Προς το περιεχόμενο

παιδια την πατησα...


ALXIOA

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

εκανα μια αγορα παιδια απο το ebay.de μια οθονη για Ν73...την παρελαβα μολις χτες(ο τυπος πληρωθηκε με paypal.)την κουμπωσα στο κινητο αλλα δεν δειχνει τιποτα...η οθονη αναβει δειχνει οτι φωτιΖεται αλλα δεν δειχνει τιποτα απο το μενου του κινιτου....παραμενει κολλημενη φωτιζομενη.την πηγα σε ενα νοκια κλαμπ και μου ειπαν πως ειναι μουφα...δοκιμασαν μια δικια τους και παιζει κανονικοτατα....τι μπορω να κανω τωρα εγω....σας θυμιζω πως η σελιδα ειναι στα γερμανικα και δεν εχω ιδεα τι ακριβως να κανω....καμια βοηθεια καποιο καλο παιδι....σας παρακαλω...μπορω να κανω κατι μεσο paypal.com....γνωριζει κανεις οδηγιες???

Δημοσ.

Ναι μπορείς να του κάνεις dispute μέσω paypal για να σου επιστρέψει τα χρήματα.

Πρίν το κάνεις όμως επικοινώνησε πρώτα μαζί του για να του πείς πως η οθόνη είναι για τα μπάζα και πώς θα του την επιστρέψεις για να σου επιστρέψει και αυτός τα χρήματα.

Αν δεν το δέχεται τότε και μόνο τότε κάνεις κίνηση με το paypal.

Πρόσεξε τις ημερομηνίες όμως. Αν θυμάμαι καλά στο paypal μπορείς να κάνεις dispute στον πωλητή μέχρι και 40 ημέρες από την ημερομηνία κλεισίματος της δημοπρασίας που κέρδισες.

Αν χάσεις αυτή την ημερομηνία έχεις το dispute του ebay που είναι αν θυμάμαι καλά στις 60 ημέρες από το κλεισιμο της δημοπρασίας.

Δημοσ.

του εστειλα μαιλ φιλε μου αλλα ακρα του ταφου σιωπη....ουτε που μου απαντησε...την αγορα την εκανα πριν 8 ημερεσ και το παρελαβα χτεσ του πρωι....αυτο μεσω paypal πως θα το κανω....δωσε μου οδηγιεσ αν θεσ....

Δημοσ.

Κάνε login στο paypal.

Πήγαινε επάνω εκεί που είναι η μπάρα στο Resolution Center. Κλικαρέ το.

Μπαίνεις και αριστερά σου λέει: "Report a Problem".

Το κλικάρεις σε βγάζει σε μια δεύτερη σελίδα στην οποία το ξανακλικάρεις και πλέον βγαίνεις στην σελίδα που σου λέει :

"Item dispute: I did not receive an item I purchased or the item I received is significantly not as described"

 

Το επιλέγεις και μετά σε βγάζει σε μια άλλη σελίδα στην οποία πρέπει να τους δώσεις τον αριθμό συναλλαγής (έχει εύρεση).

Τον επιλέγεις μεταξύ των πληρωμών που ίσως να έχεις κάνει και ακολούθως πατάς continue.

Ακολουθείς ότι άλλο σου γράψει από εκεί και πέρα αν και μου φαίνεται πως από εκεί και μετά ανοίγει το dispute.

Κάντο και αν τα βρείς πουθενά σκούρα εδώ είμαστε πάλι :-).

Δημοσ.

Δεν έχω κάνει ποτέ αγορές από ebay (μόνο από on-line stores). Ερώτηση : Και ποιος θα του επιστρέψει τα χρήματά του πίσω; Το paypal; Σε ποιον θα πρέπει να αποδείξεις ότι η οθόνη δε δουλεύει και με ποιον τρόπο;

Δημοσ.

Όχι ακόμα negative feedback.

Κράτησέ το πιό πίσω για να του ασκήσεις πίεση και με αυτό.

Έχεις προθεσμία 90 ημέρες για να του το ρίξεις στο κεφάλι αν πάει εντελώς στραβά.

Μέσω του paypal dispute θα υπάρξει συνομιλία μαζί του (εκτός αν δεν προσέλθει) και μετά θα ακολουθήσει το πόρισμα από το paypal για το τι πρέπει να γίνει με την περίπτωση.

Αν δείς τα σκούρα πιεσέ τον και με την αρνητική αξιολόγηση.

Δημοσ.

Για να παρεις τα χρηματα σου πισω, θα πρεπει υποχρεωτικα να επιστρεψεις πισω την ελαττωματικη οθονη με συστημμενο ταχυδρομειο και φυσικα με δικα σου εξοδα. Στη συνεχεια καλυτερα να ενημερωσεις τη τραπεζα απ οπου πηρες τη καρτα οτι δεν αποδεχεσαι τη χρεωση, παρα να μπλεξεις με dispute στο paypal. Αν δεν την ειχες παραλαβει, τοτε ναι θα ηταν προτιμοτερο το dispute, στη περιπτωση σου ομως απεφυγε το και προχωρα σε chargeback με τη τραπεζα

Δημοσ.

λοιπον παιδια ...εκανα dispute στο paypal...συμπληρωσα ολεσ τις φορμες που ειχε...και περιμενω 20 ημερες για να μαθω νεα...η συναλλαγη εχει ηδη γινει...νομιζω πρεπει να εχει ολοκληρωθει...προλαβαινω ακομα να την ακυρωσω....

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...