Προς το περιεχόμενο

ASUS P5K: Οπως πήρα το pc το επέστρεψα


jeanthira7

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα ή καλησπέρα παιδιά ό,τι ώρα διαβάζετε αυτό το μήνυμα...Χθες παρέλαβα από το plaisio ένα pc turbo-x QUAD, p5k, 2gb klp...Μην τα πολυλογώ εγκατέστησα windows κανονικά και αρκετά προγράμματα και την τρίτη φορά που προσπάθησα να ανοίξω το pc πολύ απλά δεν άνοιγε...Τα πήρα στο κρανίο και πήγα στο ΠΛΑΙΣΙΟ της Αγ. Παρασκευής να το εξετάσουν....Τους τα έπριξα να το δουν γρήγορα και μου λένε στο τηλέφωνο να περάσω μετά από 2 ώρες από τη στιγμή που το έδωσα για να το παραλάβω...Πάω, τους ρωτάω τι είχε το μηχάνημα και μου λένε "αστοχία υλικού", "προβληματική μητρική", την αλλάξαμε και είναι οκ το μηχάνημα.Ελα όμως που εγώ (κι εσείς στη θέση μου το ίδιο πιστεύω θα κάνατε) ήμουν δύσπιστος και ζήτησα καινούργιο μηχάνημα.Χθες ήταν η χειρότερή μου μέρα γιατί η επιλογή του pc έγινε με κριτήριο τις γνώμες όλων των παιδιών εδώ για τη μητρική και τελικά ή εγώ αποδείχθηκα καντέμης ή το plaisio πασάρει σαβούρα...Τι γνώμη σας παρακαλώ...

Κατά τη γνώμη σας έπραξα σωστά?

Σκέφτομαι να πάρω καλύτερη μητρική p5k premium wifi για να είμαι σίγουρος.Τα μηχανήματα έχουν 3ετή εγγύηση στο plaisio?Γιατί μου φαίνεται τώρα που άνοιξαν παρτίδες όλο εκεί θα γυρωφέρνω...

B)

Δημοσ.

Δεν είναι καλό να είσαι a priori δύσπιστος, θα μαλώνεις διαρκώς «με τα ρούχα σου» και θα αγχώνεσαι τσάμπα. Πήγες στο κατάστημα το προβληματικό hardware σου και στο αλλάξανε με καινούργιο που δουλεύει. Τί παραπάνω θα έπρεπε να κάνουν για να είσαι ικανοποιημένος... ;

Δημοσ.

Φίλε καλημέρα. Καταλαβαίνω ότι είναι μια δυσάρεστη για σένα εμπειρία απλά με τα ηλεκτρονικά και δη των υπολογιστών συμβαίνουν αυτά, αστοχία υλικού, ασυμβατότητες και άλλα διάφορα. Προτού διαβάσεις παρακάτω θέλω να σου πω ότι ούτε στο Πλαίσιο δουλεύω, ούτε μετοχές έχω, ούτε τίποτα με το κατάστημα απλά θα σου απαντήσω βάσει εμπειρίας. Κατά βάση δεν μπορείς να κατηγορήσεις το Πλαίσιο ότι πουλάει σαβούρα επειδή συνέβη αυτό. Αυτό που μπορείς να τους κατηγορήσεις κατά κάποιο τρόπο, είναι το πως και δεν έλεγξαν τον υπολογιστή προτού τον παραδώσουν σε σένα, αν και μου φαίνεται πολύ περίεργο να μην το έκαναν. Ίσως ήταν παράβλεψη του τεχνικού που τον συνέθεσε, ίσως τεμπελιά, ίσως ατυχία. Τουλάχιστον το Πλαίσιο έχει την πολυτέλεια να σου συνθέσει άλλο μηχάνημα κατόπιν απαίτησής σου (με άλλο Hardware αν θες) και άμεσα. Δεν θα ήθελες να σου συνέβαινε με άλλο κατάστημα αυτό πίστεψέ με. Είναι γνωστό τοις πάσι το RMA που προσφέρει το Πλαίσιο και γενικά η πολιτική τους με το ελαττωματικό hardware. Ειδικά με τα turbox επειδή τυχαίνει να έχω γνωστό που είχε και του έπαθε ζημία (από εξωτερικό παράγοντα), αν δεν τον ανοίξεις εσύ (δεν βάλεις χέρι μέσα) στα 3 χρόνια αυτά, στον αντικαθιστούν και ολόκληρο εν ανάγκη αν πάθει κάτι.

Όσο αφορά την P5K πίστεψε με ακόμα και η vanilla έκδοση που έχεις, είναι παρα πολυ αξιόλογο mobo και πάρα πολλοί χρήστες τις δουλεύουν ζορισμένες 24/7. Και εγώ έχω μια και φίλοι μου, σε υπερχρονισμένα συστήματα, με phase change, με water cooling, με δοκιμές με ξηρό πάγο κ.ο.κ χωρίς κανένα πρόβλημα. Εσένα απλά έτυχε, σε όλους τυχαίνει αργά η γρήγορα. Εφόσον μπήκες στον χώρο τον υπολογιστών θα σου συμβούν και σένα. Και DOA (Dead on Arrival) θα είναι, και θα κάψεις, και θα σου "μείνουν" και όλα τα καλά, απλά να χαίρεσαι που άνοιξες παρτίδες με το Πλαίσιο γιατί δεν θα μαρτυράς κάθε φορά που θα σου συμβαίνουν τέτοια. Αυτά από μένα.

 

ΥΓ. Το συγκεκριμένο Πλαίσιο της Αγ. Παρασκευής δεν έχει καλό service, σύν του οτι είναι 24ωρο service (ύστερα από 24 ώρες - αν και με τα ΤurboX είναι άλλη η πολιτική) και είναι μυστήριοι με τα RMA, άλλη φορά να πηγαίνεις αλλού.

Δημοσ.

Ευχαριστώ για τις συμβουλές σου, ΄το ξέρω όσον αφορά την εξυπηρέτηση του plaisiou γι'αυτό και άνοιξα παρτίδες μαζί του. Οσον αφορά τώρα το συγκεκριμένο πλαίσιο μένω Παλλήνη οπότε όπως καταλαβαίνεις δεν είχα και πολλές επιλογές.Η παραγγελία έγινε πάντως από το plaisio της Στουρνάρη. Οταν τους είπα θέλω ένα καινούργιο pc μου είπαν ότι θα με πάρουν από Δευτέρα να τους πω την παραγγελία.

Επειδή είχα πει σκληρό 500άρη εσωτερικό και είδα ότι πουλάν ένα seagate 500άρη εξωτερικό 99 ευρώ σκέφτομαι να τον πάρω.Εσείς τι λέτε?Επίσης για να μην έχω προβλήματα με τη μητρική σκέφτηκα την premium p5k wifi.Για να γλιτώσω τα 10 ευρώ πώς γίνεται να κάνω την συγκεκριμένη παραγγελία μέσω internet?

Δημοσ.

Sorry φίλε μου αλλά είσαι λίγο υπερβολικός...Εχω ένα peitum III 700άρη εδώ και 10 χρόνια και τον έχω σκυλιάσει στις εφαρμογές κλπ κλπ, δεν μου έχει συμβεί το παραμικρό και από την πρώτη μέρα που πήρα το μηχάνημα έχω πρόβλημα...Εσύ εάν έσκαγες ντούκου 7 κατοστάρικα άραγε πώς θα αντιδρούσες? Εάν μάλιστα σκέφτεσαι επίσης ότι μπορεί και να σου αποδώσουν και ευθύνες και στο τέλος να κλαις τα λεφτά σου? Τέλος πάντων τέλος καλό και μάλλον όλα καλά.Το πρόβλημα ήταν ότι περίμενα να τους πω επι τόπου το καινούργιο μηχάνημα που θέλω αλλά με παραπέμψαν για τη Δευτέρα οπότε πάει μακριά η βαλίτσα...

Υ.Γ. Το πρόβλημα δεν το βγάζω για να δυσφημίσω το Πλαίσιο...Εάν περίμεναν από τύπους σαν εμάς να δυσφιμιστούν θα το είχαν κλείσει προ πολλού το μαγαζί...Απλά μία ατυχής περίπτωση θεώρησα σκόπιμο να την βγάλω στο insomnia. Τίποτε άλλο...:lol:

Δημοσ.

Εχω εμπειρία από το plaisio φίλε μου και ξέρω από που αγόρασα το pc.Οπως επίσης γνωρίζω και τι μπ.... εξυπηρέτηση έχουν και τα άλλα καταστήματα.Δεν ήταν τυχαία η επιλογή μου.Αρα αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να μου κοπεί ο λόγος κιόλας. Η εμπειρία μου η χθεσινή ελπίζω να μην τύχει σε κανένα σας παιδιά...:cry:

Δημοσ.
Καλημέρα ή καλησπέρα παιδιά ό,τι ώρα διαβάζετε αυτό το μήνυμα...Χθες παρέλαβα από το plaisio ένα pc turbo-x QUAD, p5k, 2gb klp...Μην τα πολυλογώ εγκατέστησα windows κανονικά και αρκετά προγράμματα και την τρίτη φορά που προσπάθησα να ανοίξω το pc πολύ απλά δεν άνοιγε...Τα πήρα στο κρανίο και πήγα στο ΠΛΑΙΣΙΟ της Αγ. Παρασκευής να το εξετάσουν....Τους τα έπριξα να το δουν γρήγορα και μου λένε στο τηλέφωνο να περάσω μετά από 2 ώρες από τη στιγμή που το έδωσα για να το παραλάβω...Πάω, τους ρωτάω τι είχε το μηχάνημα και μου λένε "αστοχία υλικού", "προβληματική μητρική", την αλλάξαμε και είναι οκ το μηχάνημα.Ελα όμως που εγώ (κι εσείς στη θέση μου το ίδιο πιστεύω θα κάνατε) ήμουν δύσπιστος και ζήτησα καινούργιο μηχάνημα.Χθες ήταν η χειρότερή μου μέρα γιατί η επιλογή του pc έγινε με κριτήριο τις γνώμες όλων των παιδιών εδώ για τη μητρική και τελικά ή εγώ αποδείχθηκα καντέμης ή το plaisio πασάρει σαβούρα...Τι γνώμη σας παρακαλώ...

Κατά τη γνώμη σας έπραξα σωστά?

Σκέφτομαι να πάρω καλύτερη μητρική p5k premium wifi για να είμαι σίγουρος.Τα μηχανήματα έχουν 3ετή εγγύηση στο plaisio?Γιατί μου φαίνεται τώρα που άνοιξαν παρτίδες όλο εκεί θα γυρωφέρνω...

B)

 

με μια καμμενη μητρικη που ετυχε εσενα,αστοχια υλικου πεσ'το οπως θες,δεν μπορεις να κρινεις μια ολοκληρη εταιρια με χρονια και @@ρια στο χωρο του hardware,και δεν νομιζω να στεκει το "να παρω αλλο μοντελο μητρικης" και το "πλαισιο πασαρει σαβουρα".

το οτι σου ετυχε εσενα ενα περιστατικο,δεν σημαινει οτι πρεπει να γενικευεις τα πραγματα και να ποσταρεις οτι να'ναι.

 

ειναι σαν να βγαινω εγω και να λεω "για τον @ουτσο η saab,επειδη εκαψε μια πριν 4 χρονια ο πατερας μου.

Δημοσ.

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί εκλαμβάνετε λάθος αυτά που γράφω.Δεν ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ.ΤΟ ΤΟΝΙΖΩ ΑΥΤΟ.Εγώ κρίνω, γιατί εγώ αγοράζω, γιατί εγώ τα σκάω και μου έφυγε 1,5 μισθός.Και όπως λένε στο χωριό μου ο πελάτης έχει πάντα δίκιο κρίνω λοιπόν για τον εαυτό μου.Δεν κρίνω ούτε το plaisio γενικά ούτε κανέναν.Σας το λέω ξανά και ξανά επειδή βλέπω παρομοίου τύπου μηνύματα.

Ρε μάγκες δεν τα παίρνω από ανταγωνιστικά καταστήματα για να βγάλω βρώμα στην πιάτσα για κανέναν.Εάν δεν το καταλαβαίνει κάποιος ας έρθει μαζί μου την Τρίτη που θα πάω για το μηχάνημα...Ελεος πια...Μεγάλοι άνθρωποι είμαστε...Τι άλλο να πω.Να μην postarw καθόλου δηλαδή?

Δημοσ.

Εξαρτάται βέβαια και από τη σκοπιά το βλέπει κανείς το θέμα.Εάν κάποιος είναι guru με pc και του καιγονταί κλπ.. έχει δηλαδή εμπειρία sorry...Αλλά εμένα είναι το 2ο pc που αγοράζω και όπως καταλαβαίνετε ήταν κάποιο σοκ...Γενικά δεν έχω πάρε-δώσε με εταιρείες για αντικαταστάσεις-επισκευές και δεν γνώριζα τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις.Αυτό που με φοβίζει δεν είναι εάν θα μου βάλουν άλλο υλικό αλλά να μην κλαίω τα λεφτά μου και μου καταλογίζουν ευθύνες.Οπως όλοι σας φυσικά.

Δημοσ.

"Όσο αφορά την P5K πίστεψε με ακόμα και η vanilla έκδοση που έχεις, είναι παρα πολυ αξιόλογο mobo και πάρα πολλοί χρήστες τις δουλεύουν ζορισμένες 24/7."

 

Φίλε μου έτυχε, και εγώ πήρα καινούργιο PC σε κομμάτια και ο h.d ήταν

σκασμένος. Ασχολούμε με τον χώρο πολύ καιρό και έχω περάσει

γενιές pc και έχω πάθει χειρότερα απο αυτό . Για παράδειγμα έχω στήσει διάφορα μικρά Net Cafe και από asus-gigabyte ποτέ δεν είχα πρόβλημα, σου μιλάω για 20 έως 80 PC. Προβλήματα ωστόσο είχα

σε περιπτώσεις VGA (MSI) από τις 30 οι 12 ήταν σκάσμένες. (κακιά παρτίδα) που εγώ σαν Βασίλης μπορώ να δεχτώ μιας και ξέρω τις

διαδικασίες. Ξέρω ότι δεν είναι φτέξιμο του καταστήματος το να είναι

ένα εξάρτημα χαλασμένο απο κατασκευή αλλά είναι υποχρεωμένοι να με

βοηθήσουν για την αντικατάσταση.

 

Δε πρέπει να σαι pc guru για να κατανοείς φίλε μου τέτοιες περιπτώσεις

απτη στιγμή που ζείς σε πόλη το 2008.

Δημοσ.

Ρε φίλε Βouga το "ό,τι να ναι" νομίζω δεν χρειαζόταν να το πεις.Ο λαός λέει μην κρίνει για να μην κριθείς.Εγώ ξέρω ότι ο σκοπός που μιλάμε είναι για να βρίσκουμε λύσεις και όχι να καταφερόμαστε ο ένας εναντίον του άλλου.Εμένα δεν με ενδιαφέρει τι κάνει οποιαδήποτε εταιρία.Το προιόν με κάιει εμένα σαν καταναλωτή. Οταν ποστάρω λοιπόν κάτι δεν ποστάρω ό,τι να 'ναι όυτε έχω σχέση με το Φώσκολο.Το θέμα λοιπόν εάν απαντάς να προτείνεις λύση.Οχι να λες μα πώς "δεν μπορείς να κρίνεις τη X εταιρεία κλπ...". Οταν λοιπόν ξεκαθαρίζω την θέση μου και λέω ότι "σκοπός μου δεν είναι να παροτρύνω το forum να μην αγοράζει από την Χ εταιρία" αλλά να βρω λύση στο πρόβλημά μου, το θέμα το δίκο σου και των 2 άλλων παιδιών που postaran είναι ότι ανέφερα το BRAND NAME. Ωραία ρε παιδιά σβήστε το συγκεκριμένο θέμα να γράφω από εδώ και στο εξής: "Η Χ εταιρεία" να δω εάν θα εισπράξω υποστήριξη από κάποιον.

Δημοσ.
"Όσο αφορά την P5K πίστεψε με ακόμα και η vanilla έκδοση που έχεις, είναι παρα πολυ αξιόλογο mobo και πάρα πολλοί χρήστες τις δουλεύουν ζορισμένες 24/7."

 

Φίλε μου έτυχε, και εγώ πήρα καινούργιο PC σε κομμάτια και ο h.d ήταν

σκασμένος. Ασχολούμε με τον χώρο πολύ καιρό και έχω περάσει

γενιές pc και έχω πάθει χειρότερα απο αυτό . Για παράδειγμα έχω στήσει διάφορα μικρά Net Cafe και από asus-gigabyte ποτέ δεν είχα πρόβλημα, σου μιλάω για 20 έως 80 PC. Προβλήματα ωστόσο είχα

σε περιπτώσεις VGA (MSI) από τις 30 οι 12 ήταν σκάσμένες. (κακιά παρτίδα) που εγώ σαν Βασίλης μπορώ να δεχτώ μιας και ξέρω τις

διαδικασίες. Ξέρω ότι δεν είναι φτέξιμο του καταστήματος το να είναι

ένα εξάρτημα χαλασμένο απο κατασκευή αλλά είναι υποχρεωμένοι να με

βοηθήσουν για την αντικατάσταση.

 

Δε πρέπει να σαι pc guru για να κατανοείς φίλε μου τέτοιες περιπτώσεις

απτη στιγμή που ζείς σε πόλη το 2008.

 

πές στην Ελλάδα του 2008 να είσαι μέσα

Δημοσ.
Εγώ ξέρω ότι ο σκοπός που μιλάμε είναι για να βρίσκουμε λύσεις και όχι να καταφερόμαστε ο ένας εναντίον του άλλου.

 

Και στην περίπτωσή σου, ποιο θεωρείς ότι είναι το πρόβλημα που χρήζει λύσης; Φοβάσαι ότι τελικά δε θα σου αλλάξουν το ελαττωματικό hardware, παρά τις περί του αντιθέτου αρχικές διαβεβαιώσεις; Ότι θα αργήσουν πολλές μέρες να το κάνουν; Τί ακριβώς;

 

 

ΥΓ: Χρησιμοποίησε το κουμπάκι της Επεξεργασίας για να προσθέσεις πράγματα σε ένα μήνυμα. Μην ποστάρεις συνέχεια κάτω από ήδη υπάρχοντα δικά σου posts, χτυπάει άσχημα.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...