path1983 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2008 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2008 Βάζετε? Βοηθάει σε τίποτα ή τσάμπα τα λεφτά? Ποιά εταιρεία προτιμάτε γενικά για να βάζετε βενζίνη?
kage Δημοσ. 28 Μαρτίου 2008 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2008 αν εχει knock sensor το αυτοκ. σου κ ειναι γρηγορο+κυριως τουρμπο ισως να αξιζει
Purple_Haze Δημοσ. 28 Μαρτίου 2008 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2008 Τσάμπα λεφτά πιστευω. Ειδικά για αυτοκίνητα μικρού κυβισμού. Πάντως, από κάποια έρευνα, είχα διαβάσει οτι λίγο καλύτερη ποιότητα (στη super αμόλυβδη πάντα) είναι αυτή της ΕΚΟ.Δε ξέρω αν ισχύει ακόμα γιατί το είχα διαβάσει πριν κανα χρόνο.
MiltoZ Δημοσ. 28 Μαρτίου 2008 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2008 Τσάμπα λεφτά πιστευω. Ειδικά για αυτοκίνητα μικρού κυβισμού.Πάντως, από κάποια έρευνα, είχα διαβάσει οτι λίγο καλύτερη ποιότητα (στη super αμόλυβδη πάντα) είναι αυτή της ΕΚΟ.Δε ξέρω αν ισχύει ακόμα γιατί το είχα διαβάσει πριν κανα χρόνο. Την θυμάμαι την έρευνα αλλά δεν πιστεύω τίποτα από αυτά γιατί παίζονται μεγάλα συμφέροντα. Απ' όσο ξέρω οι μεγάλες τουλάχιστον εταιρείες (Eko, Shell, BP) έχουν την ίδια βενζίνη και αυτό που παίζει κάποιο ρόλο στην ποιότητα είναι πόσο καθαρές κρατάει τις δεξαμενές ο πρατηριούχος. Από εκεί και πέρα έχει νόημα να βάζεις 100ρα μόνο σε γρήγορα αυτοκίνητα ή αν στο επιβάλει ο κατασκευαστής.
MantiVersuS Δημοσ. 28 Μαρτίου 2008 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2008 εγώ έχω ακούσει ότι είναι καλό να βάζεις μια στις τόσες γιατί βοηθάει τον κινητήρα.αλλά και πάλι πιστεύω τζάμπα λεφτά...
Freakster Δημοσ. 28 Μαρτίου 2008 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2008 Ρε σεις, όταν είχα πάρει το φιατάκι μου (punto 1400cc) μου είχε πει να στην αντιπροσωπεία να βάζω μόνο σουπερ αμόλυβδη.. Τζάμπα ο κόπος δηλαδή;
DarkOrion Δημοσ. 28 Μαρτίου 2008 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2008 Έχει ξανασυζητηθεί το θέμα. Γενικά, σε σχέση με την 95άρα την απλή είναι καλύτερη (με την προυπόθεση βέβαια οτι δεν είναι νοθευμένη, γιατί τότε έχουμε το ίδιο πράγμα, οπότε δεν υφίσταται σύγκριση). Το οτι είναι όμως καλύτερη, δεν σημαίνει κατ ανάγκη οτι το αυτοκίνητο θα συμπεριφερθεί καλύτερα με την 100άρα παρά με την 95άρα, η τουλάχιστον, όχι τόσο καλύτερα ώστε να δικαιολογείται η μεγάλη διαφορά τιμής. Ειδικά στην Αθήνα, που οι συνθήκες είναι σταμάτα-ξεκίνα για ένα μικρό αμάξι, δεν πολυαξίζει... Εξάλλου το μικρό, είναι και κατά κάποιο τρόπο αναλώσιμο. Το κρατάς 3-5 χρόνια και μετά το δίνεις. Τα έξοδα σε 100άρα θα είναι πολύ μεγαλύτερα από τα προβλήματα που μπορεί να δημιουργηθούν λόγω μη-χρήσης της. Για καλά αυτοκίνητα, ειδικά άμα πρόκειται για υπερπληρωμένα (turbo, compressor), εκεί, ναι, ίσως και να αξίζει η 100άρα.
path1983 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2008 Μέλος Δημοσ. 29 Μαρτίου 2008 Αν έχει κανείς σας ibiza, polo, fabia με τον κινητήρα των 101 ίππων θα έχει ακούσει φαντάζομαι την δικαιολογία για την κακή βενζίνη και τα λίγα οκτάνια που κάνουν το λαμπάκι του κινητήρα να ανάβει συνέχεια... δεν ξέρω αν ισχύει αλλά πολλοί γνωστοί με αυτά τα αυτοκίνητα έχουν το ίδιο πρόβλημα. Αλλά η μια αντιπροσωπία λέει συνέχεια σούπερ αμόλυβδη και η άλλη ότι πρέπει που και που γιατί συνέχεια έχει αρνητικά αποτελέσματα. Εμένα μου ακούγονται μούφες όλα αυτά... Όχι ρε γαμώτο και ενάμισυ ευρώ για βενζίνη... σαμπάνια είναι?
klainmaingr Δημοσ. 29 Μαρτίου 2008 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2008 Οι διαφορές για μένα είναι καθαρά ψυχολογικές... Στην ουσία καμία αισθητή διαφορά... Ίσως μόνο το γεγονός οτι δεν αφήνει τόσα πολλά κατάλοιπα στον κινητήρα και όπως έχουν ισχυριστεί κάποις εταιρείες τον "καθαρίζει" κιόλας.. Απο απόδοση @@@@ Και σε απλά και σε πιο "σπόρ" αυτοκίνητα δοκιμασμένες.. Πρίν κάποια χρόνια οι διαφορές στην τιμή δεν ήταν τόσο τραγικές και απλή αμόλυβδη έβρισκες και με 0.75? Τότε τα 0.90? μας φαίνονταν πολλά(και για 100ρα (98βασικά). Σήμερα που να βάλεις 100ρα! :| Άντε να δούμε που θα φτάσουμε :\
DarkOrion Δημοσ. 29 Μαρτίου 2008 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2008 Κοίτα, αν επρόκειτο για άλλες συνθήκες λειτουργίας του κινητήρα, τότε θα ήταν καλύτερη η 100άρα. (Προφανώς πάντα μιλάμε για καθαρή 100άρα και όχι νοθευμένη, και αυτό το τονίζω.) Οι συνθήκες όμως που επικρατούν και με τις οποίες οδηγούμε τα αυτοκίνητά μας, είναι τέτοιες, που στην ουσία εξαλείφονται τα όποια οφέλη προκύπτουν από την χρηση της.
nikoskon Δημοσ. 29 Μαρτίου 2008 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2008 Η 100+ καίγεται καλύτερα σε σχέση με την απλή. Επίσης δεν μειώνει τις απαιτήσεις του κινητήρα σε οκτάνια. Λόγω του ό,τι γίνεται καλύτερη καύση, διαρκεί και για περισσότερα χιλιόμετρα. Όσοι έχετε υπολογιστή ταξιδίου στα αυτοκίνητά σας, φουλάρετε μια φορά με μια απλή 95άρα(όχι V-power δηλ) και ελέγξτε τα υπολοιπόμενα χιλιόμετρα. Επαναλάβετε το ίδιο με μια καλή 100άρα(V-power Racing). Σε Golf TSi(140ps) είδα διαφορά της τάξης των 130χλμ.
klainmaingr Δημοσ. 29 Μαρτίου 2008 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2008 Ίσως να σου βγάζει περισσότερα χιλιόμετρα σε ιδανικές συνθήκες ((έστω σε ταξίδι σε φυσιολογικό δρόμο)πράγμα το οποίο βέβαια δεν το έχω συναντήσει ποτέ..)). Επίσης συνήθως δεν μιλάμε για ιδανικές συνθήκες μιας και τα περισσότερα χιλιόμετρα γίνονται μέσα στην πόλη (σε μένα τουλάχιστον). Τέλος όσον αφορά τον υπολογιστή ταξιδίου.. είναι γνωστό οτι τα χιλιόμετρα που σου απομένουν αυξομειώνοντα ανάλογα με τον "τελευταίο" τρόπο οδήγησης. Οπότε η "πρόβλεψη" μετά απο ένα γέμισμα είναι τρομερά σχετική... Εύκολος τρόπος να το δείς αυτό είναι όταν γεμίζεις μετά απο μία εβδομάδα στην πόλη και φεύγεις κάπου για σ/κ/μεγάλο ταξίδι. Τα χιλιόμετρα κάπου στο δρόμο θα αυξάνονται αντί να μειώνονται.
DarkOrion Δημοσ. 29 Μαρτίου 2008 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2008 Επίσης, ένα γέμισμα με 95άρα ας πούμε οτι θα στοιχίσει 55 ευρώ (δεδομένης της τιμής της βενζίνης και της χωρητικότητας του ρεζερβουάρ σου). Ένα γέμισμα με 100άρα, θα στοιχίσει 65 ευρώ (περίπου είναι αυτά τώρα, μην με πάρεις από τον λαιμό). Με άλλα 65 ευρώ 95άρα, θα έκανεσ πιστεύω παραπάνω από 130 χιλιόμετρα από αυτά που θα έκανες με ένα γέμισμα με 95άρα, δηλαδή 55 ευρώ. Ελπίζω να καταλαβαίνεις τι εννοώ, αν όχι, πες μου να το εξηγήσω καλύτερα. Επίσης, όσα λέει ο klainmaingr είναι σωστά, οπότε είναι και αυτός ένας παραπάνω λόγος.
DarkOrion Δημοσ. 29 Μαρτίου 2008 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2008 Ίσως να σου βγάζει περισσότερα χιλιόμετρα σε ιδανικές συνθήκες Σε ιδανικές συνθήκες, σίγουρα βγάζει περισσότερα χιλιόμετρα. Αλλά το αυτοκίνητο δεν είναι πλοίο. Το πλοίο το βάζεις μπρος και δουλεύει συνέχεια σε ιδανικές συνθήκες, εκεί δηλαδή που έχει σχεδιαστεί να αξιοποιεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το καύσιμο. Το αυτοκίνητο έχει σταμάτα-ξεκίνα, δουλεύει σε ένα ευρύ φάσμα στροφών, και το σημείο αυτό είναι ένα, ας πούμε στις 3000στροφές, ο κινητήρας είναι σχεδιασμένος να αξιοποιεό καλύτερα το καύσιμο. Λίγο να ξεφύγεις από αυτό και να πας ας πούμε στις 4000 ή στις 2000, τα πράγματα αλλάζουν κατά πολύ.
klainmaingr Δημοσ. 29 Μαρτίου 2008 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2008 Γι αυτό σαν ιδανικές συνθήκες αναφέρω μεγάλο ταξίδι = (5η μόνιμα και ~150-160) σε καλό δρόμο και χωρίς κίνηση... (ποτέ δλδ ) Όσον αφορά το γέμισμα έχεις απόλυτο δίκιο... 50lt (1.1? 95/1,4? 100)= 55 και 70 αντίστοιχα.. Και τα 0,30 είναι ελάχιστη διαφορά στην προκειμένη...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.