Προς το περιεχόμενο

nVidia GT200 : GeForce 9900 GTX & 9900 GT In Q3


MixalisX

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παίδες θα συνεχίσω να του απαντώ όπως και πριν του John-Lamia και απ' ότι βλέπω ο άνθρωπος όντως κάνει ειλικρινείς ερωτήσεις. Δεν "μου την πέφτει" οπότε χαλαρώστε.

 

Δηλαδή τι δεν θα μπορούσε να κάνει ?

Να σινχρονίζει τις μνήμες με τον controller κ το banwith της gpu ?

 

Τα specs του GDRR4 έχουν κοπεί και ραφτεί για να δουλεύουν ιδανικά στις Radeon. H επερχόμενη γενιά GT2xx θα έχει συμβατότητα GDDR3, GDDR5 από ότι φαίνεται. Η χρήση του GDDR4 θα σήμαινε αύξηση κατανάλωσης ρεύματος στις GeForce και όχι ακόμα και να πρόσθετε επιπλέον λογική η NV για να προσπεράσει το πρόβλημα δεν έχει λογική. Λογική έχει να μεγιστοποιήσεις την επάρκειά σου ανά transistor σε μια GPU και όχι να τα σπαταλήσεις λύνοντας διάφορα προβλήματα. Αν γινόταν κάτι τέτοιο εμείς οι χρήστες θα την πληρώναμε την καυτή πατάτα πάλι, γιατί θα χρειαζόταν προσαρμογές πιο εξωτικές λύσεις ψύξεις και δεν συμμαζεύεται.

 

διλαδι το 32 ROPS δεν μπορουν να δουλεψουν με λιγοτερα απο 1024ΜΒ μνημης ddr5=/>2ghz ? θεμα controller δεν ειναι? η σονει κ καλα να βαλει τοσα για εμπορικους λογους για να δωσει εμφαση στι gt200?

 

Στις G8x και συγκεκριμένα στις 8800GTX/Ultra κλπ. έχεις 6 ROP partitions, όπου κάθε partition έχει 4 ROPs έκαστο. ΄Αρα 6 partitions με 64 bit και 4 ROPs έκαστο μας κάνουν 384bit πλάτος διαύλου και 24 ROPs.

 

Στις G9x υπάρχουν μόνο 4 ROP partitions και άρα 4*64 bits = 256bit δίαυλος 16 ROPs.

 

GT200 πάμε για 8 ROP partitions, 8*64bits = 512bits buswidth, 32 ROPs.

 

Με 8 ενεργά ROP partitions μπορεί να έχει είτε 1024ΜΒ είτε 512ΜΒ μνήμης, αλλά για τόσο μεγάλη κάρτα τα 512ΜΒ είναι ηλιθιότητα πλέον γιατί με τόσα ROPs και τόσο bandwidth θα πρέπει να τραβάει και σε πολύ υψηλές αναλύσεις και όχι να την περιορίσει η μνήμη.

 

Θεωρητικά πάντα με 8 partitions:

 

512MB = αντιστοιχούν 64ΜΒ μνήμης σε κάθε κανάλι άρα 8*64=512ΜΒ

1024ΜΒ = αντιστοιχούν 128ΜΒ μνήμης σε κάθε κανάλι άρα 8*128=1024ΜΒ

 

Tο αμέσως μικρότερο μοντέλο GT200 των περίπου 400-450$ αρχική τιμή θα έχει ενεργά 7 ROP partitions:

 

7 * 64bit = 448bit buswidth

7 * 4 ROPs = 28 ROPs

7*128MB = 896MB ram

 

Αν υποθετικά πάρεις τώρα ένα χρονισμό για τα ROPs στα 650MHz & 1100MHz για τις μνήνες, έχεις για το μεγάλο 8-άρι μοντέλο:

 

650ΜΗz * 32 = 20.8 GPixels/s

650 * 32 * 4 = 83.2 GSamples/s @4xAA

140.8 GB/s bandwidth

 

7-άρι:

 

650MHz * 28 = 18.2 GPixels/s

650 * 28 * 4 = 72.8 GSamples/s @4xAA

123.2 GB/s bandwidth

 

Η χρονισμοί είναι καθαρά εικονικοί προς το παρών. Απλά δείγματα για να δεις πως υπολογίζονται οι θεωρητικοί αριθμοί για τα specs.

 

55nm TSMC process

480 SP (4D+1D) - 1D consists of 96 SP

32 TMU

800-900MHz core clock

PCB design similar to RV670

Replace current RV670 price point .

 

Θα σου πω για το μεγαλύτερο μοντέλο RV770 και όπως πραγματικά διαμορφώνονται πλέον από ότι φαίνεται:

 

55nm TSMC

~830M transistors estimated

~240mm^2 estimated die size

5 clusters with 16 ALUs each.

 

Μια στάση εδώ. Απ' ότι φαίνεται και εγώ είχα κάνει λάθος σε αυτό το σημείο μέχρι τώρα γιατί κάπου δεν κολλάγε ο αριθμός των transistors με τόσα TMUs. Mέχρι τώρα πίστευα ότι θα πάνε σε 4 clusters με 32 ALUs έκαστο για να διπλασιάσουν και τα TMUs και να φτάσουν τα 32.

 

Τα clusters παραμένουν ίδια όπως και στα R6x0/RV6x0 απλά προστέθηκε ένα επιπλέον χωρίς να αλλάξει ο αριθμός TMU ή ROPs στην τελική.

 

R6x0/R6x0:

 

4 clusters with 16 ALUs each

Vec4 MADD + scalar MADD = 8+2 FLOPs = 10 FLOPs per ALU

4*16 = 64 ALUs

64 ALUs * 10 FLOPs * 0.775GHz (R670) = 496 GFLOPs/s

 

RV770:

 

5 clusters with 16 ALUs each

Vec4 MADD + scalar MADD = 8+2 FLOPs = 10 FLOPs per ALU

5*16 = 80 ALUs

80 ALUs * 10 FLOPs * 0.9GHz = 720 GFLOPs/s

-------------------------------------------------------

Τέρμα η στάση...

 

16 ΤΜUs

16 ROPs (with 4z/clock this time)

256bit bus

 

Η "R7x0" που θα εμφανιστεί αργότερα θα είναι 2*RV770 σε ένα PCB όπως και η R680= 2*RV670.

 

Για το αν όντως φτάσει η πρώτη έκδοση τα 900MHz είναι αμβίβολο. Αν όχι θα την δούμε κάπου στα 850MHz και γω προφανώς σου πήρα το καλύτερο δυνατό σενάριο.

 

Αν η GT200 όντως χρονίζει τα TMUs στα 650MHz και η 2*RV770 στα 900MHz τότε εξακολουθεί η NV να έχει κάτι λιγότερο από τον διπλάσιο ρυθμό πλήρωσης (GigaTexels/s). Για τα GFLOP της πρώτης δεν θα πω ακόμα τίποτα είναι λίγο νωρίς. Κάτι ψέλλισε προχθές ο Huang για "woop ass" αλλά δεν θα επεκταθώ ακόμα ;)

 

Κοντός ψαλμός αλληλούια, η RV770 θα έχει μάλλον MSRP γύρω στα $250 τι περιμένεις με τέτοιο κόστος;

 

480 SP (4D+1D) - 1D consists of 96 SP

 

Φιλική συμβουλή: μην ξαναγράψεις κάτι τέτοιο γιατί θα κλάψει ο κάθε πικραμένος από τα γέλια.

  • Απαντ. 902
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
συμφερει ομως καλυτερα το δευτερο γιατι εχεις χαμηλοτερο χρονισμο αρα και μικροτερη καταναλωση / θερμοτητα right?

 

΄Οχι. Και θα σου φανεί παράξενο αλλά το GDDR5 το φτιάξανε έτσι ώστε να έχει μικρότερη κατανάλωση ενέργειας τόσο σε σύγκριση με GDDR3 αλλά ένα παραπάνω GDDR4.

 

Αυτό που θέλησε να αποφύγει η NV ήταν να έχει έλλειψη στην αγορά από κάρτες χάρη στην μνήμη (GDDR5). Kαι από ότι φαίνεται τελικά ούτε η AMD δεν θα παρουσιάσει το πρώτο RV770 με GDDR5 όπως πολύ περιμέναμε.

 

βεβαια εγω απο την αλλη πλευρα περιμενα τη νεα γενια σε multi-gpu mode για αυξηση των επιδοσεων. φαινεται ομως οτι αυτο θα αργησει πολυ...

 

Το ότι θα είναι το GT200 κάτι σε 2*G92(B) είναι η μεγαλύτερη ράδιο αρβύλα όλων των εποχών και δεν αποκλείω να παραπλανεί η NV προς τα έξω επίτηδες γιατί το έχουν παρατραβήξει λιγάκι τελευταία με τις παραβιάσεις NDA.

 

Να αναμένετε ένα die στα 65μ που θα είναι μια σταλιά κάτω ή πάνω απο τα εξακόσια τετραγωνικά χιλιοστά. Η συντηρητικότερη εκδοχή σημαίνει γύρω στα 1.4 δισεκατομύρια transistors.

Δημοσ.

EDIT:

Χωρίς να τα θεωρώ ιδιαίτερα σχετικά νέα… εδώ http://www.vr-zone.com/articles/Nvidia_55nm_Mobile_Graphics_Cards_Unveiled/5705.html αναφέρονται ορισμένα στοιχεία για το upcoming lineup της nvidia για Laptops

 

http://www.pcgameshardware.de/aid,639437/News/PCGH_Extreme_Spekulative_Gegenueberstellung_von_R700_Geforce-Next_und_RV770/

 

R700:

• 2x RV770, also 800 Shader-ALUs, 32 TMUs, 512 Bit Speicherinterface

 

RV770:

• 850-900 MHz Chip

• 400 Shader-ALUs

• 16 TMUs

• 16 ROPs (endlich repariert, 4z/clk, MSAA-Resolve in den ROPs)

• 55nm

• ~ 800-830M Transistoren

• schnelles GDDR4

• Leistung: RV670+50% und mehr

• TDP (Karte) ~150 Watt

 

Geforce Next (GT200):

• 550-650 MHz Chip, ~1,5 GHz Shader

• 240 Shader-ALUs

• 80 TMUs

• 32 ROPs

• 65nm

• >600mm² Die-Size

• ~1,5 Mrd. Transistoren

• GDDR3-RAM, 1,0-1,1 GHz, 512 Bit

• Leistung: G80+100%

• TDP (Karte): >200 Watt

Δημοσ.

αν γνωριζεις ποτε αναμενεται η NV να παει στα 55nm?

 

Για τα GFLOP της πρώτης δεν θα πω ακόμα τίποτα είναι λίγο νωρίς. Κάτι ψέλλισε προχθές ο Huang για "woop ass" αλλά δεν θα επεκταθώ ακόμα ;)

 

"We're going to open a can of whoop ass," boasted NVidia CEO Jen-Hsun Huang during an NVidia Financial Day analyst meeting yesterday, invoking a word that BetaNews' own automatic comments parser system would splash an asterisk in the middle of

 

http://www.betanews.com/article/NVidia_Intel_no_longer_appear_to_be_prospective_partners/1207950127

 

1) "Intel has crossed the line and they're saying false things," Huang said after calling the Larrabee platform "Laughabee." :lol::lol::lol:

 

2) "NVidia has to support several new titles every week," Huang countered. "You already have the right machine to run Excel. You bought it four years ago. How much faster can you render the blue screen of death?" :lol::lol::lol:

 

3) Even though Intel is known as a CPU company, it still has a 43% market share of overall graphics chip shipments in 4Q 2007 -- taking all those integrated chips into account -- with NVidia controlling a 33% share. ;););)

 

 

 

Leistung: G80+100%

 

βλεπω την ΑΤΙ στο high end να παιρνει ποδι :lol:

 

 

Δημοσ.
αν γνωριζεις ποτε αναμενεται η NV να παει στα 55nm?

 

ΙΜHLO (in my humble layman's opinion) σύντομα. 9900-οτιδήποτε βασισμένο σε G92b (G92@55nm).

 

"We're going to open a can of whoop ass," boasted NVidia CEO Jen-Hsun Huang during an NVidia Financial Day analyst meeting yesterday, invoking a word that BetaNews' own automatic comments parser system would splash an asterisk in the middle of

 

http://www.betanews.com/article/NVidia_Intel_no_longer_appear_to_be_prospective_partners/1207950127

 

1) "Intel has crossed the line and they're saying false things," Huang said after calling the Larrabee platform "Laughabee." :lol::lol::lol:

 

2) "NVidia has to support several new titles every week," Huang countered. "You already have the right machine to run Excel. You bought it four years ago. How much faster can you render the blue screen of death?" :lol::lol::lol:

 

3) Even though Intel is known as a CPU company, it still has a 43% market share of overall graphics chip shipments in 4Q 2007 -- taking all those integrated chips into account -- with NVidia controlling a 33% share. ;););)

 

Το να κάτσουμε εμείς οι απλοί χρήστες να ασχοληθούμε με τις γελοίες PR διαμάχες μεταξύ Intel & NVIDIA σημαίνει ότι απλά θα χάσουμε τον χρόνο μας. ΄Οπως είπα και κάπου αλλού η Intel είναι ο αδιαμφισβήτητος γίγαντας από κάθε άποψη στην αγορά όσων αφορά τους semiconductor manufacturers και σκορπάει εδώ και καιρό αμύθητα ποσά σε R&D για το μελλοντικό της Larabee που θα είναι ένας επεξεργαστής γραφικών. Παράλληλα με τους τόνους engineers που έχει προσλάβει (μεταξύ άλλων αρκετούς ταλαντούχους hardware engineers της βρετανικής 3DLabs), έχει προσλάβει τα μεγαλύτερα ταλέντα software rendering (όπως τον πασίγνωστο John Forsythe) και αρκετούς ISV που δουλεύουν ήδη πολυποσχόμενα μελλοντικά παιχνίδια (όπως το Project Offset).

 

Tο αν θα καταφέρει η Intel τίποτα με το Larabee είναι άγνωστο ακόμα, απλά όλος ο θόρυβος γύρω από το ray tracing και οτιδήποτε αφορά την υποτιθέμενη επιστροφή του software rendering προσωπικά με κάνει να σηκώνω το ένα φρύδι με σοβαρές επιφυλάξεις. Ο χρόνος θα δείξει τι θα ξεφυτρώσει από αυτή την ιστορία.

 

Leistung: G80+100%

 

βλεπω την ΑΤΙ στο high end να παιρνει ποδι :lol:

 

H ΑΜD έχει δηλώσει από πέρυσι ότι στο μέλλον σκοπεύει να απευθύνετε στον high end τομέα της αγοράς με multi-chip. Πρώτο δείγμα ήταν το R680/3870 Χ2, το οποίο από άποψης συσχετισμού τιμής/απόδοσης δεν ήταν καθόλου κακή ιδέα. ΄Ενα από τα αρνητικά των multi-chip/GPU εξακολουθεί να είναι ότι χρειάζονται διπλή μνήμη που ουσιαστικά ισοδυναμεί στην πραγματικότητα με την μισή μνήμη (2*512ΜΒ= 1024ΜΒ αλλά πάντα 512ΜΒ/καρέ).

 

Το 2009 αναμένονται λύσεις από την ΑMD με MCM package όπου τα δύο chip θα μπορούν να μοιράζονται μεταξύ τους την μνήμη. Δηλαδή 2 chips με 1024ΜΒ μνήμης όπου πράγματι 1024ΜΒ/καρέ. Απομένουν προβλήματα όπως frame latency και Crossfire/SLi συμβατότητες με εφαρμογές.

 

Το frame latency θα μπορούσαν να το είχαν λύσει ήδη αμφότερες μεγάλες εταιρίες για SLi/Crossfire μέσω οδηγών. Επειδή όπως θα στοιχίσει και λίγο σε επιδόσεις μάλλον περιμένουν να δουν ποιός από τους 2 θα κάνει το πρώτο βήμα.

Δημοσ.
:shock: γιατι οποτε διαβαζο αυτα που γραφη ο αιλουρος παθενο buffer overflow ? :lol:

 

Εγώ να δεις τι παθαίνω όταν διαβάζω μερικές απαντήσεις :P

Δημοσ.

Τι σχέση θα μπορούσε να έχει με την συζήτηση τι περιέχει το PC μου;

 

Πέρα από αυτό liopyr οι εποχές που καβαλούσα μηχανές δυστυχώς περάσανε, γιατί αν είχα ακόμα μηχανή θα κινδύνευε η σωματική μου ακεραιότητα περισσότερο από πλευράς συζύγου παρά από τους εκάστοτε ασυνείδητους οδηγούς. Και όχι chopper/harley style παίδες.

 

Για κάτι τέτοιο ναι μου τρέχουν τα σάλια:

 

919_candy_red.jpg

 

*sigh* :(

Δημοσ.
ailure εισαι ενα απο τα μεγαλιτερα ονοματα στο forum και οι fan σου πρεπει να ξερουν για σενα .... γιαυτο .

 

Μπορούμε να προσγειωθούμε λίγο;

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...