Προς το περιεχόμενο

Η δυναμη του πελατη/Πως να διπλασιαζεται την επιδοτηση σας.


TechnoPrisoner

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Επειδή κάποτε δούλευα στο χώρο και το ζούσα αυτά καθημερινά απο κοντά μπορώ να επιβεβαιώσω ότι σε περίπτωση που ζητήσει κάποιος πελάτης φορητότητα, ειδικά απο την WIND. ξεβρακώνονται για τον κρατήσουν....

 

Θέλει μωρέ κάθε χρόνο να χτυπάς μια φορητότητα....

 

εεεεετσι εεεεετσι....καθε χρονο αυτο θα κανω αφου ειναι τοσο ευκολο.θα πεσει τρελο ξεβρακωμα wind

 

φορητοτητα πως κανεις?πασ στην εταιρια που εισαι η σε αυτην που θελεις κ καλα να πας

σε αυτην που θες να πας.

  • Super Moderators
Δημοσ.

και όταν κάνεις φορητότητα μπορείς να πάρεις κινητό φτηνότερα σαν νέα σύνδεση (ανάλογα το πρόγραμμα που θα επιλέξεις) ή όχι? :o

Δημοσ.
και όταν κάνεις φορητότητα μπορείς να πάρεις κινητό φτηνότερα σαν νέα σύνδεση ή όχι? :o

 

συνηθως επειδη η ετερεια στην οποια θα πας σε βλεπει σα νεο πελατη σου δινει μεγαλυτερη επιδοτηση σε σχεση με αυτην που σου δινει η ετερεια στην οποια ηδη εισαι(δεδομενου οτι σε εχουν ηδη πελατη κ "εξασφαλισμενο" με το μυαλο τους παντα)

Δημοσ.
oh με έφτιαξες τώρα :P

 

ορμα κ μη μασας στη τελικη οτι κ να γινει παντα εσυ θα βγεις κερδισμενος,το θεμα ειναι να καταφερεις να εξαντλησεις ολα τα ορια κερδους που σου αντιστοιχουν.

Δημοσ.

Η αγορά της κινητής έχει κορεστεί πλέον και η κάθε εταιρεία προσπαθεί να κρατήσει τους πελάτες της και αλλά και να κλέψει πελάτες από τις άλλες...

Αυτό με τις προσφορές και αντιπροσφορές στις επιδοτήσεις της φορητότητας και της ανανέωσης, τους τελευταίους μήνες γίνεται σε τόσο μεγάλο βαθμό...Παλιότερα δεν σου διπλασίαζαν την επιδότηση για να μείνεις...

Φανταστείτε, τι σημαίνει να δίνει 200+ ευρώ επιδότηση σε πελάτη που κάνει λογαριασμούς 30 ευρώ το μήνα..! Περισσότερα απο τα μισά χρήματα που έχει πληρώσει σε λογαριασμούς ο πελάτης μεσα στο χρόνο του τα επιστρέφει στην τιμή της συσκευής..

Απο κει και περα καλο θα είναι να κοιτάμε και σε ποια εταιρεία έχουμε και καλή εξυπηρέτηση και να επιλέγουμε αυτή που μας ταιριάζει καλύτερα...

Δημοσ.
Η αγορά της κινητής έχει κορεστεί πλέον και η κάθε εταιρεία προσπαθεί να κρατήσει τους πελάτες της και αλλά και να κλέψει πελάτες από τις άλλες...

Αυτό με τις προσφορές και αντιπροσφορές στις επιδοτήσεις της φορητότητας και της ανανέωσης, τους τελευταίους μήνες γίνεται σε τόσο μεγάλο βαθμό...Παλιότερα δεν σου διπλασίαζαν την επιδότηση για να μείνεις...

Φανταστείτε, τι σημαίνει να δίνει 200+ ευρώ επιδότηση σε πελάτη που κάνει λογαριασμούς 30 ευρώ το μήνα..! Περισσότερα απο τα μισά χρήματα που έχει πληρώσει σε λογαριασμούς ο πελάτης μεσα στο χρόνο του τα επιστρέφει στην τιμή της συσκευής..

Απο κει και περα καλο θα είναι να κοιτάμε και σε ποια εταιρεία έχουμε και καλή εξυπηρέτηση και να επιλέγουμε αυτή που μας ταιριάζει καλύτερα...

φιλε Masterx ετσι ειναι τα πραματα οπως τα λες,αλλα δε νομιζω σε καμια περιπτωση τουλαχιστον στη Ελληνικη αγορα να υπαρχει "καλυτερη" ετερεια κινητης κ "χειροτερη".

10 ατομα να ρωτησεις για τις υπαρχουσες ετερειες κ στο συνολο θα ακουσεις ισαξια αρνητικα κ θετικα σχολια,οποτε λιγο-πολυ ολες το ιδιο ειναι.

Δημοσ.

Δεν νομίζω να χρειάζεται να μπει κανείς σε διαδικασία φορητότητας για να αυξηθεί η επιδότησή του.

Η δική μου ιστορία:

Περσι μου ήρθε επιδότηση 90 Ευρώ(vodafone).

Μου φάνηκε μικρή γιατί

1) Είμαι στην εταιρεία 10 χρόνια

2) Κάνω λογαριασμούς γύρω στα 60-70 Ευρώ

3) Δεν τους κοστίζει σχεδόν τίποτα η επιδότηση

 

Πήρα λοιπόν τηλέφωνο στο αντίστοιχο νούμερο και χρησιμοποίησα το 1 και 2 που ανέφερα παραπάνω.

Μετά από 2 μέρες η επιδότηση έγινε 160.

Φέτος φυσικά έκανα ακριβώς το ίδιο και μου αύξησαν την επιδότηση κατά 60 Ευρώ.

Προφανώς τα κέρδη που χάνουν με το να φύγει ένας πελάτης είναι πολύ περισσότερα από τα κέρδη που χάνουν (αν χάνουν) δίνοντας μια συσκευή φθηνότερα

Δημοσ.

Να επιμενουμε για το ανεβασμα της επιδοτησης. Πάντα την ανεβαζουν γιατι δεν τους συμφερει να χανουν πελατες οντως.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...