Προς το περιεχόμενο

Σούπερ αμόλυβδη


path1983

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Απλή αμόλυβδη βάζω και μάλιστα ΕΚΟ ή Aegean στις υπόλοιπες δεν πλησιάζω ούτε με σφαίρες. Βέβαια έχω ένα ibiza 2 ετών αν αργότερα μου προκύψει κανένα τούρμπο (που δεν το βλέπω) μπορεί να το ξανασκεφτώ. (λέμε τώρα ...)

  • Απαντ. 35
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Απλά δεν έχουν διαφορά οι δυο βενζίνες... Να συζητάμε τώρα για αυξήσεις του 1ps ή αν θα αλλάξουμε αντλία 5000 km πιο μετά είναι πολύ χαζό.

 

Σε όλα τα αμάξια στο manual λέει ξεκάθαρα τι βενζίνη καίνε... Μέχρι στιγμής σε όλα έχω δει για 95. Μόνο σε cayenne με γερμανικό manual είδα για 98+...

 

Όσοι θέλετε να καθαρίζετε το αμάξι σας από κατάλοιπα μια φορά το τρίμηνο βάζετε 15-20 lt σούπερ κανονική (την παλιά με το μόλυβδο) και θα δείτε. Με αυτόν τον τρόπο επίσης σβήνουν λαμπάκια που ανάβουν λόγω σκατοβενζίνης...

Δημοσ.
Όσοι θέλετε να καθαρίζετε το αμάξι σας από κατάλοιπα μια φορά το τρίμηνο βάζετε 15-20 lt σούπερ κανονική (την παλιά με το μόλυβδο) και θα δείτε. Με αυτόν τον τρόπο επίσης σβήνουν λαμπάκια που ανάβουν λόγω σκατοβενζίνης...

 

Δεν το κατάλαβα αυτό, το εξηγείς λίγο; Ισχύει σε όλα τα αμάξια;

Δημοσ.

μια κοπελα μου ειπε οτι με την σουπερ εκτος το οτι κανεις παραπανω χλμ καθαριζει και ο κινητηρας.εγω λεω σαν χρηστης μηχανης οτι αν βαζεις 30λεπτα παραπανω βενζινη αν τα κραταγα στην τσεπη μου σε καμια 5-7ετια θα επαιρνα καινουρια

Δημοσ.

παιδιά σίγουρα ισχύει αυτό με τη βενζίνη την μολυβδομένη, ή θα το καταστρέψω το αμαξάκι? Το λαμπάκι του κινητήρα πιο συχνά είναι αναμμένο παρά σβηστό! δεν κάνω αλλη δουλειά από το να τρέχω στην αντιπροσωπεία να το σβήσει...

Δημοσ.
αν εχει knock sensor το αυτοκ. σου

κ ειναι γρηγορο+κυριως τουρμπο ισως να αξιζει

+1

 

Στο δικό μου (ατμόσφαιρα 1600άρι με PGM-Fi) που έκανα μετρήσεις πάντως απολύτως καμιά διαφορά. Γενικά πιστεύω πως είναι πεταμένα λεφτά εκτός αν στη ζητάνε από το εγχειρίδιο

Δημοσ.
Όσοι θέλετε να καθαρίζετε το αμάξι σας από κατάλοιπα μια φορά το τρίμηνο βάζετε 15-20 lt σούπερ κανονική (την παλιά με το μόλυβδο) και θα δείτε. Με αυτόν τον τρόπο επίσης σβήνουν λαμπάκια που ανάβουν λόγω σκατοβενζίνης...

Όχι δεν ισχύει κάτι τέτοιο και αν το δοκιμάσει κανείς σίγουρα θα έχει προβλήματα, είτε αμέσως είτε σε λίγο καιρό. Άσε που μέσα σε λίγη ώρα έχει καταστρέψει και τον καταλύτη. Θα ακολουθήσουν λαμπάκια μηχανής (check engine συνήθως), αισθητήρας/ες λ κτλ. Επίσης ο μόλυβδος αφήνει κάποια κατάλοιπα τα οποία παλιότερα βοηθούσαν στη λιπανση των βαλβίδων της μηχανής. Πλέον οι μηχανές δεν είναι σχεδιασμένες να χρειάζονται τέτοια κατάλοιπα για να δουλεύουν. Επομένως ούτε καθαρισμό δε θα κάνει μια τέτοια κίνηση.

Δημοσ.

Αυτό το πρότεινε μηχανικός αυτοκινήτων για punto του 2002 που είχε μπουκώσει λόγω μεγάλης αχρησίας... Ενώ είχε βγει η παλιά βενζίνη από το ρεζερβουάρ και μπήκε καινούρια το αμάξι δεν πήγαινε... Μόλις μπήκαν 15lt super το αμάξι καθάρισε.

 

Ακόμα κάτι, όσοι ασχολούνται με κόντρες και τέτοια. Λέτε άτομα με Carrera και EVO να βάζουν για πλάκα super πριν από κόντρα?

 

Α, και σε ford fiesta έσβησε το λαμπάκι μηχανής μετά από νερωμένη βενζίνη...

 

ΥΓ. Επειδή εγώ προσωπικά έχω εμπειρίες που λένε ότι η super βοηθάει θα συνεχίσω να το πιστεύω μέχρι κάποιος να μου αποδείξει το αντίθετο :)

Δημοσ.

Το οτι υπάρχουν άσχετοι μηχανικοί δε λέει κάτι.

Αυτοί που κάνουν κόντρες ασχολούνται καθόλου με καταλύτες ή αναπνέουμε εμείς τα δηλητήρια από τις κόντρες τους; Μάλλον το δεύτερο.

Δημοσ.
νερωμένη βενζίνη

 

Νερωμένη βενζίνη???? WTF??? Από πότε το νερό και η βενζίνη αναμειγνύονται μεταξύ τους??? Άμα βάλεις νερό και βενζίνη μέσα στο ρεζερβουάρ, η βενζίνη ως πιο ελαφριά θα πάει πιο πάνω, κάτω θα μείνει το νερό, η αντλία θα τραβήξει νερό και τότε κλάφτα χαράλαμπε. Η βενζίνη δεν νοθεύεται με νερό....

Δημοσ.

Εχω το Peugeot 207 GT δυναμομετρημενο στα 179,4 αλογα. Οποτε εχω βαλει 100αρα δεν εχω δει απολυτως καμια διαφορα. Για μενα στο συγκεκριμενο μοτερ ειναι πεταμενα λεφτα.

Δημοσ.
Αν έχει κανείς σας ibiza, polo, fabia με τον κινητήρα των 101 ίππων θα έχει ακούσει φαντάζομαι την δικαιολογία για την κακή βενζίνη και τα λίγα οκτάνια που κάνουν το λαμπάκι του κινητήρα να ανάβει συνέχεια... δεν ξέρω αν ισχύει αλλά πολλοί γνωστοί με αυτά τα αυτοκίνητα έχουν το ίδιο πρόβλημα. Αλλά η μια αντιπροσωπία λέει συνέχεια σούπερ αμόλυβδη και η άλλη ότι πρέπει που και που γιατί συνέχεια έχει αρνητικά αποτελέσματα. Εμένα μου ακούγονται μούφες όλα αυτά... Όχι ρε γαμώτο και ενάμισυ ευρώ για βενζίνη... σαμπάνια είναι?

 

Είχα το συγκεκριμένο πρόβλημα σε POLO στα 10.000 χλμ μου βούλωσε το φίλτρο βενζίνης... και στα 30.000χλμ η μηχανή και όλο το αυτοκίνητο έκανε σα κουδουνίστρα άναψε και το λαμπάκι και αλλαγή μέχρι και το καπάκι της μηχανής (ευτυχώς μέσα στην εγγύηση), ο λόγος ήταν η βενζίνη από τότε μου πρότειναν ένα βενζινάδικο και δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα. Βέβαια καλό πότε-πότε να πηγαίνετε και κανένα ταξιδάκι να το πατάτε και να μη φοβάστε να πάτε τις στροφές στα κόκκινα...

Δημοσ.

περισσότερα οκτάνια σημαίνει καύση μικρότερης ταχύτητας, υψηλότερης θερμοκρασίας και άρα μεγαλύτερη ασφάλεια ως προς τον κίνδυνο της προανάφλεξης. Ένα μέρος της βενζίνης φεύγει άκαυστο από την εξαγωγή (ή μένει γύρω από τα ελατήρια καταστρέφοντας τα και μολύνοντας το λάδι). Ποιός πιθανώς θα δει τελικά διαφορά; Αυτός που έχει ανεβάσει το αβανσ με πρόγραμμα. Οι υπόλοιποι θα είναι στα ίδια ή και χειρότερα εφόσον ισχύει αυτό που έγραψα πιο πάνω.

Τώρα για τις διαφορές που παρατηρούνται; Οι 100άρες έχουν κάποια πρόσθετα λιπαντικά που δίνουν μια πιο ομαλή αίσθηση στη λειτουργία του κινητήρα. Μόνο αυτό μπορώ να φανταστώ αν και εφόσον το αυτοκίνητο λειτουργούσε κανονικά πιο πριν με βενζίνη χαμηλότερων οκτανίων. Αν τώρα ο αισθητήρας για πυράκια βάραγε υπερωρίες με την προηγούμενη βενζίνη για λόγους όπως μοτέρ με υψηλή συμπίεση, χαμηλή ατμοσφαιρική πίεση, υψηλές θερμοκρασίες εισερχόμενου αέρα, χαμηλά ποσοστά υγρασίας, κτλπ και έπεφτε η απόδοση είναι ένα εντελώς άλλο θέμα που ευθύνεται το αυτόματο κατέβασμα του αβανσ από την ECU.>>

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...