3 Απριλίου 2008 Δημοσ. 3 Απριλίου 2008 Eπίσης να προσθέσουμε πως δεν είναι τυχαία και χορηγός της καλύτερης ομάδας ποδοσφαίρου στην Ελλάδα...
GIANNISPATRA Δημοσ. 3 Απριλίου 2008 Δημοσ. 3 Απριλίου 2008 πολύ καλό αυτό .. αλλά σε θέματα της αντιπροσωπείας η αχρηστίλα κυριαρχεί . !! ακούς εκεί να μην φέρνου την lg 246wp
aghahowa Δημοσ. 4 Απριλίου 2008 Δημοσ. 4 Απριλίου 2008 πλακα κανετε ετσι? πηρα πριν 3 μηνες 1 LG την οποια πληρωσα 360 ευρω και μου εχει χαλασει 2 φορες, την μια φορα την ειχα στην αντιπροσωπεια 3 βδομαδες και τωρα εχουν περασει 2 βδομαδες και ακομα περιμενω να την φτιαξουν.... ειλικρινα γ@μω την LG γ@μω!!! :mad:
livewire Δημοσ. 4 Απριλίου 2008 Δημοσ. 4 Απριλίου 2008 Sorry για το σπάσιμο, αλλά δεν μπορώ να κρατηθώ.... Μήπως η LG έχει τόοοσο καλό a.s.s., επειδή κάνει εντατική "προπόνηση" ????
Vice Δημοσ. 4 Απριλίου 2008 Δημοσ. 4 Απριλίου 2008 Τι καλά που θα ήταν να είχε και zero pixel στις 22άρες.... 2-3 καμμένα τα εντόπισα. Όχι τπτ άλλο αλλά πέφτει και το μάτι μου συνέχεια εκεί
Angeldust Δημοσ. 5 Απριλίου 2008 Δημοσ. 5 Απριλίου 2008 πλακα κανετε ετσι?πηρα πριν 3 μηνες 1 LG την οποια πληρωσα 360 ευρω και μου εχει χαλασει 2 φορες, την μια φορα την ειχα στην αντιπροσωπεια 3 βδομαδες και τωρα εχουν περασει 2 βδομαδες και ακομα περιμενω να την φτιαξουν.... ειλικρινα γ@μω την LG γ@μω!!! :mad: Δε νομίζω οτι την έδωσες εσύ απευθείας στην αντιπροσωπεία. Μάλλον την έδωσες στο κατάστημα που την πήρες (που είναι ΜΕΓΑ λάθος). Αν είχες μιλήσει απευθείας με αντιπροσωπεία θα είχες καινούργια οθόνη σε 2-3 ημέρες.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.