Προς το περιεχόμενο

Αλλαγη αριθμου και προβλημα... (Forthnet)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Eίμαι πελάτης της Forthnet σε υπηρεσία ADSL στα 2Mbps, σε σύνδεση αορίστου χρόνου και είμαι μέσω γραμμής του ΟΤΕ.

 

Εδώ και 3 μήνες έχω αλλάξει αριθμό τηλεφώνου. Προσοχή μόνο αριθμό! Είναι η ίδια γραμμή, στο ίδιο σπίτι και στην ίδια διεύθυνση για αυτό δεν έχασα ποτέ την δυνατότητα να μπαίνω κανονικά στο Ιντερνετ.

 

Το μονο που επιθυμώ ειναι απλά να ενημερωθεί ο λογαριασμός μου ότι πλέον είμαι πελάτης στο νέο νούμερο. Από τεχνικής πλευράς δεν χρειάζομαι καμία αλλαγή καθότι όλα λειτουργούνε άψογα.

 

 

Για να τους διευκολύνω στην αλλαγή αυτών των στοιχείων -όπως μου ζητήθηκε από το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών σας- τους εσωκλείσα ένα αντίγραφο της αστυνομικής μου ταυτότητας και μια επιστολη που εξηγω τι ζηταω.

 

Ο λογος που ζηταω αυτη την αλλαγη στο αρχειο τους ειναι οτι θελω να κανω αιτηση για double play και εφοσον εχουνε τον παλιο αριθμο θα μου δωσουνε τον παλιο στο ιδιοκτητο τους η οπως μου ειπανε αν δουνε οτι πλεον δεν υπαρχει θα απορριφθει η αιτηση.

 

 

Μεχρι στιγμης....

 

Εχω στειλει συστημενη επιστολη πριν απο 1μιση με 2 μηνες

 

Εχω στειλει FAX

 

Εχω στειλει e-mail

 

Εχω μιλησει πανω απο 20 φορες τηλεφωνικα μαζι τους

 

 

ΑΛΛΑΓΗ ΟΜΩΣ ΚΑΜΜΙΑ! ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝΕ ΝΑ ΜΕ ΒΛΕΠΟΥΝΕ ΣΤΟ ΑΡΧΕΙΟ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΝΟΥΜΕΡΟ!

 

 

ΕΛΕΟΣ τι να κανω αλλο ρε παιδια? Δεν αντεχω αλλο! τους βαρεθηκα. Παρακαλαω για να γινω πελατης! Καμμια ιδεα πως να το λυσω?

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...