Προς το περιεχόμενο

Γιατί linux?


Greegorios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

γειά σε όλους

Εδω και κάποιο καιρό έχω ένα λαπτοπ με vista μέσα (τα είχε αναγκαστικα)΄και σκέφτομαι σε λίγο καιρό που λήγει η εγγύηση να κάνω φορμάτ. Το θέμα είναι να εγκαταστήσω μετά τα windows (vista ή xp) ή να επενδύσω σε linux ? Είμαι φοιτητης και οι ανάγκες μου είναι μουσική, ιντερνετ, office, και κάποιες εφαρμγές της σχολής (orcad, DXP, Matlab), και σε δεύτερη μοίρα κάποιο παιχνίδι . Έχω κάποιες γνώσεις υπολογιστών αλλά δεν ξέρω αν είναι ερκετές ώστε να βάλω κάποια πλατφόρμα εξεζητημενη. Έχετε καμία πρόταση για μένα? και ποιά τα οφέλη ενάντια στα windows?

Eυχαριστώ.:rolleyes:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί linux? Δές εδώ.

Σου προτείνω να ξεκινήσεις με ubuntu ή kubuntu linux.

Μπορείς αρχικά να έχεις ταυτόχρονα και windows και linux στο laptop και να διαλέγεις κατά την εκκίνηση αυτό που θέλεις να ξεκινήσει.

Κατέβασε ένα live CD (δεν χρειάζεται να κάνεις εγκατάσταση) για να δείς πως είναι το linux καi να δεις αν έχεις κάποια hardware ασυμβατότητα.

Προς το παρόν πρέπει να διαβάσεις το πως θα κάνεις τα παραπάνω και γενικότερα για το linux.

Ψάξε στο google.Θα βρείς απαντήσεις για όλες τις απορίες σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και αν τυχον δεν το ξερεις ενας πολυ καλος οδηγος για να επιλεξεις διανομη αλλα και για να λυσεις τις πρωτες αποριες σου σχετικά

http://www.zegeniestudios.net/ldc/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνιστώ διπλό partition. Στο ένα windows (για τις δύσκολες ώρες) και στο άλλο linux.

 

Από διανομές, προσωπικά προτιμώ Fedora. Δεν ξέρω τι laptop έχεις, πάντως η τελευταία έκδοση του Ubuntu έχει προβλήμματα με HP laptops. Το ξέρω γιατί είχα με το δικό μου (Intel Core 2 Duo / NVidia 8400) και οταν εψαχνα λύση στα forums του ubuntu είδα οτι είχαν πάρα πολλοί θέμα με HP.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

orcad, DXP, Matlab