pappous_soulis Δημοσ. 13 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2008 http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=194598 Ailoure ποια η γνώμη σου γι'αυτό,όπως και για την πιθανότητα η Nvidia να ετοιμάζει κιόλας το GT300?
unstable_hero Δημοσ. 13 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2008 Thresh κοντευεις να καταντησεις το χεις καταλαβει ετσι; μην βριζετε...:lol:
Super Moderators Thresh Δημοσ. 13 Ιουλίου 2008 Super Moderators Δημοσ. 13 Ιουλίου 2008 μην βριζετε...:lol: u failed at failing (that's not a double negative)
Ailuros Δημοσ. 13 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2008 Τωρα φτανουμε καπου την συζητηση σε "λογικα και ρεαλιστικα" πλαισια που μπορουν να εχουν εφαρμογη στο αμεσο μελλον με πολυ ενδιαφεροντα χαρακτηριστικα....Ειναι σιγουρο πλεον οτι δεν θα ειναι μεσα στα features του D3D11; Αυτο ειναι ασχημο νεο θυμαμαι που σε ρωταγα καιρο πριν κατα την αφιξη του D3D10 και μου λεγες οτι ποτε δεν ηταν στα σχεδια για το D3D10 αλλα για το D3D11..Τι αλλαξε; Yπάρχει programmable tesselation στο 11, απλά με ένα shading stage παραπάνω από ότι είχε αρχικά σχεδιαστεί για το 10. Technology naturally evolves Ellaborate plz..Κατι θυμαμαι ειχε η Nvidia στο site της αλλα το εχει βγαλει απο οτι φαινεται.. Order independent transparency= irrelevant if the rendering order is front to back, back to front or random. Οι σημερινές IMR GPUs έχουν βελτιστοποιηθεί κατά το μέγιστο να εξοικονομούν εύρος για front to back. Για back to front όμως ζορίζεται η ιστορία και μόνο ένας TBDR (tile based deferred renderer) το καταπίνει με την ίδια επάρκεια όπως front to back. Deferred = καθυστερώ υπεραπλουστευμένα ας πούμε κατά ένα frame την επεξεργασία. Στο διάστημα αυτό μαζεύω ότι πληροφορίες μου χρειάζεται για το επόμενο καρέ. Το μειονέκτημα είναι πως αποθηκεύω και διαχειρίζομαι τις πληροφορίες αυτές και το προτέρημα ότι έχω όλες ή σχεδόν όλες τις πληροφορίες στην διάθεσή μου και μπορώ να κάνω διάφορες ταρζανιές. IMRs = immediate mode renderers επεξεργάζονται τα πάντα όπως τους έρχονται άμεσα (φυσικά και στις 2 περιπτώσεις δεν ισχύει πλέον σε όλες τις περιπτώσεις γιατί και ένας DR θα επεξεργαστεί δεδομένα άμεσα αν ζοριστεί όπως και ένας IMR θα "καθυστερήσει" δεδομένα αν είναι ζωτικό. To deferred shading/shadowing είναι κάτι ανάλογο στα σημερινά παιχνίδια. Α unshaded pass followed immediately by a shaded pass.). Πληροφορίες για την επάρκεια του back to front στις σημερινές GPU δίνουν τα διάφορα HSR (hidden surface removal) benchmarks. Εκεί θα δεις ότι χάνουν τόνους επιδόσεων με back to front έναντι του front to back.
Ailuros Δημοσ. 13 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2008 http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=194598 Ailoure ποια η γνώμη σου γι'αυτό,όπως και για την πιθανότητα η Nvidia να ετοιμάζει κιόλας το GT300? Back on topic: Το Gt200b θα κυκλοφορήσει με απόσταση ανάπνοης μετά το R700 και δεν θέλω να συζητήσω ακόμα προιόντα του 2009 που χρειάζονται πρωτόκολλα παρασκευής που είναι εκτός λογικής γκάμας για το 2008. If you dig me
Ailuros Δημοσ. 13 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2008 Ailuros επιδη σίγουρα και τον περισσότερο κόσμο των ενδιαφέρει το πρακτικό κομμάτι, σου είναι εύκολο να κάνεις μια μικρή ανάλυση σχετικά με το νέο demo τις ΑΤΙ? φυσικά αναφέρομαι στο περιβόητο videaki τις ruby που μας άφησε με ανοικτό το στόμα. θα ήταν ενδιαφέρον να ξέρουμε πως κατάφεραν τέτοιο πραμα σε dx9 και μάλιστα με 60 frame σε μια 4780 (έστω και σε δυο!) όπως ακούστηκε. εκτος και αν δεν ειναι full dynamic! τελικά ήταν ray tracing? όλα αυτά τα έκανε το tesselation? γιατί δεν είναι εύκολο να το δούμε σε games σύντομα αφού έγινε η αρχή? και....αυτο το Cinema 2.0 της ΑΤΙ θα εχει καμια πρακτικη εφαρμογη περαν των demo? (!) ευχαριστώ προκαταβολικά σε ότι από τα παραπάνω απαντήσεις νομίζω θα έχει ενδιαφέρον Δεν μπορεί να μην υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες στο δίκτυο για το τι χρησιμοποιήθηκε στο εν λόγω demo. Γενικώς ασχολούμαι σπάνια με techdemos, εκτός του να τα δω μια φορά αν πέσουν στα χέρια μου. ΄Ισως να έχει tesselation ίσως και όχι, υπάρχουν ωστόσο με σιγουριά techdemos της ΑΤΙ με tesselation, αλλά δεν θυμάμαι να είναι διαθέσιμα. ΄Ενα δείξανε με ένα κεφάλι μόνο όταν παρουσιάσανε την R600. Oι Radeon (>R600) έχουν την δυνατότητα να επεξεργάζονται 1 Tri/clock. Aν βάλεις και tesselation χτυπάς άνετα περίπου 25% παραπάνω και θεωρητικά μέγιστα της τάξης του 1Β Tris/clock δεν θα μου έκαναν καν εντύπωση. Αμφιβάλλω κατ'αρχήν ότι οποιοδήποτε techdemo για σημερινές GPU χρησιμοποιεί D3D-οτιδήποτε για την δημιουργία του. Ειδικά αν μιλάμε για tesselation που θεωρητικά θα χρειαζόταν κάτι σε D3D11. Κάποιο πιό ευέλικτο ΑΡΙ μάλλον. Το πρόβλημα των G80/G92/GT200 είναι ότι ανάλογα με την περίπτωση μπορεί να δώσουν 1 Tri/clock ή και 1 Τri/2 clocks. Υποθέτω ότι ο μέσος όρος είναι κάπου ενδιάμεσα. Δεν ασχολήθηκαν ιδιαίτερα με το triangle setup σε αυτή την γενιά, αλλά θα έλεγα ότι για το D3D11 δεν θα γλυτώσουν σοβαρές αλλαγές. Τέλος και ελπίζω τέρμα με το OT του tesselation: συχνά πυκνά οι περισσότεροι νομίζουν ότι πρόκειται για ανεξάρτητη μονάδα/μονάδες. Πρόκειται απλά για επιπλέον δυνατότητες στα ίδια τα ALUs και φυσικά ένα παχύ triangle setup και οτιδήποτε άλλο σχετικό χρειάζεται σε ένα chip. Υπεραπλουστευμένα αντί να έχουμε όπως στο SM4.x pixel/vertex/geometry shading μόνο, φαντάσου ότι για SM5.0<->D3D11 θα έχουμε άλλα 2 shading stages
tmjuju Δημοσ. 14 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2008 http://www.overclockers.co.uk/showproduct.php?prodid=GX-144-LT&groupid=701&catid=56&subcat=1176&name=Leadtek%20GeForce%20GTX%20280%20Extreme%201024MB%20GDDR3%20TV-Out/Dual%20DVI%20(PCI-Express)%20-%20Retail Leadtek GeForce GTX 280 Extreme 1024MB GDDR3 TV-Out/Dual DVI (PCI-Express) - Retail - Bus Type: PCI Express 2.0 (Backwards compatible with PCI Express) - Memory: 1GB (1024MB) GDDR3 - Core Clock: 738MHz - Shader Clock: 1666MHz - Memory Data Rate: 2520MHz - Processor Cores: 240 - Shader Model: 4.0 - Texture Fill Rate: 49.2 Billion/sec. - Memory Interface: 512-bit - Memory Bandwidth: 151.7GB/sec. - API Support: Microsoft DirectX 10 and lower, OpenGL 2.1 and lower for Microsoft Windows - Display Connectors: 2 Dual-Link DVI-I, HDTV + TV Out - RAMDACs: Dual 400MHz - HDCP Capable - HDMI Capable - 2-Way & 3-Way NVIDIA SLi Support - Card Dimensions: 266.7mm x 95.3mm x 38.1mm - Warranty: 2 Year χχχχμμμμμμμμ.... 55 ?
MixalisX Δημοσ. 14 Ιουλίου 2008 Μέλος Δημοσ. 14 Ιουλίου 2008 Last week, Nvidia has decided to drop Geforce GTX 280 prices to ?399 and it looks like this week the same card is selling for ?351. This makes this card quite attractive but at the same time it shows that Nvidia has dropped its prices by a lot. Asus Geforce GTX 280 was fist time listed for ?497.63 on the June 16th and today July 14th it dropped to ?351.89 which is more than a 40 percent price drop in less than four weeks. The way the prices are going, ATIʼs Radeon HD 4870 X2 should maximally cost ?399 if ATI wants to have any selling chances as this dual card might end up faster than GTX 280 but we donʼt think it will be a lot faster. When it comes to Nvidia, this price drop proves a few things. First is that Nvidia underestimated ATI and therefore has to drop the prices to match ATIʼs product, second is that Nvidia makes a lot of money of their card anyway so dropping them to a more affordable prices will still let them earn some money, but it will hurt their average selling prices. Overall if you were early bird who got the Geforce GTX 280 a month ago, we believe you are not feeling so happy about it. http://www.fudzilla.com/index.php?option=com_content&task=view&id=8415&Itemid=1 και πέφτει και πέφτει και πέφτει....)
Super Moderators Thresh Δημοσ. 14 Ιουλίου 2008 Super Moderators Δημοσ. 14 Ιουλίου 2008 κάτι μου λέει ότι θα σταματήσει στα 300 euro tmjuju δεν νομίζω να είναι 55nm
Ailuros Δημοσ. 14 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2008 ΄Οχι δεν είναι GT200b@55nm. Υπερχρονισμένη GT200 με την εγγύηση του κατασκευαστή είναι απλά.
littlelouievegos Δημοσ. 14 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2008 Ακριβως το δα την προηγουμενη εβδομαδα ποσταρισμενο σε ενα site ..Aν και μου προξενουν εντυπωση τα clocks που ειναι πολυ ανεβασμενα για stock HSF ..
Super Moderators Thresh Δημοσ. 14 Ιουλίου 2008 Super Moderators Δημοσ. 14 Ιουλίου 2008 δεν νομίζω ότι είναι stock cooler...απλά έχουν βάλει άλλη photo στο site...
Ailuros Δημοσ. 14 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2008 Ο συντελεστής μεταξύ ALU - TMU domain είναι πάλι στα ~2.1x. Θέλω να πιστεύω (και όχι δεν γνωρίζω τίποτα σίγουρο) ότι στο GT200b θα επιστρέψει ο συσχετισμός στα 2.5x του G92.
pappous_soulis Δημοσ. 14 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2008 χχχχμμμμμμμμ.... 55 ? http://www.hwbox.gr/showthread.php?t=1806 Πιστεύω είναι αυτό που λέει ο billpeppas στο παραπάνω λινκ. Αυξημένη τάση και παραπάνω στροφές στο cooler.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.