Ailuros Δημοσ. 10 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2008 τσάμπα χαρίκαμε λοιπόν.... Τι το θέλουμε και το συζητάμε το θέμα τότε? Ας βγάλουν μερικούς καλούς τίτλους να τρέχουν σωστά στις σημερινές μας κατρούλες και όταν εμφανιστεί raytracing ξυπνήστε με... Μια στάση εδώ....χάρηκες για το ray tracing για ποιό λόγο ακριβώς; Καθαρόαιμο ray tracing έχει περισσότερα μειονεκτήματα από προτερήματα έναντι του rasterization. Η Pixar στο Cars χρησιμοποίησαν κάτα κόρο rasterization και μόνο για μερικές αντανακλάσεις στα αυτοκίνητα λίγο ray tracing. Λες να μην είχαν λόγο ή να μην έχουν τεράστια computing clusters να τρέξουν ότι γουστάρουν σε offline rendering; Το ray tracing θα έχει μόνο μέλλον σαν συμπλήρωμα στο rasterization και ουχί σαν εναλλακτική μέθοδο. Το Larabee θα μπορεί να τρέχει και τα δύο, και μια και μιλάμε για το μουφο-μάρκετινγκ της Intel η ίδια η εταιρία έχει μιλήσει και για ray tracing στα UMPCs. Στα UMPCs της Ιntel (βλέπε ΑΤΟΜ) χρησιμοποιούν PowerVR SGX της Ιmagination Technologies.
MixalisX Δημοσ. 10 Ιουλίου 2008 Μέλος Δημοσ. 10 Ιουλίου 2008 Κάποτε ήταν να μπει programmable tesselation unit στο D3D10. Αφαιρέθηκε γιατί σκούζανε οι περισσότεροι IHV ότι δεν χωράει και μπαίνει πλέον με ένα επιπλέον shading stage στο D3D11. Oι μοναδικές εταιρίες που έχουν δυνατότητες programmable tesselation στις αρχιτεκτονικές τους είναι η ΑΤΙ & η PowerVR, αλλά χωρίς υποστήριξη ΑΡΙ πήγε μάλλον στράφι. Ωστόσο είναι πολυπλοκότερο να είχαν αφαιρεθεί οι επιπλέον δυνατότητες παρά να της άφηναν οπότε και τις άφησαν. Το επόμενο είναι programmable ROPs (render outputs or render back ends) που ίσως σημαίνει την σταδιακή ή ολοκληρωτική απορρόφηση των ROPs από τα ALUs. Tέλος και πάντα μεταξύ άλλων ίσως δούμε order independent transparency για το οποίο αν μπήκε τελικά και είναι υποχρεωτικό μόνο η PowerVR έχει λόγο να χαίρεται για ευνόητους λόγους. Είναι προτέρημα μόνο για τους deferred renderers και υπήρχε ήδη στο πανάρχαιο Dreamcast. α ρε Ailure κάθε φορα για να σε καταλάβουμε πρέπει να έχουμε και ένα tab ανοιχτο με το wikipedia. Ασε που δεν καταλαβαινω τι ακριβως προσπαθεις να πεις που εχει σχέση με την gt200. Σορρυ φίλε μου η νοημοσύνη σου είναι προφανώς σε υψηλότερα επίπεδα απο την δικιά μου αλλα προσπάθησε να γίνεις λίγο απλότερος για να σε πιάνουμε περισσότεροι, και να μην καταντήσεις και εσυ να σε κράζουμε οπως τον δυσνόητο online-insomnia-μεταφραστή κολιτό σου.
Ailuros Δημοσ. 10 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2008 α ρε Ailure κάθε φορα για να σε καταλάβουμε πρέπει να έχουμε και ένα tab ανοιχτο με το wikipedia. Από την άλλη μου θες και ray tracing τρομάρα σου LOL Για τεχνολογία υποτίθεται μιλάμε και αν πραγματικά θέλεις να καταλάβεις τι σημαίνει η κάθε μπαρμπουτσαλιά ή όντως ανοίγεις wikipedia ή απλά ρωτάς. To D3D10 πριν καθοριστεί στην τελική του μορφή εδώ: http://www.beyond3d.com/content/articles/14/ Πιο συγκεκριμένα για topology/tesselation εδώ: http://www.beyond3d.com/content/articles/14/4 Και κάτι άλλο που δεν μπήκε στο D3D10 είναι: http://www.beyond3d.com/content/articles/14/6 Ασε που δεν καταλαβαινω τι ακριβως προσπαθεις να πεις που εχει σχέση με την gt200. Τι σχέση θα μπορούσε να έχει το D3D11 με την GT200 ακριβώς, η οποία ως γνωστόν είναι D3D10 compliant GPU; Σορρυ φίλε μου η νοημοσύνη σου είναι προφανώς σε υψηλότερα επίπεδα απο την δικιά μου αλλα προσπάθησε να γίνεις λίγο απλότερος για να σε πιάνουμε περισσότεροι, και να μην καταντήσεις και εσυ να σε κράζουμε οπως τον δυσνόητο online-insomnia-μεταφραστή κολιτό σου. Ξέρεις λένε ότι το να έχεις απαίτηση να σε καταλαβαίνουν πάντα όλοι οι άλλοι είναι μια μορφή υπεροψίας. Και όχι δεν την έχω την απαίτηση αυτή και ούτε υπερόπτης είναι. Εφόσον μπαίνεις λοιπόν στον κόπο να διαβάσεις αυτά που γράφω ή ρωτάς να σου απαντήσω μέχρι του σημείου που μπορώ ή το αφήνεις εκεί. Θα πρέπει να βρεις έναν πάρα πολύ καλό λόγο για να με κράξεις όπως λες και αυτός δεν βλέπω να υφίσταται. Το μόνο που θα απαιτήσω είναι να είσαι τουλάχιστον τόσο δημοκράτης όσο και εγώ και αυτό συμπεριλαμβάνει ελευθερία έκφρασης μέσα στα επιτρεπτά όρια.
activex Δημοσ. 10 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2008 Ailuros επιδη σίγουρα και τον περισσότερο κόσμο των ενδιαφέρει το πρακτικό κομμάτι, σου είναι εύκολο να κάνεις μια μικρή ανάλυση σχετικά με το νέο demo τις ΑΤΙ? φυσικά αναφέρομαι στο περιβόητο videaki τις ruby που μας άφησε με ανοικτό το στόμα. θα ήταν ενδιαφέρον να ξέρουμε πως κατάφεραν τέτοιο πραμα σε dx9 και μάλιστα με 60 frame σε μια 4780 (έστω και σε δυο!) όπως ακούστηκε. εκτος και αν δεν ειναι full dynamic! τελικά ήταν ray tracing? όλα αυτά τα έκανε το tesselation? γιατί δεν είναι εύκολο να το δούμε σε games σύντομα αφού έγινε η αρχή? και....αυτο το Cinema 2.0 της ΑΤΙ θα εχει καμια πρακτικη εφαρμογη περαν των demo? (!) ευχαριστώ προκαταβολικά σε ότι από τα παραπάνω απαντήσεις νομίζω θα έχει ενδιαφέρον
Super Moderators Thresh Δημοσ. 10 Ιουλίου 2008 Super Moderators Δημοσ. 10 Ιουλίου 2008 για το demo της ΑΤΙ θa κάνει ανάλυση στο topic του GT200?
littlelouievegos Δημοσ. 10 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2008 Κάποτε ήταν να μπει programmable tesselation unit στο D3D10. Αφαιρέθηκε γιατί σκούζανε οι περισσότεροι IHV ότι δεν χωράει και μπαίνει πλέον με ένα επιπλέον shading stage στο D3D11. Τωρα φτανουμε καπου την συζητηση σε "λογικα και ρεαλιστικα" πλαισια που μπορουν να εχουν εφαρμογη στο αμεσο μελλον με πολυ ενδιαφεροντα χαρακτηριστικα.... Ειναι σιγουρο πλεον οτι δεν θα ειναι μεσα στα features του D3D11; Αυτο ειναι ασχημο νεο θυμαμαι που σε ρωταγα καιρο πριν κατα την αφιξη του D3D10 και μου λεγες οτι ποτε δεν ηταν στα σχεδια για το D3D10 αλλα για το D3D11..Τι αλλαξε; Tέλος και πάντα μεταξύ άλλων ίσως δούμε order independent transparency για το οποίο αν μπήκε τελικά και είναι υποχρεωτικό μόνο η PowerVR έχει λόγο να χαίρεται για ευνόητους λόγους. Είναι προτέρημα μόνο για τους deferred renderers και υπήρχε ήδη στο πανάρχαιο Dreamcast.Ellaborate plz..Κατι θυμαμαι ειχε η Nvidia στο site της αλλα το εχει βγαλει απο οτι φαινεται..
activex Δημοσ. 10 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2008 ρε ThReSh εδω πιασαμε τα dx11 και το tesselation με το ray trace του μελοντος! το πρακτικο κομματι της ΑΤΙ θα μας χαλασει που ειναι και επι του παροντος? που εχει και ενδιαφερον οπως φενεται...
Super Moderators Thresh Δημοσ. 11 Ιουλίου 2008 Super Moderators Δημοσ. 11 Ιουλίου 2008 πιάσαμε dx11 γιατί postαρα πως η Nvidia θα πάει κατευθείαν σε αυτό και όχι σε dx10.1... υπάρχουν και topics της ATI για το θέμα που ζήτησες
FarCry Δημοσ. 11 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2008 Σορρυ φίλε μου η νοημοσύνη σου είναι προφανώς σε υψηλότερα επίπεδα απο την δικιά μου IQ!=knowledge Ellaborate plz.. elaborate
John-lamia Δημοσ. 11 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2008 α ρε Ailure κάθε φορα για να σε καταλάβουμε πρέπει να έχουμε και ένα tab ανοιχτο με το wikipedia. Ασε που δεν καταλαβαινω τι ακριβως προσπαθεις να πεις που εχει σχέση με την gt200. Σορρυ φίλε μου η νοημοσύνη σου είναι προφανώς σε υψηλότερα επίπεδα απο την δικιά μου αλλα προσπάθησε να γίνεις λίγο απλότερος για να σε πιάνουμε περισσότεροι, και να μην καταντήσεις και εσυ να σε κράζουμε οπως τον δυσνόητο online-insomnia-μεταφραστή κολιτό σου. ευτιχος δεν ξεκινισε να λει για το πως δουλευουν τα τρατζιστορ.... για την λειτουργία του JFET... για τις πυλες NAD και NOD... η για την χημεια κατασκευης chip του gt200 ( πχ καπως ετσι: http://www.infogenesis.gr/modules.php?name=News&new_topic=7 ) τα βασικα δλδ....
Super Moderators Thresh Δημοσ. 11 Ιουλίου 2008 Super Moderators Δημοσ. 11 Ιουλίου 2008 ευτιχος δεν ξεκινισε να λει για το πως δουλευουν τα τρατζιστορ.... τρατζίστορ? σαν την μπριτζόλα, την βετζίνα και τον ταρτζάν?!
Age4Greeks Δημοσ. 11 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2008 http://www.steel.gr/eshop/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=104504&category_id=158&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=1 280 GTX με 410Ε!!! (ποσο λυπαμαι αυτους που ήδη δωσανε 520+) Μηπως στο steel.gr ξερουν κατι για την 2Χ4870?
John-lamia Δημοσ. 11 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2008 350-380Ε αλιως δεν λεει με τπτ να την παρεις την 280gtx.... 4870χ2???? καλη δε λεω αλλα οσοι πηραν 3870χ2 κ αντιμετοπισαν τα προβληματα περι δυπλης gpu, δεν θα θελουν να την δουν καθολου την SPARTAN....
littlelouievegos Δημοσ. 11 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2008 elaborate Thresh κοντευεις να καταντησεις το χεις καταλαβει ετσι; Και εσυ για ενα L κανεις ετσι; Kαι δεν ειναι καν παχυ λ σαλονικιωτικο..
Super Moderators Thresh Δημοσ. 11 Ιουλίου 2008 Super Moderators Δημοσ. 11 Ιουλίου 2008 θέλει δουλειά πολύ για το 1ο
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.