aGka8l Δημοσ. 20 Μαΐου 2008 Δημοσ. 20 Μαΐου 2008 Πάω στoίχημα ότι τέτοια ώρα ήδη θα έχουν αρχίσει να ξυπνάνε μερικοί "καμένοι" για την τελευταία επανάληψη.. Ευτυχώς δεν χρειάστηκε να το κάνω εκτός από τα μαθηματικά κατεύθυνσης που τα έβλεπα εφιάλτες ότι έλυνα ασκήσεις 1 βδομάδα μετά το τέλος των πανελληνίων Καλή επιτυχία και από μένα... δεν νομιζω!!! μονο οσοι δεν διαβασαν τπτ ολοκληρη την χρονια και τωρα τελευτεα μερα τους εποιασε το μαραζι:cry:
karabouzouk... Δημοσ. 20 Μαΐου 2008 Δημοσ. 20 Μαΐου 2008 Εγώ πάντως πέρισι ξενύχτησα αρκετά.... Όσο πέρναγαν τα μαθήματα και πιο πολύ..μέχρι 4.30 το πρωί έφτασα...αλλά δεν ξέρω αν και κατα πολύ περασμένη η ώρα την επόμενη το πρωί τα θυμώνουν αυτα που διάβαζα.... Το φετινό θέμα έκθεσης πιο ευκολο το βλέπω απο το περσινό..! Νομίζω ήταν πιο πολύ μέσα σε αυτά τα SOS ας πούμε.... Διαβάστε και θα δείτε πόσο ωραία είναι του χρόνου να βλέπετε τις πανελλήνιες απ έξω.... Επίσης συμφωνώ με DarkOrion για τους καφέδες έξω από τα αμφιθέατρα και το θάψιμο των καθηγητών....Πρώτα αφίνουμε τους καφέδες πάμε στα μαθήματα και μετά το εξάμηνο κρίνουμε τον καθηγητή....όχι ούτε καν ξέρουμε ποιος κάνει το μάθημα και λέμε μα δεν παω γιατι δεν καταλαβαίνω τίποτα.... Έτσι το μόνο σίγουρο είναι το ότι δεν θα καταλαβείς μέχρι το 11ο εξάμηνο+ και τότε θα βαρεθείς και θα πας και στο μάθημα.... !!! ΤΕΙ Λάρισας Πληροφορική.... Jerryg799 ακούω γνώμη....
tomasss Δημοσ. 20 Μαΐου 2008 Δημοσ. 20 Μαΐου 2008 Το εκπαιδευτικο μας συστημα δεν ειναι και απο τα καλυτερα στην Ευρωπη.Αλλα αυτη η καραμελιτσα οτι φταει το συστημα που ειναι ασχετα τα παιδια πρεπει να παψει.Και σαφως εχουν μειωμενη νοημοσυνη οταν 3η λυκειου θετικη κατευθυνση δεν ξερουν να κανουν διαιρεση ή μαθητρια δεν ελυσε ασκηση γιατι ειχε λεξεις αγνωστες το προβλημα.Ξερεις ποια ηταν αυτη η λεξη;Η λεξη δαπεδο δεν ηξερε τι σημαινει δαπεδο.Οταν στον αλλο εκφωνεις ασκηση "f(x)+g(x0" kαι γραφει "f(x) συν g(x|)" του φταει το συστημα;Οταν γραφει την λεξη "πεζος" ετσι "πεζως" του φταει το συστημα.Στην Ελλαδα παντοτε μας φταινε οι αλλοι ποτε εμεις. Δεν αναφέρομαι σε τέτοια χοντρά λάθη, αλλά στις ατελείωτες θεωρείες, αξιώματα, αποδείξεις,όταν τα μαθαίνεις σε σύντομο χρονικό διάστημα πώς να τα αφομοιώσεις? Να μην αναφερθώ στους 200 τύπους μαθηματικών ή φυσικής. Και όταν μπήκα στο πανεπιστήμιο, στις εξετάσεις μου έδιναν τυπολόγιο, για να επιλέξω μόνο τον κατάλληλο τύπο. Οταν έδινα εξετάσεις είχα 10 μαθήματα 9 + Αρχές Οικονομικής Θεωρείας. Ήμουν στην θεωρητική κατεύθυνση. Έπρεπε να κομματιάσω την σκέψη μου στα 10 μαθήματα. Δεν θα ξεχάσω όμως ότι έδωσα εξετάσεις πανελλήνιες και στην β' τάξη του Λυκείου. Να σας θυμίσω την ατελείωτη φυσική με ηλεκτρομαγνητισμό, τύπους, θεωρείες , αποδείξεις και, και, και...Και βάλε Αρχαία, Λατινικά, Ιστορία,Φιλοσοφία, έκθεση , Μαθηματικά, βιολογία....:eek: Ας δεχτούμε ότι ήμουν κουφιοκέφαλος της θεωρητικής, τί τα χρειαζόμουν όλα αυτά? Ας δεχτούμε ότι ήταν στα πλαίσια μιας γενικότερης μόρφωσης, γιατί κανόνησαν το 30% της βαθμολογίας των εξετάσεων της β΄ τάξης να επηρεάζει την βαθμολογία της γ΄τάξης?
Daimon Δημοσ. 20 Μαΐου 2008 Δημοσ. 20 Μαΐου 2008 άμα κρίνουμε από τα Ελληνικά ... γιατί παριστάνεται τους βλάκες?
Chrisxxx Δημοσ. 20 Μαΐου 2008 Δημοσ. 20 Μαΐου 2008 Το θεμα δεν ειναι να βαζουν ευκολα ή δυσκολα θεματα αλλα να γραφεις καλυτερα απο τους αλλους για να περασεις εκει που θελεις. Ποτε δεν καταλαβα τον πανικο με το αν ειναι ευκολα ή δυσκολα τα θεματα οπως και το οτι οι γονεις κυριως περιμεναν με ευκολα θεματα να μην ανεβουν οι βασεις...
pappous_soulis Δημοσ. 20 Μαΐου 2008 Δημοσ. 20 Μαΐου 2008 Κάντε το σταυρό σας μην βάλουν και φέτος εύκολα και πάνε οι βάσεις στο ταβάνι. Πάει η έκθεση!!
red7genius Δημοσ. 20 Μαΐου 2008 Δημοσ. 20 Μαΐου 2008 Κάντε το σταυρό σας μην βάλουν και φέτος εύκολα και πάνε οι βάσεις στο ταβάνι. Με το που πηρα τα θεματα στα χερια μου και τα ειδα, αυτη ηταν η πρωτη μου σκεψη...
Daimon Δημοσ. 20 Μαΐου 2008 Δημοσ. 20 Μαΐου 2008 παριστάνετε http://speech.ilsp.gr/greeklish/greeklishdemo.asp
Rising1980 Δημοσ. 20 Μαΐου 2008 Δημοσ. 20 Μαΐου 2008 Καλή επιτυχία σε όσους δίνουν πανελλήνιες. Κι αν δεν περάσετε δεν χάθηκε και ο κόσμος.
BadBoy Δημοσ. 20 Μαΐου 2008 Δημοσ. 20 Μαΐου 2008 http://speech.ilsp.gr/greeklish/greeklishdemo.asp Την έκθεση στα greeklish την έγραψες;
21century Δημοσ. 20 Μαΐου 2008 Δημοσ. 20 Μαΐου 2008 Διαχρονικό θέμα με πολλές προκετάσεις και είχε διαδαχτέι από ότι έμαθα στα φροντιστήρια..
DarkOrion Δημοσ. 20 Μαΐου 2008 Δημοσ. 20 Μαΐου 2008 Δεν αναφέρομαι σε τέτοια χοντρά λάθη, αλλά στις ατελείωτες θεωρείες, αξιώματα, αποδείξεις,όταν τα μαθαίνεις σε σύντομο χρονικό διάστημα πώς να τα αφομοιώσεις?Να μην αναφερθώ στους 200 τύπους μαθηματικών ή φυσικής. Και όταν μπήκα στο πανεπιστήμιο, στις εξετάσεις μου έδιναν τυπολόγιο, για να επιλέξω μόνο τον κατάλληλο τύπο. Οταν έδινα εξετάσεις είχα 10 μαθήματα 9 + Αρχές Οικονομικής Θεωρείας. Ήμουν στην θεωρητική κατεύθυνση. Έπρεπε να κομματιάσω την σκέψη μου στα 10 μαθήματα. Δεν θα ξεχάσω όμως ότι έδωσα εξετάσεις πανελλήνιες και στην β' τάξη του Λυκείου. Να σας θυμίσω την ατελείωτη φυσική με ηλεκτρομαγνητισμό, τύπους, θεωρείες , αποδείξεις και, και, και...Και βάλε Αρχαία, Λατινικά, Ιστορία,Φιλοσοφία, έκθεση , Μαθηματικά, βιολογία.... Ας δεχτούμε ότι ήμουν κουφιοκέφαλος της θεωρητικής, τί τα χρειαζόμουν όλα αυτά? Ας δεχτούμε ότι ήταν στα πλαίσια μιας γενικότερης μόρφωσης, γιατί κανόνησαν το 30% της βαθμολογίας των εξετάσεων της β΄ τάξης να επηρεάζει την βαθμολογία της γ΄τάξης? Φίλε, έχεις δίκιο, γι αυτό και βλέπεις από τα 13 μαθήματα πέσαμε στα 9, μετά στα 6. Σαν τις δέσμες θα καταλήξει. Όπως και να έχει, το σύστημα είναι το ίδιο για όλους που εξετάζονται κάθε χρονιά. Και η μείωση των μαθημάτων, έχει σαν επακόλουθο την άυξηση της δυσκολίας. Παλιά, υπήρχε μια εποχή που έμπαινες ΕΜΠ με 13-14, και αυτό γιατί κανένας δεν πήγαινε πάνω από αυτό, το ίδιο και νομική, ιατρική κλπ. Τότε όμως η παιδεία ήταν σοβαρή και όχι αυτό το μπουρδέλο που έχει καταντήσει σήμερα. Το σχολείο ήταν ανεξάρτητο και δεν απαξιώνονταν τα μαθήματα όπως τώρα στα πλαίσια της λογικής οτι ρε φίλε, δίνω 6 πανελλήνιες, αυτό θα κάθομαι να διαβάζω τώρα? Και σου έδινε γενικές γνώσεις, όχι όπως τώρα, που το σχολείο είναι ένα συμπλήρωμα του φροντιστηρίου. Και κατόπιν, έμπαινες στο πανεπιστήμιο και έπρεπε να ασχοληθείς σοβαρά με τις σπουδές σου. Όχι δεν γουστάρω να ξυπνήσω το πρωί, όχι δεν γουστάρω να το δώσω αυτό το μάθημα, άστο του χρόνου και τέτοια. Με ένα μάθημα κομένο, άντε 2 πήγαινε ξανά όλο το έτος από την αρχή. Δεν λέω, και αυτό πίεση ήταν, αλλά έιναι η κατάσταση τώρα καλύτερη? Πάλι για καταλήψεις πάει το ζήτημα, χαμένα μαθήματα και χαμένη εξεταστική.. Και όλα αυτά στα πλαίσια της διεκδίκησης δωρεάν παιδείας. Δηλαδή, για να το καταλάβουμε καλά, χάνουμε την παιδεία που μας προσφέρουν, για να διεκδικήσουμε παιδεία... Κάπου δεν καταλαβαίνω κάτι... Επειδή ξέφυγα λιγάκι, για να σου απαντήσω, δεν φταίει το σύστημα για τα σκατά που έχουμε οδηγήσει την κατάσταση. Φταίμε εμείς οι ίδιοι και το φταίξιμο πάντα το ρίχνουμε στους άλλους (και πιο εύκολα από όλα σε μια γενική και αόριστη έννοια που λέμε σύστημα...) Δεν λέω οτι δεν φταίνε και οι άλλοι, αλλά και εμείς, δεν κάνουμε τίποτα γι αυτό. Όσο για τους άπειρους τύπους και τον ελάχιστο χρόνο αφομοίωσης, δεν έχεις και άδικο, αλλά μην ξεχνάς ότι όλοι κάποια στιγμή στην ζωή τους τα περνάνε αυτά. Και οι γονείς μας τα περάσανε αυτά και δεν πάθανε τίποτα. Κάθε πράγμα έχει τον σκοπό του. Το συγκεκριμένο πιστεύω οτι γίνεται για να σε αναγκάσει να μάθεις κάποια βασικά πραγματα απ' έξω, και όσα συγκρατήσεις ρε παιδί μου, δεν χάθηκε και ο κόσμος...
Daimon Δημοσ. 20 Μαΐου 2008 Δημοσ. 20 Μαΐου 2008 Την έκθεση στα greeklish την έγραψες; όχι, και γνωρίζω πως κάνω πολλά ορθογραφικά λάθη, δεν χρεάζεται να μου το υπενθυμίζουν
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.